LAHDESSA 32,5 m2 YKSIÖ MÖYSÄ/TONTTILA Tulikallionkatu 3B
1 H Kk Kph Lasitettu parveke
Huippukuntoinen yksiö toisessa kerroksessa, jossa puistomaiset näkymät.
Lähellä S-market Tonttila, Lanttila, Möysän koulu ja muut koulut, keskustaan 2.9 km. Linja-auto pysäkkejä useille eri linjoille.
Taloyhtiössä on iso piha, autopaikkoja, autokatoksia, sauna, ulkoiluvälinevarasto, kylmäkellari, väestönsuoja, mankeli, pyykinpesu- ja kuivaustilat.
Myös osakkeeessa on pesukoneliitäntä Pesuhuone/WC:ssä.
Tilavassa keittokomerossa on ikkuna ja tuuletusikkuna etelään päin, uusi keittiö, hella uunilla, uudet työtasot, uusi tiskipöytä, 180 cm jääkaappi pakastin ja runsaasti kaappitilaa.
Eteisessä vaatenaulakot, rappukäytävään tuplaovet, runsaasti kaappitilaa, alakerrassa kellarikomero, kylmiöt vihanneksille, marjoille ja pyörävarasto kelkkoja ja pyöriä varten.
Kylpyhuoneessa on käsienpesualtaat, WC, peili ja suihku peseytymistä varten.
Vuokra 470,00/kuukaudessa.
2 kuukauden vuokratakuu ja luottotiedot kunnossa.
Vähintään yhden vuoden vuokrasuhde.
Ei lemmikkieläimiä, eikä tupakointia.
Laaja kotivakuutus otettava.
Osake on heti vapaa muuttamista varten.
Tule asumaan mukavalle asuntoalueelle, ilman mitään huolia!
Ota yhteyttä: Näyttö onnistuu koska vain, soitto ensin ja sovitaan vain aika.
Tiedustelut ja näyttö Pirjo Miettinen Puh. 040-5602760
Luotettavaa asunnon vuokrausta jo 1972 lähtien mm Lahti, Helsinki, Tampere, Seinäjoki ja Alavus.
LAHDESSA TILAVA YKSIÖ LASITETULLA PARVEKKEELLA
Anonyymi
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477