Epäilen että naapuri kasvattaa kannabista, mitä tehdä?

Anonyymi

Eli epäilen että naapurini kasvattaa kannabista. Sinällään koko touhu ei itseäni kiinnosta, MUTTA nämä kasvatuslaitteistot pitää todella kovaa hurisevaa ääntä yötäpäivää. Vieläpä suoraan makkarin seinän takana, joten nukkuminen on mahdotonta. Olen ottanut yhteyttä kyseiseen naapuriin, en syyttäen vaan kysellyt onko tietoinen asunnostaan tulevista äänistä (olen satavarma että äänet tulee juuri sieltä). Luonnollisesti tämä naapuri hermostui ja kielsi asian. Mitä tämän asian kanssa voi tehdä? En voi asua tuossa metelissä. En tiedä kuuluuko nuo äänet muihin asuntoihin. (asuu lähinnä vanhoja ihmisiä). Ja muutenkin tuo huone missä kasvatettaisiin on kauempana muista asunnoista kuin minun. En haluaisi soittaa poliiseja, mutta onko se ainoa vaihtoehto? Jos ilmoitan metelistä huoltoon ja tavalla tai toisella naapuri jäisi kiinni, niin olisin kielinyt asiasta. Sehän ei ole hyvä juttu. Mitä itse tekisitte tilanteessani? Korvatulpat on jo käytössä mutta ne eivät vie kaikkea meteliä pois. Kiitos vastauksista.

24

3327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joko taas ?

    • Anonyymi

      Kannattaa muistaa että jos naapuri jää kiinni ja kannabis-sato poliisin haltuun, voi kyseessä olla tuhansien eurojen tappiot kasvattajalle. Ja huumerikollinen voi haluta kostaa.

      Pahimmassa tapauksessa kasvatuksesta saatavat myyntituotot ovat menossa liivijengiläisille jotka sitten pahoittavat mielensä asiasta.

      • Anonyymi

        Halogeni valot kun loistaa kämpässä,ei ihan normaalilta vaikuta!


      • Anonyymi

        Välö ei pälää enää,kai kaikki kuihtunut poijes?hihihee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välö ei pälää enää,kai kaikki kuihtunut poijes?hihihee

        Tää on vaan tosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on vaan tosi

        Voisko saada jonkun korvauksen polizei?


      • Anonyymi

        "Rintaliivi" porukka leikkinyt Heman ja action force figuureilla lapsena, niillä on liivejä.
        Monilla poikien figuuri leluilla on ollut eri tyyppisiä liivejä,
        Sama homma kun leikkinyt autoilla niin isona mielikuvissa vastaavat asiat...


    • Anonyymi

      Minulla on samantapainen tilanne. Tai oli oikeastaan, koska olen ainakin väliaikaisesti muuttanut toiseen asuntoon. Meteli naapurin asunnosta oli jatkuvaa. Ja toinen naapuri soitti miehen ovikelloa ja jutteli kovaäänisesti ko. häirikön kanssa. Poliisikin sanoi, että se mies saattaa olla vaarallinen. Mutta poliisi ei toistaiseksi ole voinut tehdä asialle mitään.

      • Anonyymi

        Täälläkin on tilanne heheheee


    • Anonyymi

      Aina pitää tehdä aloitus tänne Suomi24.lle !

      • Anonyymi

        Meilläkin on tilanne kamäläää tää on,söitä politzei


    • Anonyymi

      Trollit voi haistella PASKAAAAAA

      • Anonyymi

        Ei öle trölli


    • Anonyymi

      Tuota noin, itse en kannabista ole koskaan edes kokeillut, mutta ei sen kasvattamisen pitäisi aiheuttaa mitään ääntä. Paljon uv-säteilyä tuottavia lamppuja ja paljon kastelua tuo kasvattimen ilmeisesti vaatii, mutta tuostahan ei tule mitään äänihäiriötä, korkeintaan kasvattajan asunto homehtuu.

      Eli ääni varmaan johtuu jostain muusta. Siksi voi ihan nätisti jutella naapurin kanssa, kertoo kokevansa äänihäiriötä ja kysyy naapurin mielipidettä mahdollisesta syystä. Eivät ne naapuritkaan välttämättä ymmärrä, että esimerkiksi ilmankostuttimen ääni voi kuulua naapuriin.

      Lisäksi aloittaja voi olla yliherkkä äänille, se on sairaus, johon voi hakea apua. Yliherkkä kulee naapurin kävelyn porraskäytävässä sarjana räjähdyksiä, terve ei edes huomioi niitä.

      • Anonyymi

        Ilmanvaihto kannabiksen kasvatuksessa tuottaa ääntä.
        Isot tuulettimet puhaltavat hajua kukintovaiheessa


      • Anonyymi

        Pierettää kamala pamaus ja pauke,kuuleeko kukaan?


    • Anonyymi

      Mehikon mafia ei kaihda mitään keinoja ja Suomeenkin on rantautunut uutta businesta?😎😎😎

    • Anonyymi

      Olen ketjun aloittajan kanssa samaa mieltä. Minäkin olen melko vanha ja seuraava naapuri vielä vanhempi, joten aloittajan kuvaus sopisi minunkin tilanteeseeni. Tosin minä en paljoa siinä asunnossa enää asu. Naapuri olisi huumemies ja jopa ylpeä tästä asiasta. Poliisin mukaan olisi ns. "poliisin vanha tuttu". Mies on voinut kai poliisillekin tarjota huuma-aineita, toivottavasti poliisi ei ole tähän suostunut.

    • Anonyymi

      Tee Diili ota spadu ja tsekkaa toimiiks ruoho

    • Pyydä ostamaan tehokkaampi, uudempi tuuletuslaite tai pyydä osa sadosta itselle. Suurin osa kasvattajista varaan ihan normi kotikasvattajia ilman mitään rikoskytkentöjä. Liivi jengit voisivat painua Suomesta pois.

    • Anonyymi

      Kehoita naapuria hankkimaan hiljaisempaa laitteistoa

    • Anonyymi

      Minä myös epäilen. Ainakin viime vuonna tuossa partsilla kesällä sitten polttelivat ja olivat ihan seipäässä. Pinkki valo palaa, tuulettavat ikkunat auki joskus pitkiäkin aikoja ja kuuluu hurinaa. Myös joskus pientä hajua on heidän oven edessä, mutta tehokkaan tuuletuksen vuoksi tuskin niin paljoa. Muutenkin ärsyttää tuo pariskunta, kelan masseilla elävät isossa asunnossaan ja sitten tuollaista rikollista toimintaa asukkaiden jatkuvaa häiriköintiä. Tekisi mieli kyllä heidät käräyttää.

    • Anonyymi

      Poliisille ilmoitus kannabishan haisee sen kyllä haistaa, sinihaalariset pojat tulevat kyllä näppärästi tarkistamaan asian

    • Anonyymi

      Kasvattavat naapurissa äänekkäästi kolistellen laitteita, naputtelua ym.... On pakko puuttua asiaan koska ei saa nukkua rauhassa.
      Ovat vissiin niin sekaisin että pilaavat toimintansa typerällä tavalla.
      Haju käytävässä ei sentään herätä öisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe