Vanha nainen hunningolla

Anonyymi

Olen 54 vuotias, kolmen aikuisen lapsen äiti. Naimisissa kolmekymmentä vuotta. Hyvä mies, hyvä isä, elämänkumppani ja vanhuuden vara, mutta eroottinen kipinä oli kadonnut jo muutama vuosi takaperin. Seksiä oli harvoin ja se oli sitä samaa mitä olimme toistaneet jo vuosia. Kyllä, naiseuteni oli varissut aviovuoteemme pussilakanoiden alle. Mieheni oli yrittäjä ja omistautunut elmäntyölleen enemmän kuin vaimolleen. Hän valmisteli firman myyntiä ja eläkepäiviä. Olin paljon yksin ja turhautunut tilanteeseen. Tässä maaperässä oli helppoa aloittaa vaaraton ja kevyt jutustelu erilaisten ihmisten kanssa erilaisilla netin chat palveluissa. Välillä syntyi hyviä keskusteluja, mutta useimmiten keskustelun taso oli sellaista panettaako sua, mulla on tosi iso kyrpä jne. Kyllähän minua panetti, mutta harvassa oli ne miehet jotka saivat minussa aikaan edes sen vertaa kiihottumista että olisin edennyt edes mihinkään oma kivaan niillä mielikuvilla. Valtaosa miehistä vaikutti joko feikeiltä, pervoilta runkkareilta, tai muuten vaan sivistymättömiltä moukilta. Kaksi kertaa masturboin chattailun aikana, molemmilla kerroilla tuli olo, että toisena osapuolena taisi olla sittenkin joku teinipoika. Fiilis oli vähän ristiriitainen ja keskityinkin enemmän naisten kanssa keskusteluun, tosin heistäkin iso osa osoittautui usein pillua vonkaaviksi ukkomiehiksi... Marraskuussa törmäsin ensimmäisen kerran nimimerkki Markkuun...... Jatkan tästä ehkä joskus..

4

7564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi. Mukava kuulla lisää kokemuksistasi! Setukka 55

    • Anonyymi

      Vaikutat järki naiselle. Vois vaikka jutella jotain ja jos tuntuu jossain kohtaa ettei innosta enempää / kemiat / ei vaan lähe niin riittää kun sanoo miltä tuntuu..!! Itse olen aikamoisessa tilanteessa 30 vuoden liiton jälkeen ja toivoisin että joku valaisis mua ja sanois mikä on mitä ja muutenkin, avaisi mun silmät näkemään järjen kaiken keskellä, toki jos kemiat toimii niin valmis mihin vaan mut eka pitää tietää toisesta että kannattaako puhua enempää vai synkkaako 110/0

    • Anonyymi

      Ehkä jatkan muutaman rivin jos tämä vaikka tuottaisi jollekin kanssasisarelle jotain värinää tai iloa. Antauduin siis chat keskusteluun Markun kanssa. Hänen oikea nimensä tuli ilmi myöhemmin, mutta sitä en tietenkään paljasta. Melko pian tai heti tunnistin, että keskustelussa oli eroottinen lataus, pieniä vihjeitä, hauskaa huumoria, ei lainkaan loukkaavaa jne. Markku ei kiirehtinyt kysymään rintojeni kokoa tai onko alpääni posliini. Ei, Juttellimme paljon elämästä yleensä, tutustuimme ihan vanhaan tapaan juttelemalla. Selvisi, että Markku oli minua kaksi vuotta nuorempi 52 vuotias ukkomies, töissä esimiestehtävissä ja jos nyt sanon vaikka sosiaali- ja kasvatusalalla niin en paljasta liikaa. Markulla oli myös kaksi lasta, kuten minulla , ja molemmat jo pesästä pois lentäneet kuten minulla. Yhtenäväisyyksiä löytyi koko ajan keksustelun edetessä lisää, Markku oli ollut vaimonsa kanssa 16 vuotiaasta asti, siis koko ikänsä. Hänen vaimonsa oli kauneusalan yrittäjä ja koko ajan töissä, varsinkin viikonloppuisin, aivan kuten minun mieheni. Niinpä meille kehtittyi lauantaiaamuihin virtuaalinen ja koronaturvallinen yhteinen kahvihetki. Markussa viehätti tietysti hänen taitonsa kirjoittaa hyvin, mutta myös huumori ja arvomaailma , joka minun oli helppoa jakaa. Tässä vaiheessa en vielä ajatellut, että tulisin menemään Markun kanssa sänkyyn , vaikka mielikuvat miehestä kyllä pyörivät päässäni ja lähes aina kostuin keskustelujemme aikana, hieman aihepiiristä riippuen. Vähitellen keksustelun teemoihin tuli yhä enemmän erotiikkaa ja seksiä. Tekstiä vyöryi näytölle ja toisen tuntemattomuus, se että koneen pystyi sulkemaan koska vaan, antoi kanavan olla meille molemmille rohkeita ja estottomia, Markku kertoi, että hän on koko elämänsä harrastanut seksiä vain kahden naisen kanssa joista toinen oli humalassa tehty syrjähyppy kymmenien vuosien takaa, Nyt seksiä ei juuri ollut ja Markku sanoi avoimesti kaipaavansa sitä enemmän kuin koskaan. "Vielä kun värkki edes jotenkuten toimii, eikä hautajaispäivää ole ihan vielä määritelty" kuten hän asian muotoili. Markku oli ensimmäisen kerran elämässään miettinyt syvemmin omaa seksuaalisuuttaan, nautintoaan ja jopa suuntautumistaan. "Kyllä minussa on jonkilainen bi-puoli olemassa, en voisi antaa miehen tulla sisääni, mutta usein näen unta jossa runkkaan toista miestä ja otan suihinkin, tuo toinen mies on pannut vaimoani..." Markku oli löytänyt itsetään alistuvan puolen vanhemmiten, hän oli esimiestehtävissä, kantanut vastuuta aina, ja seksin saralla hän kaipasi naista joka olisi dominoiva, käskevä ja suoraviivainen. "Kyllä mä haaveilen naisesta joka istuisi mun naaman päälle ja sanoisi ääneen, että nuole mun pillua, sen sijaan että ehkä kerran kuukaudessa pannaan lähetyssaarnaajassa saunan jälkeen..." Olin näiden juttutuokioiden aikana ihan mehuissani, mutta oli mahdoton tehdä juuri pientä hivelyä kummemmpaa, koska muuten olisi kirjoittaminen katkennut ja Markku olisi varmasti arvannut mitä teen. Alkuun meni niin, että kun lopetimme keskustelumme ryntäsin suoraan suihkuun jossa tulin yleensä lähes samantien. Tietysti kerroin myös omaa tarinaani ja sanoin, että en ole lainkaan domina tyyppiä, vaan ennemmin tämmöinen riippurintainen vanha akka, joka kyllä antaa lähetyssaarnajan lisäksi mielellään takaapäinkin. Markulta tuli hymiö ja peukku. Tämä tietysti johti siihen, että melko tarkkaan utelimme asiallisesti, mutta toisaalta kuin teinit, toistemme ruuminrakenteet, Markku kehui minua taitavasti, ei liian imelästi, hän sanoi, että naisen pitää olla aikuinen, itseluottamuksen kunnossa eikä mikään luuviulu vaan sen verran rehevä, että ei tarvitse luita silitellä. Aloittimme nettitapaamiset marraskuussa, joulun alla Markku kysyi kesken session: "Haittaako sua jos minä tässä samalla? Kun mulla seisoo kuin kivi" Hämennyin. "Ei haittaa", vastasin. Tuli pitkä "radiohiljaisuus". Tilanne oli omituinen, ei mukava, en tiennyt mitä tehdä. Tulisiko minun jotenkin auttaa häntä, antaa mielikuvia. Lopulta hän kysyi : "Oletko siellä vielä?" Olen täällä, vastasin. "Anteeksi mun oli pakko, mä tulin, mun pitää hakea paperia jostain..." Okei, vastasin, Kesti hetken ja hän tuli takaisin koneen ääreen, odotin posket punaisina. Mitetin oliko tämä tässä, mies oli viritellyt aikansa ja nyt kun laukesi ja tavallaan sai haluamansa niin.... Mutta ei, Markku kysyi heti palattuaan suoraan " Tekeekö sun mieli, kiihottaako yhtään, mä voin täältä auttaa jos haluat masturboida, kyllä mä jo luulen tietäväni minkälainen teksti sua kiihottaa, se olisi minusta kivaa, ota housut pois vaan..." Ja minä tyttö otin! Siitä hetkestä meidän virtuaaliset viikonloppukahvit muuttuivat virtuaaliseksi onanointiaamuiksi ja tiesin ettei tämä tule riittämään pitkään vaan meidän on astuttava pettämisen tielle. Ei ihan helppo askel, mutta kiinnijäämisen pelon tunteen kanssa ah niin kiihottava matka. Ensimmäinen kerta tapahtui helmikuussa kahden tähden tienvarsimotellissa , jossa sain viiden tähden seksiä:) Ehkä siitä vielä joku kerta.

    • Anonyymi

      Aika hyvin paistaa tekstistä läpi että mies kirjoittaa.Ei sinäänsä huonoa tarinaa mutta näitä yksinäisiä täällä näyttää piisaavan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe