30-vuotta vanhan Yamarin maalaus edullisesti kun venekkään maksanut kuin muutaman satasen, niin ensin hion ja poistan rasvat, paikkaan suuremmat kolot Bilteman polyesterihartsilla ja sitten pohjaan epoksipohjamaali. Koska en pieneen veneeseen laita antifoulingia, niin mitä maalataan sen pohjamaalin päälle? Sisäpuolelle ei ilmeisesti tarvitse pohjamaalia, niin voinko maalataui puhdistuksen ja pienen hionnan jälkeen Bilteman alkydimaalin?
Vastaukset 2
- Anonyymi
Tekisin ainakin vesilinjan alapuoliset paikkaukset epoksilla. Epoksihartsia ja lasikuitua rakenteellisiin paikkauksiin täyttöihin ja epoksikittiä tasoituksiin. Ja jos näiä sotken pohjaan niin teen sitten kyljet ja muutkin samoilla aineilla. Ainoa syy tehdä polyesterillä on lämpötilat. Jos ei saa laminointiolosuhteita riittävän lämpimiksi niin epoksi ei toimi. Kaikilta muilta ominaisuuksiltaan epoksi on parempi. Erityisen ratkaiseva ero on tarttuvuudessa. Epoksi tarttuu hyvin lähes kaikkeen. Polyesteri ei.
- Anonyymi
Laita siihen kiiltävä Temadur. Saat sen mieleisessä sävyssäkin. Käytä maalaamiseen mohair-telaa ja ole tarkkan ettei valu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493