Kirjautuminen sisään,kuin kirjautuisi omiin hautajaisiin?

Anonyymi

Yhtä vaikeaa?
Jos muistisairaus lyö läpi ja ama menettänyt viimeisetkin järjenrippeensä,turha toivoa,että näkisin vielä kajastavan auringon?
Totta!
Olen menettänyt kaiken

13

51

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen unohtanut salasanat,olen yrittänyt unohtaa paljon muutakin?
      No voin kertoa,en ole unohtanut rantatilaani,huomenna se menee myyntiin.
      Minä muistan sen kaiken saastan,jota sain aamuystä,kun olin mieheni omaishoitaja ja minun kuviteltiin olevan kännissä,kun olin valveilla ja kirjoitelin aamuyöstä.
      Omaishoitajuus on ollut minulle elämäntehtävä,ei velvoite.

Sain elää todella rikkaan elämänvaiheen muistisairaan mieheni rinalla.
      Ei ollut kahta samanlaista päivää.
      Tosin hänen sairautensa edetessä ja agressivisuuden tulessa päivittäisiin rutiineihin,oli pakko luopua.
      Tämä oli taas tätä amaa

• Anonyymi

Kyllä sinä tiedät, että muistisairas ei menetä näköään, hän ei vain muista aina j.n.e., senkin tiedät.

Nyt olet selvästi allapäin elämässäsi, kun olet pistänyt tilasi myyntiin, mutta itse ehdottaisin, että pitäisit itselläsi asumisoikeuden ensi kesään, koska muuten sinä romahdat lopullisesti noihin suruisihin, joita olet joutunut kokemaan,

Onhan meillä viellä kokematta se yhteinen karakoe iltakin siellä sinun rannallasi, joten nyt vain kokoa itsesi ja se toteutuukin, aivan varmasti.

Unohdetaan ainakin hetkeksi surut ja murheet, vaikka sitten itkettäisiinkin aamulla, mutta muistellaan sitten, että oli meillä ainakin kiva ilta.

ps. se inhokkisi, joka ei ole haudannut kahta poikaansa, mutta kun minulla on vain tyttöjä D

• Anonyymi

Minulla on ”vain” poikia, mutta pojilla saa tyttöjä ja tytöillä poikia. Nyt on 3 miniää ja lastenlapsissa on sekä tyttöjä että poikia. Toivottavasti teet hyvät kaupat. Kyllä sitä voi elämästä nauttia ilman työleiriä ja upeita rantamaisemia Suomessa riittää, ei sellaista tarvitse omistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ”vain” poikia, mutta pojilla saa tyttöjä ja tytöillä poikia. Nyt on 3 miniää ja lastenlapsissa on sekä tyttöjä että poikia. Toivottavasti teet hyvät kaupat. Kyllä sitä voi elämästä nauttia ilman työleiriä ja upeita rantamaisemia Suomessa riittää, ei sellaista tarvitse omistaa.

Aivan todella!
        Minulle jää hautapaikka ja pari asuntoa senkinjälkeen ja ajatelkaa taivasosuus.
        Ajattelin Kangasalalle lähnmäs mieheni sukuhautaa?
        Poikani tappo oli niin ylitsepääsömätön,että en pääse siitä yli,kuin maisemaa vaihtamalla?
        Kirkkomaata en ole vielä valinnut,kaiketi se krematorio on sama ja kappelikin.
        Hän kirkkoherra mieheni siunaustilaisuudessa jotenkin jätti oven raolleen...

• Anonyymi

Krisu23 aivan todella!
        Huomenna laaditaan myyntiarvio ja senjälkeen teen päätökseni.
        Nokiankämppä vaihtoi vuokralaista ja velatkin muuntuivat saataviksi??
        Kolmenkämpän velkavankeus ei ole lainkaan yhtälö hautaan menevälle vanhukselle,vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos!
        Oli ihana mielipide!
        Todella minäkin roikun maallisessa ja taivaassa on tarjolla jopa lapsillekin?
        No tosin,eihän tällää maanpäällä saa aikuisetkaan tarvittaessa?
        Tämä oli Valmetin lentävälause,siis ei minun?
        Kiitos,että saan olla osa tätä yhteisöä,haleja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minä saisin heidät ihanat kuolemalle menetetyt poikani takaisin,niin minulle olisi yksi paskanhailee,mikä olisi rantatilani myyntiarvio.
        Mikä olisi sinun lastesi,lastenlastesi tulevaisuus?
        Oli aivan mahtavaa,että toit mielipiteesi tähän sukukokoukseen ja kivat sinulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan todella!
        Minulle jää hautapaikka ja pari asuntoa senkinjälkeen ja ajatelkaa taivasosuus.
        Ajattelin Kangasalalle lähnmäs mieheni sukuhautaa?
        Poikani tappo oli niin ylitsepääsömätön,että en pääse siitä yli,kuin maisemaa vaihtamalla?
        Kirkkomaata en ole vielä valinnut,kaiketi se krematorio on sama ja kappelikin.
        Hän kirkkoherra mieheni siunaustilaisuudessa jotenkin jätti oven raolleen...

Ja vielä teille ihanat ihmiset!
        Ilman teidän henkistä tukeanne ja perseeseen tuuppimista en olisi selviytynyt!
        Kiitos sinulle Krisu!
        Puhelusi eivät aina hoidelleet haavojani,mutta herätit minut elämään!
        Herää pahvi! Jotenkin kaikuu vielä korvissani?

Sinä Makriina ja koko sakki olette olleet se kannustava joukko!
        Kahvipirtti jäi aika kaukaisuuteen,aivoinen emäntä tuskin on kohdannut niitä hykyaaltoja,joita minä olen kohdannut?
        No ama jatkaa tätä matkaa teidän myötävaikutukella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Krisu23 aivan todella!
        Huomenna laaditaan myyntiarvio ja senjälkeen teen päätökseni.
        Nokiankämppä vaihtoi vuokralaista ja velatkin muuntuivat saataviksi??
        Kolmenkämpän velkavankeus ei ole lainkaan yhtälö hautaan menevälle vanhukselle,vai mitä?

Myötätunnolla ajattelen sinua, Rituliini, kun luovut rakkaasta rantatilastasi. Sinne jäävät kalastus ja ystäväsi lokki. Kalastus ja järvellä liikkuminen on ollut sinulle tärkeää. Miten saata sen korvatuksi vastaisuudessa?
        Olet jäänyt suruusi, et siitä tunnu selviytyvän. Osanottoni sinulle. Ajattelen kuitenkin mielessäni, ettei poikasi varmaankaan toivoisi sinun menettävän elämänuskoasti. Kyllä hän haluaisi sinua tsempata ja vakuuttaa, että kaikki hyvin, sinulla elämä jatkuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myötätunnolla ajattelen sinua, Rituliini, kun luovut rakkaasta rantatilastasi. Sinne jäävät kalastus ja ystäväsi lokki. Kalastus ja järvellä liikkuminen on ollut sinulle tärkeää. Miten saata sen korvatuksi vastaisuudessa?
        Olet jäänyt suruusi, et siitä tunnu selviytyvän. Osanottoni sinulle. Ajattelen kuitenkin mielessäni, ettei poikasi varmaankaan toivoisi sinun menettävän elämänuskoasti. Kyllä hän haluaisi sinua tsempata ja vakuuttaa, että kaikki hyvin, sinulla elämä jatkuu!

Tämän siis kirjoitti Makriina, ei kirj.

• Et sinä ama ole menettänyt vielä kaikkea, koska osaat kirjoitta ja onhan sinulla kaksi tytärtä ja lapsenlapsia, kuten minullakin. Joten nyt vain kesäksi sinne rantatilallesi, niin elämä alkaa voittamaan surusi, (no ei ihan) kun näät lokkisi saapuvan, joka odottaa sinua.

Tuota en tunnusta, että olisin sanonut sinulle koskaan, "etä herää pahvi", koska sellaista sanontaa en käytä koskaan.

Minun lapsenlapset ovat Himoksella talvilomalla, joten saapi nähdä, tai toistaalta vain kuulla, että saivatko tämän vihatun coronan, vaikka ovathan he välillä Turussa, Espoossa ja Hesassakin kaupoissa, joten en halua heitä edes nähdä, koska minulla ei ole rokotusta ja miten minä levittäisin tautia, kun olen vain kotona yksin.

Tyttäreni tulee tänään hakemaan ostoslistani ja nyt annan hänelle pankkikorttini, koska lista on pitkä ja eri kauppoihin, joihin en halua mennä. Riittää, kun yksi käy ja hänellä on aina uusia tuotteita, joita en ole edes älynnyt löytää, joten aina on ihania yllätyksiä mukana.

Jännityksellä odotan, kuinka rantatilasi myynti edistyy, joten kirjoita pian, tai soita.

Makriinakin varmasti haluaa kuulla kuulumisesi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1341
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1241
    3. 64
      1230
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1215
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1049
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      84
      847
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      686
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      618
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      592
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      307
      555
    Aihe