Kirjautuminen sisään,kuin kirjautuisi omiin hautajaisiin?

Anonyymi

Yhtä vaikeaa?
Jos muistisairaus lyö läpi ja ama menettänyt viimeisetkin järjenrippeensä,turha toivoa,että näkisin vielä kajastavan auringon?
Totta!
Olen menettänyt kaiken

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen unohtanut salasanat,olen yrittänyt unohtaa paljon muutakin?
      No voin kertoa,en ole unohtanut rantatilaani,huomenna se menee myyntiin.
      Minä muistan sen kaiken saastan,jota sain aamuystä,kun olin mieheni omaishoitaja ja minun kuviteltiin olevan kännissä,kun olin valveilla ja kirjoitelin aamuyöstä.
      Omaishoitajuus on ollut minulle elämäntehtävä,ei velvoite.

      Sain elää todella rikkaan elämänvaiheen muistisairaan mieheni rinalla.
      Ei ollut kahta samanlaista päivää.
      Tosin hänen sairautensa edetessä ja agressivisuuden tulessa päivittäisiin rutiineihin,oli pakko luopua.
      Tämä oli taas tätä amaa

    • Anonyymi

      Kyllä sinä tiedät, että muistisairas ei menetä näköään, hän ei vain muista aina j.n.e., senkin tiedät.

      Nyt olet selvästi allapäin elämässäsi, kun olet pistänyt tilasi myyntiin, mutta itse ehdottaisin, että pitäisit itselläsi asumisoikeuden ensi kesään, koska muuten sinä romahdat lopullisesti noihin suruisihin, joita olet joutunut kokemaan,

      Onhan meillä viellä kokematta se yhteinen karakoe iltakin siellä sinun rannallasi, joten nyt vain kokoa itsesi ja se toteutuukin, aivan varmasti.

      Unohdetaan ainakin hetkeksi surut ja murheet, vaikka sitten itkettäisiinkin aamulla, mutta muistellaan sitten, että oli meillä ainakin kiva ilta.

      ps. se inhokkisi, joka ei ole haudannut kahta poikaansa, mutta kun minulla on vain tyttöjä D

      • Anonyymi

        Minulla on ”vain” poikia, mutta pojilla saa tyttöjä ja tytöillä poikia. Nyt on 3 miniää ja lastenlapsissa on sekä tyttöjä että poikia. Toivottavasti teet hyvät kaupat. Kyllä sitä voi elämästä nauttia ilman työleiriä ja upeita rantamaisemia Suomessa riittää, ei sellaista tarvitse omistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ”vain” poikia, mutta pojilla saa tyttöjä ja tytöillä poikia. Nyt on 3 miniää ja lastenlapsissa on sekä tyttöjä että poikia. Toivottavasti teet hyvät kaupat. Kyllä sitä voi elämästä nauttia ilman työleiriä ja upeita rantamaisemia Suomessa riittää, ei sellaista tarvitse omistaa.

        Aivan todella!
        Minulle jää hautapaikka ja pari asuntoa senkinjälkeen ja ajatelkaa taivasosuus.
        Ajattelin Kangasalalle lähnmäs mieheni sukuhautaa?
        Poikani tappo oli niin ylitsepääsömätön,että en pääse siitä yli,kuin maisemaa vaihtamalla?
        Kirkkomaata en ole vielä valinnut,kaiketi se krematorio on sama ja kappelikin.
        Hän kirkkoherra mieheni siunaustilaisuudessa jotenkin jätti oven raolleen...


      • Anonyymi

        Krisu23 aivan todella!
        Huomenna laaditaan myyntiarvio ja senjälkeen teen päätökseni.
        Nokiankämppä vaihtoi vuokralaista ja velatkin muuntuivat saataviksi??
        Kolmenkämpän velkavankeus ei ole lainkaan yhtälö hautaan menevälle vanhukselle,vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ”vain” poikia, mutta pojilla saa tyttöjä ja tytöillä poikia. Nyt on 3 miniää ja lastenlapsissa on sekä tyttöjä että poikia. Toivottavasti teet hyvät kaupat. Kyllä sitä voi elämästä nauttia ilman työleiriä ja upeita rantamaisemia Suomessa riittää, ei sellaista tarvitse omistaa.

        Kiitos!
        Oli ihana mielipide!
        Todella minäkin roikun maallisessa ja taivaassa on tarjolla jopa lapsillekin?
        No tosin,eihän tällää maanpäällä saa aikuisetkaan tarvittaessa?
        Tämä oli Valmetin lentävälause,siis ei minun?
        Kiitos,että saan olla osa tätä yhteisöä,haleja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ”vain” poikia, mutta pojilla saa tyttöjä ja tytöillä poikia. Nyt on 3 miniää ja lastenlapsissa on sekä tyttöjä että poikia. Toivottavasti teet hyvät kaupat. Kyllä sitä voi elämästä nauttia ilman työleiriä ja upeita rantamaisemia Suomessa riittää, ei sellaista tarvitse omistaa.

