Pk saat mut tulemaan

Anonyymi

kun vain ajattelen sinua. En tiedä yhtään millainen olet mutta haluaisin tutustua sinuun. Hyväillä ja rakastella. Olet päiväunieni ikuinen unelma. H

16

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mieheltä naiselle meni aloitus.

      • Anonyymi

        Luulet vaan


      • Anonyymi

        Sä siis oikeesti vittuilet mulle. Niinkö. Et mitenkään voi olla mustasukkainen kun tiedät erittäin hyvin että en edes siedä hänen seurassa olla sekuntia kauemmin ja muistaakseni olit siitä täysin tietoinen ja varmaan sen takia hän oliki aina samoissa tiloissa kuin minä no nyt onneks on korona aika eikä mun edes tarvitse olla hänen kanssaan tekemisissä nii voin sanoa sinulle ettei sun vinoilu kauan kestä kun nyt mä voin aivan vapaasti sanoa että en halua edes nähdä häntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä siis oikeesti vittuilet mulle. Niinkö. Et mitenkään voi olla mustasukkainen kun tiedät erittäin hyvin että en edes siedä hänen seurassa olla sekuntia kauemmin ja muistaakseni olit siitä täysin tietoinen ja varmaan sen takia hän oliki aina samoissa tiloissa kuin minä no nyt onneks on korona aika eikä mun edes tarvitse olla hänen kanssaan tekemisissä nii voin sanoa sinulle ettei sun vinoilu kauan kestä kun nyt mä voin aivan vapaasti sanoa että en halua edes nähdä häntä

        Aloittaja ei tunne sua, eikä v*ttuile sulle. Aloitus ei ole sulle.
        Aloittajalla on vain positiivisia tunteita kyseistä henkilöä kohtaan. En voi ymmärtää, että joku kääntää aloituksen päälaelleen. Mutta väliäkö hällä.


      • Anonyymi

        Soot kuule komia nainen, sä tarttisit miehen ittelles.


    • Anonyymi

      Eräs ihana PK myös mielessä nuoruusvuosilta, eikä haittaisi vaikka saisi minut tulemaan.

      t.yökyläilijä

      • Anonyymi

        Mä asun nykyään lähellä sua vaikka eri puolille Suomea muutettiinkin. Mutten kaipaa sua, sorry. Kävit mun luona nuorempana, mut kävit valitettavasti monen muunkin... !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä asun nykyään lähellä sua vaikka eri puolille Suomea muutettiinkin. Mutten kaipaa sua, sorry. Kävit mun luona nuorempana, mut kävit valitettavasti monen muunkin... !

        Muistan kun olin yökylässä, että sinulla oli silkkinen tai satiininen punainen yöpaituli ja aamulla sitten kahvittelit kanssani verkkareissa ennen kuin lähdin kotiin. Jos oltais uskallettu niin oisin ollut sun


    • Anonyymi

      No nyt osui nimikirjaimet! Kuka mua kaipaa, ihmettelee nainen.

      • Anonyymi

        Entäs jos PK on mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos PK on mies?

        Menee homolta homolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee homolta homolle.

        Naiselta miehelle. Mutta mitäpä näistä.


    • Anonyymi

      Aika törkeetä, saako noin tehdä ilman lupaa.

      • Anonyymi

        Sua nähtävästi ahdistaa se että olosuhteiden pakosta jutellaan hänen kanssaan ja luultavasti ajattelet että minä jotenki nautin siitä 🤬😖🤐😠😠😠😠😠😠en todellakaan ole kiinnostunut hänestä enkä kenestäkään muusta kuin sinusta, ja siinähän se oot hyvissäkin väleissä hänen kanssaan ja oikein sydämiä kuvioissa mukana nii jos nyt et kuitenkaan viitsi edes vitsillä ajatella niin että minä olen jotenki kiinnostunut hänestä.


    • Anonyymi

      sama täällä

    • Anonyymi

      kuin myös

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe