Kormoran nastarenkaat - kokemuksia?

Anonyymi

Tuo Kormoran lienee jonkin paremman merkin halpismerkki? Mutta parempi kuin kiinalaiset?

32

4605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Michelin omistaa nykyään joten voihan siinä odottaa suuremmalla todennäkäisydellä parempaa kestoa, tasapainoisia ominaisuuksia ja pidon säilymistä hyvänä myös vanhana verrattuna muihin halpiksiin. Nämä ovat michelinin vahvuuksia ja ainakin kulumistesteissä Michelinin halpismerkit olleet myös kestäviä, esim Kleber ja BF Goodrich.

      • Anonyymi

        Ei se omistus välttämättä itse rengasta entisestä muuta mihinkään, vaan Misukka on ostanut valmistajan halpismarkkinoille ja tyrkkää sitä samaa kuraa kuin ennenkin.


      • Anonyymi

        Siinä taas sokeasti uskonsa misukalle myynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se omistus välttämättä itse rengasta entisestä muuta mihinkään, vaan Misukka on ostanut valmistajan halpismarkkinoille ja tyrkkää sitä samaa kuraa kuin ennenkin.

        Hankook menee laadussa edelle?


    • Anonyymi

      Jos ei ole varaa ostaa 1 luokan merkin renkaita, kannattaa lopettaa autoilu ihan kokonaan.

    • Anonyymi

      Faija osti v. -65 Datsun Bluebirdin, jossa oli Bridgestonen ristikudosrenkaat uutena. Silloin oli olevinaan hitsin hieno peli. Kukaan ei haukkunut renkaitakaan, joten eiköhän nuo Kormoranit menettele nykyautoissa.

    • Anonyymi

      No niin nyt kormoranit alla ja täytyy sanoa että ellei näillä pärjää Suomen talvessa on vikaa jo kuskissakin...

      • Anonyymi

        Sanonpahan vaan, että yleensä se kuski sen haverin aiheuttaa. Ei renkaat.


      • Anonyymi

        1.4 alkaen ei sitten asiaa sulille pääteille, kun laki kieltää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1.4 alkaen ei sitten asiaa sulille pääteille, kun laki kieltää.

        eihän se laki noin mennyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän se laki noin mennyt

        Eikös se mene olosuhteiden mukaan edelleen?


    • Anonyymi

      ”Parempi kuin kiinalaiset”. Joo-o, mulla oli 2014 Mondeon alla Contin 215/55r17 huippukumit, kova rengasmelu ja veteli urissa.

      Tilalle 225/45r18 landsailit, hiljaisemmat eikä minkäänlaista vetelyä.

      Mahtaa ne paremmat kuin kiinalaiset olla tosi hyvät?

      • Anonyymi

        ei ne sun landslaidit vaan kestä ajoa... 10tkm ajon jälkeen ne on yllättävän huonot


      • Anonyymi

        Eikö ne kormoranit ole periaatteessa misukat mutta vain muutaman vuoden vanhempaa suunnittelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ne kormoranit ole periaatteessa misukat mutta vain muutaman vuoden vanhempaa suunnittelua?

        no ei todellakaan ole


      • Anonyymi

        Ja toiset loppuun poljetut ja erikokoiset ja eri tyyppiset kumit, voi voi näitä köyhien selittelyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ei todellakaan ole

        Isot ostaa pikkuiset toimijat pois markkinoilta ja kohta myydään Misukkaa tilalla ja kehitysmaissa noita halpismerkkejä.


      • Anonyymi

        Mulla oli Conti 225/55/17 ja samat viat. Melu ja vetely. 29tkm ja loppu. Landsailit kesti 45tkm. Paremmat ajaa ja hiljaiset. Viime keväänä hommasin Landsailin uudet Qirin990 hiljaiset, ei vetelee nämäkään. Kestoa ei vielä tiedä. Vesi ja räntäsateessa ei mitään pidon puutetta. Misukka ukot kuvittelee saavansa parasta kun maksaa itsensä kipeäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toiset loppuun poljetut ja erikokoiset ja eri tyyppiset kumit, voi voi näitä köyhien selittelyjä.

        Köyhissä on sellainen ominaisuus ettei niiden tarvi selitellä.

        Kun elämä on totista totta eikä pullamössöä "ostanko nyt audin vai bemarin" niin siinä ei tarvi selitellä nelivedon parhautta, renkaat ylivertaa eikä polttoainetaloudellisuutta.

        Rikkaat saa selitellä ja hössöttää, me köyhät mennään sadalla prosentilla aitoa elämää, ihan koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ne sun landslaidit vaan kestä ajoa... 10tkm ajon jälkeen ne on yllättävän huonot

        Sun misukat murenee jo 5tkm päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun misukat murenee jo 5tkm päästä.

        Juu ja naapurin kissa lensi kuuhun.

        Mee nukkumaan jo.


    • Anonyymi

      300 euroa töineen kaikkineen sarja aika kustannustehokasta

      • Anonyymi

        Samalla rahalla olisit saanut michelinit jos olisit itse tilannut ne ulkomailta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla rahalla olisit saanut michelinit jos olisit itse tilannut ne ulkomailta.

        Kun asioi liikkeessä niin on sentään jotkut takuut ym. voimassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun asioi liikkeessä niin on sentään jotkut takuut ym. voimassa

        Sen verran harvoin takuulle on käyttöä, että en itse alkaisi maksamaan sekundasta priiman hintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran harvoin takuulle on käyttöä, että en itse alkaisi maksamaan sekundasta priiman hintaa.

        Kyllä niitä valmistusvikoja voi olla missä renkaassa vaan kalliimmissakin ja sitten on oman onnensa nojassa jos näin pääsee käymään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä valmistusvikoja voi olla missä renkaassa vaan kalliimmissakin ja sitten on oman onnensa nojassa jos näin pääsee käymään

        Voihan sitä tulla vaikka meteoriitti päähän, mutta onko se kuinka todennäköistä?

        Eipä ole merkkirenkaissa vielä joutunut koskaan takuun kanssa puljaamaan.


    • Anonyymi

      Kormoran 235 65 R17 nastarengas. Aivan susi koko rengas. Tienpinnan ollessa jäinen, tällä renkaalla ei voi ajaa 80 km/h lujempaa moottoritiellä, jos meinaa tiellä pysyä ja kyse uusista nastarenkaista. Kaikki nastan pohjat painuneet noin 2 mm renkaan sisälle kuukauden aikana, joka renkaasta. Täys Fiasko koko rengas.

      • Anonyymi

        Oletko aivan varma ettei ole aurauskulmat pielessä tms. ?


    • Anonyymi

      Pirellit oli Rellussa ja venkoilivat ajossa.

    • Anonyymi

      Oma mielipiteeni on tietysti jyrkän puolueellinen Kormoranit on parasta mitä on ollut auton alla...,,,

    • Anonyymi

      Pakettiautossa Kormoran nastat olleet ihan hyviä, nyt toista talvea alla. Ostin kun joku toinenkin pakukuski suositteli Kormorania halpisrenkaista. Tuskin ihan premium-merkeille pärjää mutta ei niistä suurta valittamistakaan ole. Fiksu valinta pakuun jonka talvirenkaat muuten erittäin kalliita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe