Pk saat mut tulemaan

Anonyymi

kun vain ajattelen sinua. En tiedä yhtään millainen olet mutta haluaisin tutustua sinuun. Hyväillä ja rakastella. Olet päiväunieni ikuinen unelma. H

16

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mieheltä naiselle meni aloitus.

      • Anonyymi

        Luulet vaan


      • Anonyymi

        Sä siis oikeesti vittuilet mulle. Niinkö. Et mitenkään voi olla mustasukkainen kun tiedät erittäin hyvin että en edes siedä hänen seurassa olla sekuntia kauemmin ja muistaakseni olit siitä täysin tietoinen ja varmaan sen takia hän oliki aina samoissa tiloissa kuin minä no nyt onneks on korona aika eikä mun edes tarvitse olla hänen kanssaan tekemisissä nii voin sanoa sinulle ettei sun vinoilu kauan kestä kun nyt mä voin aivan vapaasti sanoa että en halua edes nähdä häntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä siis oikeesti vittuilet mulle. Niinkö. Et mitenkään voi olla mustasukkainen kun tiedät erittäin hyvin että en edes siedä hänen seurassa olla sekuntia kauemmin ja muistaakseni olit siitä täysin tietoinen ja varmaan sen takia hän oliki aina samoissa tiloissa kuin minä no nyt onneks on korona aika eikä mun edes tarvitse olla hänen kanssaan tekemisissä nii voin sanoa sinulle ettei sun vinoilu kauan kestä kun nyt mä voin aivan vapaasti sanoa että en halua edes nähdä häntä

        Aloittaja ei tunne sua, eikä v*ttuile sulle. Aloitus ei ole sulle.
        Aloittajalla on vain positiivisia tunteita kyseistä henkilöä kohtaan. En voi ymmärtää, että joku kääntää aloituksen päälaelleen. Mutta väliäkö hällä.


      • Anonyymi

        Soot kuule komia nainen, sä tarttisit miehen ittelles.


    • Anonyymi

      Eräs ihana PK myös mielessä nuoruusvuosilta, eikä haittaisi vaikka saisi minut tulemaan.

      t.yökyläilijä

      • Anonyymi

        Mä asun nykyään lähellä sua vaikka eri puolille Suomea muutettiinkin. Mutten kaipaa sua, sorry. Kävit mun luona nuorempana, mut kävit valitettavasti monen muunkin... !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä asun nykyään lähellä sua vaikka eri puolille Suomea muutettiinkin. Mutten kaipaa sua, sorry. Kävit mun luona nuorempana, mut kävit valitettavasti monen muunkin... !

        Muistan kun olin yökylässä, että sinulla oli silkkinen tai satiininen punainen yöpaituli ja aamulla sitten kahvittelit kanssani verkkareissa ennen kuin lähdin kotiin. Jos oltais uskallettu niin oisin ollut sun


    • Anonyymi

      No nyt osui nimikirjaimet! Kuka mua kaipaa, ihmettelee nainen.

      • Anonyymi

        Entäs jos PK on mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos PK on mies?

        Menee homolta homolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee homolta homolle.

        Naiselta miehelle. Mutta mitäpä näistä.


    • Anonyymi

      Aika törkeetä, saako noin tehdä ilman lupaa.

      • Anonyymi

        Sua nähtävästi ahdistaa se että olosuhteiden pakosta jutellaan hänen kanssaan ja luultavasti ajattelet että minä jotenki nautin siitä 🤬😖🤐😠😠😠😠😠😠en todellakaan ole kiinnostunut hänestä enkä kenestäkään muusta kuin sinusta, ja siinähän se oot hyvissäkin väleissä hänen kanssaan ja oikein sydämiä kuvioissa mukana nii jos nyt et kuitenkaan viitsi edes vitsillä ajatella niin että minä olen jotenki kiinnostunut hänestä.


    • Anonyymi

      sama täällä

    • Anonyymi

      kuin myös

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      138
      1456
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1203
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1033
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe