Sain eilen vyöruusu diagnoosin. Sain reseptin asikloviirille, että voin käydä hakemassa viikon kuurin jos haluan. Ei ollut siis pakollinen kun vyöruusu oli jo menossa pois. Luin tänään asikloviirin pakkausselosteen netistä ihan vaan mielenkiintoista että minkälainen lääke on kyseessä. Olen järkyttynyt miten tuju lääke on. Voit saada mm. aistiharhoja ja kooman. Ja google vielä kertoi että asikloviiri on jossain tapauksissa yhdistetty cotardin oireyhtymään. En uskalla aloittaa asikloviiriä, mutta vähän huolestuttaa myös että jos en aloita niin vyöruusu voi aiheuttaa aivotulehduksen. Eli ottaako mielisairauden vai aivotulehduksen? Vaikea valinta. Onko täällä ketään muita jotka on sairastanu vyöruusun alle 40 vuotiaana? Itse olen 34. Haluaisin kuulla kokemuksia lääkehoidosta ja elämästä vyöruusun kans ilman lääkkeitä.
Vyöruusu ja asikloviiri
Anonyymi
0
152
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362759Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122549100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372258Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201861Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo371547Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511545- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251353- 271178
- 241114