Minulla on Magnat Transpuls 1500.

Anonyymi

Minulla on Yamaha NP-S303 verkkosoitin ja Rotel RC-06 esivahvistin ja Harman Kardon Signature 1.5 pääte vahvistin ja Magnat Transpuls 1500 kaiuttimet.

On mahtavat soundit ja trollit voi sanoa mitä vain niin kun esim että tässä hinta luokassa kannatta panosta 2 tie jalusta kaiuttimin.

Mutta se ei ikinä kuulosta hyvältä kun teke niin kun trollit sano.

Se vain kuulosta erilaiselta eli massiiviselta.

6

1802

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aikamatka menneisyydestä tulevaisuuteen!

Magnat Transpuls 1500 - Enemmän kuin retro!

Suurin osa nykyaikaisista kaiuttimista sulautuu kapean pilarimaisen -rakenteensa ansiosta nykypäivän moderniin sisustukseen, ollen niinsanotusti "olohuone-ystävällisiä". Näin ei ole kuitenkaan aina ollut. Useat studiokaiuttimet sekä 60-, 70- ja 80-luvun legendaariset kaiuttimet olivat paljon kookkaampia ja ääneltään huomattavasti laaja-alaisempia, kuin nykyiset kaiuttimet. Suuren bassoelementin ansiosta avautuu mahdollisuus tuottaa erittäin dynaaminen ja voimakkaan musikaalinen kuunteluelämys. Monet rock-, soul-, jazz- ja popmusiikin harrastajat sekä live-musiikin kuuntelijat osaavat arvostaa sykkivää, voimakasta ja suoraan kuuntelijaan kohdistuvaa ääntä. Magnat Transpuls 1500 on varustettu juuri näiden aikakausien klassillisilla osilla, mutta se on kehitetty nykyaikaisilla materiaaleilla ja työkaluilla, kuten hyödyntäen huipputarkkaa Klippe®-lasermittausjärjestelmää.

Specifications:

Principle: 3-way CRA bass reflex
      Equipment:
      1 x 15" woofer
      1 x 6.5" midrange
      2 x 1” horn-dome tweeters
      Power Handling (RMS/Max.): 250 / 500 Watts
      Sensitivity (2.8V/1m): 95 dB
      Impedance: 4 – 8 Ohms
      Frequency Response: 16 - 35000 Hz
      Crossover Frequencies: 920 Hz, 4800 Hz
      Recommended Amplifier Output: 30 – 500 Watts
      Dimensions (W x H x D): 514 x 1000 x 385 mm
      Weight: 37 kg

• Anonyymi

Mikä sinä Magnat Transpuls 1500 on huonoa tykkän itse että on parhaimmat kaiuttimet mitä ikinä on ollut.

Onko se niin kun autojen Peugeot eli paras auto mitä on ikinä ollut kun pitä päästä pistestä A pistesen B kun on vuosimalli 2021 mutta kuiteskin syysipaska kun on kerran Peugeot.

Eikö Magnat ollut aiemmin omistaja mitä antoi Magnat mennä alas laduulisesti ja nyt kun Magnat on uusi omistaja eli Amerikkalainen Voox konserni mitä panosta Magnat latuun.

Mutta kaikki muista huonon laaduun samalla tavalla kun kaikki muista että Peugeot on syysipaska auto mutta sen voi väittä että Peugeot teke parempi autoja kun ennen ja Magnat teke parempia kaiuttimia kun ennen mutta sen on joka tapauksessa pakko olla syysipaska kun on kerran Magnat tai Peugeot.

• Anonyymi

Mulla vuoden 2004 pösö. Oikein hyvä ajaa enkå jalkoihin jää. Se jalkoihin jääminen on enemmän kuskista kiinni kuin autosta :) Toki vikoja on ollut mutta niitä on kaikissa autoissa.

• Anonyymi

Makuasioita nämä ovat. Ei ole olemassa kaiuttimia mitkä olisivat kaikkien mieleen. Vain sillä asialla pitäisi olla merkitystä että itse tykkää kaiuttimista. Muiden mielipiteillä ei ole mitään merkitystä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      70
      1091
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      12
      939
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      61
      910
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      808
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      760
    6. 57
      697
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      627
    8. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      617
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      606
    10. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      596
    11. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      23
      594
    12. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      30
      565
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      50
      559
    14. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      510
    15. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      505
    16. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      35
      499
    17. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      18
      484
    18. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      72
      476
    19. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      457
    20. Mitä sulle

Kuuluu?
      Ikävä
      24
      439
    Aihe