Kannattaa olla todella tarkkana kun hakeutuu energiahoitoon. Monet sanovat olevansa "Intuitiivisia" ja vaikka mitä. Itse kävin porilaisella nuorehkolla innokkaalla naisella, joka mainostaa kovasti facebookissa hienoin kuvin ja vielä hienommin sanoin. Menin täydelliseen ansaan. Hän sanoi näkevänsä kuinka olen uupunut ja oli kovin empaattinen. (Luin myöhemmin hänen päivityksestään hänen omasta uupumuksestaan). Olin kyllä väsynyt, mutta en uupunut. Minua on varoitettu ettei saisi mennä energiahoitoon, jos hoitaja ei ole tasapainoinen. Ajattelin, että kokeilen. Hoito tuntui aluksi hyvältä ja musiikki oli ihanaa. Kun pääsin kotiin alkoi ihmeellinen tunne, jota jatkui läpi koko yön. Tuntui kuin minut olisi noiduttu. Päässäni vilisti kaiken laisia ajatuksia ja monena yönä näin unta tuosta hoitajasta. Lopulta ne olivat painajaisia. Tätä toistui monena yönä. Ja minulla siis ei ole mitään mielenterveyden ongelmia ollut koskaan. Stressiä kyllä. Juttelin työterveyslääkärille ja hän ehdotti käyntiä psykologin jutuilla. Nyt varoituksen sana jokaiselle, joka harkitsee energiahoitoa. Se voi sekoittaa pään todella. (tuo hoitaja ei ole kauaa tehnyt tuota, mutta en tiedä oliko sillä vaikutusta). Ja mitä tuo tekee, jos oikeasti on uupunut tai henkinen arviointikyky heikentynyt. Tekee pahaa ajatellakin !!
Energiahoito sekoitti mielen Porissa
0
1917
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 153960
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2251085Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 124881
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2836Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10805
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks45789