6800 markkaa oli elämäni arvo, muistatko juoppo? Saat syyttää itseäsi, tappaja lapsesi ottivat sinusta mallia. Nyt sinulla on kaksi käytöshäiriöistä lasta, jotka ovat tuhonneet monen ihmisen elämän omani lisäksi. Oletko ylpeä???
Olet heikko ja pahaluontoinen ihminen. Tyttäresi ovat samanlaisia.
Kuolemassa tekosi punnitaan ja syntisi lasketaan... Helvetti odottaa sinua, siitä voit olla varma!
P.S. Pidän huolen siitä, että totuus tulee ilmi. Sitä et pysty rahalla ostamaan!
En ole unohtanut tekojanne...
6
66
Vastaukset
- Anonyymi
Rikoksesta pitää joutua vastuuseen, eikä ostaa rahalla itseään tai toisia vapaaksi. Tollaset ihmiset ovat kuvottavia, yhteiskunnan saastoja.
Aloittajalle, usko pois, jokainen saa ansionsa mukaan, tässä tai seuraavassa elämässä. Voimia!- Anonyymi
Päätit sitten kommentoida itse kun muita ei kiinnosta. Onkohan tuo kenelle kirjoitat oikeasti edes elossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päätit sitten kommentoida itse kun muita ei kiinnosta. Onkohan tuo kenelle kirjoitat oikeasti edes elossa.
Tämä, "päätit sitten kommentoida itse kun muita ei kiinnosta." 🤣🤣🤣🤣🤣
Jos sinua ei kiinnosta, miksi kommentoit?
- Anonyymi
Markka-aikana? Eiköhän olisi jo aika päästä irti 20v vanhoista kaunoista. Ihan vaan vinkkinä sivusta.
- Anonyymi
Päästän vasta sitten irti, kun olen saanut kostoni. Aloittaja
- Anonyymi
Jos ei ole koskaan oikeutta saanut, on vaikea päästää vihasta ja kostonhimosta irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346