Täällä yritetty luottaa omaan isääni mutta taas saanut huomata ettei edes kannattaisi. Vaimonsa ja äitini kuoli kolmisen vuotta sitten. Siitä lähtien yrittänyt entistä enemmän rakentaa luottamusta isääni. Turhaan. Nyt vielä isäkin mennyt huonoon kuntoon niin oma jaksaminen koetuksella.Alkanut haukkumaan minua julmaksi ja hirviöksi. Siinä se luottamus sitten taas meni jota kovin yritin rakentaa uudestaan. Herkkänä ihmisenä otin nuo nimittelyt loukkaavina ja itkuhan se sitten pääsi. Eihän minun tarvitse kaikkea sietää, eihän?
Mikä syö luottamusta vanhempiisi?
2
188
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tietenkään tarvitse, sinä et ole isäsi isä tai äiti. Älä kanna hänestä turhaa taakkaa. Suosittelen hakemaan apua neuvovista puhelimista esim mieli tai nuorille on myös omia joissa osataan auttaa anonyymina. Yksin ei sinun tarvitse tuota kestää ollenkaan, hae rohkeasti apua kun sitä on tarjolla!
- Anonyymi
Vaatii hyvät välit vanhempaan, jos roolit kääntyy ylösalaisin. Tietyssä mielessähän voisi ajatella Hammurabin lain toteutuvan, mutta hinta voi olla kallis, pilaa sielunsa. Tutkailtava itseään ja tehtävä johtopäätöksiä. Hyvinvointivaltio perustuu individualismiin, jälkeläisten ei oleteta huolehtivan vanhemmistaan heidän viimeisinä vuosinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152090- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj131148- 1031041
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki71913Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865