Olen erittäin seksuaalinen nainen, mutta pidän kaikesta muusta paitsi yhdynnästä, tykkään erityisesti läpsimisestä, käsi ja jalkseksistä, fistauksesta, ja erityisesti suuseksissä saamisesta ja antamisesta, nänninipistimet ja häpyhyylinipistimet ovat erityisen kiihottavia, pieni kipu kiihottaa. Seksi asut kuuluu ilmanmuuta seksiin. Erittäin kiihottavaa on naida miestä straponvaljailla ja tekokyrvällä samalla runkata häntä silkkihansikkaat kädessä. Tykkään myös että mies "tutkii minua kertakäyttöhanskat kädessä". Kertokaapa miehet miltä kuulostaa tämmöinen seksi i ilman että pääset nussimaan?
Pia 29
Seksi ilman yhdyntää
9
1167
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sinuun saa yhteyttä?
- Anonyymi
Jos haluat jotain mieleenpainuvaa ja muistat tuon hetken koko elämäsi, niin kerro minulle, miten sinuun voi ottaa yhteyttä
- Anonyymi
Ootas, nyt meni aivot jäähän......
1.) Jos haluat jotain mieleenpainuvaa = lupaus jostain mielettömästä kokemuksesta
2.) ja muistat tuon hetken koko elämäsi = kyseenalaistat vastapuolen muistamiskyvyn varmistamalla, että muistaahan hän varmasti koko elämänsä ajan
Siellä taas sperma tehnyt tukoksia aivoihin ja sormet näpytelleet nopeammin, kuin ajatus kulkenut. Älkää kirjoittako kullillanne, näistä saa ihan dorkat fiilikset.
Toihan on aivan upeeta. Toimitaan ja tehdään niin että nauttii sehän on tärkeintä
- Anonyymi
Mukavalta kuulostaa ja varmaan ihan riittävää monelle. Ei se aina tarvi yhdyntää, kun on muitakin keinoja. Varsinkin pieni turvallinen seksileikki on aina hauskaa. Antaa vaikka vitsaa paljaalle pyllylle ja kysyy, että oletkos ollut tuhma. Tästä saat, tuhma pylly ja vielä vähän lisää. Jokos alat totteleen ja uskot mitä sanotaan. No, nyt vielä tulee hiukan lisää vitsaa. Siinä pylly punoittaa kivan mukavasti ja nainen ymmärtää leikin tarkoituksen. Mutta ketään ei saa vahingoittaa, vaan pientä sopivaa kuritusta. Lempeästi!
- Anonyymi
Koskaan en ole yhdynnässä saanut orgasmia, eikä se oikeastaan tunnu miltään kun mies survoo kullia sisään silmät nurinpäin ja parin minuutin päästä sylkee lastin sisään ja se oli siinä ja ilkeää vielä kysyä että : " eiks ollutkin mahtavaa, ainakin minusta". Hoh hoijaa. Seksi session täytyy kestää pitkään ja siihen kuuluu paljon eri leikkejä ja monta kertaa käymistä lähellä laukeamisia, kunnes lopulta päädytään räjähtävään orgasmin, ja tämä onnistuu vain kun en anna miehen työntyä sisääni.
Pia29 - Anonyymi
orgasmin saavuttaminen vaatii erityistä taktiikkaa ... jos haluat saavuttaa jotain sellaista, niin kerro minulle, kuinka voin ottaa sinuun yhteyttä
- Anonyymi
Kaikesta muusta on kokemusta, paitsi stäppäristä saamisesta. Omiin suosikkeihin kuuluu juuri dominointi, piiskaus, nipistimet yms. Fistaus ehdoton suosikki, erityisesti sidottuna. Pissaleikit, suunautinnot yms yms.
Parhaat orgasmit olen saanut toisen tuottamana handjobina. Olisin kyllä valmis kokeilemaan sträppäriä ja runkkausta, kiihottava ajatus. Muutenkin se, kun nainen on kiinnostunut pepustani, kiihottaa valtavasti. - Anonyymi
Pia29 Jos olet kiinnostunut jotain mielenkiintoista, ota yhteyttä minuun Instagramissa ( o_ti.bolo )
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35314869- 2575903
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113418- 1912526
- 1372179
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142042Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1091563Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481349Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891160