Onko hallitus mielestäsi epäonnistunut vai todella epäonnistunut yrityksessä hoitaa pandemiaa?

Anonyymi

Suomella oli todella paljon aikaa hoitaa pandemia kuntoon, kun meillä tartuntaluvut kasvoivat paljon hitaammin kuin muualla, johtuen harvasta asutuksesta. Mutta, hallitus ei tässäkään asiassa onnistunut. Rajoja ei suljettu ja erilaisista rajoituksista oli vai suosituksia

7

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todella epäonnistunut ja pikkuhiljaa alkaa tuntumaan, että mopo karkaa ihan täysin käsistä. Pohditaan ja tehdään toinen toistaan ihmeellisempiä suunnitelmia ja nekin väärissä asioissa... tulisipa pian myös eduskuntavaalit

      • Anonyymi

        Mopo on karannut jo metsään. Meni kauan ettei moniin päiviin kirjattu lainkaan koronaan kuolleita, nyt joka päivänä on muutama kuollut ja tartunnan lisääntyvät vauhdilla.

        Ei tässä mitään eduskuntavaaleja tarvita, tärkeintä on että kansa itse noudattaa suojausohjeita eikä hölmöile tartuttamalla toisiaan. Jos aivan jokainen suomalainen noudattaisi tämänhetkisiä rajoituksia ja suojausohjeita, korona lähtisi pikaiseen laskuun. Ei tässä mikään hallituksen syyttely auta, syyllinen löytyy peiliin katsomalla.


    • Anonyymi

      Ei nyt noinkaan voi sanoa, että on epäonnistunut, saihan hallitus jo tänään, noin vuoden muita EU-maita myöhemmin jonkinlaisen rajoituksen rajoillemme. Eli nyt kohta puoliin vaaditaan jonkinlainen todistus korona-rokotteen saamisesta tai koronan sairastamisesta, toki koronan voi sairastaa moneen kertaan.

    • Anonyymi

      Minusta on naurettavaa ylipäänsä, että jatkuvasti monilla on tarve syyttää jotain tahoa, esim. hallitusta, tästä tilanteesta.

      Virus tuli ykskaks, kaikille tuntematon asia, josta ei ollut alkuun mitään tietoa.
      Onhan joitain asioita tapahtunut viiveellä, sitä minäkin voin epäillä, mutta ainakaan minun oloni ei tulisi paremmaksi, eikä huonommaksi siitä, että syyttelisin hallitusta, tai mitä ikinä , mikä on mennyt pieleen, tai mitä olisi pitänyt tehdä.
      Itselleni ainakin riittää, kun oman osuuteni hoidan, maskin ja varovaisuuden.

    • Anonyymi

      Hallitus on mielestäni onnistunut oikein hyvin pandemian torjunnassa. Miespuoliset ministerit eivät olisi onnistuneet.

      • Anonyymi

        Olen itse nainen, mutta jäin miettimään miksi sanot noin, ettei miespuoliset olisi onnistuneet ?
        Sellaista ei voi väittää, mitä ei tiedä.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe