Jossain kun näin tuon kumpi ja kampi, niin kummin se sinusta on. Mennäänkö Tauskin sanoin "Sinä vain" vai hypätäänkö Virven matkaan ja ja huuvetaan "Sata salamaa iskee tulta".
Onko olemassa vain se yksi oikea vai useita oikeita?
Onko se oikea olemassa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No , mietipä vaikka sitä ❤. Minulla ton narsistin kanssa vähän töitä .
- Anonyymi
Hitto, piti just laittaa yks kommentti, sekotit ajatukseni. Mutta yksi juttu, yritin saada yhdessä liikkeessä mainoksen, jossa luki : rakkautta ensi puraisulla. En saanut, teen sen sitten itse ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitto, piti just laittaa yks kommentti, sekotit ajatukseni. Mutta yksi juttu, yritin saada yhdessä liikkeessä mainoksen, jossa luki : rakkautta ensi puraisulla. En saanut, teen sen sitten itse ☺
RAKKAUTTA ensi katseesta ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😘
- Anonyymi
En minä vaan tiedä mikä on totuus ja ei ole olemassa mitään yhtä totuutta.
Onhan mulla jotain pieniä ihastuksia ollut.
Mulla on vaan vahva tunne et hän on ainut ja oikea. En halua ketään muuta, ja jos ja kun vaikeuksia tulee niin niistä selvitään yhdessä.Ei tässä tartte osata totuutta toitottaa tai miettiä, jotta laskeeko luikuria, tämä oli vaan semmonen mielipidekysymys 😉 Onko sulla ollut tuo vahva tunne jo kauan, vai onko se kohtuullisen uus juttu? Entä onko se vaan semmonen fiilis, vai onko siinä jotain muutakin esim. semmosta, että teillä on samanlainen ajatusmaailma, paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita tms? Ootteko yhessä vai erikseen?
- Anonyymi
Mulle on vain hän. Sitä samaa rakastan edelleen. Hänen hymynsä odotan näkeväni. Hänet kuvittelen vierelleni, ääriviivoiksi kehollani..
"Sinä vain" saa kyyneleet valumaan poskillani, liikuttaa, tuntuu oikealta..Kauniisti kirjotettu, sulla on oltava ihana "muusa" 😉 Mie kuvittelen kans aika usein hänet vierelleni.
- Anonyymi
Onko hän joskus ollut sun vierelläsi, ihollasi? Siis vielä?
Tai jos on, miksei hän enää ole? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän joskus ollut sun vierelläsi, ihollasi? Siis vielä?
Tai jos on, miksei hän enää ole?Hän ei ole ollut vierelläni, ei ihollani.. Toivoa vain voin, että pääsen hänen viereensä.. Tänäänkin kuvittelin hänet ikkunastani näkeväni, hänen minulle hymyillen vilkuttavan, ja että päästäisin hänet sisään ja saisin suudella hänen lumisateelta maistuvia huuliaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole ollut vierelläni, ei ihollani.. Toivoa vain voin, että pääsen hänen viereensä.. Tänäänkin kuvittelin hänet ikkunastani näkeväni, hänen minulle hymyillen vilkuttavan, ja että päästäisin hänet sisään ja saisin suudella hänen lumisateelta maistuvia huuliaan..
Kuvittelit siis vain, oletko varma ettet nähnyt häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelit siis vain, oletko varma ettet nähnyt häntä?
Kuvittelin vain, pelkkää kuvitelmaa se oli tuo tämän iltainen niin kuin moni muukin kaihoisa haave.. En ole häntä yli puoleen vuoteen nähnyt.. Kyyneleet vain kasvoni kostuttivat, ei lumihiutaleen tuoksuiset suudelmat..
Hyvää yötä suudelmin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276