Sirkus Hermanni

Anonyymi

Onko kukaan käynyt jo syömässä tässä Hermannissa, mitä hermannit tykkäs pizzoista?

29

2861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö kukaan todella tiedä ken on yrittäjä? Ja miltä pohjalta ruokalista tehty? No korona on ongelma.

      • Anonyymi

        Ei se ole ongelma mainostuksen osalta. Jospa tämä on ns. pimee pullo eli eivät halua tulla huomatuksi.


      • Anonyymi

        Koronakin on keksitty ongelma, mitään ongelmaahan tässä ei olisi jos kukaan ei olisi tajunnut tutkiä tätä. Normaalina influenssana menisi ohi ettei huomattaiskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronakin on keksitty ongelma, mitään ongelmaahan tässä ei olisi jos kukaan ei olisi tajunnut tutkiä tätä. Normaalina influenssana menisi ohi ettei huomattaiskaan.

        Totuus! Keisarilla ei ole vaatteita, mutta maski on!


    • Anonyymi

      Nimi Hermanni kuullostaa rempseältä suomalaiselta, mutta jostakin syystä jaetuissa esitteissä ei ole mitään viitettä yrittäjästä.
      Miksi?

    • Anonyymi

      Jospa ihan kommentoisi kysymykseen..ihan hyviä pizzoja oli!

      • Anonyymi

        Tosi hyvät pitsat oli, aikamoinen ruuhka vaan oli avajais viikonloppuna ja joutui aika kauan odottelemaan ruokia. Mutta tämä oli ymmärrettävää ja inhimillistä, ehdottomasti mennään uudestaankin syömään Hermanniin.


      • Anonyymi

        Mikä vittu on sinun ongelmasi? Etkö arvosta yrittäjiä? Käytiin perheen kanssa viikonloppuna syömässä Hermannissa ja hyvät oli lätyt, niinkun aiemmin jo kirjoitinkin.

        Olet sinä harvinaisen tyhmä ihminen, oikein uuvatiksi voisi kutsua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vittu on sinun ongelmasi? Etkö arvosta yrittäjiä? Käytiin perheen kanssa viikonloppuna syömässä Hermannissa ja hyvät oli lätyt, niinkun aiemmin jo kirjoitinkin.

        Olet sinä harvinaisen tyhmä ihminen, oikein uuvatiksi voisi kutsua...

        En todellakaan arvosta kaikkia "yrittäjiä".
        Ei se ole yrittäjä, joka ei pääse alkuunkaan ilman yhteiskunnan tukea.
        Sinun ongelmasi on suvaitsevaisuus. Se on tyhmyyttä eikä edes harvinaista.

        Viikko pyöritetty tätä ketjua, eikä vieläkään tietoa lätyntekijästä.


    • Anonyymi

      Nimi Hermanni myy paremmin, kuin esim. Mohammadi? Näin ainakin itse olettaisin.

      • Anonyymi

        Silläkös Miikkaeli Jaksonikin rikastui?
        kun näköänsä muokkasi ja blondasi


    • Anonyymi

      Vain olennainen on tärkeää hyvät lapset, pääasia , et pizzat ovat hyviä ja maistuvia ja ettei ylihintainen. Joka tykkää menee syömään , jos ei ei mene . Hyvin yksinkertaista on.

    • Anonyymi

      Olen joskus ollut marokkolais- ja egyptiläisyrittäjien kebab-pizzerian naapurina ja lisäksi kerran käynyt vastaavanlaisessa luukussa syömässä. Seurattuani naapurin touhuja ja erityisesti elintarvikehankintoja, tulin siihen tulokseen, ettei minulla ole nälkä. He hakivat tukusta ne vanhoiksi käyvät lihat ym, jotka olisivat huomenna kipattu biojätteisiin. Myös lämpötilan merkitys lihan säilyvyyteen ja hygieniakäsitys ylipäätään oli varsin erilainen kuin mihin meillä on koulutettu ja totuttu. Tästä viimeisimmästä virityksestä ei ole kokemusta mutta aiempien perusteella en ota riskejä.

      • Anonyymi

        Ihan totta. Voi valtava.


      • Anonyymi

        On tullut huomattua, tie ruokamyrkytykseen käy vatsan kautta.


    • Anonyymi

      Ovatko parempia kuin Bistro Baiggin "vanhat reseptit toimivat hyvin" -pizzat?

    • Anonyymi

      Aririfin tuotteisiin on vielä matkaa, testauksen tulos!
      savannista ja nyyssiksestä löytyy seudun maukkaimmat
      Vaikka ne ei ihan vitosella lähde, maistuvalla on hintansa

    • Anonyymi

      Olen kuullut huhuja, että uudesta firmasta on jaettu mainoksia. Ei ole näkynyt postilaatikossa, joten tulkitsen, että ei ole minua varten.

      • Anonyymi

        Teille köyhille haapamäkisille on turha jakaa mainoksia. Teillä ei ole rahaa edes korjata talojanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teille köyhille haapamäkisille on turha jakaa mainoksia. Teillä ei ole rahaa edes korjata talojanne.

        Tuo viimeisimmäksi kirjoittamasi näyttää pätevän myös kaupungin (kirkonkylän) keskustan alueella. Ei tarvitse kauaksi kaupungintalolta kävellä kun törmää jopa autioon ja kenties hylättyyn taloon. Tuskin kukaan huvikseen niin tekee mutta sitäkin pitää ihmetellä, että joillakin on varaa pitää isoa rantatonttia, jolla on vanha purkukuntoinen talo mutta ei itse rakenna uutta eikä myy tonttia. Siinä on sentään melkoinen rahakasa tyhjän panttina eli ei ole rahasta kiinni mutta omapahan on asiansa.

        Karvaranteiden lätyt kyllä jää minulta syömättä sillä niin mukavaa miestä kuin olen en viitsi kiusata epämääräisellä eväällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo viimeisimmäksi kirjoittamasi näyttää pätevän myös kaupungin (kirkonkylän) keskustan alueella. Ei tarvitse kauaksi kaupungintalolta kävellä kun törmää jopa autioon ja kenties hylättyyn taloon. Tuskin kukaan huvikseen niin tekee mutta sitäkin pitää ihmetellä, että joillakin on varaa pitää isoa rantatonttia, jolla on vanha purkukuntoinen talo mutta ei itse rakenna uutta eikä myy tonttia. Siinä on sentään melkoinen rahakasa tyhjän panttina eli ei ole rahasta kiinni mutta omapahan on asiansa.

        Karvaranteiden lätyt kyllä jää minulta syömättä sillä niin mukavaa miestä kuin olen en viitsi kiusata epämääräisellä eväällä.

        Se on kesäasunto mikä on loilossa, talviasunto on Jyväskylän tien varressa. Rannassa toki sekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teille köyhille haapamäkisille on turha jakaa mainoksia. Teillä ei ole rahaa edes korjata talojanne.

        Lähtökohtaisesti keuruulaiset maksavat aivan liikaa taloistaan, ja ovat siten köyhempiä


    • Anonyymi

      Yli kaksi viikkoa jo ketjun aloituksesta ja vieläkään ei kukaan tiedä minkä näköinen tai niminen on hermanni.
      Muutamat ovat sitä mieltä että näöllä, nimellä tai hygienialla ei ole merkitystä.
      Ei tietenkään jos voi syödä paskaa.

      • Anonyymi

        Älä yleistä omia tapojasi


    • Anonyymi

      Tuli löytyy kokeilemassa, ennakkoluulot ikäänkuin haihtuivat ilmaan. Asiallista palvelua ja käydään toistekkin. Lamellista ei ole tuommoista palvelua nykyisen yrittäjän aikaan vielä näkynyt. Kilpailu tekee hyvää!

      • Anonyymi

        Viikonlopulla meinasin poiketa, mutta pöydissä istu toistakymmentä henkilöä
        eikä kenelläkään maskeja, odottiko lättyjään vai ?


      • Anonyymi

        Oli kuitenkin ennakkoluuloja!
        Palvelun otit vastaan, mutta et ilmeisesti nähnyt yrittäjää.
        Se ei ole normaalia kilpailua, jos alkaa myydä lättyjä starttirahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kuitenkin ennakkoluuloja!
        Palvelun otit vastaan, mutta et ilmeisesti nähnyt yrittäjää.
        Se ei ole normaalia kilpailua, jos alkaa myydä lättyjä starttirahalla.

        Harva pienyrittäjä täällä ilman startti rahaa on aloittanut. Nämä on näitä ennakkoluulojasi, mistä puhuit


    • Anonyymi

      Näitä kebab-pizzerioita tulee ja menee ihan sen mukaan miten valtio jakaa avustuksia. Sitten kun starttiraha-aika on mennyt, niin homma menee tai ajetaan alas joko konkurssila tai muuten ja sitten serkku tai kummin kaima aloitta starttirahalla uuden yrityksen. Tätä tekevät vuodesta toiseen ja miksipä ei sillä suomalaisia on niin helvetin helppo kusetaa ja ne vielä maksavat siitä. Pizzojen laatu on mitä sattuu mutta rahastuksen ne pojat osaavat.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe