Haluan sinut joka tavalla ja tasolla

Anonyymi

Tule syliini nainen, niin näytän miten suurella tunteella olen sinua ajatellut. Miten vereni kohisee kun katson sinua, miten poskiani kuumottaa ja pulssini kohoaa.
Katselin tänään peppuasi, se näytti herkulliselta. Mietin sen kaarevia muotoja ja miltä se tuntuisi käsissäni. Miltä tuntuisi painaa lantio sitä vasten, samalla hyväillen vartaloasi, kaulaasi, korviasi, huuliasi ja rintojasi.
Kunnes lopulta riisuisin hitaasti paitasi ja pysähtyisin kiusallisen hitaasti avaamaaan housujesi napit. Liu'uttaisin housujasi hitaasti alaspäin samalla kevyesti hivellen pakaroitasi ja reisiesi sivuja. Lopulta kasvoni olisivat sylisi kohdalla ja sormeni liukuisivat alushousujesi kauluksen alle...

Tekisin kaiken herkällä otteella, vaatteesi vähenisivät kuin itsestään. Lopulta tekisin sinusta onnellisen.

🔥🌋

19

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ohhoh no nyt on aikamoista.

• Anonyymi

Etkö sitten muulloin katsele? :D

• Anonyymi

Tottakai, aina kun siihen on tilaisuus. Tänään siihen oli, ja samalla vereni virtasi syöksyen kudoksiin. Farkkujeni vasen lahje on onneksi väljä😉

• Anonyymi

Harmi etten käyny tänään muualla kuin työpaikalla

🍬🙂🍬🙂 ei oo mulle

• Anonyymi

etkö käynyt edes ulkona.. aikas ovela jätkä olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

etkö käynyt edes ulkona.. aikas ovela jätkä olet

Minä mikään jätkä ole

🍬🙂💖🙂💖🙂🍬

• Anonyymi

Onneksi ei ole mulle. Mun housuissani ei ole nappeja.

• Anonyymi

Siis monikossa - on vain yksi nappi ennen vetoketjua.

• Anonyymi

Dodiin. Sitten heräsit. Voi harmi

• Anonyymi

Melkosta tarinointia ;)

• Anonyymi

Sellaista mitä mieleen tuli sen lyhyen katselun jälkeen.
        Oon aina valmis, jos käsittelyn haluat.

• Anonyymi

Missä peppua katselit?

• Anonyymi

Tuhmasti työpaikalla katselin.

• Anonyymi

Vau... 😅

• Anonyymi

Kyllä, huomasin tänään katseesi ja se tuntui perhosina vatsassa. Haluaisin sinun tekevän kaiken tuon ja enemmän. Sinun vartalosi painautuvan omaani vasten ja lopulta sulautuvan omaani. Sinun ei tarvitse kuin vihjata. olen odottanut sitä jo kauan.

• Anonyymi

Pidetään pari päivää tunnisteena sana "tulivuori". Sano se minulle tänään silmästä silmään, niin löydämme toisemme. Viikonloppuna voidaan jo laittaa jo meidän magmat virtaamaan? Olen hellä, mutta ottava mies. Älä siis pelkää käsiini joutumista...

🔥🌋

• Anonyymi

Lopeta se kyttäys.

• Anonyymi

Kuulostaa hölmöltä..

• Anonyymi

Isotissiselle blondille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8259
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      44
      2244
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2122
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1718
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1667
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1427
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1083
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      870
    Aihe