Olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa ja olen tämän samaisen miehen kanssa parisuhteessakin. Olemme molemmat nuoria, minä parikymppinen ja mies kolmekymppinen, minua on alkanut mietityttämään omien seksikumppaneiden vähäisyys (tai pikemminkin olemattomuus) ja välillä tulee tietynlainen ahdistus siitä ettei minulla ole ollut muita seksisuhteita kuin tämä yksi ja miehellä taas on ollut niitä enemmänkin... olemme miehen kanssa keskustelleet asiasta ja miehelle olisi mahdollisesti ok, jos ns. kävisin kerran tai pari vieraissa, mutta itseä tämä ajatus tavallaan pelottaa ja ahdistaa kokemattomuuden vuoksi...
Vain yhden kanssa
40
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sinuun saa yhteyttä?
- Anonyymi
Miksi aloittajaan pitäisi saada yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aloittajaan pitäisi saada yhteyttä?
Miksi ei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei?
Kuitenki jotai seksiehdotuksia tulossa aapeelle
- Anonyymi
Rohkaise mielesi ja hanki lisää kokemuksia. Ne ovat varmasti sen arvoisia.
- Anonyymi
Uskaltaisikin... ylipäätään siitä, kun olen viimeksi flirttaillut jonkun miehen kanssa on jo ikuisuus...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskaltaisikin... ylipäätään siitä, kun olen viimeksi flirttaillut jonkun miehen kanssa on jo ikuisuus...
Miten ois anonyymi juttelu ja tutustuminen, laskettais tota ahdistusta ja kaivettais yhdessä esiin uusia puolia susta. Sit jos jutut klikkaa ja tuntuu hyvälle, niin tavataan. Ajan kanssa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ois anonyymi juttelu ja tutustuminen, laskettais tota ahdistusta ja kaivettais yhdessä esiin uusia puolia susta. Sit jos jutut klikkaa ja tuntuu hyvälle, niin tavataan. Ajan kanssa....
Minkähän ikänen oot?
- Anonyymi
Kuka on 39v?
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Senhän saa varmaan selville sillä, että heittää spostia ja kattoo mitä saa vastaukseksi
Sinä ehdit vielä kuule siihen touhuun moneen kertaan. Parikymppisenä mailma on auki ja kaikki on uutta ihanaa ja joskus outoakin. Ota omasta ukostasi ilo irti ja käske sen näyttämään kaikki kikat mitä osaan ja kolme uuttakin mielellään. Jossain vaiheessa mies menee vaihtoon kumminkin, ja ehdit kokeilemaan taas uusia juttuja jonkun toisen kanssa. Hieman vanhempi puolisko nyt sinänsä on hyvä harjoittelukaveri, että se tuskin enää jännittää niin kauheasti yhtään mitään.
- Anonyymi
Mies ei vaihtoon ole menossa, meillä on useampi vuosi yhteistä taivalta takana, yhteinen asuntolaina yms. Häitä ja perheenlisäystä suunnitellaan, joten tarkoitus on yhdessä pysyä. Itseäni vain ahdistaa tuo tosiasia etten ole koskaan ollut kenenkään muun kanssa kuin nykyisen mieheni ja seksi tämän kanssa on käynyt ehkä vähän tylsäksi.
-Ap Anonyymi kirjoitti:
Mies ei vaihtoon ole menossa, meillä on useampi vuosi yhteistä taivalta takana, yhteinen asuntolaina yms. Häitä ja perheenlisäystä suunnitellaan, joten tarkoitus on yhdessä pysyä. Itseäni vain ahdistaa tuo tosiasia etten ole koskaan ollut kenenkään muun kanssa kuin nykyisen mieheni ja seksi tämän kanssa on käynyt ehkä vähän tylsäksi.
-ApNo, ei sinulla ole kiirettä, koko elämä edessä. Ei siitä haittaakaan olisi, että kävisi joskus hallitusti jonkun kanssa pelehtimässä. Mutta ei se niin oikeasti mene. Paras seksi tulee ajan kanssa. Satunnainen yön tai vaikka viikonlopun paneskelu ei anna paljonkaan kokemuksia
- Anonyymi
kameli kirjoitti:
No, ei sinulla ole kiirettä, koko elämä edessä. Ei siitä haittaakaan olisi, että kävisi joskus hallitusti jonkun kanssa pelehtimässä. Mutta ei se niin oikeasti mene. Paras seksi tulee ajan kanssa. Satunnainen yön tai vaikka viikonlopun paneskelu ei anna paljonkaan kokemuksia
Tämä on niin totta. Ainoa, mitä siitä jää käteen on toteamus, että ei ne muut sen kummallisemmalta tuntuneet. Oikeastaan vain vähemmän ne tuntuvat, kun tunteet on pienemmällä painoarvolla.
- Anonyymi
Aivan varmasti
- Anonyymi
kameli kirjoitti:
No, ei sinulla ole kiirettä, koko elämä edessä. Ei siitä haittaakaan olisi, että kävisi joskus hallitusti jonkun kanssa pelehtimässä. Mutta ei se niin oikeasti mene. Paras seksi tulee ajan kanssa. Satunnainen yön tai vaikka viikonlopun paneskelu ei anna paljonkaan kokemuksia
En olekaan hakemassa mitään irtosuhteita, lähinnä sitä, että olisi kiva tietää mitä muuta on ns tarjolla. En todellakaan ole miestäni pettämässä, hän se itse multa alunperin kysyi etteikö minua häiritse se etten ole ollut muiden kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olekaan hakemassa mitään irtosuhteita, lähinnä sitä, että olisi kiva tietää mitä muuta on ns tarjolla. En todellakaan ole miestäni pettämässä, hän se itse multa alunperin kysyi etteikö minua häiritse se etten ole ollut muiden kanssa.
Ehdota miehellesi kimppa jos hän haluais sulle toisen miehen jakamaan sun herkkuja😉😋
- Anonyymi
Sitten voit kokeilla ihan yksin hyvän mielen hellää hoitoa 😉😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten voit kokeilla ihan yksin hyvän mielen hellää hoitoa 😉😋
Tai hyvän miehen hoitoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdota miehellesi kimppa jos hän haluais sulle toisen miehen jakamaan sun herkkuja😉😋
Kimppa ei kyllä houkuta itseäni
-Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimppa ei kyllä houkuta itseäni
-ApMites olisi sitten ihan kahdenkesken nautinnollinen sessio hyväillen ja muillakin mieluisilla keinoilla
Jk - Anonyymi
Miksi ei mun kanssa . Tunnetko minut sitten.
Jk - Anonyymi
Voitko lopettaa sen trollaamisen....
Kannattaa käydä ulkoilemassa yksin. Katsoa mihin se johtaa. Joskus hauska keskustelu toisinaan riemukas paini makkarissa.
Mutta ei mitään pakko tänään sen täytyy...- Anonyymi
Kuopiossa olisi mies joka voisi auttaa sinut tai jonkun muun naisen saamaan nautinnollisen kokemuksen vieraan miehen kanssa aivan sun ehdoillasi ja luottamuksella😉😊
- Anonyymi
Ei pidä sanoo ei koskaan kun et oo kokeillut miten toinen mies voi olla mieleisempi seksikumppani 🙂
- Anonyymi
tuu vaa hakee joensuusta kumpara mäeltä
- Anonyymi
Millainen oot niin tuun hakee
- Anonyymi
Olen 31-vuotias mies ja hämmästyin kun olet niin ujo/arka aiheetta.
Saisit vaikka kuinka miehiä halutessasi. Minäkin pitäisin kuin prinsessaa jos vain saisin. Ota yhteyttä jos haluat tietää enemmän sp. 89mauno at gmail piste com toivoisin saavani viestiä sinulta.- Anonyymi
Lääh, puuh, lääh, puuuh, nuori tyttö, lääh,puuh, ujo ja arka, slurp, lääh puuh, röh röh, lääh puuh.........
Nää on niin ällöttäviä kommentteja, limaisia äijiä
- Anonyymi
Tehdään heti selväksi, että en vastaile ilkeästi saati törkeästi tähän ketjuun laitettuihin viesteihin! Eli trollit tunnistatte ainakin siitä.
-Se oikea aloittaja- Anonyymi
Niin täällä on näitä sekoja. Miksi olet täällä jos et haluu olla toisen miehen kanssa , vaan omasi vaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin täällä on näitä sekoja. Miksi olet täällä jos et haluu olla toisen miehen kanssa , vaan omasi vaan?
Eihän sitä koskaan tiedä mitä mistäkin löytyy. Kai jokainen nainen haavailee siitä ”uljaasta prinssistä” jonka kanssa kaikki natsaa heti ja joka haluaa pelastaa naisen pulasta. Sellaista täältä tuskin löytyy, mutta ihan mielenkiinnosta vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä koskaan tiedä mitä mistäkin löytyy. Kai jokainen nainen haavailee siitä ”uljaasta prinssistä” jonka kanssa kaikki natsaa heti ja joka haluaa pelastaa naisen pulasta. Sellaista täältä tuskin löytyy, mutta ihan mielenkiinnosta vain.
Kerro Millainen sytyttäisi sinut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro Millainen sytyttäisi sinut?
Pitkät, harteikkaat, tatuoidut miehet. Parta on plussaa, ikä suunnilleen 29-40, kalju on ehdoton ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkät, harteikkaat, tatuoidut miehet. Parta on plussaa, ikä suunnilleen 29-40, kalju on ehdoton ei.
Etsit siis pahaapoikaa👹. Nehän ne vielä naiset ja neitsyyden😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsit siis pahaapoikaa👹. Nehän ne vielä naiset ja neitsyyden😂
En todellakaan, etsin pikemminkin herrasmiestä joka antaa itsestään kaiken naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan, etsin pikemminkin herrasmiestä joka antaa itsestään kaiken naiselle.
Ei herrasmiehellä oo tatuointeja ainakaan minun tuttavapiirissä. Ne on enempikin sellaisilla jotka halu näyttää pahoilta pojilta, mutta on epävarmoja itsestään.l
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963