Kuvittelet täällä minut ties minne. Olen pettynyt.
Sulla on ihan väärä kuva musta
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sitten sinä kuvittelet. Aloituksen perusteella näyttäisi kyllä enemmän siltä, että SINÄ kuvittelet
- Anonyymi
Niin itsekin ajattelin, mutta laitoin tuon aloituksen ikäänkuin varmuuden vuoksi.
Ehkä saadakseni lisätietoa erehdynkö.
- Anonyymi
No missä sinä oot🤪🙃
Minua sinä et ennee tunne .- Anonyymi
Minne sinä meet.. sinne talon minä teen..
- Anonyymi
En tunne tuon kuvan perusteella sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kappale 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselle rakennat vai jollekin toiselle?
- Anonyymi
Sokeus yllätti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselle rakennat vai jollekin toiselle?
Kannattaisi rakentaa teille kahdelle ❤️
- Anonyymi
Kuvittelen sinut kaikkien turhien aloitusten tekijäksi
- Anonyymi
Sulla on siihen oikeus. Turhia on vaan ne, jotka ei ole mun.
- Anonyymi
Mä en kuvittele enää yhtään mitään kenestäkään. Elän päivän kerrallaan ja yritän tulla toimeen sen olennon kanssa joka katselee peilistä, ehkä yritän pitää siitä edes vähän tai ainakin tuntea jotain myötätuntoa sitä kohtaan. Annoin sille myös käskyn pitää jalat maan pinnalla.
- Anonyymi
Mielikuvitus on edullinen huvitus. Kannattaa kuvitella.
- Anonyymi
En kuvittele.
- Anonyymi
Kiitos. Nyt helpotti. Kuvittelen että oot hän.
- Anonyymi
Pidä pettymyksesi, ja tunkkisi myös.
- Anonyymi
Ei mulla mitään tunkkeja ole kun ei ole autoakaan. Pidä sä tunkkis ihan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla mitään tunkkeja ole kun ei ole autoakaan. Pidä sä tunkkis ihan itse.
Niin pidänkin..
- Anonyymi
Lopeta esitys.
- Anonyymi
Ole hiljaa. Ei kiinnosta kaltaisesi. Mulla ei ole sulle mitään asiaa. Aloitus oli hänelle ei sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hiljaa. Ei kiinnosta kaltaisesi. Mulla ei ole sulle mitään asiaa. Aloitus oli hänelle ei sulle.
Ei mutta haluan kaikkien tietävän roolistasi jota näyttelet kyllä oscar suoritusten arvoisesti.
- Anonyymi
Ihan blankkoja ne aluspaperit oli.
- Anonyymi
Joo, onhan susta kieltämättä melko erikoinen illuusio muodostunut, en tiedä hyvässä vaiko pahassa. Illuusionahan sitä on pidettävä niin kauan kuin parempaa tietoa ei ole. Tapaamisesi Livessä olisi varmaan mieltä mullistava kokemus. Tai sitten ei, se kiinnostaisi oikeastaan ihan oman ihmistuntemuksenkin kannalta, että onko aivan uuno tässä mielessä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733614Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91971Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2251315- 1341186
- 1001063
- 1081036
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil681001- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876