Tähän asti ollut huono elämä, en muista mitään hyvää tapahtuneen. Epäonnea epäonnen perään. Ei ole rakkautta, perhettä tai ystäviä. Olen vaalea nainen kohta 50v. Tässäkö tämä "elämä" nyt oli?
Katsoisiko joku minulle?
11
60
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tältä sivustolta saa vastausta,paitsi joltain jonninjoutavilta sivuun huutajilta ,,,viisasteluja.Syyttää kysyjiä ongelmistaan,aika sairasta.
- Anonyymi
Lopeta se loputon kysyminen, rauhoitu hyvä ihminen. On täysin ilmiselvää, että sinä täällä kysyt koko ajan ja kommentoit joka ketjuun, kun et saa vastausta. Ei täällä kukaan loputtomiin päivystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta se loputon kysyminen, rauhoitu hyvä ihminen. On täysin ilmiselvää, että sinä täällä kysyt koko ajan ja kommentoit joka ketjuun, kun et saa vastausta. Ei täällä kukaan loputtomiin päivystä.
Pöljä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöljä!
Täällä saa vapaasti kysyä-korona aikana aikaa töistä ja jos yksinäinen olo niin mikä ettei.Ei saa neuvoa aikusia ihmisiä ja käskeä lopettamaan,sinäkin tarkkailet alvariinsa toisten kysymyksiä ja vastauksia ja jopa oletat saman henkilön olevan kyseessä. Suositan kysyjiä ottamaan maksullisiin näkijöihin yhteyttä täällä olevien apäasiallisten kommenttien takia. Ainakin minä tiedän pari hyvää ja halpaa näkijää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä saa vapaasti kysyä-korona aikana aikaa töistä ja jos yksinäinen olo niin mikä ettei.Ei saa neuvoa aikusia ihmisiä ja käskeä lopettamaan,sinäkin tarkkailet alvariinsa toisten kysymyksiä ja vastauksia ja jopa oletat saman henkilön olevan kyseessä. Suositan kysyjiä ottamaan maksullisiin näkijöihin yhteyttä täällä olevien apäasiallisten kommenttien takia. Ainakin minä tiedän pari hyvää ja halpaa näkijää.
Ja ennustus palstalta tullaan tänne mainostamaan.... huoh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä näkee useat harhoja,mielikuvitus laukkaa kuin ravihevonen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan! Mielummin eläisin unelmieni elämää kuin kyselisin täällä, mutta koska minulle ei ole mitään elämää niin siksi kysyn. Eikä asia ole minun syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan! Mielummin eläisin unelmieni elämää kuin kyselisin täällä, mutta koska minulle ei ole mitään elämää niin siksi kysyn. Eikä asia ole minun syy.
Kuulkaa, ostin hiljattain tarot kortit. Lueskelen netistä ilmaiseksi niiden tarkoituksia .
Kun luen tulkinta vastauksia huomaan, ettei se niin vaikeaa ole. Nehän ovat suoraan netistä.
Jokainen voi tehdä samalla tavalla.
- Anonyymi
Mitä meinaa vaikka olist musta nainen,olisit tehnyt lapsia.
- Anonyymi
Palstan ylläpito ,siivotkaa jatkossa epämääräiset kommentit ,ja vastaajille, siis näkijän kommentit näkyviin epäasiallisuuksien sijaan.
- Anonyymi
Thanks for nothing.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12439
Luonnollinen nainen saa aikaan miehissä yrjöreaktioita
Kieroutuneisuutta tämäkin. https://www.helsinginuutiset.fi/teemat/80552051341912Kulttuuriväki jaksaa itkeä leikkauksia
Mikseivät tee sitä kulttuuriaan niin hyvin, että yleisö on valmis siitä maksamaan tarpeeksi hyvin. Tehdään hömppäpömppää2951534- 331268
Naisten mafia päätti uusista ravinto suosituksista!
Päättikö ”naismafia” uusista ravitsemissuosituksista? Nyt puhuu työryhmän ainoa mies Vaikka ravitsemussuositukset tehnyt1091135- 711071
Suomi täyttää 107 vuotta. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyspäivää?
Itsenäisyyspäivänä 6.12. monessa kodissa juhlitaan Suomen itsenäisyyttä. On sini-valkoiset kynttilät ja ehkä parempaa r1561012Poliisioperaatio Itäkylässä
Mikä oli tämä poliisioperaatio Itäkylässä? Kärähtikö kannabiskasvattamo?25942- 72912
- 66862