Onko hallitus mielestäsi epäonnistunut vai todella epäonnistunut yrityksessä hoitaa pandemiaa?

Anonyymi

Suomella oli todella paljon aikaa hoitaa pandemia kuntoon, kun meillä tartuntaluvut kasvoivat paljon hitaammin kuin muualla, johtuen harvasta asutuksesta. Mutta, hallitus ei tässäkään asiassa onnistunut. Rajoja ei suljettu ja erilaisista rajoituksista oli vai suosituksia

7

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todella epäonnistunut ja pikkuhiljaa alkaa tuntumaan, että mopo karkaa ihan täysin käsistä. Pohditaan ja tehdään toinen toistaan ihmeellisempiä suunnitelmia ja nekin väärissä asioissa... tulisipa pian myös eduskuntavaalit

• Anonyymi

Mopo on karannut jo metsään. Meni kauan ettei moniin päiviin kirjattu lainkaan koronaan kuolleita, nyt joka päivänä on muutama kuollut ja tartunnan lisääntyvät vauhdilla.

Ei tässä mitään eduskuntavaaleja tarvita, tärkeintä on että kansa itse noudattaa suojausohjeita eikä hölmöile tartuttamalla toisiaan. Jos aivan jokainen suomalainen noudattaisi tämänhetkisiä rajoituksia ja suojausohjeita, korona lähtisi pikaiseen laskuun. Ei tässä mikään hallituksen syyttely auta, syyllinen löytyy peiliin katsomalla.

• Anonyymi

Ei nyt noinkaan voi sanoa, että on epäonnistunut, saihan hallitus jo tänään, noin vuoden muita EU-maita myöhemmin jonkinlaisen rajoituksen rajoillemme. Eli nyt kohta puoliin vaaditaan jonkinlainen todistus korona-rokotteen saamisesta tai koronan sairastamisesta, toki koronan voi sairastaa moneen kertaan.

• Anonyymi

Minusta on naurettavaa ylipäänsä, että jatkuvasti monilla on tarve syyttää jotain tahoa, esim. hallitusta, tästä tilanteesta.

Virus tuli ykskaks, kaikille tuntematon asia, josta ei ollut alkuun mitään tietoa.
      Onhan joitain asioita tapahtunut viiveellä, sitä minäkin voin epäillä, mutta ainakaan minun oloni ei tulisi paremmaksi, eikä huonommaksi siitä, että syyttelisin hallitusta, tai mitä ikinä , mikä on mennyt pieleen, tai mitä olisi pitänyt tehdä.
      Itselleni ainakin riittää, kun oman osuuteni hoidan, maskin ja varovaisuuden.

• Anonyymi

Hallitus on mielestäni onnistunut oikein hyvin pandemian torjunnassa. Miespuoliset ministerit eivät olisi onnistuneet.

• Anonyymi

Olen itse nainen, mutta jäin miettimään miksi sanot noin, ettei miespuoliset olisi onnistuneet ?
        Sellaista ei voi väittää, mitä ei tiedä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1520
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      54
      1225
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      181
      990
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      50
      958
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      76
      944
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      875
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      57
      815
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      205
      798
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      153
      779
    10. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      109
      759
    Aihe