Pyydetään elämänvirtaa tänne!

Anonyymi

Kun on ilmainen ja yleinen palsta kaikille, pyytäkää nyt te ketkä hänet tunnette, tulemaan tänne ennustamaan halukkaille.

Näin muillakin palstoilla kommunikoidaan. Muistan täältä monia näyttöjä vuosien varrelta. Sitä kautta saa uskoa näkemisen lahjaan, vai mitä? Vaikka 10 ensimmäistä?

Niin tuolla tarot palstallakin toimitaan.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hahaha ei se liiku täällä :D

    • Anonyymi

      Ja miks se tulis tollasta rienausta kuuntelemaan ? Se on vanha ihminen jo ja hyvä kun osaa nettiä käyttää. Nyt herätystä idiootit

      • Anonyymi

        ???
        Hyvä kun osaa nettiä käyttää, mutta kirjottaa sähköpostia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ???
        Hyvä kun osaa nettiä käyttää, mutta kirjottaa sähköpostia?

        Niin ja osaa varmaankin tarkastaa onko maksettu..:DD


    • Anonyymi

      Miks ihmeessä hän täällä palstalla olisi? Oon ihan aivan varma, ettei ole. Ja vielä hänen pitäisi ilmaiseksi tulla tänne katsomaan tuommoisille ihmisille??

      • Anonyymi

        Noista ketjuista päätellen ei muualla olekaan kun täällä.. itteänsä mainostamassa ja mitä nyt olen pannut merkille niin kovin jotkut täällä oikeita näkijöitä kadehtii, kuka muuten kun joku joka koittaa esittää itse olevansa... sitä oikeaa ennustajaa, Naomiakin joka ketjussa joku, selvästi yksi ja sama käy haukkumassa, tuntee siitä tyylistä millä ne kirjotettu. Aina kun joku kehuu Naomia nii seuraava kommentti on jo että Naomi on itte kirjottanu. Olen pannu jo pidemmän aikaa saman kuvion merkille...


    • Anonyymi

      No niin ennustan vain tänä yönä ilmaiseksi halukkaille.

      • Anonyymi

        Ennusta mulle;)


      • Anonyymi

        Kysyisin ett mitä tulevaisuus tuo mulle tullessaan. Ollut monia henkisesti rankkoja vuosia takana, surua ja murhettakin riittänyt. Viime vuonna loppunut koulutuskin oli vikatikki, tuli kunnolla takkiin henkisesti, enemmän kuin koskaan aiemmin, meni lopullisesti usko siihen ett kelpaisin enää mihinkään töihin. Luotto ihmisiinkin mennyt. Haluaisin uskoa ett jotain hyvääkin voisi vielä minunlaisenkin kohdalle tulla, jotain valoa synkkyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennusta mulle;)

        Hieman tietysti voisi tarkentaa mitä haluaa tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyisin ett mitä tulevaisuus tuo mulle tullessaan. Ollut monia henkisesti rankkoja vuosia takana, surua ja murhettakin riittänyt. Viime vuonna loppunut koulutuskin oli vikatikki, tuli kunnolla takkiin henkisesti, enemmän kuin koskaan aiemmin, meni lopullisesti usko siihen ett kelpaisin enää mihinkään töihin. Luotto ihmisiinkin mennyt. Haluaisin uskoa ett jotain hyvääkin voisi vielä minunlaisenkin kohdalle tulla, jotain valoa synkkyyteen.

        Ei se koulutuksesi maata kaada vaikka sinusta nyt siltä tuntuukin, usko itseesi tulee vahvistumaan työelämän suhteen ja muissakin asioissa.
        Näen sinulle läheisen ihmisen jota en osaa määritellä muuten kuin että hän tuo sen kaipaamasi valon , ei elämäsi ainakaan huonompaan suuntaan ole menossa jos se lohduttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman tietysti voisi tarkentaa mitä haluaa tietää.

        No rakkaus tietty. Olen vaalea onneton ja yksinäinen. Onko ketään tulossa ja milloin? Ystäviäkään ei ole eikä perhettä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se koulutuksesi maata kaada vaikka sinusta nyt siltä tuntuukin, usko itseesi tulee vahvistumaan työelämän suhteen ja muissakin asioissa.
        Näen sinulle läheisen ihmisen jota en osaa määritellä muuten kuin että hän tuo sen kaipaamasi valon , ei elämäsi ainakaan huonompaan suuntaan ole menossa jos se lohduttaa.

        Kiitti. Jospa tulisikin pientä valoa pimeyteen edes jossain vaiheessa. Menetin viime vuonna yhden tärkeän läheisen, niin kaipais jotain muutakin tunnetta kuin surua. Jos tosiaan pientä hyvää sais elämään, en mä ihmeitä odota. Ehkä tämä masennus ja ahdistus hellittäis ett sais uskoa elämään ja itsensä kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No rakkaus tietty. Olen vaalea onneton ja yksinäinen. Onko ketään tulossa ja milloin? Ystäviäkään ei ole eikä perhettä..

        Sinun rakkautesi on ehkä lähempänä kuin olet osannut arvatakaan, ole tarkkana ja ota vastaan se mitä hän sinulle tarjoaa.
        Joskus hyvä sydän saattaa olla piilotettu karun ulkokuoren alle älä anna sen hämätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun rakkautesi on ehkä lähempänä kuin olet osannut arvatakaan, ole tarkkana ja ota vastaan se mitä hän sinulle tarjoaa.
        Joskus hyvä sydän saattaa olla piilotettu karun ulkokuoren alle älä anna sen hämätä.

        Niin. Mulla on eräs mielessä ollut jo pitkään, mutta katosi. Joku toinen olisi juuri toinen eli kakkonen eikä se olisi oikein ketään kohtaan.


    • Anonyymi

      Siis oon ottanut jo monta tulkintaa Elämän Virralta vuosien aikana ja hän ei kirjota tuolla tavalla! Älkää esiintykö hänenä, törkeää!!

    • Anonyymi

      Astral.tv TV7 huijaukset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3548
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      194
      1648
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1317
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1182
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      863
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      845
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      799
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      51
      799
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe