Nainen, minkä pituinen se mies on?

Anonyymi

Kuinka ylös joudut katsoon silmiin.

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en kovinkaan ylös korkeuksiin =)

    • Anonyymi

      Ihanan ylös

      • Anonyymi

        Kerro hänestä 🙂


    • Anonyymi

      Ei tullut mitattua pituutta, mutta ihan riittävän pitkä oli.
      Oletko pitkä?

    • Anonyymi

      noin 30 cm mua pidempi

      • Anonyymi

        Tämä sopisi omalle kohdalle, jos olet 150cm pitkä :)


      • Anonyymi

        20-30 cm väliin kyllä ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sopisi omalle kohdalle, jos olet 150cm pitkä :)

        Jep.150


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep.150

        Ja minkäs ikäinen olet ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minkäs ikäinen olet ?

        63 olen täyttämässä pian. Olen nyt eläkeputkessa työttömänä. Haluatko tavata minut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        63 olen täyttämässä pian. Olen nyt eläkeputkessa työttömänä. Haluatko tavata minut?

        Pikkaisen liian vanha olet minun makuun, mutta etköhän sinä jollekkin muulle kelpaa.


    • Anonyymi

      Ollaan aika samanpituisia. Ei pystytä välttämään toisiamme vaan siinä ollaan sitten nenät vastakkain kun kohdataan 😘

      • Anonyymi

        Paljonko itse olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko itse olet?

        Siinä jossain 170 kieppeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä jossain 170 kieppeillä.

        Itse noin 178.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä jossain 170 kieppeillä.

        Eli 25cm eroa aina kun nähty 😊


    • Anonyymi

      En ole kysynyt hänen pituuttaan, mutta luultavasti on jonkun sentin mua lyhyempi.

    • Anonyymi

      Naiset tykkäävät pitkästämiehestä ihan käytännön syystä. Koska kun nainen katsoo miestä ylöspäin, silloin naisen kaulalla olevat rypyt oikenee.

      • Anonyymi

        Logiikassas on aukko. On naisia jotka katsoo kaikki ylöspäin. Esim. Mä. Olen 154 cm ja kaikki miehet on mua pidempiä.


      • Anonyymi

        Tuota en ole kuullut.
        Minusta pituudesta on hyötyä lähinnä siksi, että ylettyy ylemmäs kurkottamaan ja ei tarvitse välttämättä jakkaraa tai tikkaita niin usein.


      • Anonyymi

        Käytännön syyt saavat kyllä suosimaan samanpituista. Molemmat näkevät itsensä peilistä. Ei tule kinaa mille korkeudelle ripustetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytännön syyt saavat kyllä suosimaan samanpituista. Molemmat näkevät itsensä peilistä. Ei tule kinaa mille korkeudelle ripustetaan.

        kuka tollasista riitelee?

        Ei mun suhteissa oo koskaan tarvinnu ottaa matsia noin pienistä! Onko ihmisillä tylsää vai eikö elämässä oo tarpeeks tapellu josnoin turhasta pitää laittaa sota pystyyn.

        Mä oon 154 cm pituisena aina lyhyempi ja saisin matsata joka suhteessa joka asiasta.

        Miks naulakot on liian korkealla, vessan peilikaapit asennettu liian ylös?

        Suihkun lasken itse matalalle jotta yllän siihen ja jos joka asiasta pitäis riidellä niin yks sota ois sit varmaan et miks pitempi osapuoli on nostanu suihkun niin korkealle etten edes hyppimällä yllä siihen vaan pitää hakee tuoli?

        Kai sitä nyt isompiakin asioita maailmas on mistä suhtees riita on järkevääkin käydä. Esim. Petos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka tollasista riitelee?

        Ei mun suhteissa oo koskaan tarvinnu ottaa matsia noin pienistä! Onko ihmisillä tylsää vai eikö elämässä oo tarpeeks tapellu josnoin turhasta pitää laittaa sota pystyyn.

        Mä oon 154 cm pituisena aina lyhyempi ja saisin matsata joka suhteessa joka asiasta.

        Miks naulakot on liian korkealla, vessan peilikaapit asennettu liian ylös?

        Suihkun lasken itse matalalle jotta yllän siihen ja jos joka asiasta pitäis riidellä niin yks sota ois sit varmaan et miks pitempi osapuoli on nostanu suihkun niin korkealle etten edes hyppimällä yllä siihen vaan pitää hakee tuoli?

        Kai sitä nyt isompiakin asioita maailmas on mistä suhtees riita on järkevääkin käydä. Esim. Petos

        Siinä tulikin lista käytännön syitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tulikin lista käytännön syitä.

        Kyllä mä lyhyenä tiedän mitä asioita ihmiset mitottaa asentaessaan paikalleen 160 cm mittaisille ja siitä pidemmille.

        Mut en mä oo koskaa joutunu noin pienistä miesten kans vääntään.

        Kun mun kans saa tappelun se on iso juttu.

        Petos, väkivalta tms


      • Anonyymi

        Mä tykkään pitkistä miehistä ihan siksi, että olen niin ihana, että miehellä olisi muuten alemmuuskompleksi. Hän saa olla jossain asiassa mun yläpuolella. Se on sek sikä stä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytännön syyt saavat kyllä suosimaan samanpituista. Molemmat näkevät itsensä peilistä. Ei tule kinaa mille korkeudelle ripustetaan.

        Ja pissivehkeet on silloin samalla korkeudella eli nusinusi seisaaltaan käy luontevasti.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Logiikassas on aukko. On naisia jotka katsoo kaikki ylöspäin. Esim. Mä. Olen 154 cm ja kaikki miehet on mua pidempiä.

        Paitsi 150cm oleva mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pissivehkeet on silloin samalla korkeudella eli nusinusi seisaaltaan käy luontevasti.
        -sivusta

        Tää on paras käytännön syy. Jo halailussa on enemmän intiimiyttä läsnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi 150cm oleva mies.

        Mä en oo vielä tavannu yhtäkään normaalisti kehittynyttä aikuista miestä joka olis mua lyhempi eli joku 150 cm

        Kehitysvammaisia esim. Downin sydrooman
        omaavia miehiä olen tavannu jotka lyhyempiä kuin minä, mutta niitä ei lasketa, kun kehityshäiriön takia he ovat erilailla kehittyneet.

        Normisti kehittyneistä aikuisista lyhin mies jonka tavannu joka ei mikään 80 v pappa ja kutistunu iän myötä on 163 cm

        Mut hänkin mua lähes 10 cm pidempi ja pituuseron jo havaitsee


    • Anonyymi

      No joku päätä pitempi on vielä ihan sopiva pituusero, joskin tuskin rakkaus senttejä mittailee.

    • Anonyymi

      Noin 20 cm pyöristettynä joutuu varvistelemaan, tai hän vain vähän laskemaan päätänsä itseasiassa 😚😚😚😚😚

    • Anonyymi

      Aikalailla. Joutuisåin varmaan nousta varpailleni ylettyäkseni huulille 😊❤️💋

      • Anonyymi

        Luultavasti, mitä oon nähtäess kattellut 🧐❤️


    • Anonyymi

      No alaspäin tietty.Mies on reilusti lyhyempi.

    • Anonyymi

      Olen korkkareilla 179 cm ja silloin katson vähän häntä ylöspäin. Ilman korkkareita tunnen itseni kääpiöksi ja kuiskatessaan hän joutuu kumartumaan.

    • Anonyymi

      Miehellä on vilpitön sydän, kauniita puheita, suloisilla sanoilla.

      • Anonyymi

        Kiitos , saisinpa hänet naisekseni ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos , saisinpa hänet naisekseni ❤️

        ❤..


    • Anonyymi

      Noin 15-20cm pidempi, arvelisin. Itse olen 168cm.

    • Anonyymi

      Pituudesta ei ole suurempaa hyötyä kun tikkaat on keksitty.

    • Anonyymi

      Sopivan pituinen. Mua pidempi on. Oli hetkiä, jolloin oltiin aika lähekkäin ja tiesin, että nyt jos nostan katseen, hänen silmät on ihan siinä.. onpa kyllä ikävä niitä hetkiä ja häntä.

    • Anonyymi

      Kun kuiskaan hänelle, joutuu hän vähän kumartumaan. Ehkä 20-25cm minua pidempi.

    • Anonyymi

      Hän on niin ihana. Arrghh.

    • Anonyymi

      Varmaankin noin 10 senttiä pidempi minua :) ihana...

    • Anonyymi

      170-175 ja joutuu katsoa ylöspäin.

    • Anonyymi

      Hän on noin 35 cm pidempi kuin minä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe