hei, kiinnostaisko ketään liittyy discordissa pro-ana ryhmään? tän hetkiset ryhmän jäsenet on kaikki alle 18-vuotiaita, mut ryhmään pääsee kyllä ihan kaiken ikäset. jos haluut liittyä, laita vaan sun discord käyttäjä tohon alle niin lisätään sut :)
proana ryhmä discord
9
2098
Vastaukset
- Anonyymi
En tiiä lisäättekö vielä, mut mun on @/rosieinnit
- Anonyymi
wnblaiha on mun käyttäjä
Haluun mukaan - Anonyymi
hei, pahoittelut etten oo tätä keskustelua seurannu, nyt vasta muistin koko jutun :d tarvitsisin sen teiän käyttäjänimen alla olevan nelinumeroisen tägin, et voin lisätä teiät kavereiks ja sit tuohon ryhmään. mun käyttäjä on @/teitunelmaa,et tajuutte hyväksyy kaveripyynnön
- Anonyymi
oon siis aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon siis aloittaja
oikeestaan voitte vaan tehä kaveripyynnön mulle eli @/teitunelmaa#8918
- Anonyymi
onko tää ryhmä viel pystyssä?
- Anonyymi
Haluutko olla pro ana buddies? Mun snp on nenehag jos kiinnostaa:) ois kiva saada joku jonka kanssa kannustaa toisiamme laihtuun <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluutko olla pro ana buddies? Mun snp on nenehag jos kiinnostaa:) ois kiva saada joku jonka kanssa kannustaa toisiamme laihtuun <3
Ootko kuin vanha? Etin ite kans kavereita joiden kaa laihduttaa
- Anonyymi00010
Joo haluan jos löytyy hoyhenenlin04
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2024760Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2093511Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1212962Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562942Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis452868Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132337Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos522328Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien742213Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu562039En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132035