        Jos minä saisin heidät ihanat kuolemalle menetetyt poikani takaisin,niin minulle olisi yksi paskanhailee,mikä olisi rantatilani myyntiarvio.
        Mikä olisi sinun lastesi,lastenlastesi tulevaisuus?
        Oli aivan mahtavaa,että toit mielipiteesi tähän sukukokoukseen ja kivat sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan todella!
        Minulle jää hautapaikka ja pari asuntoa senkinjälkeen ja ajatelkaa taivasosuus.
        Ajattelin Kangasalalle lähnmäs mieheni sukuhautaa?
        Poikani tappo oli niin ylitsepääsömätön,että en pääse siitä yli,kuin maisemaa vaihtamalla?
        Kirkkomaata en ole vielä valinnut,kaiketi se krematorio on sama ja kappelikin.
        Hän kirkkoherra mieheni siunaustilaisuudessa jotenkin jätti oven raolleen...

        Ja vielä teille ihanat ihmiset!
        Ilman teidän henkistä tukeanne ja perseeseen tuuppimista en olisi selviytynyt!
        Kiitos sinulle Krisu!
        Puhelusi eivät aina hoidelleet haavojani,mutta herätit minut elämään!
        Herää pahvi! Jotenkin kaikuu vielä korvissani?

        Sinä Makriina ja koko sakki olette olleet se kannustava joukko!
        Kahvipirtti jäi aika kaukaisuuteen,aivoinen emäntä tuskin on kohdannut niitä hykyaaltoja,joita minä olen kohdannut?
        No ama jatkaa tätä matkaa teidän myötävaikutukella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krisu23 aivan todella!
        Huomenna laaditaan myyntiarvio ja senjälkeen teen päätökseni.
        Nokiankämppä vaihtoi vuokralaista ja velatkin muuntuivat saataviksi??
        Kolmenkämpän velkavankeus ei ole lainkaan yhtälö hautaan menevälle vanhukselle,vai mitä?

        Myötätunnolla ajattelen sinua, Rituliini, kun luovut rakkaasta rantatilastasi. Sinne jäävät kalastus ja ystäväsi lokki. Kalastus ja järvellä liikkuminen on ollut sinulle tärkeää. Miten saata sen korvatuksi vastaisuudessa?
        Olet jäänyt suruusi, et siitä tunnu selviytyvän. Osanottoni sinulle. Ajattelen kuitenkin mielessäni, ettei poikasi varmaankaan toivoisi sinun menettävän elämänuskoasti. Kyllä hän haluaisi sinua tsempata ja vakuuttaa, että kaikki hyvin, sinulla elämä jatkuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myötätunnolla ajattelen sinua, Rituliini, kun luovut rakkaasta rantatilastasi. Sinne jäävät kalastus ja ystäväsi lokki. Kalastus ja järvellä liikkuminen on ollut sinulle tärkeää. Miten saata sen korvatuksi vastaisuudessa?
        Olet jäänyt suruusi, et siitä tunnu selviytyvän. Osanottoni sinulle. Ajattelen kuitenkin mielessäni, ettei poikasi varmaankaan toivoisi sinun menettävän elämänuskoasti. Kyllä hän haluaisi sinua tsempata ja vakuuttaa, että kaikki hyvin, sinulla elämä jatkuu!

        Tämän siis kirjoitti Makriina, ei kirj.


    • Et sinä ama ole menettänyt vielä kaikkea, koska osaat kirjoitta ja onhan sinulla kaksi tytärtä ja lapsenlapsia, kuten minullakin. Joten nyt vain kesäksi sinne rantatilallesi, niin elämä alkaa voittamaan surusi, (no ei ihan) kun näät lokkisi saapuvan, joka odottaa sinua.

      Tuota en tunnusta, että olisin sanonut sinulle koskaan, "etä herää pahvi", koska sellaista sanontaa en käytä koskaan.

      Minun lapsenlapset ovat Himoksella talvilomalla, joten saapi nähdä, tai toistaalta vain kuulla, että saivatko tämän vihatun coronan, vaikka ovathan he välillä Turussa, Espoossa ja Hesassakin kaupoissa, joten en halua heitä edes nähdä, koska minulla ei ole rokotusta ja miten minä levittäisin tautia, kun olen vain kotona yksin.

      Tyttäreni tulee tänään hakemaan ostoslistani ja nyt annan hänelle pankkikorttini, koska lista on pitkä ja eri kauppoihin, joihin en halua mennä. Riittää, kun yksi käy ja hänellä on aina uusia tuotteita, joita en ole edes älynnyt löytää, joten aina on ihania yllätyksiä mukana.

      Jännityksellä odotan, kuinka rantatilasi myynti edistyy, joten kirjoita pian, tai soita.

      Makriinakin varmasti haluaa kuulla kuulumisesi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe