Kuinka kauan Ponsse jaksaa sponsoroida Iivoa ja Kerttua?

Anonyymi

Iivon ja Kerun hiihtoura on lopuillaan. Kummankaan suksi ei luista. Maailman kärki on karannut kauaksi.

Metsäkonevalmistaja Ponsse on tukenut kumpaakin Niskasta ylenpalttisesti. Luulisi, ettei tukeminen enää kannata eikä ole välttömättä kannattanut koskaan. Jos olisin Ponssen päättäjä, lopetaisin tuet heti kun se on sopimusoikeudellisesti mahdollista.

10

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ponsse on metsäkone, ei suinkaan hiihtäjä. Mitä ihmettä höpiset.

• Anonyymi

Itse höpiset tai et ehkä tiedä mitä tarkoitetaan sponsoroinnilla.

• Anonyymi

Entiiä, mutta Rebull antaa Iivolle jatkossakin siivet. Näytti ryystävän taas jossain haistattelussa härkää.

• Anonyymi

Mutta tuo se taitaaki olla se ongelma. Huonoa kait se juoma on kun Iivo ei pärjää.

• Anonyymi

Ponsse, Iivo ja Kerttu. Miten ihmeessä liität nämä yhteen? Outo aika yöllä kommentointiisi, olitko päihderiippuvainen?

• Anonyymi

Iivon kannattaisi lopettaa ammattimainen kilpahiihto ja mennä ammattikouluun. Joskushan ammatti on kuitenkin hankittava.

• Anonyymi

Eikai sitä pärjää jos juoksee ympäriinsä hiustenleikkuukone kädessä Pitäs keskittyä kisaan

• Anonyymi

Iivosta ei ole enään kansainvälisiin arvokilpailuin. Pohjois-Savon piirikunnallisissa hän pärjää vielä muutaman vuoden.

• Anonyymi

Iivo on omituinen, ei pärjää enää ollenkaan, raivoaa ja kiroilee. Riehui tukanleikkuukoneen kanssa ja leikkasi tukan toisilta. ei ollut lainkaan hauskaa, kaikilla vaivaantunut olo. Olisiko terapiasta apua Iivolle? On tosi outoa käytöstä.

• Anonyymi

Iivon hiihtoura un päättymässä. Mies, jolla ei ole ammattia, aikoo ilmeisesti ryhtyä parturiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2774
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2027
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1756
    4. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      49
      1693
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1491
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1184
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      194
      997
    Aihe