ETEC - laatutietoisen valinta

Anonyymi

ETEC-moottori on
Tehokkaampi, huoltovapaampi, ja pienikulutuksisempi
Kuin nelitahti.
Lisäksi miehekkäämpi ääni.

20

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään kommentteja tämän mt hörhö spammeihin. .Trolli haluu vain huomioo.

      • Anonyymi

        Onhan niitä tuossa. Etkö osaa lukea?


      • Anonyymi

        Sinähän siinä huomiota ruinaat. Jatkuvasti spämmäämässä pierujasi tänne, ihan naurattaa.


    • Anonyymi

      GTEC on parempi.

    • Anonyymi

      No osta nyt äkkiä kaikki käytetyt E-tecit markkinoilta, uusia ei nimittäin enää tule! Oletko koskaan miettinyt miksi valmistus lopetettiin?

      • Anonyymi

        Hyvää tuotetta ei osattu markkinoida siten että tyhmät massat jotka ostavat fiilispohjalta olisivat ostaneet sitä riittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää tuotetta ei osattu markkinoida siten että tyhmät massat jotka ostavat fiilispohjalta olisivat ostaneet sitä riittävästi.

        Pidä kiinni tuosta uskostasi, äläkä anna tosiasioiden häiritä sitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä kiinni tuosta uskostasi, äläkä anna tosiasioiden häiritä sitä!

        Se on tosiasia.


      • Anonyymi

        Siksi koska etec moottorin ovat llian kestäviä. Se joka ostaa etecin niin häntä ei näy kaupassa tai korjaamolla seuraavaan 15 vuoteen.
        Nelarikoneet on myyjälle parempia koska ne ei kestä niin kauan ja voidaan kohta myydä samalle typerykselle uusi nelari.
        Tässä syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska etec moottorin ovat llian kestäviä. Se joka ostaa etecin niin häntä ei näy kaupassa tai korjaamolla seuraavaan 15 vuoteen.
        Nelarikoneet on myyjälle parempia koska ne ei kestä niin kauan ja voidaan kohta myydä samalle typerykselle uusi nelari.
        Tässä syy.

        Juuri näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska etec moottorin ovat llian kestäviä. Se joka ostaa etecin niin häntä ei näy kaupassa tai korjaamolla seuraavaan 15 vuoteen.
        Nelarikoneet on myyjälle parempia koska ne ei kestä niin kauan ja voidaan kohta myydä samalle typerykselle uusi nelari.
        Tässä syy.

        Ai jaa? Mulla on - 06 60 hp ja - 07 4 hp nelari. Kumpikaan ei ole käynyt korjaamolla kertaakaan, tiedän kun olen ne uusina ostanut. Enkä meinaa ostaa uusia moottoreita sen takia että nuo olisivat rikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa? Mulla on - 06 60 hp ja - 07 4 hp nelari. Kumpikaan ei ole käynyt korjaamolla kertaakaan, tiedän kun olen ne uusina ostanut. Enkä meinaa ostaa uusia moottoreita sen takia että nuo olisivat rikki!

        Kannattasi viedä niin saavat rikkinäiset moottorisi kuntoon. Ei niitä kannata räystään alla koristeena pitää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattasi viedä niin saavat rikkinäiset moottorisi kuntoon. Ei niitä kannata räystään alla koristeena pitää!

        Ei ne oo rikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa? Mulla on - 06 60 hp ja - 07 4 hp nelari. Kumpikaan ei ole käynyt korjaamolla kertaakaan, tiedän kun olen ne uusina ostanut. Enkä meinaa ostaa uusia moottoreita sen takia että nuo olisivat rikki!

        Ja mulla vuoden -86 2-Tahti evari. Ei ole tarvinut käyttää huollossa kertakaan. Kaikki huollot tehty itse mökin pihassa. E-tecin voisin ostaa käytettyn jos niitä vain jostain saisi. Mutta jos tämä nykyinen toimii vielä niin mitäpä sitä vaihtamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulla vuoden -86 2-Tahti evari. Ei ole tarvinut käyttää huollossa kertakaan. Kaikki huollot tehty itse mökin pihassa. E-tecin voisin ostaa käytettyn jos niitä vain jostain saisi. Mutta jos tämä nykyinen toimii vielä niin mitäpä sitä vaihtamaan.

        No hyvä! Mä vaihdoin silloin aikanaan nelareihin kun kyllästyin haistelemaan 2t käryä. Etec voi muuten olla melko hankala mökin pihalla korjattava kun tulee tiettyä vikaa niinkuin niihin tulee. Sama se on tietty kaikissa ruisku koneissa.


    • Anonyymi

      Älä ruoki lapsellista narsistista iitioootti trollia. . Älä huomioi trollia trollia..Ihan joutava hööörhö. . ei kommentteja ei kommentteja. . trolli elää HUOMIOSTA EI KOMMENTTEJA EI HUOMIOO.

    • Anonyymi

      Annetaan 2021 perämoottitestien päättää mitkä on hyviä ja mitkä ei. Mä veikkaan ettei Evinrudea oteta edes mukaan, koska moottori lopetti toimintansa. Miksi se lopetti toimintansa, jos oli kerran hyvä? Ehkei Evinrude ollut loppujen lopuksi ollenkaan hyvä ja muut oli paljon parempia, koska muut jatkaa!!!!

    • Anonyymi

      Kevään merkki on etec-hörhön spämmit.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe