Oon vasta 11-vuotias tässä pientä alku tarinaa niin tajuutte 2 vuotta sitten mun isä sai masennuksen oltiin hiihtoloma Rukalla ja iskä alko taas huutaa haukkuu mua mun äitii ja siskoi se unohdettii sit tuli uudestaa näit juttui niit tapahtu jo ennenkin JA PALJON viime vuonna ei tapahtunu mtn hiihtolomal mut pelkäsin tn vuonna taas ja tottakai tapahtu mulla on videomateriaalii muut ei tiiä iskä sano et jos mun siskost tulee rekka kuski nii se ei oo enää sen lapsi ja puhu kaikkee kui täydelline se o ja me olla täyttä paskaa tätä jatku pari tuntii sit se vaa lähti aamupalalle (ollaa siis hotellis) menin omaa huoneesee itkee ja pakkaa sit menin mun vanhempien huoneesee siskot kuiskas ja sano et iskä tuli ja se oli nukkumas mut lähin heti menee mun toisen siskon kaa nii toinen sisko jäi äitin kaa ettei se oo yksin en tiiä miten tullaa pääsee kotiin enää..
Auttakaa mun isä lyö
Anonyymi
2
193
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkoks viä että pitääks mun tehä asialle jtn??
- Anonyymi
No, jos sinun isäsi lyö sinua, niin sinun pitää ottaa yhteyttä asiantuntijoihin. Nuorille: sekaisin chat. Ja muista, et ole yksin, etkä syyllinen tilanteeseesi. Tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141349Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1831272Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1441156Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 133941
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73913Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66837Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47822- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776