joka maalitat ja kiusaat toistuvasti jotakin henkilöä liittyen ulkonäköön. Olet todella inhottava ihminen. Onko sinulla minkäänlaista omaatuntoa, kun kirjoitat noita ilkeyksiä.
Tämä on juuri SINULLE
19
2818
Vastaukset
- Anonyymi
Mut Veera on hauska näköinen ja en ole haukkunut vaan nauroin
- Anonyymi
Olette täys pietruja Isolla P:llä.
- Anonyymi
Semmoisia ne jotkut kaverit on
- Anonyymi
Näyttää mongoloidilta. t. j
- Anonyymi
Minkälainen tyyppi moittii ”kaveriaan”? Oot ä ä l i Ö
- Anonyymi
Miltäs sä näytät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltäs sä näytät?
Too pretty for prison? Sivusta
- Anonyymi
Ottiko munaan niin kipeää
jäädä ilman et nyt pitää
aukoa naamaa ihan tyhmänä
pitkin nettiä?
Ihan naurettavaa touhua sulta 44 v mieheltä
Et oo enää mikään teini...
- Anonyymi
Kirsshen
- Anonyymi
yö menikin miettiessä miten uskoin vuosia niitä valheita ja kattelin kun hitlerinä tapoit multa kaiken tärkeen ympäriltä lieroilemalla ja syyllistit vaan mua tai naisia. jokaikinen reissus oli kusetusta. kun tapan itteni se tulee olemaan sun vastuulla. sitähän sä toivotkin.
- Anonyymi
Mulla on tarve vähätellä ja arvostella toisen ulkonäköä, ääntä, tyyliä ja ihan kaikkea. Mustamaalaan myös ja oon vielä ilkeämpi jos toinen puolustautuu. Niih
- Anonyymi
Hyvä sinä. Olet mahtava ihminen. Jatka hovisi kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sinä. Olet mahtava ihminen. Jatka hovisi kanssa!
Toki 🤝
- Anonyymi
Olet kamala
- Anonyymi
Muistuttaisin et sun teini-ikä meni ohi jo 30 vuotta sitten mies
- Anonyymi
Vika on ainoastaan kohteessa.
- Anonyymi
Juurikin näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin.
Kuinka joku matalamielinen häviäjä edes alentuu kirjoittelemaan tällaista? Sivusta huutonaurut teille molemmille
- Anonyymi
Omg. Mieen ihana Narsiti tai teini mielipide
Mitähän sun aikuinen puolesi sanoisi?
Kuolisin kyllä nauruun sun tintailes
Jos sun teinitki on fiksumpia ku mitä sä nyt oot .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513655Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142610Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5982315Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar791862Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466