hei, kiinnostaisko ketään liittyy discordissa pro-ana ryhmään? tän hetkiset ryhmän jäsenet on kaikki alle 18-vuotiaita, mut ryhmään pääsee kyllä ihan kaiken ikäset. jos haluut liittyä, laita vaan sun discord käyttäjä tohon alle niin lisätään sut :)
proana ryhmä discord
8
1730
Vastaukset
- Anonyymi
En tiiä lisäättekö vielä, mut mun on @/rosieinnit
- Anonyymi
wnblaiha on mun käyttäjä
Haluun mukaan - Anonyymi
hei, pahoittelut etten oo tätä keskustelua seurannu, nyt vasta muistin koko jutun :d tarvitsisin sen teiän käyttäjänimen alla olevan nelinumeroisen tägin, et voin lisätä teiät kavereiks ja sit tuohon ryhmään. mun käyttäjä on @/teitunelmaa,et tajuutte hyväksyy kaveripyynnön
- Anonyymi
oon siis aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon siis aloittaja
oikeestaan voitte vaan tehä kaveripyynnön mulle eli @/teitunelmaa#8918
- Anonyymi
onko tää ryhmä viel pystyssä?
- Anonyymi
Haluutko olla pro ana buddies? Mun snp on nenehag jos kiinnostaa:) ois kiva saada joku jonka kanssa kannustaa toisiamme laihtuun <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluutko olla pro ana buddies? Mun snp on nenehag jos kiinnostaa:) ois kiva saada joku jonka kanssa kannustaa toisiamme laihtuun <3
Ootko kuin vanha? Etin ite kans kavereita joiden kaa laihduttaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192572Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262414Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592003Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3391399- 601093
- 2591039
- 541027
- 146933
- 45918