Kuinka ylös joudut katsoon silmiin.
Nainen, minkä pituinen se mies on?
46
<50
Vastaukset
en kovinkaan ylös korkeuksiin =)
- Anonyymi
Ihanan ylös
- Anonyymi
Kerro hänestä 🙂
- Anonyymi
Ei tullut mitattua pituutta, mutta ihan riittävän pitkä oli.
Oletko pitkä? - Anonyymi
noin 30 cm mua pidempi
- Anonyymi
Tämä sopisi omalle kohdalle, jos olet 150cm pitkä :)
- Anonyymi
20-30 cm väliin kyllä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sopisi omalle kohdalle, jos olet 150cm pitkä :)
Jep.150
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep.150
Ja minkäs ikäinen olet ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minkäs ikäinen olet ?
63 olen täyttämässä pian. Olen nyt eläkeputkessa työttömänä. Haluatko tavata minut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
63 olen täyttämässä pian. Olen nyt eläkeputkessa työttömänä. Haluatko tavata minut?
Pikkaisen liian vanha olet minun makuun, mutta etköhän sinä jollekkin muulle kelpaa.
- Anonyymi
Ollaan aika samanpituisia. Ei pystytä välttämään toisiamme vaan siinä ollaan sitten nenät vastakkain kun kohdataan 😘
- Anonyymi
Paljonko itse olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko itse olet?
Siinä jossain 170 kieppeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse noin 178.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli 25cm eroa aina kun nähty 😊
- Anonyymi
En ole kysynyt hänen pituuttaan, mutta luultavasti on jonkun sentin mua lyhyempi.
- Anonyymi
Naiset tykkäävät pitkästämiehestä ihan käytännön syystä. Koska kun nainen katsoo miestä ylöspäin, silloin naisen kaulalla olevat rypyt oikenee.
- Anonyymi
Logiikassas on aukko. On naisia jotka katsoo kaikki ylöspäin. Esim. Mä. Olen 154 cm ja kaikki miehet on mua pidempiä.
- Anonyymi
Tuota en ole kuullut.
Minusta pituudesta on hyötyä lähinnä siksi, että ylettyy ylemmäs kurkottamaan ja ei tarvitse välttämättä jakkaraa tai tikkaita niin usein. - Anonyymi
Käytännön syyt saavat kyllä suosimaan samanpituista. Molemmat näkevät itsensä peilistä. Ei tule kinaa mille korkeudelle ripustetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytännön syyt saavat kyllä suosimaan samanpituista. Molemmat näkevät itsensä peilistä. Ei tule kinaa mille korkeudelle ripustetaan.
kuka tollasista riitelee?
Ei mun suhteissa oo koskaan tarvinnu ottaa matsia noin pienistä! Onko ihmisillä tylsää vai eikö elämässä oo tarpeeks tapellu josnoin turhasta pitää laittaa sota pystyyn.
Mä oon 154 cm pituisena aina lyhyempi ja saisin matsata joka suhteessa joka asiasta.
Miks naulakot on liian korkealla, vessan peilikaapit asennettu liian ylös?
Suihkun lasken itse matalalle jotta yllän siihen ja jos joka asiasta pitäis riidellä niin yks sota ois sit varmaan et miks pitempi osapuoli on nostanu suihkun niin korkealle etten edes hyppimällä yllä siihen vaan pitää hakee tuoli?
Kai sitä nyt isompiakin asioita maailmas on mistä suhtees riita on järkevääkin käydä. Esim. Petos - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka tollasista riitelee?
Ei mun suhteissa oo koskaan tarvinnu ottaa matsia noin pienistä! Onko ihmisillä tylsää vai eikö elämässä oo tarpeeks tapellu josnoin turhasta pitää laittaa sota pystyyn.
Mä oon 154 cm pituisena aina lyhyempi ja saisin matsata joka suhteessa joka asiasta.
Miks naulakot on liian korkealla, vessan peilikaapit asennettu liian ylös?
Suihkun lasken itse matalalle jotta yllän siihen ja jos joka asiasta pitäis riidellä niin yks sota ois sit varmaan et miks pitempi osapuoli on nostanu suihkun niin korkealle etten edes hyppimällä yllä siihen vaan pitää hakee tuoli?
Kai sitä nyt isompiakin asioita maailmas on mistä suhtees riita on järkevääkin käydä. Esim. PetosSiinä tulikin lista käytännön syitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tulikin lista käytännön syitä.
Kyllä mä lyhyenä tiedän mitä asioita ihmiset mitottaa asentaessaan paikalleen 160 cm mittaisille ja siitä pidemmille.
Mut en mä oo koskaa joutunu noin pienistä miesten kans vääntään.
Kun mun kans saa tappelun se on iso juttu.
Petos, väkivalta tms - Anonyymi
Mä tykkään pitkistä miehistä ihan siksi, että olen niin ihana, että miehellä olisi muuten alemmuuskompleksi. Hän saa olla jossain asiassa mun yläpuolella. Se on sek sikä stä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pissivehkeet on silloin samalla korkeudella eli nusinusi seisaaltaan käy luontevasti.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Logiikassas on aukko. On naisia jotka katsoo kaikki ylöspäin. Esim. Mä. Olen 154 cm ja kaikki miehet on mua pidempiä.
Paitsi 150cm oleva mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pissivehkeet on silloin samalla korkeudella eli nusinusi seisaaltaan käy luontevasti.
-sivustaTää on paras käytännön syy. Jo halailussa on enemmän intiimiyttä läsnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi 150cm oleva mies.
Mä en oo vielä tavannu yhtäkään normaalisti kehittynyttä aikuista miestä joka olis mua lyhempi eli joku 150 cm
Kehitysvammaisia esim. Downin sydrooman
omaavia miehiä olen tavannu jotka lyhyempiä kuin minä, mutta niitä ei lasketa, kun kehityshäiriön takia he ovat erilailla kehittyneet.
Normisti kehittyneistä aikuisista lyhin mies jonka tavannu joka ei mikään 80 v pappa ja kutistunu iän myötä on 163 cm
Mut hänkin mua lähes 10 cm pidempi ja pituuseron jo havaitsee
- Anonyymi
No joku päätä pitempi on vielä ihan sopiva pituusero, joskin tuskin rakkaus senttejä mittailee.
- Anonyymi
Noin 20 cm pyöristettynä joutuu varvistelemaan, tai hän vain vähän laskemaan päätänsä itseasiassa 😚😚😚😚😚
- Anonyymi
Aikalailla. Joutuisåin varmaan nousta varpailleni ylettyäkseni huulille 😊❤️💋
- Anonyymi
Luultavasti, mitä oon nähtäess kattellut 🧐❤️
- Anonyymi
No alaspäin tietty.Mies on reilusti lyhyempi.
- Anonyymi
Olen korkkareilla 179 cm ja silloin katson vähän häntä ylöspäin. Ilman korkkareita tunnen itseni kääpiöksi ja kuiskatessaan hän joutuu kumartumaan.
- Anonyymi
Miehellä on vilpitön sydän, kauniita puheita, suloisilla sanoilla.
- Anonyymi
Kiitos , saisinpa hänet naisekseni ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos , saisinpa hänet naisekseni ❤️
❤..
- Anonyymi
Noin 15-20cm pidempi, arvelisin. Itse olen 168cm.
- Anonyymi
Pituudesta ei ole suurempaa hyötyä kun tikkaat on keksitty.
- Anonyymi
Sopivan pituinen. Mua pidempi on. Oli hetkiä, jolloin oltiin aika lähekkäin ja tiesin, että nyt jos nostan katseen, hänen silmät on ihan siinä.. onpa kyllä ikävä niitä hetkiä ja häntä.
- Anonyymi
Kun kuiskaan hänelle, joutuu hän vähän kumartumaan. Ehkä 20-25cm minua pidempi.
- Anonyymi
Hän on niin ihana. Arrghh.
- Anonyymi
Varmaankin noin 10 senttiä pidempi minua :) ihana...
- Anonyymi
170-175 ja joutuu katsoa ylöspäin.
- Anonyymi
Hän on noin 35 cm pidempi kuin minä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722