kun vain ajattelen sinua. En tiedä yhtään millainen olet mutta haluaisin tutustua sinuun. Hyväillä ja rakastella. Olet päiväunieni ikuinen unelma. H
Pk saat mut tulemaan
16
791
Vastaukset
- Anonyymi
Mieheltä naiselle meni aloitus.
- Anonyymi
Luulet vaan
- Anonyymi
Sä siis oikeesti vittuilet mulle. Niinkö. Et mitenkään voi olla mustasukkainen kun tiedät erittäin hyvin että en edes siedä hänen seurassa olla sekuntia kauemmin ja muistaakseni olit siitä täysin tietoinen ja varmaan sen takia hän oliki aina samoissa tiloissa kuin minä no nyt onneks on korona aika eikä mun edes tarvitse olla hänen kanssaan tekemisissä nii voin sanoa sinulle ettei sun vinoilu kauan kestä kun nyt mä voin aivan vapaasti sanoa että en halua edes nähdä häntä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä siis oikeesti vittuilet mulle. Niinkö. Et mitenkään voi olla mustasukkainen kun tiedät erittäin hyvin että en edes siedä hänen seurassa olla sekuntia kauemmin ja muistaakseni olit siitä täysin tietoinen ja varmaan sen takia hän oliki aina samoissa tiloissa kuin minä no nyt onneks on korona aika eikä mun edes tarvitse olla hänen kanssaan tekemisissä nii voin sanoa sinulle ettei sun vinoilu kauan kestä kun nyt mä voin aivan vapaasti sanoa että en halua edes nähdä häntä
Aloittaja ei tunne sua, eikä v*ttuile sulle. Aloitus ei ole sulle.
Aloittajalla on vain positiivisia tunteita kyseistä henkilöä kohtaan. En voi ymmärtää, että joku kääntää aloituksen päälaelleen. Mutta väliäkö hällä. - Anonyymi
Soot kuule komia nainen, sä tarttisit miehen ittelles.
- Anonyymi
Eräs ihana PK myös mielessä nuoruusvuosilta, eikä haittaisi vaikka saisi minut tulemaan.
t.yökyläilijä- Anonyymi
Mä asun nykyään lähellä sua vaikka eri puolille Suomea muutettiinkin. Mutten kaipaa sua, sorry. Kävit mun luona nuorempana, mut kävit valitettavasti monen muunkin... !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä asun nykyään lähellä sua vaikka eri puolille Suomea muutettiinkin. Mutten kaipaa sua, sorry. Kävit mun luona nuorempana, mut kävit valitettavasti monen muunkin... !
Muistan kun olin yökylässä, että sinulla oli silkkinen tai satiininen punainen yöpaituli ja aamulla sitten kahvittelit kanssani verkkareissa ennen kuin lähdin kotiin. Jos oltais uskallettu niin oisin ollut sun
- Anonyymi
No nyt osui nimikirjaimet! Kuka mua kaipaa, ihmettelee nainen.
- Anonyymi
Entäs jos PK on mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos PK on mies?
Menee homolta homolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee homolta homolle.
Naiselta miehelle. Mutta mitäpä näistä.
- Anonyymi
Aika törkeetä, saako noin tehdä ilman lupaa.
- Anonyymi
Sua nähtävästi ahdistaa se että olosuhteiden pakosta jutellaan hänen kanssaan ja luultavasti ajattelet että minä jotenki nautin siitä 🤬😖🤐😠😠😠😠😠😠en todellakaan ole kiinnostunut hänestä enkä kenestäkään muusta kuin sinusta, ja siinähän se oot hyvissäkin väleissä hänen kanssaan ja oikein sydämiä kuvioissa mukana nii jos nyt et kuitenkaan viitsi edes vitsillä ajatella niin että minä olen jotenki kiinnostunut hänestä.
- Anonyymi
sama täällä
- Anonyymi
kuin myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381456
- 1101203
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261033Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644