Psykedeelit?

Anonyymi

HS oli juttu tänään että suomalainen lääkäri söi psykedeelejä osana tutkimusta.

Onko tässä tulossa jokin uusi trendi Suomeen ja umpikujaan ajanut lääkehoito murtuu pois?

Maltilliset esim. viinin nauttijat jonkin jäljillä?

Eri asia on lääkärien ja farmasialan tunnettu ongelma aineiden ja päihteiden kanssa (siis heidän viihdekäyttö).

4

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ainoa oikea osoite psyykkepilereille on tohtorien suu.

        Tohtorit koulutetaan poliittisista ja kaupallisista vainoahrhaiseksi syistä näkemään mielsairaulsia kaikkialla.
        Tämä on raskasta vainoharhaa kansalle.

        Psykiatria tulee kieltää huijaus tieteenä,
        Sillä kukaan ei ole koskaan kuvannut, eikä biobsiaa ottanut tai nähnyt
        Silti koululääkäreillä on taotaali kuva kuin Marxin kommunisteilla yhteiskunnasta,
        Millainen psyyke yleensä on ja kaiken kukkuraksi nuo vainoharhaiset leimaa yksilöitä, joita ei tunne ja jotka ei missään tapauksessa halua olla missään tekemisissä vainoharhaisen ja occultisitisen psykiatrien kanssa, harjoittavat hypnoosia, ja suuggestiota eli puhdasta raamatun vastaista noituutta.
        Valtio vaatii kuin noituuden kanssa yhteistyö haluisuutta, kun yksilöllä on aivan toinen käsitys siitä ettei ihmisellä ole olemassakaan sellaiset psychea jota psykiatrit markkinoi, eli sisin joka on näkymätön on muka satoja tauteja täynnä, jotka paranee maksaa munuaisia ja haimaa myrkyttämällä,. On rikos valtiolta vaatia ihmisiltä yhteistyöhaluisuutta puoskarien ja kiduttajien kanssa.
        Kaikki älykkäät tajuaa kyse on valheesta ja maapallon suurimmasta huijauksesta.

        Psyche eli näkymätön sisin on ylösnouseva ikuinen. Sielu, eikä sen synti parane biljioonilla pillereillä joita huijarit markkinoi.

        Syökööt vain tohtorit itse maksaa munuaisia ja haimaa myrkyttävät pillerinsä, ja elleivät syö, ne pitää väkisin tunkea niiden huijareiden naamaan, jota esiintyy näkymättömän sisimmän totaali näkijoinä.


    • Anonyymi

      Masennuksessa oli itselläni kyse lähinnä siitä etten uskaltanut pysähtyä kokemaan niitä tuntemuksia jotka minua ahdistivat ja jotka loivat masentuneen olotilan.

      Pitää olla rohkeutta kohdata itsensä rehellisesti sellaisena kuin on kaiken kulttuurin ehdollistamisen alla.

      Usein vanhemmilta opitaan että koko ajan pitää olla liikkeessä ja paeta ahdistusta johonkin tekemiseen vaikkei sitä kannata paeta koska silloin ahdistus ja masennus kroonistuu oman kokemukseni mukaan.

      Jos haluaa helpottaa kroonistunutta ahdistusta tai masennusta niin kannattaa opetella pysähtymään ja ottamaan ahdistavat ja masentavat tunnetilat vastaan elämyksellisinä kokemuksina

      • Anonyymi

        Lääkärit on hulluja.
        Syövät huumausaineita ?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe