Pieni kilpailu

Laahustava

Laitetaan pieni kisa pystyyn ja aihe on hymy.
Kisassa olis tarkoitus saada hymy,kun hymyilet jollekulle saatko takaisin hymyn monta hymyä saat takaisin viikonlopun aikana.
Tehdään homma vähän vaikeammaksi ja hyväksytään vain sinulle tuntemattomien henkilöiden hymy.
Kun hyvin perustelee kelpaa myös eläinten hymy koska joskus tuntuu,et aasitkin nauraa mulle.
Kirjoitellaan sit sunnuntai iltana ja maanantaina paljonko onnistuttiin naurattamaan kanssa ihmisiä.

15

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karju50

      nyt pitää olla varovainen, jos alat hymyileen tuntemattomille voi olla ettet pääsee enää tänne kirjoittelemaan sunnuntai-iltana. Vievät sut hoitoon... ei Suomessa noin vain aleta hymyileen kuule kuule... :-DDDD ja entäpäs kun hymyilet naisille, siinä on mustasukkainen mies mottaamassa tai eukko lätkäsee laukulla päähän(mitäs siinä irvaillet), jos taas miehille hymyilet niin homoksihan sua luullaan ja kun lapsille niin namusedäksi ja eläimille... niin no...

      • Iiris

        idea. Voin kokeilla! Kokeilen joskus muulloinkin. Mutta hyväksytäänkö ammattihymy, se, kun asiakkaalleen hymyilee niinkuin ihmissuhdeammatissa parhaimmillaan tehdään?


      • Laahustava
        Iiris kirjoitti:

        idea. Voin kokeilla! Kokeilen joskus muulloinkin. Mutta hyväksytäänkö ammattihymy, se, kun asiakkaalleen hymyilee niinkuin ihmissuhdeammatissa parhaimmillaan tehdään?

        Hyväksytään. Sinun täytyy olla hyvä asiakaspalvelija jos suomalaiselta asiakkaalta hymyn saa.Kilpailu onnea


      • Laahustava

        Oli niin hyvä kommentti et jo vähän aikaa harkitsin vetäytyä itse koko kisasta(niin ne eläimet kyllä sulla välähti hyvin oli ihan pakko nauraa itselleen kuinka tyhmiä sitä kirjoittaa)


    • täällä

      nicittömänä vai live elämässä?.
      Kisan säännöt, on vähän epäselvät.

      • Laahustava

        Live elämässä.Eikä sääntöjä oikein tarvitse kun ei ole tuomareitakaan kuin sinä itse.


      • täällä
        Laahustava kirjoitti:

        Live elämässä.Eikä sääntöjä oikein tarvitse kun ei ole tuomareitakaan kuin sinä itse.

        Kiitoksi!.
        Tulokset tullaan, sitten kertomaan täällä.
        Oikeat tai valheelliset?.
        Riippuen kunkin, vastaajan rehellisyydestä. Jees!.


    • kissaihmisenä en tunne koirarotuja kovinkaan hyvin.
      Eilen illansuussa kävelyllä näin aivan ihanan pienen valkoisen karvaturrin. Hymy tuli ihan vaistomaisesti. Se (vai hän ;) aivan selvästi myös hymyili minulle. Vasta sitten katsoin emäntäänsä, silloin meitä oli kolme hymyssä suin :))

      • Laahustava

        Multa kasn väliaika tieto.Tällä hetkellä kaksi.
        Eläimet on siittä kivoja kun ei ne koskaa tee hymyä vilpilisesti vaan ne suoraa nauraa meidän ihmisten totisuudelle.Kun ollaan niin niin teennäisiä eikä uskalleta hymyillä ventovieraille.Pelkäämme vaan oman egomme mokaamisesta liian paljon.


    • Perjantaina iltakävelyllä sain hymyilyn aihetta ja hyvää mieltä pitkäksi aikaa: viisi suloista oravanpoikaa kirmasi tienpientareella/puissa.

      Pikkuiset eivät olleet edes ihmisarkoja ja ohikulkijoita kerääntyi paikalle enemmänkin.
      Viereisestä talosta rouva kantoi vekkuleille makupaloja.

      Jostakin kumman syystä kaikilla oli leveä hymy huulillaan...Varmaankin me hymyilijät "tartutimme" myöhemmin hymymme moniin muihinkin ihmisiin.

      • Olen noin viikon sisällä "yllättänyt" muutaman kerran söpön oravan; se on istunut rappuni pielessä, aivan kuin pyrkisi sisään. Arka se on kuitenkin, koska lähtee pienestäkin ylimääräisestä äänestä karkuun. En tiedä mitä sille tarjoaisin.. lisäksi, naapurin kisuli saattaisi säikäyttää sen totaalisesti.


      • Sanin kirjoitti:

        Olen noin viikon sisällä "yllättänyt" muutaman kerran söpön oravan; se on istunut rappuni pielessä, aivan kuin pyrkisi sisään. Arka se on kuitenkin, koska lähtee pienestäkin ylimääräisestä äänestä karkuun. En tiedä mitä sille tarjoaisin.. lisäksi, naapurin kisuli saattaisi säikäyttää sen totaalisesti.

        Tavalliset, maustamattomat, maapähkinät kelpaavat - vähemmän ronkelit syövät leivänmurujakin.

        Ruokaa voi viedä toki vähän kauemmaksi ihmisasunnoista , etteivät esim. koirien ulkoiluttajat pelästytä kurreja (kummatkohan pelästyttävät enemmän;)


      • bag_gie
        Sanin kirjoitti:

        Olen noin viikon sisällä "yllättänyt" muutaman kerran söpön oravan; se on istunut rappuni pielessä, aivan kuin pyrkisi sisään. Arka se on kuitenkin, koska lähtee pienestäkin ylimääräisestä äänestä karkuun. En tiedä mitä sille tarjoaisin.. lisäksi, naapurin kisuli saattaisi säikäyttää sen totaalisesti.

        se naapurin kissa muutakin kuin säikäyttää :"(

        Ei jäis kuin häntä jäljelle, joten parempi ettei kesyynny liikaa


      • bag_gie kirjoitti:

        se naapurin kissa muutakin kuin säikäyttää :"(

        Ei jäis kuin häntä jäljelle, joten parempi ettei kesyynny liikaa

        varmaan on, ettei luonnon eläviä kovin kannata alkaa ruokkia.
        Olen kerran nähnyt, miten kissa jaksoi pitkän pitkät tovit, niska kenollaan, vaania korkealle puiden latvoihin.
        Oravahan se siellä hypähteli tapansa mukaan kevyesti oksalta toiselle.


      • Sanin kirjoitti:

        varmaan on, ettei luonnon eläviä kovin kannata alkaa ruokkia.
        Olen kerran nähnyt, miten kissa jaksoi pitkän pitkät tovit, niska kenollaan, vaania korkealle puiden latvoihin.
        Oravahan se siellä hypähteli tapansa mukaan kevyesti oksalta toiselle.

        Näiden ihastuksien vanhemmatkin ovat jo tottuneet kyseiseen pihapiiriin.
        Nyt olikin pointtina tämä lasten suuri määrä:)
        Olivat tosi pulskia ja pörröisiä - kahdella jo punertava kesäturkki - melkein.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe