Hampaiden kalina ja kehon tärinä

Anonyymi

Liittyykö muilla ahdistukseen edellä mainittuja oireita? Mulla siis pienikin stressi kuten ystävän käyminen kylässä laukaisee kamalat oireet, mutta ehdottomasti inhottavimmat oireet nykyään on koko kehon.tärinä ja mulla alkaa nykyään jopa leuka, hampaat väpättämään kuin olisin kauheassa kylmyydessä siis sillälailla samalla tavalla. Myös alkanut olemaan pään nykinää ja oireet korostuu jos joudun istua paikalla esimerksis terpiassa. Helpompi olla siis jos saa seistä tai liikkua, mutta silti tämä tärinä ihmetyttää, koska tätä ei ole aina ollut. Pientä käsientärinää kyllä, mutta ei näin hallitsematonta lihastenvapinaa.. :( todella epämiellyttävää ja haittaa hirveästi toimintakykyä.. Se ei edes meinaa rauhoittuakkaan vaikka stressaavatilanne olisi ohi ja noiden tärinöiden jälkeen olen aivan väsyksissä ja uupunut. Oma ajatuskin nostaa hermostuneisuuden ja siis saa aikaan nämä aivan järkyttävät oireet 😔

6

3787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on ollut samanlaista.

• Anonyymi

Mulla tulee joskus tosi voimakasta lihasjännitystä. Vaikea pitää itseään rentona kun kroppa tärisee ja on kireenä kun viulun kieli. Ja se aiheuttaa mulla sellasen tunteen, että palelen (vaikka olis hikikin) niin silloin myös leuka ja hampaat alkaa kaliseen. Tätä tulee lähes aina jos olen juonut alkoholia ihan vaan pari lasiakin. Kun juomisesta on kulunut muutama tunti (veressä 0promillea?) niin alkaa tää lihasjännitys ja kramppaaminen. On se ihmisen elimistö metka kokonaisuus..:P

• Anonyymi

Ennen ensimmäistä synnytystä sain tärinäkohtauksen, tosiaan kuin olisi ollut kylmä ja jalat löy loukkua. Uskon sen johtuneen kuolemanpelosta, joka järkytti nuoren mielen. Eli olisiko teilläkin pelkoreaktio. Toisessa synnytyksessä ei tullut mitään outoa.

• Anonyymi

Kyllä on. Minulla tuohon liittyy myös alilämpö. Ja olo on kuin olisi jääkylmään meriveteen pudonnut. Minulla on erilaisia putoamiseen sekä meriveteen putoamisen pelkotiloja jotka toistuu myös painajaisissa.

• Anonyymi

Voit kokeilla jos pääsisit parempaan tasapainoon ahdistuksen kanssa seisomalla paikoillasi.

Tämä on yksinkertainen ja turvallinen harjoitus. Seiso vain paikoillasi niin kauan kuin jaksat.

Paikoillaan seisominen helpottaa ainakin itselläni ahdistusta. Etsimällä sinnikkäästi toimivia ahdistuksenhallintakeinoja löydät todennäköisesti helpotusta ahdistukseen jossain vaiheessa

• Anonyymi

Äidilläni tulee tälläisiä jo pelkästään siitä että ilmoitan että olen tulossa käymään. Hän tärisee ja ravaa edestakas kämppää vaikka on iloinen kun saa seuraa. Kaupassa ei uskalla enää yksin käydä kun pelkää että saa kaupassa kohtauksen. Vähänkin kun alkaa stressaamaan niin tärinä alkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe