Sijoitus neljä p u luhatta e
Saadaan sähköö 2500 kwh vuodessa elikkä 259€
Jos sijoitaa vaika pörssiin saa enmmän rahaa
Eihän tuolaisella sähköteholla edes lämmitä talon k äyttövettä.
Bidoen kaveri myy u lijäämä sähkön bbaika seu kantaisi ohjata oömminvesi varaahåjan kä t öön kokonaan.
https://youtu.be/MeJFCGZmhn8
Kanattakos invetoida neljä tonnii että säästää buodessa kaksisataa viskt e
6
136
Vastaukset
- Anonyymi
Fiksu video vaan ei mitään uutta mulle. Tuossa ei edes invertteri uusintaa mainittu joten tuskin kestää 19v.
Itse väsäillen varaajan vastukseen saa paljon paremman hyödyn vaikkei hyötysuhde samaan yllä, mutta rahallinen hyöty kylläkin.- Anonyymi
En ymmärrä sijoittaa 4500e
Sast kuitenkin hyötyä 250e vuodessa ja teho heikkenee ja loppu ehkä jo 35 vuoden kuluttus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä sijoittaa 4500e
Sast kuitenkin hyötyä 250e vuodessa ja teho heikkenee ja loppu ehkä jo 35 vuoden kuluttusTuotto 15 e kuukaudessa kannattaako.
Vielä jos tulee vikaa tai huono kesä
- Anonyymi
Paneelien tuotto vain kesälä talvella hajoovat kuntulee lunta.
Järkevin y ä laitaa seinää vasten pihalle. Pystysuotaan niin saadaan säteilyy k u n aurinko matalla suomessa.
Kesällähän riittää. - Anonyymi
Miten paneelit kå ö ämmit y ää nyt tällö hetkellö.
Tuleeko lämpö muuhun kuin hikenä otsalle.äkallis investointi lepää katolla odoteele lämpimien kelien tuloa jotta b oit alkaa lämmit y ämään.
Ammatti sääs y äjä
Sääs t äminen on taitolaji- Anonyymi
Ja pah, huomenna TAAS tulee tuutin täydeltä täällä varsinaissuomessa. Aivan huipputehoja vielä kun on viileetä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431289Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521086Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551068- 51775
- 65754
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62737Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39718Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44681- 30637