Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lievä älyllinen kehitysvamma ja hyvä numero muisti

Anonyymi

Kuuluuko Lievään älylliseen kehitysvammaan, että osaa ratkoa Rubikin kuution valkoisen sivun itse ilman mitään apua jonka olin sekoittanut kokonaan ensin? Kuuluuko Lievään älylliseen kehitysvammaan todella hyvä numero muisti puhelin numerot ulkomuistista luettelin ohjaajalle ja kysy miten kykenen tuollaiseen ja sanoin että ahdistaa kun vanhemmat ja veljeni myös kysyvät samaa josta syystä olen lukenut kehitysvamma kirjoja olen lainannut kirjastosta yleiskielellä ja missään ei lue, että kehitysvamman saaneilla olisi hyvä numero muisti mutta Asperger kirjon kirjassa lukee. Kumpaan kuuluu että puhuu yli 80% yksi sama asia koska muut Lievästi älyllisesti kehitysvammaiset ihmiset suuttuvat yhdessä As Teamsin kautta osallistuin ja sano että se kuuluu As ihmisillä Ekkoon

2

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienoa että osaat rubikin kuution valkoisen sivun kohdalleen. Minä en osaa vaikka kuinka yritän. Myös hyvästä numeromuistista on hyötyä, monet kirjanpitäjät eivät pystyisi tekemään töitään ilman sitä. Kaikkein katkerimmat väittelyt käydään siitä mihin vammaisuuden kirjoon tai ryhmään kukin kuuluu tai ei kuulu, miksi näin?

    • Anonyymi

      Kehitysvammaisilla voi myös lahjakkuusprofiili vaihdella. Yksi tuttu, jolla on lievä kehitysvamma, osaa ilman ohjeita laittaa kodin pelikoneet ja kännykät kuntoon. Kuulin jopa hänen kerran soittaneen pleikkatukeen kysyäkseen ohjeita liittyen pelikonsolin vikaan.

      Kehitysvammaisella voi siis juurikin yksi osa-alue olla hyvällä tasolla, vaikkapa se muisti. Muistaako joku joskus nähneensä ohjelman, jossa kehitysvammainen luki muutaman sivun kirjaa ja hän muisti, mitä luki. Se ei tullut selväksi, että ymmärsikö hän mitä luki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe