Perttu oli koko joukon nopein viimeisissä väliajoissa. Loistava loppu.
Iivo hävisi viimeisen 7 minuutin hiihtoajassa Pertulle 25 sekuntia. Iivo taisi kuvitella hiukan liikoja itsestään, johti nimittäin koko kisaa kun oli hiihdetty 7 minuuttia lähdöstä, johtaen Perttua tuolloin 17 sekuntia.
Olis voinut olla parempikin taktiikka.
Perttu nopein 15 vapaan loppukirissä
Anonyymi
4
84
Vastaukset
- Anonyymi
Norskeille jälleen kolmoisvoitto..eikait siinä. Suomalaisille riittää kun hiihto tuntuu hyvälle.
- Anonyymi
Niin ja Bolsunov hävisi mitallin jota hän eivoi ymmärtää koska hänhän kuuluu siihen valtion ohjelmaa Et douping ei näy, siis mittikää 24v sotilas. joo osakohan ampua edes rynäkkökiväärillä Valiot epäilen.
- Anonyymi
Niinkin suuren talviurheilumaan kuin Andorra edustaja Ireneu Esteve Altimiras voitti kaikki suomalaiset sijoittuen lopputuloksissa sijalle 15. Tarttis vissiin tehrä jotain?
- Anonyymi
Pitempiä mäkiä kaivattas Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705808KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2364572Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202568Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei272483Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT821507Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 961305
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa971194Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191161