Katsoisiko joku minulle?

Anonyymi

Tähän asti ollut huono elämä, en muista mitään hyvää tapahtuneen. Epäonnea epäonnen perään. Ei ole rakkautta, perhettä tai ystäviä. Olen vaalea nainen kohta 50v. Tässäkö tämä "elämä" nyt oli?

11

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tältä sivustolta saa vastausta,paitsi joltain jonninjoutavilta sivuun huutajilta ,,,viisasteluja.Syyttää kysyjiä ongelmistaan,aika sairasta.

• Anonyymi

Lopeta se loputon kysyminen, rauhoitu hyvä ihminen. On täysin ilmiselvää, että sinä täällä kysyt koko ajan ja kommentoit joka ketjuun, kun et saa vastausta. Ei täällä kukaan loputtomiin päivystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta se loputon kysyminen, rauhoitu hyvä ihminen. On täysin ilmiselvää, että sinä täällä kysyt koko ajan ja kommentoit joka ketjuun, kun et saa vastausta. Ei täällä kukaan loputtomiin päivystä.

Pöljä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöljä!

Täällä saa vapaasti kysyä-korona aikana aikaa töistä ja jos yksinäinen olo niin mikä ettei.Ei saa neuvoa aikusia ihmisiä ja käskeä lopettamaan,sinäkin tarkkailet alvariinsa toisten kysymyksiä ja vastauksia ja jopa oletat saman henkilön olevan kyseessä. Suositan kysyjiä ottamaan maksullisiin näkijöihin yhteyttä täällä olevien apäasiallisten kommenttien takia. Ainakin minä tiedän pari hyvää ja halpaa näkijää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä saa vapaasti kysyä-korona aikana aikaa töistä ja jos yksinäinen olo niin mikä ettei.Ei saa neuvoa aikusia ihmisiä ja käskeä lopettamaan,sinäkin tarkkailet alvariinsa toisten kysymyksiä ja vastauksia ja jopa oletat saman henkilön olevan kyseessä. Suositan kysyjiä ottamaan maksullisiin näkijöihin yhteyttä täällä olevien apäasiallisten kommenttien takia. Ainakin minä tiedän pari hyvää ja halpaa näkijää.

Ja ennustus palstalta tullaan tänne mainostamaan.... huoh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä näkee useat harhoja,mielikuvitus laukkaa kuin ravihevonen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan! Mielummin eläisin unelmieni elämää kuin kyselisin täällä, mutta koska minulle ei ole mitään elämää niin siksi kysyn. Eikä asia ole minun syy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan! Mielummin eläisin unelmieni elämää kuin kyselisin täällä, mutta koska minulle ei ole mitään elämää niin siksi kysyn. Eikä asia ole minun syy.

Kuulkaa, ostin hiljattain tarot kortit. Lueskelen netistä ilmaiseksi niiden tarkoituksia .
        Kun luen tulkinta vastauksia huomaan, ettei se niin vaikeaa ole. Nehän ovat suoraan netistä.
        Jokainen voi tehdä samalla tavalla.

• Anonyymi

Mitä meinaa vaikka olist musta nainen,olisit tehnyt lapsia.

• Anonyymi

Palstan ylläpito ,siivotkaa jatkossa epämääräiset kommentit ,ja vastaajille, siis näkijän kommentit näkyviin epäasiallisuuksien sijaan.

• Anonyymi

Thanks for nothing.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      5
      12376
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11153
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5075
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3689
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3534
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      46
      3060
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2789
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2178
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2127
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1935
    Aihe