Onko kellään käynyt niin että omia siittiöitä vaan ei ole ja sen takia ei voi saada omia lapsia?
Onko sellaiseen tilanteeseen jotain hoitoja? Parannuskeinoja?
Ei siittiöitä?
2
140
Vastaukset
Tarkista että ei ole mitään sukupuolisairanut. Täytyy noudata terveellinen elämä. Ei tupakoida, ei alkoholia ,kaydä terveellinen ruoka , juoksaminen puistossa.
Ei ole käynyt, mutta yleistietoa on sen verran kertynyt, että kyllä miehiä voidaan myös hoitaa vaihtelevalla menestyksellä riippuen tapauksesta.
Hormonipitoisuudet on käytävä labraamassa ja vetää niistä johtopäätöksiä.
Miehiä hoidetaan Clomeilla tai Hcg:llä. Nämä nostaa testosteronituotantoa, sekä Clomit myöskin fsh:ta, mikä stimuloi siittiöiden tuotantoa kivesten sertolisoluissa.
Tietysti lähtökohta on heikko, jos ei niitä siittiöitä ole lainkaan..Silloin siellä on varmaan suurempaakin ongelmaa. Jos siittiöitä on vain liian vähän, niin kyllä nuo hoidot usein auttavat siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423