Kaivattunne luultavasti harrastaa

Anonyymi

Jonkun toisen kanssa seksiä suurella todennäköisyydellä.

49

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todennäköisyys on järkyttävän pieni, jos kaivattunne on pitkässä parisuhteessa. Melko varmasti seksi on jo ajat sitten loppunut. Tai jatkunut arkisena toimituksena, jossa kaivattusi kuvittelee rakastelevansa sun kanssa, eikä sen kumppaninsa.

      • Anonyymi

        Toiveajattelua, toiveajattelua. Mut jos se saa sut jaksamaan niin eihän siinä 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiveajattelua, toiveajattelua. Mut jos se saa sut jaksamaan niin eihän siinä 😉

        T: Jonne, joka etsii vielä ensimmäistä parisuhdettaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T: Jonne, joka etsii vielä ensimmäistä parisuhdettaan.

        En ole jonne vaan aikuinen mies, joku voisi sanoa että vanha


      • Anonyymi

        Hui hai mitä palturia siinä päästelet, kannattaa puhua vaan mistä tietää eikä keksiä juttuja omasta päästä. Puhunpahan kokemuksesta.


    • Anonyymi

      Näinhän se on!

    • Anonyymi

      En usko. Pieni mahdollisuus on, mutta intohimosta tuskin sitten enää kyse.

      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedät kenenkään intohimoja? Toivot tietenkin ettei olisi himoja muuta kuin sun kanssa mutta kyllä se totuus on aina jotain muuta. Saahan sitä kuvitella omiaan 😉


    • Anonyymi

      Vähintään kätensä kanssa. Se on varma.

      • Anonyymi

        Niin ja siinä samalla mielessään varmasti monienkin kanssa.


    • Varmaankin miehensä kanssa juu.

      • Anonyymi

        Kyllä, näin me teemme. Useasti viikon aikana,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, näin me teemme. Useasti viikon aikana,

        Epäilemättä, onhan se mimmi aika kissa. Ukko nyt taas... Nojoo. 😄


      • Anonyymi

        On superkomea!


      • No vähän hönön oloinen tapaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On superkomea!

        Juu, hyvä et se riittää. :)


    • Anonyymi

      Totta kai, :)

    • Anonyymi

      En muuta luulekaan
      Asiahan ei mulle kuulu

    • Anonyymi

      Laittakaa aloitukseen STT-uutiset, sitten juttuja,uusia, vanhoja. Pitää olla tarkkana. STT - tiedot olivat luotettavia, kunnes joku doping- juttu aiheutti suuria korvauksia.

      • Anonyymi

        Joo, lähes yhtä luotettavia kuin nämä suolikaksnelosen legendat ja uutiset... 💪🤭


    • Anonyymi

      Olisi entinen kaivattu silloin.

      • Anonyymi

        Niin ja mistähän sinä voit tietää varmuudella asiasta 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja mistähän sinä voit tietää varmuudella asiasta 😌

        Epäily riittää, keskustelu muuttaa sen todeksi.


    • Anonyymi

      Jos joku kaipaa mua niin en.
      Olen hänen tästä lähtien.

    • Anonyymi

      Jos on sinkku niin en olis noin varma nyt korona-aikaan.

      • Anonyymi

        Totuus on, että selibaatti on pitkä, oli jo ”parisuhteessakin” järkyttävän pitkä ennen kuin lähdin lopullisesti. Aika tiukka kohtalo.


    • Anonyymi

      Itse odotin turhaan, mutta onneksi on aina varahenkilö olemassa 👌

      • Anonyymi

        Jos on lista varahenkilöistä, ei taida olla kumpikaan olla kovin suuria tunteita herättäviä henkilöitä.


      • Anonyymi

        Mitä sä odotit? Taisit vaan pelätä ja jättää toisen pulaan.


    • Anonyymi

      En kaipaa ketään niin että haluaisin seksiä hänen kanssaan.

      • Anonyymi

        Mun kanssa haluaisit mutta et saa jos ne kuvat ei nyt heti poistu kun muuten petän sinua aamulla ja sen jälkeen kun olen kerran pettänyt nii ei oo mitään järkeä olla muutenkaan uskollinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kanssa haluaisit mutta et saa jos ne kuvat ei nyt heti poistu kun muuten petän sinua aamulla ja sen jälkeen kun olen kerran pettänyt nii ei oo mitään järkeä olla muutenkaan uskollinen

        Et sä kuitenkaan anna. Lupaat vaan.


    • Anonyymi

      Älä edes puhu.

      Ja se minkä teit ,

      On pahantekövää.

      Mä olen ilkeä,yääkk,


      En pysty elemään sen asian kanssa miten nyt on nämä jutut.

      Nämmöön menneitten jauhamisia, haluan vain nukkua. Nähdä hyviä unia ja pyhittee lepopäivän.

      Olen vanha ja kurttuinen...

      Minä en ole nätti.

      Minä en tykkee kenestäkään.

    • Anonyymi

      Niin, no. Minä lähetän ainakin semmoiset terveiset sille säälittävälle ripustautuja naiselle, että minulla on uusi hoito vaikka päivän jokaiselle tunnille. Sinulle ei heru, et herätä mitään tunteita.

      • Anonyymi

        Sä oot taas aivan defensiivinen.


    • Anonyymi

      Se ei ole mun käsissä, jos niin tekee, se on sitte ollu mun omassa todellisuuskäsityksessä se virhe.

    • Anonyymi

      Empiirinen ekstremisti iski jälleen.

    • Anonyymi

      Toivon että harrastais seksiä tälläkin hetkellä, niin tietäs ainakin et on jonkinlaisessa hapessa.
      Jonkun emännän kainalossa mieluummin kuin muissa harrasteissa.

      • Anonyymi

        Toinen ihminen on huono kainalosauva. Kannattaa toimia aina itselleen rehellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen ihminen on huono kainalosauva. Kannattaa toimia aina itselleen rehellisesti.

        Tässä tapauksessa uskoisin että kainalosauva ois tarpeen.


    • Anonyymi

      Herra suurtodennäiköisyys haluaa mahdiksi muftin paikalle.

      • Anonyymi

        Todennäköisyydet puolella.


    • Anonyymi

      Totta. Ei kai kukaan rumaa halua kun on kaunista ja nättiä tarjolla. Ei se tyyppi mun näköisestä ollut kiinnostunut, sen muijan pitää olla helvetin hyvännäköinen ett kelpaa esitellä tutuille ja ei edustusmuijaksi voi mitään rumaa valita, kuvassa pitää näyttää helvetin hyvältä ett bisneskaverit ja muut ovat kateellisia, kun on pokannut sellasen daamin. Vielä paremmalta voitto tuntuu, jos on toisen miehen muijan saanut pokattua. Vaihtanut entisen muijansa lennossa uuteen daamiin, se on nannaa miehen itsetunnolle, kun on salassa paukuttanut toisen miehen naista, ennenkuin on ero ollut selvä omasta muijasta.

      • Anonyymi

        Eli joku varattu on käyny panettamassa itseään sulla? Etkö sä arvosta itseäsi? Onnea vaan jollekin asiasta tietämättömälle puolisolle, vai onko ollut sovittu juttu. Hyi helverti miten halpamaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli joku varattu on käyny panettamassa itseään sulla? Etkö sä arvosta itseäsi? Onnea vaan jollekin asiasta tietämättömälle puolisolle, vai onko ollut sovittu juttu. Hyi helverti miten halpamaista.

        Tuossahan kerrottiin ettei joku ole kiinnostunut tuosta rumemmaksi todetusta naisesta vaan tyyppi valitsi jonkun toisen muijan sen sijasta.


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta muut, haluan häntä. Rakkaushormonit sekoittaneet pään.

    • Anonyymi

      Suoraan sanottuna olis outoa jos ei harrastais, terve nuorimies.

    • Anonyymi

      Sellaista kaivattua ei ole itsellä.

    • Anonyymi

      Minä en tajua just tuota..monesti kuulen sanat : Sulla on varmasti sutinaa kun olet sinkku ?
      Ei mulla ole, ei yhtään mitään. Yksin vain olen ja mietin miksi ei ole.
      Sattuu sisimmässä kun oletellaan ja tiedän miten yksin olen.
      Ja se iän ikuinen miesten suusta, "pakkohan sulla on olla kun olet nainen ja nainen saa helposti!!"
      Ei se niinkään ole. Yhtä vaikeaa se on miehillä että naisilla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe