Tule syliini nainen, niin näytän miten suurella tunteella olen sinua ajatellut. Miten vereni kohisee kun katson sinua, miten poskiani kuumottaa ja pulssini kohoaa.
Katselin tänään peppuasi, se näytti herkulliselta. Mietin sen kaarevia muotoja ja miltä se tuntuisi käsissäni. Miltä tuntuisi painaa lantio sitä vasten, samalla hyväillen vartaloasi, kaulaasi, korviasi, huuliasi ja rintojasi.
Kunnes lopulta riisuisin hitaasti paitasi ja pysähtyisin kiusallisen hitaasti avaamaaan housujesi napit. Liu'uttaisin housujasi hitaasti alaspäin samalla kevyesti hivellen pakaroitasi ja reisiesi sivuja. Lopulta kasvoni olisivat sylisi kohdalla ja sormeni liukuisivat alushousujesi kauluksen alle...
Tekisin kaiken herkällä otteella, vaatteesi vähenisivät kuin itsestään. Lopulta tekisin sinusta onnellisen.
🔥🌋
Haluan sinut joka tavalla ja tasolla
19
782
Vastaukset
- Anonyymi
Ohhoh no nyt on aikamoista.
- Anonyymi
Etkö sitten muulloin katsele? :D
- Anonyymi
Tottakai, aina kun siihen on tilaisuus. Tänään siihen oli, ja samalla vereni virtasi syöksyen kudoksiin. Farkkujeni vasen lahje on onneksi väljä😉
- Anonyymi
Harmi etten käyny tänään muualla kuin työpaikalla
🍬🙂🍬🙂 ei oo mulle- Anonyymi
etkö käynyt edes ulkona.. aikas ovela jätkä olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
etkö käynyt edes ulkona.. aikas ovela jätkä olet
Minä mikään jätkä ole
🍬🙂💖🙂💖🙂🍬
- Anonyymi
Onneksi ei ole mulle. Mun housuissani ei ole nappeja.
- Anonyymi
Siis monikossa - on vain yksi nappi ennen vetoketjua.
- Anonyymi
Dodiin. Sitten heräsit. Voi harmi
- Anonyymi
Melkosta tarinointia ;)
- Anonyymi
Sellaista mitä mieleen tuli sen lyhyen katselun jälkeen.
Oon aina valmis, jos käsittelyn haluat.
- Anonyymi
Missä peppua katselit?
- Anonyymi
Tuhmasti työpaikalla katselin.
- Anonyymi
Vau... 😅
- Anonyymi
Kyllä, huomasin tänään katseesi ja se tuntui perhosina vatsassa. Haluaisin sinun tekevän kaiken tuon ja enemmän. Sinun vartalosi painautuvan omaani vasten ja lopulta sulautuvan omaani. Sinun ei tarvitse kuin vihjata. olen odottanut sitä jo kauan.
- Anonyymi
Pidetään pari päivää tunnisteena sana "tulivuori". Sano se minulle tänään silmästä silmään, niin löydämme toisemme. Viikonloppuna voidaan jo laittaa jo meidän magmat virtaamaan? Olen hellä, mutta ottava mies. Älä siis pelkää käsiini joutumista...
🔥🌋
- Anonyymi
Lopeta se kyttäys.
- Anonyymi
Kuulostaa hölmöltä..
- Anonyymi
Isotissiselle blondille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448259Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442244Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262122- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321427
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870