Sussa on just kaikki ne ominaisuudet mistä en pidä enkä viehäty!

Anonyymi

Oot ruma tummatukkainen nainen! Ootko kattonu peiliin hä? Lihava oot

24

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyh sentään!

    • Anonyymi

      Tuo ta ei us ko kukkk kaan, tuo vale meni ai van hukkk kaan😝

    • Anonyymi

      Sussa on mies kaikki yököttävimmät piirteet, ulkonäössäsi ja käyttäytymisessä.
      En viitsi eritellä, ku ihan puistattaa ku ajattelenkin sua!

    • Anonyymi

      Joo ja lisäksi mulla särkee nyt tissejä.

      • Anonyymi

        No sekin vielä🙃


      • Anonyymi

        Sillä naisella on ällöt tissitkin myös!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä naisella on ällöt tissitkin myös!

        Kyllä yhtä tyhjänä lerpattaa polvien välissä kuin sun pallit.


    • Anonyymi

      Täytän kaikki nuo kriteerit ja tiedostan sen. Tämän vuoksi olenkin ihmetellyt miksi hakeudut välillä seuraani oleskelemaan ja juttelemaan? Jos en tuntisi juuri tuon kirjotelmasi tavalla olisin jo kysynyt haluaisitko tavata minua ihan siviilissä? Luonteemme tuntuvat kohtaavan hyvin ja mielestäni pystymme juttelemaan kaikesta. Hauskoja hetkiä olemme saaneet viettää. Mutta juuri nämä ulkoiset asiat saavat itseni epävarmaksi ja on aina saanut, koko elämän. Pidän sinusta kovasti ja mielestäni olisit aikuisena miehenä voinut keskustella asiasta suoraan minulle. Ymmärrän rajoitteeni kyllä. Itse varmasti tiedostat että tunteeni sinua kohtaan ovat lämpimät ja ihastusta sekä pettymystä on näihin vuosiin mahtunut, jotka olemme toisemme tunteneet. Minun on aika vetäytyä ja tajuta, että parasta on vain taas hyväksyä tilanne joka elämässäni on. Olet siltin minulle se mies, jonka turvallisuuteen olen vuosia halunnut.

    • Anonyymi

      Sulla on ihan selvä reaktionmuodostus päällä, käännät tunteet vastakohdakseen. Kukaan välinpitämätön tuolla lailla melskais.

    • Anonyymi

      Höpö höpö, sun naamasta näkee, että oot ihan lääpälläs, ja aina tuut siihen viereen pällistelemään. Meinaatko tosiaan, että siinä mun rumuutta ja yleistä vastenmielisyyttä varta vasten ihmettelisit.

    • Anonyymi

      Kukaan sua pakota olemaan kenenkään seurassa.

    • Anonyymi

      Sano sille suoraan jos uskallat. Helppo huudella nimettömänä täällä. Raukkis.

    • Anonyymi

      Ae että ! Näkisitpä pukamat , ne ne vasta pirulliset onkin .🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Oletko sinä mies itse ulkoiselta olemukseltasi lähinnä variksenpelätintä tai perunasäkkiä?

    • Anonyymi

      En voi sanoa näkemättä mitään naisen viehättävyydestä, mutta kovasti vaikutat hänestä kiinnostuneelta, kun olet useampia aloituksia hänestä tehnyt.

    • Anonyymi

      Mitä väliä hiusten värillä on?

      • Anonyymi

        Joillekkin pinnallisille henkilöille merkitsee vain ulkoinen kauneus..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekkin pinnallisille henkilöille merkitsee vain ulkoinen kauneus..

        Nii ja mitä pahaa siinä on jos sanoo mielipiteensä, täh???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja mitä pahaa siinä on jos sanoo mielipiteensä, täh???

        No miten vitussa hiusten väri siltikään liittyy siihen? Ooksää joku komee/tymä/huomionkipee ja huomioo saava blondi?


    • Anonyymi

      joo joo ihan sama. Kirjoita sellaisella josta tykkäät. Mitä mua täällä kaipailet. En muuten ole tumma, mutta valaistus voi hämätä joskus.

    • Anonyymi

      Sittenhän voit lopettaa hänen haukkumisen ja jatkaa elämääsi niiden kanssa joista viehätyt.

    • Anonyymi

      Mitä sitten? Käykö kateeks vai? Kerro välillä jotain uutta. Mutt en kenenkään ympärillä pyörinyt ja seuraani tyrkyttänyt, kun tiedostan ulkonäköni, ei ole jäänyt epäselväks etten kiinnosta ketään.

    • Anonyymi

      Voi hellanlettas sentään. Käännäpä katseesi siis ihan jonnekin muualle, ei tarvii mua tiirailla pervo.

    • Anonyymi

      Ai mä vai? Oon niin kaunis että silmäsi soksistuu. Näät siten näkyjä .lihavaksi vasta pyrin mutta en voi sanoa että olisin vielä onnistunut. Jatkan harjoituksia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      947
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      59
      725
    Aihe