Ilmoitus!!!!

Anonyymi

Kukaan ei tiedä mitä elämä kenellekin tuo tullessaan. Onko tuo mielestäsi hyväkin veruke tappaa lapsia, "varmuuden vuoksi"? Jos elämässä ei saa koskaan olla mitään kärsimyksiä, niin kaikki pitäisi silloin tappaa. Ja sinäkö sen määrität muiden puolesta mikä on liikaa kärsimystä, että olisi mieluummin kuollut?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jälleen ihan liian hankalia kysymyksiä ristiriitaisuuksien epälogiikkaansa kompastuvalle suosijasakille. XD

    • Mutta mitäpäs aloittaja siihen sanoo kun lapsista täysin piittaamaton tekee abortin? Lapset kun ovat siellä mukavuuslistan viimeisellä sijalla. Eikä mitään adoptio höpötystä; juttuhan on näin että kun en synnytä itsellenikään, en synnytä muillekaan.

      • Anonyymi

        "kun en synnytä itsellenikään, en synnytä muillekaan."

        Jankuti jankkaa omanavan mukavuush.öpötystä. Vain itsekäs p.aska ajattelee noin, koska juttuhan on niin että kuka tahansa jolla ei mitään vakavaa terveydellistä estettä ole raskauden loppuun viemiselle, voisi antaa lapsenkin jatkaa elämää syntymän jälkeen muualla.

        Mutta noihan monet muutkin esim. mustasukkaisuudessaan m.urhaavat ajattelee, "jos minä en saa tuota niin ei saa kukaan muukaan saada" ja jättäneeltä kumppanilta nirri pois..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kun en synnytä itsellenikään, en synnytä muillekaan."

        Jankuti jankkaa omanavan mukavuush.öpötystä. Vain itsekäs p.aska ajattelee noin, koska juttuhan on niin että kuka tahansa jolla ei mitään vakavaa terveydellistä estettä ole raskauden loppuun viemiselle, voisi antaa lapsenkin jatkaa elämää syntymän jälkeen muualla.

        Mutta noihan monet muutkin esim. mustasukkaisuudessaan m.urhaavat ajattelee, "jos minä en saa tuota niin ei saa kukaan muukaan saada" ja jättäneeltä kumppanilta nirri pois..

        Oletko synnyttänyt montakin muille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko synnyttänyt montakin muille?

        Ei minulla ole ollut tarvetta lapsiani muille sysätä. Mutta jos jostakin käsittämättömästä syystä en mitenkään voisi pitää vahingossa elämänsä aloittanutta lasta, niin mieluummin muille kuin tapettuna viemäriin.

        Oliko muuta kysyttävää?


    • Anonyymi

      Ei todellakaan tiedä kukaan, mitä elämä voi tuoda tullessaan.

      Olen aiemmin jo kerran kertonut tutustani, joka on aviottoman äidin lapsi. Isä ei tunnustanut lastaan eikä huolehtinut äidistä. Lapsi oli kuitenkin vilkkaan nuoruutensa jälkeen varsin määrätietoinen ja opiskeli hyvän ammatin ja toimi hyvissä viroissa, kunnes saavutti huippuviran, jossa toimii hyvin ansiokkaasti. Nyt sitten isällä onkin halua tunnustaa lapsi, mutta ei äiti eikä jälkeläinen kaipaa isän vähäistä tunnustuksia.

      Kukaan ei voi tietää, mitä lapsestaan voi tullakaan. Toki tietenkään kaikilla ei elämä mene noin hyvin onnekkaiden tähtien alla alun vaikeuksista huolimatta tai ehkä juuri niiden takia.

    • Anonyymi

      Jeesus sanoi:
      "Jos te pysytte uskollisina
      minun sanalleni,
      te olette todella opetuslapsiani.
      Te opitte tuntemaan totuuden,
      ja totuus tekee teistä vapaita."
      Jeesus sanoi:
      "Totisesti, totisesti:
      joka pitää kiinni minun sanastani,
      ei milloinkaan näe kuolemaa.

      https://m.youtube.com/watch?v=aqAC0zDH1Ts

      • Anonyymi

        Jeesus oli ihan tavallinen nimi Palestiinassa 2000 vuotta sitten. Tuo irtolainen ja pultsari sai ison joukon onnettomia höppänöitä kannattajikseen vuosisatojen saatossa. Nimimerkillä krapulainen Yk-mies Öljymäellä sillä surkealla kumpareella vapaalla ollessaan Herran v. 1979 jkr hömpötyksen ja harhakuvitelmien.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe