Kaipaisin Vesimiehiltä mielipidettä. Onko varattu JouskariN ihan out Vesimiehen mielestä. Olen pari kuukautta viestitellyt enemmän ja vähemmän Vesimiehen kanssa; hän tietää että elän avoliitossa. Toivottoman ihastunut olen ja kertonut sen myös. Koetan kuitenkin pitää jalat maassa. Hän mm. Laulaa viesteissä rakkaus balladeja, ei kuitenkaan puhu. Puhua ei voi asioista. Ja tämä katoaminen, nytkin odotan neljättä päivää että laittaisi viestiä. Ikävä on valtava ja tekisi mieli viestiä laittaa, mutta ajattelin nyt katsoa tämän kortin loppuun. Kauanko menee seuraavaan viestiin? Pelkään että hän pakenee lopullisesti . Tulen kyllä kaipaamaan kovasti, mutta ehkä selviän ja toivun. SIKSI otan riskin. Voisitteko VesimiesMiehet valaista, miten pääsee Teidän pään sisään?
Vähän ottaneena hän soittelee öisin, en voi vastata kun nukun. Loukkaantuuko tuosta? Lisäksi niissä harvoissa viesteissä kutsuu vuoroin Goddness ja vuoroin Söpö. Olen aika pihalla, sillä jos toisesta oikeesti tykkää - niin eikö hänestä haluaisi kuulla koko ajan?
Olen kiitollinen jos joku valaisee VesimiesMiehen sielun maailmaa - kuinka minun tulee toimia?
JouskariNainen pohdiskelee
Vesimies Mies - arvoitus
2
1963
Vastaukset
- Anonyymi
Hei taas!
Linjoilla ei siis ole vesimiestä , kellä olisi onglemaani mielipidettä.
Nyt olen Vesimiehestäni kuullut viimeksi 8 päivää sitten. Itse luen kyllä merkit, että tässähän tämä oli. - Vai voinko vielä salaa toivoa?
- JouskariN, joka hajoaa kohta ikävään- Anonyymi
Ihan vain, jos joku seuraa tätä tilannetta. Eilen sitten tuli viestiä balladin muodossa. Kahdeksan päivää meni! Mihin ilahtuneesti vastasin. Odotetaan taas seuraavaavaa yhteydenottoa. On tämä hassu mies, mutta mihinkä tässä olisi kiire; valmiissa maailmassa. Katsonpa tämän kortin loppuun asti.
JouskariN päättää raporttinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775160
- 764119
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713865- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3902900- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 482064
- 1111959