Kiitos Keskustapuolue kun ajat muiden vasemmisopuolueiden kanssa vapaata koronalevitusoikeutta maahan!
Kiitos että yrittäjät saavat rahaaaaaaa!
Kiitos kiitos! Ja sitten vielä koronatuet päälle niin hei me rikastutaan!
Kiitos etelän turisteille kun toitte ja tuotte meillekin pasillit ja pakteerinne.
Muutamia kuolee, mutta onneksi työikäiset säilyvät. Ja saadaan rahaaa!
Kiitos hallituksellemme
6
130
Vastaukset 6
- Anonyymi
Menisitkö persu muualle tältä palstalta höpöttämään.
- Anonyymi
Raha on tärkein asia. Se on arvopohja.
Ne arvot...ne arvot...arvopohja! - Anonyymi
Kiitos keskusta tästä tulevasta polttoaineen hintojen korotuksesta. Elkää kertoko tätä kansalle ennen vaaleja. 68 centin korotus ei ole paljon. Sehän on alle euron!
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/efbe4cbe-8034-4261-98e8-88ef1d6ebfce- Anonyymi
Kannattaa kannattaa keskusta...vihervasemmiston apupuoluetta!
Sitä saa mitä tilaa💀
- Anonyymi
Kepu yrittää olla kuin vihreät.
- Anonyymi
Hallituksessa kepu on vihreät. Ei kahta vihreää sovi Suomen politiikkaan niinpä kepua niin vähän kannattaa itsekkin kuulun siihen porukkaan etten enään kepua äänestä enkä toisaalta vihreitä. Näyttää ettei hirveesti ole vaihtoehtoja tuleviin vaaleihin en kyllä halua äänestää Kortesalmen persujakaa ennenkuin se tajuu vähän löysätä pipoa eikä niin tule tapahtuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459