Olen toiminut yrittäjänä nyt noin 10 vuotta.
Mikä tärkeintä, olen saanut olla tekemisissä satojen menestyvien yrittäjien kanssa niin hyvinvointialalla kuin sen ulkopuolellakin.
Nimittäin yhdestä luonteenpiirteestä, joka löytyy kaikilta MENESTYVILTÄ yrittäjiltä.
Kirjaimellisesti ilman tätä yrittäjällä ei ole mitään mahdollisuutta menestyä!
Piirre on pitkäjänteisyys. Varsinkin näinä aikoina on itsensä työllistäminen noussut suureen suosioon.
Etsin nyt timanttiseen tiimiini uusia yrittäjähenkisiä yksilöitä jotka ovat valmiita tekemään töitä menestyksensä eteen ja haluavat toimia hyvinvoinnin parissa.
Olisitko se sinä? Kaikki mitä olet aina halunnut tietää terveydestä ja bisneksestä sen ympärillä. Olisitko halukas kokeilemaan tuoteasiakkaana? Tai kenties ihan aloittamaan uuden liiketoiminnan toimivien tuotteiden parissa?
Laita sähköpostiosoitteesi niin laitan sinulle lisätietoa tulemaan!
Timanttisia yrittäjiä hyvinvoinnin pariin
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645060Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362299Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632210- 2262198
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181403Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191374- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47963- 66907
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879