Katsoisiko joku minulle?

Anonyymi

Tähän asti ollut huono elämä, en muista mitään hyvää tapahtuneen. Epäonnea epäonnen perään. Ei ole rakkautta, perhettä tai ystäviä. Olen vaalea nainen kohta 50v. Tässäkö tämä "elämä" nyt oli?

11

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tältä sivustolta saa vastausta,paitsi joltain jonninjoutavilta sivuun huutajilta ,,,viisasteluja.Syyttää kysyjiä ongelmistaan,aika sairasta.

• Anonyymi

Lopeta se loputon kysyminen, rauhoitu hyvä ihminen. On täysin ilmiselvää, että sinä täällä kysyt koko ajan ja kommentoit joka ketjuun, kun et saa vastausta. Ei täällä kukaan loputtomiin päivystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta se loputon kysyminen, rauhoitu hyvä ihminen. On täysin ilmiselvää, että sinä täällä kysyt koko ajan ja kommentoit joka ketjuun, kun et saa vastausta. Ei täällä kukaan loputtomiin päivystä.

Pöljä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöljä!

Täällä saa vapaasti kysyä-korona aikana aikaa töistä ja jos yksinäinen olo niin mikä ettei.Ei saa neuvoa aikusia ihmisiä ja käskeä lopettamaan,sinäkin tarkkailet alvariinsa toisten kysymyksiä ja vastauksia ja jopa oletat saman henkilön olevan kyseessä. Suositan kysyjiä ottamaan maksullisiin näkijöihin yhteyttä täällä olevien apäasiallisten kommenttien takia. Ainakin minä tiedän pari hyvää ja halpaa näkijää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä saa vapaasti kysyä-korona aikana aikaa töistä ja jos yksinäinen olo niin mikä ettei.Ei saa neuvoa aikusia ihmisiä ja käskeä lopettamaan,sinäkin tarkkailet alvariinsa toisten kysymyksiä ja vastauksia ja jopa oletat saman henkilön olevan kyseessä. Suositan kysyjiä ottamaan maksullisiin näkijöihin yhteyttä täällä olevien apäasiallisten kommenttien takia. Ainakin minä tiedän pari hyvää ja halpaa näkijää.

Ja ennustus palstalta tullaan tänne mainostamaan.... huoh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä näkee useat harhoja,mielikuvitus laukkaa kuin ravihevonen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan! Mielummin eläisin unelmieni elämää kuin kyselisin täällä, mutta koska minulle ei ole mitään elämää niin siksi kysyn. Eikä asia ole minun syy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan! Mielummin eläisin unelmieni elämää kuin kyselisin täällä, mutta koska minulle ei ole mitään elämää niin siksi kysyn. Eikä asia ole minun syy.

Kuulkaa, ostin hiljattain tarot kortit. Lueskelen netistä ilmaiseksi niiden tarkoituksia .
        Kun luen tulkinta vastauksia huomaan, ettei se niin vaikeaa ole. Nehän ovat suoraan netistä.
        Jokainen voi tehdä samalla tavalla.

• Anonyymi

Mitä meinaa vaikka olist musta nainen,olisit tehnyt lapsia.

• Anonyymi

Palstan ylläpito ,siivotkaa jatkossa epämääräiset kommentit ,ja vastaajille, siis näkijän kommentit näkyviin epäasiallisuuksien sijaan.

• Anonyymi

Thanks for nothing.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho ei jatka puolueen puheenjohtajana

Jussi Halla-aho ei asetu ehdolle Perussuomalaisen puolueen puheenjohtajaksi.
      Maailman menoa
      350
      3411
    2. Rattijuopon uhriksi 16 vuotias tyttö

Ikaalisista passitettiin ennen rattijuopot linnaan.Nyt vaan silitellään päätä.
      Ikaalinen
      73
      2994
    3. Onko Stefu ja Sofia eronneet?

Stefun instassa yksin Hangossa ja Sofia ilmeisesti Helsingissä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      2907
    4. No nyt! Vappu Pimiä ja Teemu-rakas harvinaisessa yhteiskuvassa: "Suostuu, kun ei tiedä aluksi..."

Vappu ja harvoin nähty "mysteerimies" eli aviomies Teemu poseeraavat Instassa kesäisissä tunnelmissa: https://www.suomi24.fi/viihde/no-nyt-vappu-pimia
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      2577
    5. Sofialle, luet kumminkin

Nyt on vuosi seurattu tätä kiihkeää vuosisadan romanssia. Ja on ollut turbulenssia mennen, tullen ja palatessa. Ei ole enää perässä pysynyt tässä on/O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2323
    6. Rattijuopon nimi

Onko jo julkaistu? Lienee sieltäpäin ehkä kotoisin?
      Ikaalinen
      25
      1931
    7. Maisa IT Mikko hävinnyt...

Ei näy yhdessäkään Maisulin Rhodoksen lomakuvassa,ei selkää,ei varjoa, ei lautasta,ei lasia. Huhu kertoo,että on jopa somessa seuraa hakenut..voi voi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1764
    8. Torstaina tulee ulos uutispommi

Ihan uskomatonta on luvassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1705
    9. Liian moni elää

kumppanin/puolison kautta tätä maailmaa. Lauseissa korostuu ”minun mieheni/minun naiseni” sitä ja tätä. Luin tuossa juuri erään plstalaisenkin komment
      Sinkut
      167
      1011
    10. syy siepin happamuuteen selvisi!

Voiko paljoa happamampaa ilmestystä olla kuin Sara Sieppi Kaunissaaren rannalla ? ressukka kuvitteli iskeneensä kultasuoneen ja pääsevänsä tämän uu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      890
    Aihe