Seksi ilman yhdyntää

Anonyymi

Olen erittäin seksuaalinen nainen, mutta pidän kaikesta muusta paitsi yhdynnästä, tykkään erityisesti läpsimisestä, käsi ja jalkseksistä, fistauksesta, ja erityisesti suuseksissä saamisesta ja antamisesta, nänninipistimet ja häpyhyylinipistimet ovat erityisen kiihottavia, pieni kipu kiihottaa. Seksi asut kuuluu ilmanmuuta seksiin. Erittäin kiihottavaa on naida miestä straponvaljailla ja tekokyrvällä samalla runkata häntä silkkihansikkaat kädessä. Tykkään myös että mies "tutkii minua kertakäyttöhanskat kädessä". Kertokaapa miehet miltä kuulostaa tämmöinen seksi i ilman että pääset nussimaan?

Pia 29

9

1171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten sinuun saa yhteyttä?

• Anonyymi

Jos haluat jotain mieleenpainuvaa ja muistat tuon hetken koko elämäsi, niin kerro minulle, miten sinuun voi ottaa yhteyttä

• Anonyymi

Ootas, nyt meni aivot jäähän......
        1.) Jos haluat jotain mieleenpainuvaa = lupaus jostain mielettömästä kokemuksesta
        2.) ja muistat tuon hetken koko elämäsi = kyseenalaistat vastapuolen muistamiskyvyn varmistamalla, että muistaahan hän varmasti koko elämänsä ajan

Siellä taas sperma tehnyt tukoksia aivoihin ja sormet näpytelleet nopeammin, kuin ajatus kulkenut. Älkää kirjoittako kullillanne, näistä saa ihan dorkat fiilikset.

• Toihan on aivan upeeta. Toimitaan ja tehdään niin että nauttii sehän on tärkeintä

• Anonyymi

Mukavalta kuulostaa ja varmaan ihan riittävää monelle. Ei se aina tarvi yhdyntää, kun on muitakin keinoja. Varsinkin pieni turvallinen seksileikki on aina hauskaa. Antaa vaikka vitsaa paljaalle pyllylle ja kysyy, että oletkos ollut tuhma. Tästä saat, tuhma pylly ja vielä vähän lisää. Jokos alat totteleen ja uskot mitä sanotaan. No, nyt vielä tulee hiukan lisää vitsaa. Siinä pylly punoittaa kivan mukavasti ja nainen ymmärtää leikin tarkoituksen. Mutta ketään ei saa vahingoittaa, vaan pientä sopivaa kuritusta. Lempeästi!

• Anonyymi

Koskaan en ole yhdynnässä saanut orgasmia, eikä se oikeastaan tunnu miltään kun mies survoo kullia sisään silmät nurinpäin ja parin minuutin päästä sylkee lastin sisään ja se oli siinä ja ilkeää vielä kysyä että : " eiks ollutkin mahtavaa, ainakin minusta". Hoh hoijaa. Seksi session täytyy kestää pitkään ja siihen kuuluu paljon eri leikkejä ja monta kertaa käymistä lähellä laukeamisia, kunnes lopulta päädytään räjähtävään orgasmin, ja tämä onnistuu vain kun en anna miehen työntyä sisääni.

Pia29

• Anonyymi

orgasmin saavuttaminen vaatii erityistä taktiikkaa ... jos haluat saavuttaa jotain sellaista, niin kerro minulle, kuinka voin ottaa sinuun yhteyttä

• Anonyymi

Kaikesta muusta on kokemusta, paitsi stäppäristä saamisesta. Omiin suosikkeihin kuuluu juuri dominointi, piiskaus, nipistimet yms. Fistaus ehdoton suosikki, erityisesti sidottuna. Pissaleikit, suunautinnot yms yms.
      Parhaat orgasmit olen saanut toisen tuottamana handjobina. Olisin kyllä valmis kokeilemaan sträppäriä ja runkkausta, kiihottava ajatus. Muutenkin se, kun nainen on kiinnostunut pepustani, kiihottaa valtavasti.

• Anonyymi

Pia29 Jos olet kiinnostunut jotain mielenkiintoista, ota yhteyttä minuun Instagramissa ( o_ti.bolo )

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1418
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      225
      1377
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      166
      1128
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      31
      1001
    5. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      50
      886
    6. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      183
      821
    7. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      8
      815
    8. Joo joo kumpikin on rakastuneita

Mitäs nyt tehdään vai ollaanko vaan niin kuin ei oltaiskaan
      Ikävä
      64
      806
    9. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      248
      766
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      45
      750
    Aihe