Nyt siisti C220 170 hv valkoinen W204 diesel farkku -2009 Frankfurtista.

Anonyymi

Kuvien perusteella siisti, vain etupuskuri pitäisi vaihtaa. Hintaa n. € 5.390,-
Ajomäärä 250.000 km.
Tarkemmin www.autoscout.de
Autoveroa ei tuodessa menisi kuin nimeksi.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei kyllä löytynyt tuollaista

    • Oli ainakin eilen kun kirjoitin.
      Olen itse aika kömpelö atk:n kanssa, joten kannattaako minun vielä käyttää aikaani sen löytämiseksi?
      Yritän löytää myyntinumeron.
      Ajattelin vain, että auto olisi saattanut kiinnostaa niitä palstan tee se itse - miehiä.

      • Anonyymi

        Kiinnostaa...lisää näitä


    • Kas kummaa, minä löysin heti.
      Auto on myymättä. 249569 km. Tarkka pyynti € 5.390,00
      Hyvä varustus, mm. kiinteä navigaattori.
      Myyjä ei ole merkkiliike, vaan E&E Automobile, 60386 Frankfurt a.M.

      Samalla haulla löytyy toinen harmaa 2009 C220, 273.000 km €5.300,-.
      Yksityinen myyjä.
      Kummassakin EURO-5 ja päästöt nykyisiin verrattuna yläkanttiin 180 g/Co2.

      • Anonyymi

        Kun sanoit vuosimalliksi 2009 niin silloin laitetaan luonnollisesti hakuun että vuosimalli 2009.

        Nyt se ilmoitus löytyi kun laittaa vuosimalliksi 2008, auto on rekisteröity 11/2008.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sanoit vuosimalliksi 2009 niin silloin laitetaan luonnollisesti hakuun että vuosimalli 2009.

        Nyt se ilmoitus löytyi kun laittaa vuosimalliksi 2008, auto on rekisteröity 11/2008.

        Äsh, sori, mun moka.

        Katsoin nyt väärää autoa.

        Mokasin alunperin siinä, että valitsin malliksi 220, kun siellä listassa oli myös vaihtoehto C220.

        Mutta juu, sieltä se puskurivikainen kiiltävärattinen löytyy.


    • Anonyymi

      Kilometrilukemaan ei kannata luottaa tippaakaan.

    • Kukaan ei siis suunnittele matkaa Frankfurtiin heti kun pääsee?
      Ennen Korona-aikaa yhdensuuntaisen lentolipun hinta Saksaan oli alle € 200,-
      Katsoin mielenkiinnosta niitä ehdokkaita € 5.000,- pyynnillä vielä uudemman kerran.
      Olihan siellä useita ehjiäkin, ellei tarvitse olla automaatti, eikä vain se valkoinen, josta oli puhe.
      Joku yksityinen myyjä myös. (Privatanbieter, saksaksi)
      Muistakaa, että yksityisen myyjän kauppaamaa autoa voi ja saa koeajaa, koska se on kilvissä ja vakuutuksessa. Lisäksi voi hyvin tinkiä, sillä myyjällä on halu päästä autosta eroon.
      Nuorin yksilö jonka näin, oli pistetty kilpiin 03/2011, siis vain 20.000 km keskimäärin vuodessa.
      Kun katsoin julkaistua taulukkoa viime vuodelta, veroja näytti vastaavista samoin kilometrein Suomessa perityn vain n. € 1.500,-
      Jokainen näistä on parempi kuin Suomessa kaupattavat samanhintaiset, koska kilometrejä on kertynyt kauttaaltaan paremmissa ajo-olosuhteissa ja aikaisempia omistajia on usein vain pari, joiden huoltohistoria, (Checkheftgepflegt) lisäksi on olemassa. Muita ei tietenkään edes kannata harkita!
      Toki, mikäli tämän vaivan haluaa nähdä, kannattaa ehkä kuitenkin katsoa jotain muuta hintaluokkaa ja ostospaikkaakin.
      Olen ennenkin tällä kehoittanut itse lähtemään ostoksille vaikka porukalla, ei siinä mitään välikäsiä tarvita. Kyllä sillä kouluenglannilla toimeen tulee, mutta rahaa pitää tilillä olla. Maksu verkkotunnuksin.
      Hyvällä tuurilla myyjä noutaa ostajan kentältä, mikäli se on lähellä - alle 100 km.

    • Anonyymi

      C sarjanen ko?

      Se on niinku naisten tai pikku poikien auto,ei siis oikea mersu niinku ei a ja b oo,naisten autoja.

      • Anonyymi

        Jep. Tyylikäs, tilava, kestävä naisten auto


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3986
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2151
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1654
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1438
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      21
      1353
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1238
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe