Onko sinulla käyttökokemusta otsikossa mainitusta härvelista . Minulla on tekniset tiedot , mutta kaipaisintietoa siitä , millainen se on käytössä. Ole hyvä ja kerro siitä , jos tiedät .
Kävin silmälääkärissä , toisessa " poterossa " oli joku hanttimies , joka " tutki " silmäni ja toisessa huoneessa ite , joka antoi lausunnon hanttimiehen " tutkimukse " perusteella . Kuikisteli kyllä silmaankin ja sanoi näköhermon olevan kunnossa . Poliisetä päättää siitä saanko vielä pitää ajokortin .
RALLY USA 2000
3
474
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinalainen ja puutteita sisältävä viimeistelyltään. Hinta uutena pitää kuskin lämpimänä jonkin aikaa, mutta talvella tarvitsee kunnon tallin. Lyhyet kauppareissut onnistuvat mukavasti yhdeltä ihmiseltä, tielle kannattaa lähteä raamattu penkin alla. Tämä siksi, että äkäinen "kaasu" tekee temppujaan kolmipyöräiselle, eikä lämmityslaite anna muuta kuin meteliä. Tiellä on myös pysyttävä, koska kolmipyöräinen aiheuttaa tykytyksiä yhden renkaan joutuessa pehmeälle pientareelle. Ainoastaan asfaltti alla kelpaa turvalliseen ajoon.
Vakuutusyhtiöstä riippuen hintava vakuutus, vaikka kyseessä kolmipyöräinen mopo. Vakuutusyhtiö saattaa verrata mopoautoksi, kuten minulle kävi alkuun. Varaosat, myös renkaat sun muut, hinnoiltu viimeisen päälle maahantuojalla. Luvattuun toimintasäteeseen ei kannata uskoa, joku 40km-50km saattaa olla mahdollinen hitaasti ajaen, mutta mukana tulevat akut eivät ole kovin kaksiset. Peräkärry liitettynä ajoneuvosta tulee kauhu itselle ja muille.
Näkyvyys kuskin paikalta on huono, koska leveät tolpat tuulilasin reunoissa peittävät vaikkapa suojatietä ylittävän jalankulkijan. Kaiken kaikkiaan laite on rahakkaan ja urheilumielisen ajokki, jonka käyttö rajoittuu tehokkaasti vuodenaikoihin ja kilometreihin. Käytettyä en kuitenkaan suosittele, juuri nopeasti kuluvien akkujen vuoksi sekä myös niiden hinnan takia.
Suomessa laitteelle on vaihtoehtoja, mutta yksi yhteen. Kaikki vaikuttavat olevan niitä malleja, joita kiinalaiset itse eivät käytä tai halua käyttää. Omani sain myytyä pois, mutta rahaa paloi enemmän kuin autokaupassa.- Anonyymi
Kiios asiantuntijalle . Olipa tarkka selostus . Kyllä mielipiteeni muuttui mopoauton hyväksi . Ei kai senkään ajamiseen tarvita korttia ? En ole varma . Tiedätkö sinä ?
Koronatonta ja mukavaa kevättäkevättä toivotan Avulialle - Aatulle ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiios asiantuntijalle . Olipa tarkka selostus . Kyllä mielipiteeni muuttui mopoauton hyväksi . Ei kai senkään ajamiseen tarvita korttia ? En ole varma . Tiedätkö sinä ?
Koronatonta ja mukavaa kevättäkevättä toivotan Avulialle - Aatulle !Mopoautolle tarvitaan kortti. Se edellyttää riittävää näkökykyä.
Se lääkärisetä kyllä päättää saatko korttisi pitää. Poliisi vain ottaa sen pois tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685