Outo uni viime yönä

Anonyymi

Olimme kahdestaan huoneessa, jonka sisustus oli varsin koruton. Sänky ja pieni musta televisio huoneen nurkassa. Kanssakäyminen oli varsin ujoa ja molempia selvästi jännitti. Jossain vaiheessa uskaltauduin istumaan hänen viereensä sängylle. Sain lisää rohkeutta ja silitin hänen kämmentään. Sitten kysyin: "rakas ***** voidaanko nussia?", siihen uni päättyi.

28

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarvitseeko kaikkea tyrkky hutsu kertoa julkisesti? Eikö jotakin voi pitää ihan omana tietona?

• Anonyymi

Aloitus meni mieheltä naiselle ja sinulla meni tunteisiin.

• Anonyymi

Outoa käytää sanoja "nussia" ja "rakas" samassa lauseessa, minusta ne eivät jotenkaan liity yhteen, nussimisen kuuloostaa minusta tunteettomalta seksiltä.

• Anonyymi

En oo ap mutta jospa se kuvaa kaikkea sisäistä ristiriitaa. Eihän se sovi tuon ujon kanssakäymisenkään kanssa yhteen. Tykkäsin itse ristiriitaisesta tunnelmasta ap:n unessa.

• Anonyymi

Jos unet voisi käsikirjoittaa itse, niin ne olisivatvarmasti lähempänä rakkausnovelleja. En ole keksinyt vielä itse miten tämä tapahtuu. Siksi varmaan näenkin "outoja" unia, joissa käytetään "outoja" sanoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos unet voisi käsikirjoittaa itse, niin ne olisivatvarmasti lähempänä rakkausnovelleja. En ole keksinyt vielä itse miten tämä tapahtuu. Siksi varmaan näenkin "outoja" unia, joissa käytetään "outoja" sanoja.

Tuli vain mieleeni yksi tilanne irl:stä kun kerran eräs johon olin todella ihastunut ehdotti nussimista ja se tuntui äärimmäisen pahalta :( en olisi ollut siinä vaiheessa vielä valmis ylipäätään mihinkään seksiin, ja nussiminen ei ole lainkaan mun juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo ap mutta jospa se kuvaa kaikkea sisäistä ristiriitaa. Eihän se sovi tuon ujon kanssakäymisenkään kanssa yhteen. Tykkäsin itse ristiriitaisesta tunnelmasta ap:n unessa.

Hyvä tulkinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli vain mieleeni yksi tilanne irl:stä kun kerran eräs johon olin todella ihastunut ehdotti nussimista ja se tuntui äärimmäisen pahalta :( en olisi ollut siinä vaiheessa vielä valmis ylipäätään mihinkään seksiin, ja nussiminen ei ole lainkaan mun juttu.

Ollaanpas sitä siveellisiä

• Anonyymi

Se on intohimoista rakastelua. Kannattais kokeilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaanpas sitä siveellisiä

Romantikko ennemminkin. Eikä siinä ole mitään väärää. Sivusta.

• Anonyymi

Olet ihastunut.. ja arkailet.. vaikka haluaisit olla vaan röyhkeä? Ajatus täältä.

• Anonyymi

Ehkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä.

Tärkeä henkilö kuitenkin.. läheinen?

• Anonyymi

Hyvä tulkinta.

Olen huomannut, että jotkut huomaavaiset miehet vähän häpeilevät eläimellistä himoaan naiseen.

Tääläkin monta syyllistävää hyi-kommenttia, vaikka rakas-sanakin mainittiin.

Ehkäpä ap.ta pelottaa, että nainen johon hän on rakastunut, ei hyväksy hänen yksinkertaista, käytännöllistä himoaan?

Siitä tulee paljon vaikeuksia suhteeseen, jos toinen.osapuolivei hyväksy toisen seksuaalisuutta muuten, paitsi vaaleanpunaisten silmälasien läpi, pätee myös toisin päin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tulkinta.

Olen huomannut, että jotkut huomaavaiset miehet vähän häpeilevät eläimellistä himoaan naiseen.

Tääläkin monta syyllistävää hyi-kommenttia, vaikka rakas-sanakin mainittiin.

Ehkäpä ap.ta pelottaa, että nainen johon hän on rakastunut, ei hyväksy hänen yksinkertaista, käytännöllistä himoaan?

Siitä tulee paljon vaikeuksia suhteeseen, jos toinen.osapuolivei hyväksy toisen seksuaalisuutta muuten, paitsi vaaleanpunaisten silmälasien läpi, pätee myös toisin päin...

On pakko sivukommentoida että kyllä se himo aika eläimelliseltä tuntuu sukupuolesta riippumatta, etenkin kun kunnolla kolahtaa. Joku tuossa kuvaili niin hyvin sen että himo on nopeaa ja räjähtävää, mutta myös hellää. Vaikea kuvitella että yhtäkään naista häiritsisi sellainen. Sehän on parasta kun jonkun kanssa pääsisi yhdessä sellaiseen tunnetilaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On pakko sivukommentoida että kyllä se himo aika eläimelliseltä tuntuu sukupuolesta riippumatta, etenkin kun kunnolla kolahtaa. Joku tuossa kuvaili niin hyvin sen että himo on nopeaa ja räjähtävää, mutta myös hellää. Vaikea kuvitella että yhtäkään naista häiritsisi sellainen. Sehän on parasta kun jonkun kanssa pääsisi yhdessä sellaiseen tunnetilaan.

Tottakai on näin ja eläimiä mekin olemme🐦❤

Ei minua ainakaan haittaa, mutta varmasti on monia naisia jotka haluaa vaan romanttista yhdyntää pimeessä peiton alla.

Heillekkin löytyy kumppaneita, esim seurakunnista ja ruumishuoneilta😁😈

Tosin itsekkin vaadin luottamuksen mieheen, ennenkun mitään eläimellistä tapahtuu. Kyllä onnistuu itsehillintä, oli sitten himot mitä tasoa vaan, en ole seikkailija.

• Anonyymi

Tyhmä.

Minä rakastelen.

Ja päättyipä unisi miten vain niin olin luonasi noin viisikymmentävuottasitten.

Etkö ymmärrä.

Olen vanha ja väsynyt.

• Anonyymi

Selvä.

• Anonyymi

Höh jäi parhaat palat näkemättä.

• Anonyymi

Niin pääsi käymään.

• Anonyymi

No kenenkään koti tuskin noin sisustettu, eli joku huone hommattu tuota varten jostain....

• Anonyymi

Selli?

• Anonyymi

Olet löytämässä itsestäsi jotain uutta tai jonkun uuden puolen. Unen henkilö on sinulle tärkeä. En tiedä puhutko aina noin vai tekikö uni sinulle tässä tilanteessa "tepposet"?

Oliko uni kuitenkin hyvä uni, oli mukava vaikka jännitti vai tunnelma oli huono ja melkein pelottava?

• Anonyymi

En ole ap unessa ollut henkilö, nimessäni on kuusi kirjainta, kommentoin muuten.

Olen itse nähnyt samanlaisia unia, paitsi sana nussia ei kuulu sellaiseen uneen. 😳 Kun rakastaa, yleensä toista myös haluaa kovasti, se on hyvinkin luonnollista. Rakastelu, läheisyys ja hellyys on yksi tapa monista koea ja osoittaa rakkautta. Kun toista on halunnut monta vuotta, saamatta koskaan enempää kuin kämmmenten vastakkain pitämisen tai reisien 2-4min ”vahinkokosketus” pöydän alla tai käsien kosketus töiden varjolla, niin silloin ensimmäisen kohtaamisen räjähtävä intohimo saattaisi olla nussimisen luokkaa. Nopea ja kovatahtinen intohimojen purkaus. (Huom. En väheksy noita pieniä kosketuksia, ne on hänen kanssa tuntunut isommalta kuin seksi jonkun vähemmän tärkeän kanssa.)

Silti, SILTI, sana nussiminen kuulostaa brutaalilta ja kuulostaa rakkauden vastakohdalta. Tunteeton himo, jonka tarkoituksena on vain oma lyhytaikainen nautinto. Jos olisin tuossa tilanteessa irl, (mitä en kyllä usko saavani kokea koskaan...), sanoisin etten halua nussia, mutta jos häntä kiinnostaa rakastella ensin nopeasti ja räjähtävästi myöhemmin hitaasti ja hellästi silmiin katsoa, siihen osallistun mielelläni. 😉

• Anonyymi

Et siis pidä sellaisesta kanssakäymisestä.

• Anonyymi

Ap ei siis pidä, vai?

• Anonyymi

Minä näin toissayönä runon että katselin salaa setäni erittäin lihaksikkaita pakaroita.

• Anonyymi

ilmiselvästi kyseessä on musra neekri mies ja homojen hommat

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8199
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2201
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2092
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1708
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1647
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      30
      1217
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1081
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe