Miten tämän kysymyksen nyt muotoilis... Luultavasti ei otsikkokaan menny aivan kohilleen... mutta niin millainen on ajan ja kaipuun suhde?
Jos et näe ihastustasi/rakastasi, niin kasvaako kaipuu sitä mukaa mitä kauemmin olet hänestä erossa? Auttaako aika, jos haluat eroon tunteistasi? Aiheesta on paljon sanontoja, kuten "poissa silmistä, poissa mielestä".
Jos taas et halua tunteistasi eroon ja olet pakotettu olemaan erossa, niin mikä auttaa kaipuun tuskaan?
Ajan ja kaipuun suhde
22
70
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa pohdin itsekin. En osaa aloittaa muutakaan juttua tämän saavuttamattoman ihastukseni vuoksi. Tiedän että olen tässä asiassa säälittävä. Muuten ihan ookoo tyyppi. Näin jopa unta, että olimme yhdessä ja petin häntä. Ihan sairasta. Ja huvittavaa. Itse olen vapaa ja toinen varattu.
Onko tuo ihastus "vaivannut" sua jo kauan? Oletko kertonut hänelle tunteistani? Ovatko tunteet yksipuoliset?
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Onko tuo ihastus "vaivannut" sua jo kauan? Oletko kertonut hänelle tunteistani? Ovatko tunteet yksipuoliset?
Pari vuotta ja en tiedä varmaksi... yksipuolista oikeasti varmaankin. Leikisti molemminpuolista 😜 Tarkoitan, että varmaan kertoisin yms jos tilanne olisi toinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari vuotta ja en tiedä varmaksi... yksipuolista oikeasti varmaankin. Leikisti molemminpuolista 😜 Tarkoitan, että varmaan kertoisin yms jos tilanne olisi toinen.
Sinun vai hänen tilanteensa?
- Anonyymi
Itselläni ei auta "poissa silmistä, poissa mielestä"
Mulla tuo on auttanut (onnettomissa ihastuksissa), kun on ollut tarpeeksi kauan "poissa silmistä". Tällä hetkellä on mennyt vasta vähän aikaa ja kaipuu ei tahdo helpottaa...
- Anonyymi
Mulla tuo on auttanut (onnettomissa ihastuksissa), kun on ollut tarpeeksi kauan "poissa silmistä". Tällä hetkellä on mennyt vasta vähän aikaa ja kaipuu ei tahdo helpottaa...
Mulla se vaan pahentaa... Ihan kamalia oireita tulee. Näen mm. painajaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä herään edelleen sydämentykytyksiin neljän tunnin jälkeen tuskaisena, mutta monia unia en muista.. Vuosien varrelta kyllä niitä positiivisia unia hänestä muistan ❤🔥
Anonyymi kirjoitti:
Mä koen tunteet vahvasti (vaikka nimmari onkin tuommonen). Kaipaus ja ikävä vie helposti yöunet ja voin fyysisestikin pahoin.
- Anonyymi
Mä koen tunteet vahvasti (vaikka nimmari onkin tuommonen). Kaipaus ja ikävä vie helposti yöunet ja voin fyysisestikin pahoin.
Minä menetän ruokahaluni..
- Anonyymi
Toivon että tilanteeni on tuo jälkimmäinen. Uskon että oikealla tiellä olen hänen luokseen. Se pyhittäisi koetun tuskan. Välistä uskonkin näin ja olen luottavaisempi tulevaan. Teen asioita sen eteen.. Silloin voin paremmin fyysisestä erosta huolimatta.
- Anonyymi
Itse olen samassa tilanteessa.
Mitä olet tehnyt sen eteen että uskot nyt olevasi oikealla tiellä hänen luokseen?
- Anonyymi
Niin, mikä auttaa kaipuun tuskaan 😢. Minä yritän keskittyä tähän hetkeen. Ja luottaa tulevaan ☺❤ ja rehellisyyteen ❤
- Anonyymi
Mielialalääkitys on muuten hyvä keino päästä tunteista eroon ☺, eihän ihmisillä kuulu olla tunteita, ollaan vaan robotteja ja eletään kuin jotkut tahtoo. Ei ihmisyyttä ja tunteita !!!! 😂😂😂
- Anonyymi
Noin yleisesti, kannatan suoraa asiallista keskustelua ja sopimista kaikissa tilanteissa. Jos jättää ihmissuhdeasian epämääräiseksi ilmaan roikkumaan, kyllä se katkeaa aika nopeasti itsestään kun ei nähdä, joten se on helppo tapa päästä eroon koko jutusta. Ei se kuitenkaan mikään aikuisen toimintatapa ole.
- Anonyymi
No ei tosiaan katkea helposti. Se vaan pahenee ja sydän särkyy kun ei asiaa pääse selvittämään. Tulee ikävä ja musertunut tunne kun toista ei näe. 💔😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tosiaan katkea helposti. Se vaan pahenee ja sydän särkyy kun ei asiaa pääse selvittämään. Tulee ikävä ja musertunut tunne kun toista ei näe. 💔😭
Näin täällä myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin täällä myös.
En tajua teidän ajatusmaailmaanne, selvittäkää asianne jos kerran vaivaa ja on kesken. Varmasti löytyy joku yhteydenottokanava nykymaailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tajua teidän ajatusmaailmaanne, selvittäkää asianne jos kerran vaivaa ja on kesken. Varmasti löytyy joku yhteydenottokanava nykymaailmassa.
Turhaudun
Tee jotain
Nähdään
Se antais toivoa ja iloa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaudun
Tee jotain
Nähdään
Se antais toivoa ja iloaEn tunne teistä ketään. Kommentoin vain asiatasolla, koska kysyttiin mielipiteitä.
Anonyymi kirjoitti:
En tunne teistä ketään. Kommentoin vain asiatasolla, koska kysyttiin mielipiteitä.
Nämä tämmöiset on kyllä aika erikoisia nimim. itsekin näitä saaneena. Kerran tein näistä ketjunkin. Mä en myöskään tunne ketään täällä kirjoittavia. Kaksi hiljaista sen sijaan tunnen ja todennäköisesti tunnistaisin jos jompikumpi sattus olemaan "äänessä".
Hyvä että tuossa oli tuo "noin yleisesti" 😉 Kyllä mäkin kannatan noita samoja asioita, mitkä tuossa mainitsit. Keskustelemaan olen pyrkinyt ja niin myös tehnyt. En tiedä onko tuollainen ilmaan roikkumaan jättäminen mitenkään helppo tapa. Ei ainakaan järkevä tapa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010500Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523615Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543381- 642895
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2212281- 1162223
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671658Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221486Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396