Prismassa alkaa aina panettaa

Anonyymi

Käyn viikottain Prismassa, ja aina katselen miehiä siellä sillä silmällä, että mitä tuo tai tuo mahtaisi vastata jos ehdottaisin suoraan, et lähdetäänkö panemaan. Kukaan ei voi aavistaa, että tällainen hyvännäköinen 40-v kotiäiti olisi ihan valmista kauraa jos sopiva mies sattuisi kohdalle ja olisi suostuvainen. Perjantainakin useampi mies tuijotti kyllä persettäni, eikä huomannut kun kasvomaskin takaa ohi mennessäni kuiskasin ”pane mua”. Ihan järkyttävä kiima oli kyllä päällä taas. Eikö ketään muuta paneta ruokakaupassa?!

343

6030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo! En tiedä panetuksesta mutta olen saanut kaupan naistyöntekijöiltä tykkäyksiä monessa eri kaupassa enkä ole mitenkään komea.

    • Anonyymi

      Missä Prismassa käyt eli oliskohan mahdollista jopa nähdä joskus siellä?

      • Anonyymi

        Prismassa pano on aina ensiluokkaista, varastossa, hyllyjen välissä tai paskahuusissa.

        Enimmäkseen mässytystä tai raakapanoa.

        Kerran vedettiin vituiksi vartijan kopissa, oli hyvät vedot ja huuvot!


    • Anonyymi

      Samanlaiset fiilikset täälläkin, olen tuollainen mies joka tuijotti peppuasi.
      Kaupassa niin kiimaista katsella naisten peppuja, kulkea kärryjen kanssa perässä ja miettiä miten veisin ko. naisen vaikka sovituskoppiin. Kääntäisin selin, repisin ne tiukat leggarit nilkkoihin ja painaisin kieleni ahnaasti kankkujen väliin. Nuolisin ronskisti peppureikää ja välillä pillua, kuulisin sen "eih, älä, ei siltä" ja samaan aikaan tuntisin kuinka peppu painautuisi tiukemmin, vaativammin suutani vasten. Hetken nuoltuani kostuttaisin kullini syljellä ja painaisin sen sinne tiukkaan ihanaan peppuun, veisin käden kainalon alta paidan sisään ja puristelisin tissejä, samalla naiden sitä ihanaa persettä vaativammin, tahtoen sykkiä spermat sisään peppureikään.

      • Anonyymi

        Joo, sovituskoppi onkin hyvä idea. Mulla on kiinteet B-kupin rinnat jotka sopii hyvin käteen ja nännit aina kovina. En käytä rintsikoita varsinkaan nyt koronan aikaan. Tarpeeksi kiihottuneena ja pienellä lämmittelyllä antaisin sun panna mua peppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sovituskoppi onkin hyvä idea. Mulla on kiinteet B-kupin rinnat jotka sopii hyvin käteen ja nännit aina kovina. En käytä rintsikoita varsinkaan nyt koronan aikaan. Tarpeeksi kiihottuneena ja pienellä lämmittelyllä antaisin sun panna mua peppuun.

        Voikun sunlaisia tulisi mua vastaan. Itse tsiigailen aina kaupassa naiste perseitä. Pieni flirtti olisi aina tervetullut. Kassan valitsen myös ulkonäön perusteella.
        Panisin sua kopissa😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sovituskoppi onkin hyvä idea. Mulla on kiinteet B-kupin rinnat jotka sopii hyvin käteen ja nännit aina kovina. En käytä rintsikoita varsinkaan nyt koronan aikaan. Tarpeeksi kiihottuneena ja pienellä lämmittelyllä antaisin sun panna mua peppuun.

        Kuulostaapa hyvälle, niitä kovia nännejäsi oiskin kiva imeä ekaksi vaikka niin, että istuisit sylissäni. Samalla voisin sormeilla sitä kiimapimppiäsi, kostutella peppureikääsi kiimallasi, lämmitellä tulevaa varten. Ihana kuulla, että kiihotuit fantasiastani. Ehkäpä joku kerta silmäilyni johtaakin muuhun, kuin pelkkään silmäkarkkiin. T: Peppupanija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaapa hyvälle, niitä kovia nännejäsi oiskin kiva imeä ekaksi vaikka niin, että istuisit sylissäni. Samalla voisin sormeilla sitä kiimapimppiäsi, kostutella peppureikääsi kiimallasi, lämmitellä tulevaa varten. Ihana kuulla, että kiihotuit fantasiastani. Ehkäpä joku kerta silmäilyni johtaakin muuhun, kuin pelkkään silmäkarkkiin. T: Peppupanija

        Aah, joo kuulostaa ihanalta! Mut oisko vähän vaikeeta olla voihkimatta isompaan ääneen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah, joo kuulostaa ihanalta! Mut oisko vähän vaikeeta olla voihkimatta isompaan ääneen...

        Peittäisin sun suun kämmenellä, välillä saisit kullin syvälle nieluun niin olisit hetken hiljaa kun upottelen sormia sun sisään....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peittäisin sun suun kämmenellä, välillä saisit kullin syvälle nieluun niin olisit hetken hiljaa kun upottelen sormia sun sisään....

        Ja sit vaan posket punottaen, peppu hellänä, kuumat spermat sisällä hiuksia sukien takaisin ostosten pariin. Ihan hyvin tultais juttuun :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sit vaan posket punottaen, peppu hellänä, kuumat spermat sisällä hiuksia sukien takaisin ostosten pariin. Ihan hyvin tultais juttuun :D

        Huomenta! Kuulostaa sille, että tultais oikein hyvin juttuun. Saattaa olla, että puhelimeen tipahtaisi jatkossakin komennus kauppareissulle tarjoamaan persettä nautittavaksi....tai autoilemaan, parkkihalliin, imemään kullia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sovituskoppi onkin hyvä idea. Mulla on kiinteet B-kupin rinnat jotka sopii hyvin käteen ja nännit aina kovina. En käytä rintsikoita varsinkaan nyt koronan aikaan. Tarpeeksi kiihottuneena ja pienellä lämmittelyllä antaisin sun panna mua peppuun.

        Nyt jäi epäselväksi, oliko tämä Lahdessa vai Nummelassa. 🤣


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Nyt jäi epäselväksi, oliko tämä Lahdessa vai Nummelassa. 🤣

        Tää pienikokoinen B-kuppien omistaja on Lahdessa. Olen tän ketjun aloittaja siis ja ihanaa miten monia aihe kiinnostaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää pienikokoinen B-kuppien omistaja on Lahdessa. Olen tän ketjun aloittaja siis ja ihanaa miten monia aihe kiinnostaa.

        Uh, tuo on kyllä kiimaista. Tykkään itse nuolla peppua ja peppuseksistä muutenkin. Vaimolla oli joskus nuorempana tapana joskus liukastaa peppu valmiiksi panoa varten. Sai töistä kotiin tullessa alkaa lykkimään suoraan sisään, niin ihanan eläimellistä ja vähän rietastakin. Lastit sisään ja mekko alas tai housut ylös. Yleensä tämän jälkeen oli ohjelmassa jotai minulle epämieluisampaa, mutta eipä se haitannut.

        Tuollainen setti marketin pukukopissa. Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta! Kuulostaa sille, että tultais oikein hyvin juttuun. Saattaa olla, että puhelimeen tipahtaisi jatkossakin komennus kauppareissulle tarjoamaan persettä nautittavaksi....tai autoilemaan, parkkihalliin, imemään kullia.

        Koska siteerasin sinun tekstiä, Peppupanija, tuolla alempana, niin kohteliasta antaa sulle palautetta myös tähän suoraan: nää sun kommentit, alkaen sovituskoppiin viemisestä, saivat mut kyllä kuvainnollisesti putoamaan polvilleen... pöksyt ihan märkänä. Ap Lahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voikun sunlaisia tulisi mua vastaan. Itse tsiigailen aina kaupassa naiste perseitä. Pieni flirtti olisi aina tervetullut. Kassan valitsen myös ulkonäön perusteella.
        Panisin sua kopissa😎

        Kato perkele, Arskamies! Mitäs miralle kuuluu?


      • Anonyymi

        Täytyy tykätä itsestä jotta voi tykätä toisista. Olet esimerkki kaikille minkälainen häirikkö ihmisestä tulee kun lapsena rakkaus puuttunut. Isäsi varmaan ollut samanlainen runkkari, juoppo retku kuin säkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy tykätä itsestä jotta voi tykätä toisista. Olet esimerkki kaikille minkälainen häirikkö ihmisestä tulee kun lapsena rakkaus puuttunut. Isäsi varmaan ollut samanlainen runkkari, juoppo retku kuin säkin...

        Älä nyt tykkää kyttyrää, mutta isäni on lääkäri, eikä käytä alkoholia ollenkaan. Eikä muuten runkkaile suomi24:n pappatyttöjen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt tykkää kyttyrää, mutta isäni on lääkäri, eikä käytä alkoholia ollenkaan. Eikä muuten runkkaile suomi24:n pappatyttöjen kanssa.

        Voihan vittu ja pojasta tullut tollanen kusipää.. isälle vinkki laittaa sut huopatossuun ja nussii uudelleen.


      • Anonyymi

        Paljastit syntymä vuotesi..olet vielä nulikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan vittu ja pojasta tullut tollanen kusipää.. isälle vinkki laittaa sut huopatossuun ja nussii uudelleen.

        Tyttärestä, ei pojasta. Mikä sinusta teki kusipään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljastit syntymä vuotesi..olet vielä nulikka

        Tiedoksesi, että sana 'syntymävuosi' on yhdyssana.


      • Anonyymi

        Mun isä on lääkäri ei käytä alkoholia vaan syykelääkkeitä..tutki mut totesi en impotenti ole, vaikka vähän heittää kuten isälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttärestä, ei pojasta. Mikä sinusta teki kusipään?

        Isä joka on lääkäri ei käytä alkoholia mut käy huorissa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato perkele, Arskamies! Mitäs miralle kuuluu?

        Tiedäthän sinä, mun isä on lääkäri ei käytä alkoholia mut käy huorissa äidiltä salaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun isä on lääkäri ei käytä alkoholia vaan syykelääkkeitä..tutki mut totesi en impotenti ole, vaikka vähän heittää kuten isälläkin.

        Ukko64:llä on poikkeuksellisen läheinen suhde isäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sovituskoppi onkin hyvä idea. Mulla on kiinteet B-kupin rinnat jotka sopii hyvin käteen ja nännit aina kovina. En käytä rintsikoita varsinkaan nyt koronan aikaan. Tarpeeksi kiihottuneena ja pienellä lämmittelyllä antaisin sun panna mua peppuun.

        pyllyysi panisin ....


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Uh, tuo on kyllä kiimaista. Tykkään itse nuolla peppua ja peppuseksistä muutenkin. Vaimolla oli joskus nuorempana tapana joskus liukastaa peppu valmiiksi panoa varten. Sai töistä kotiin tullessa alkaa lykkimään suoraan sisään, niin ihanan eläimellistä ja vähän rietastakin. Lastit sisään ja mekko alas tai housut ylös. Yleensä tämän jälkeen oli ohjelmassa jotai minulle epämieluisampaa, mutta eipä se haitannut.

        Tuollainen setti marketin pukukopissa. Jeesus!

        vierastakin kyrpäää suoleensa ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sovituskoppi onkin hyvä idea. Mulla on kiinteet B-kupin rinnat jotka sopii hyvin käteen ja nännit aina kovina. En käytä rintsikoita varsinkaan nyt koronan aikaan. Tarpeeksi kiihottuneena ja pienellä lämmittelyllä antaisin sun panna mua peppuun.

        Annakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isä joka on lääkäri ei käytä alkoholia mut käy huorissa..

        Huoran on oltava taipuisa kuin nuora ja nuori.
        Yhdeltä varvilta maksan jopa 200 käteen, alvilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sovituskoppi onkin hyvä idea. Mulla on kiinteet B-kupin rinnat jotka sopii hyvin käteen ja nännit aina kovina. En käytä rintsikoita varsinkaan nyt koronan aikaan. Tarpeeksi kiihottuneena ja pienellä lämmittelyllä antaisin sun panna mua peppuun.

        Sovituskopeissa vaan kamerat kuvaa koko ajan.


    • Anonyymi

      Aloituksesta tulee mieleen sanonta, antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.

      • Anonyymi

        Aika kaukaa haettu! Ukkoja suurin osa kirjoittajista. Ukko 71


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kaukaa haettu! Ukkoja suurin osa kirjoittajista. Ukko 71

        Ukkoja kaikki tyynni.


      • Anonyymi

        Minun päätelmäni tälläinen kun minulla isä lääkäri ei käytä alkoholia mutta käy joskus huorissa..


    • Anonyymi

      Kyllä panettaa Prismassa! Katselen aina kivan näköisiä naisia ja mietin mielessäni, että minkäköhän näköinen pillu tuolla on ja koskakohan hän on viimeksi harrastanut seksiä.

    • Anonyymi

      Panettaa, missä tahansa. Maski tosin häiritsee kun ei näe miesten kasvoja, eikä nyt kehtaa tunkea kovin lähelle vetämään ihanaa miehen tuoksua sisäänsä. No, katseita voi silti vaihtaa.

      • Anonyymi

        Kyllä silmät kertovat, jos haluaa niiden kertovan.


      • Anonyymi

        Ahdistaako maski vai itse elämä?


    • Anonyymi

      Kyllä joskus tulee otettua erektiolääke ennen kauppaan menoo niin alkaa panettaa ihan eritavalla kuin muuten...
      Naiset siellä peput pystyssä etsii alahyllyltä tuotteita.
      Tekis silloin mieli jäädä tuijottaa ja joku katsookin ja hymyilee kutsuvasti...
      Tämä siis Kuopion Cittarissa:)

      • Anonyymi

        Mihin vitun vaivaan sun cialikset on oikein kirjoitettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin vitun vaivaan sun cialikset on oikein kirjoitettu?

        Niitä saa kun valittaa ettei ole potenssit kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä saa kun valittaa ettei ole potenssit kunnossa.

        Mun isä on lääkäri ei käytä alkoholia..vois kirjoittaa määräyksen aputeekkiin.


      • Anonyymi

        Ois kantsi käydä ekaluokka edes niin osais päättää miten Ukko 64 kirjoitetaan ja mitkä on naisten nimiä. Testi sulle..Kari Jari Tuula Virpi Jukka Maire Virpi Tuula Erkki Hönö Homo Runkkari Hevonen Koira Kissa, mikä naistä ei kuulu joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois kantsi käydä ekaluokka edes niin osais päättää miten Ukko 64 kirjoitetaan ja mitkä on naisten nimiä. Testi sulle..Kari Jari Tuula Virpi Jukka Maire Virpi Tuula Erkki Hönö Homo Runkkari Hevonen Koira Kissa, mikä naistä ei kuulu joukkoon.

        Kertoo Ukko64.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo Ukko64.

        Kato kato osasit etottaa ja kirjoittaa..tapu tapu..seuraavaksi mene näkö tarkastukseen hanki lasit. Ehkä isäsi osaa auttaa onhan hän lääkäri ei käytä alkoholia mut huorissa käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato kato osasit etottaa ja kirjoittaa..tapu tapu..seuraavaksi mene näkö tarkastukseen hanki lasit. Ehkä isäsi osaa auttaa onhan hän lääkäri ei käytä alkoholia mut huorissa käy.

        Milloin opit kirjoittamaan, Ukko64? Osaatko "etottaa" sen, että näkötarkastuskin on yhdyssana? Kin-pääte auttaa "etottamaan" yhdyssanat.


    • Anonyymi

      Siinäpä sitä dilemmaan onkin kun ei voi tietää mitä joskus kaupassa jonkin naisen pidempi ja jotenkin uteliaan oloinen katse voi merkitä, saattaa olla kuumissa nautiskelufiiliksissä tai sitten ihan jotain muuta.

      Kait sitä pitää ensi kerralla jollekin tiivimmin katselevalle mukavan / maukkaan oloiselle naiselle iskeä silmää ... ja kyllähän sitä toisinaan on itselläkin kutkuttavia fiiliksiä marketeissa asioidessaan ja maukkaita naisia hienovaraisesti katsellessaan ... naiset ovat elävää taidetta silmille liikkuessaan mukavine mutkineen ;-)

      Mutta kyllä nyt varsinkin coronan suhteita rajoittavaan aikaan riskeeraa olla liikkeellä enempikin hoteissa fiiliksissä kihelmöiviä ja "kiemurtelevia" naisia kuten miehiäkin.

      Ai niin, kertoisitko miltä se naisen akuutti panetus tuntuu kehossa ja fiiliksenä.

      • Anonyymi

        No se on sellainen yleinen kuumotus koko lantion seudulla, välillä pitää huokailla ääneen ja menee väreitä selkää, reisiä ja käsivarsia pitkin. Istuessa tekee mieli liikuttaa lantiota ees taas selkä kaarella... Sit välillä se huipentuu siihen, että on pillu ihan märkänä ja ohuemmissa housuissa kulkiessa huolettaa näkyykö päälle päin.

        Muidenkin naisten kokemuksia olis kiva kuulla - miltä se teistä tuntuu kun oikeen panettaa, muttei ole miehen saamista tiedossa? Hyvää naistenpäivää muuten kaikille :)


      • Anonyymi

        Ihanaa kihelmöintiä ja kuumotusta joka keskittyy pilluun, ajatukset ajautuu väkisinkin siihen miltä tuntuis kun mies ottais tiukasti kiinni ja ottais. Pillu sykähtää tälle mielikuvalle, lantio tahtoo keikkumaan ja pöksyt kostuu. Tuntuu siltä että pakkohan sen on näkyä ulospäin...
        Hankala olotila jos pitäisi esim. keskittyä töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kihelmöintiä ja kuumotusta joka keskittyy pilluun, ajatukset ajautuu väkisinkin siihen miltä tuntuis kun mies ottais tiukasti kiinni ja ottais. Pillu sykähtää tälle mielikuvalle, lantio tahtoo keikkumaan ja pöksyt kostuu. Tuntuu siltä että pakkohan sen on näkyä ulospäin...
        Hankala olotila jos pitäisi esim. keskittyä töihin.

        Mukavia kuvaelmia naisilta kun nautituttaisi oikeen kunnolla ;-)

        Olisi kiva kuulla lisää siitä millaisia seksijuttuja liikku tuolloin mielessä, miehiä katsellessa ja mihin miehissä tuolloin kiinnitätte huomiota tai tekisikö itse mieli "käydä kimppuun" ja miten, vai tulla otuksi miehellä ja miten .

        Viimeksi kun kävi viikko-ostoksilla, niin yhdessä muutoin tyhjässä pitkässä hyllyvälissä oli herkullisen muotoinen nainen "jossain" tiukoissa legginsseissä, lyhyessä puserossa ja maukas herkku-peppu pystyssä ja polvet osin ristissä, eli reidet tiviisti yhdessä (josta tulee mieleen painautuessaan peniksen upean tiivis hyväly) puhdistamassa kenkiään, kun oli tipauttanut jonkin ketsuppipullon lattialle.

        No, oli itsellä jo valmiiksi hieman levoton nautiskelua kaipava fiilis, kuumotteli hieman boxereissa ja spontani fantasia oitis lähti laukalle ..... olisipa tehnyt mieli laskea legginsinä polviin, ottaa tiiviisti kiinni lantiostaan ja nuolla huolella koko kuumaa vakoaan ja ottaa sitten hänet juuri tuosta asennosta ... painautua ja liukua liukkaita huuliaan vasten ja työntyä sitten rauhallisen varmasti tiiviiseen, tiukkaan ja kostean kuumaan hyväilyyn ... kyllä koronakarenssi saa fiilikset liikkeelle ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavia kuvaelmia naisilta kun nautituttaisi oikeen kunnolla ;-)

        Olisi kiva kuulla lisää siitä millaisia seksijuttuja liikku tuolloin mielessä, miehiä katsellessa ja mihin miehissä tuolloin kiinnitätte huomiota tai tekisikö itse mieli "käydä kimppuun" ja miten, vai tulla otuksi miehellä ja miten .

        Viimeksi kun kävi viikko-ostoksilla, niin yhdessä muutoin tyhjässä pitkässä hyllyvälissä oli herkullisen muotoinen nainen "jossain" tiukoissa legginsseissä, lyhyessä puserossa ja maukas herkku-peppu pystyssä ja polvet osin ristissä, eli reidet tiviisti yhdessä (josta tulee mieleen painautuessaan peniksen upean tiivis hyväly) puhdistamassa kenkiään, kun oli tipauttanut jonkin ketsuppipullon lattialle.

        No, oli itsellä jo valmiiksi hieman levoton nautiskelua kaipava fiilis, kuumotteli hieman boxereissa ja spontani fantasia oitis lähti laukalle ..... olisipa tehnyt mieli laskea legginsinä polviin, ottaa tiiviisti kiinni lantiostaan ja nuolla huolella koko kuumaa vakoaan ja ottaa sitten hänet juuri tuosta asennosta ... painautua ja liukua liukkaita huuliaan vasten ja työntyä sitten rauhallisen varmasti tiiviiseen, tiukkaan ja kostean kuumaan hyväilyyn ... kyllä koronakarenssi saa fiilikset liikkeelle ;-)

        No just viimeeksi Prismassa näin yhdenkin yli 190 cm pitkän miehen, raamikas, mut ihan ihanan tavallisen näköinen ja seksikkäät silmät / katse. Itse olen pienikokoinen ja ihan kuumana pitkiin miehiin. Siinä hetkessä olisin halunnut et se nostaa mut syliinsä, mun reidet sen lantion ympärillä, ja kantais mut vaikka pakastealtaan päälle, ne vaikutti olevan hyvällä korkeudella, laittais mut siihen vatsalleen, pöksyt alas, tarrautuis hyvällä otteella puristaen pakaroihin kiinni ja työntyisi hitaasti mun tiukkaan pilluun. Muut asiakkaat voisi vähän ihmetellä, mut monet varmaan ymmärtäis kuitenkin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on sellainen yleinen kuumotus koko lantion seudulla, välillä pitää huokailla ääneen ja menee väreitä selkää, reisiä ja käsivarsia pitkin. Istuessa tekee mieli liikuttaa lantiota ees taas selkä kaarella... Sit välillä se huipentuu siihen, että on pillu ihan märkänä ja ohuemmissa housuissa kulkiessa huolettaa näkyykö päälle päin.

        Muidenkin naisten kokemuksia olis kiva kuulla - miltä se teistä tuntuu kun oikeen panettaa, muttei ole miehen saamista tiedossa? Hyvää naistenpäivää muuten kaikille :)

        Uskoisin aika moni meistä soppailee tavarataloissa myös miesten katseitten vuoksi. Turvallinen tapa kiihottua jopa saada sellaiset muiden huomaamatta. Pidemmillä soppailu reissuilla pukeudun yleensä lyhyeen nahka hameeseen ja avoimempaan toppiin. Laitan myös värisevt geissa kuulaat sinne mihin ovat tarkoitettukin. Eroni jälkeen aloin viihdyttää itseäni ehkä vähän jonkun mielestä erikoisella tavalla😍 N 34v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just viimeeksi Prismassa näin yhdenkin yli 190 cm pitkän miehen, raamikas, mut ihan ihanan tavallisen näköinen ja seksikkäät silmät / katse. Itse olen pienikokoinen ja ihan kuumana pitkiin miehiin. Siinä hetkessä olisin halunnut et se nostaa mut syliinsä, mun reidet sen lantion ympärillä, ja kantais mut vaikka pakastealtaan päälle, ne vaikutti olevan hyvällä korkeudella, laittais mut siihen vatsalleen, pöksyt alas, tarrautuis hyvällä otteella puristaen pakaroihin kiinni ja työntyisi hitaasti mun tiukkaan pilluun. Muut asiakkaat voisi vähän ihmetellä, mut monet varmaan ymmärtäis kuitenkin :D

        Tää oli hyvä. Täällä kirjoittaa 193 cm Mies isolla M:llä. Kokoa ja näköä löytyy. Olen myös Dominoiva Mies ja tykkään katsella naisia vaikkapa prismassa. Minihame olisi hyvä, sen saa helposti nostettua ylös ;)
        Kaaressa käyn aika usein...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli hyvä. Täällä kirjoittaa 193 cm Mies isolla M:llä. Kokoa ja näköä löytyy. Olen myös Dominoiva Mies ja tykkään katsella naisia vaikkapa prismassa. Minihame olisi hyvä, sen saa helposti nostettua ylös ;)
        Kaaressa käyn aika usein...

        Olisi niin ihanaa seisoa sun edessä, katsoa ylös ihan kunnolla päätä taakse kallistaen ja nähdä sun silmistä, miten kiihotut ajatuksesta ottaa tän kompaktikokoisen naisen käsittelyysi.


      • Anonyymi

        Rakastunut tähän ukkoon 64😊 N. 46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on sellainen yleinen kuumotus koko lantion seudulla, välillä pitää huokailla ääneen ja menee väreitä selkää, reisiä ja käsivarsia pitkin. Istuessa tekee mieli liikuttaa lantiota ees taas selkä kaarella... Sit välillä se huipentuu siihen, että on pillu ihan märkänä ja ohuemmissa housuissa kulkiessa huolettaa näkyykö päälle päin.

        Muidenkin naisten kokemuksia olis kiva kuulla - miltä se teistä tuntuu kun oikeen panettaa, muttei ole miehen saamista tiedossa? Hyvää naistenpäivää muuten kaikille :)

        Ei nykyään uskalla alahyllyltä ottaa pakettia, kun joku sika kuitenkin kourii takaapäin persereikä.ä.
        Olisi hyvä jos joku perustais kaupan jossa ei Oo alahyllyjä, uskaltaisi ummikkokin perseillä!


    • Anonyymi

      Samanlainen fantasia täällä..N.34

      • Anonyymi

        Missä päin fantasioit😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin fantasioit😋

        Nummelassa olen😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nummelassa olen😗

        Hiukan kaukana oot 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiukan kaukana oot 😉

        Oletko missä😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko missä😍

        Kuopion seudulla käyn kaupassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopion seudulla käyn kaupassa?

        Kesäloman vietän kotipaikalla Nilsiässä😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesäloman vietän kotipaikalla Nilsiässä😍

        Minkä ikäinen olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesäloman vietän kotipaikalla Nilsiässä😍

        Minä Siilinjärvellä 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?

        36v yksinhuoltajana vuoden ollut😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?

        Kirjoitin väärin oon 34v en 36v sory.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä Siilinjärvellä 😋

        Fonttanellassa käyn lomalla kylpemässä😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fonttanellassa käyn lomalla kylpemässä😍

        Mun luona voit käydä rantasaunomassa:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fonttanellassa käyn lomalla kylpemässä😍

        Minkä kokoinen sä oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kokoinen sä oot?

        Laitoin aiemmin mittojani kun kysyttiin asiallisesti, olen aika pieni kokoinen vaalea kutrinen😍 Missä päin sinulla rantasauna sijaitsee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin aiemmin mittojani kun kysyttiin asiallisesti, olen aika pieni kokoinen vaalea kutrinen😍 Missä päin sinulla rantasauna sijaitsee..

        Siilinjärvellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin aiemmin mittojani kun kysyttiin asiallisesti, olen aika pieni kokoinen vaalea kutrinen😍 Missä päin sinulla rantasauna sijaitsee..

        Olet kyllä sopivan kokoinen upeeta😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä sopivan kokoinen upeeta😉

        Kiva jos tykkäät pienistä naisista😊 oletko itse miten iso mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos tykkäät pienistä naisista😊 oletko itse miten iso mies?

        Olen 180/ 87 sellainen atletti vartalo:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 180/ 87 sellainen atletti vartalo:)

        Fauksi mikä paketti😍 mieluusti hyväksyn sauna kutsun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fauksi mikä paketti😍 mieluusti hyväksyn sauna kutsun..

        Milloin liikut täällä päin vai ootko kokoajan Prismassa😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin liikut täällä päin vai ootko kokoajan Prismassa😂😂

        Katson miten korona tilanne etenee..suunnittelin Pääsiäistä maalla käyntiin😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson miten korona tilanne etenee..suunnittelin Pääsiäistä maalla käyntiin😍

        Kyllä maalla on mukavaa:) Ja pääsiäisenä voi naida kun kanit konsanaan:))


    • Anonyymi

      Hyvä trolli mutta aika selkeesti paistaa läpi et aloittaja on mies joka kirjoittelee. Vaikka eihän haaveilussa mitään pahaa. Miehet ja naiset käyttää niin erilaisia sanoja että niistä huomaa heti.

      • Anonyymi

        Niin tai näin, naisena en kuitenkaan näe aloituksessa sanoja joita en itsekin voisi käyttää. Joten avaisitko vähän mitä sellaista sä näät?


      • Anonyymi

        Trolliksi sopimattomasti paranoivalla taitaa olla kovin suppean empiirinen kokemus naisten laajasta henkis-seksuaalaisesta kirjosta ... ;-)

        m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolliksi sopimattomasti paranoivalla taitaa olla kovin suppean empiirinen kokemus naisten laajasta henkis-seksuaalaisesta kirjosta ... ;-)

        m

        Taasen siellä kommetoi näsä viisas mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasen siellä kommetoi näsä viisas mies.

        Närkästyikö suppean kokemuksen mies?


      • Anonyymi

        Ihana ukko toisin kun sinä


    • Anonyymi

      Tätä aloitusta voi luulla trolliksi ja voi ollakin, mistä sen tietää, mutta jaan itse saman tunteen! Kevättä on todellakin rinnassa, molemmissa tisuissa.

      Panettaa ihan sairaasti.

      Myös kesken työpalavereiden. Onneksi on etätyö. 😊 Olen jotenkin myös kiimassani kiihottunut ventovieraiden katseista. Tänään jopa kuvasin naistenpäivän kunniaksi tisujani (75DD) ja mietin, minne voisin ladata kuvat. Haluaisin, että mahdollisimman moni mies näkisi ne ja voisi runkata niiden äärellä. Mutta hirveetä nämä jutut.😅

      • Anonyymi

        PS. Päästin tytöt aijaa.comiin, löytyy hakusanalla #naistenpäivä202175DD

        Ja vielä tsemppiä aloittajalle! Tiedän, miltä susta tuntuu !!!


      • Anonyymi

        Oi, ihanat isot tisut. Haluisin katsella kun hierot niitä, runkata samalla ja lopuksi tulla niin että näet kuinka spermat ryöpsähtelee useina pumppauksina mahalleni. Tätä olisi kiva tehdä etätyöviikkojen piristykseksi, tuhmia tarinoita ja kiiman siivittämänä yhdessä runkkailua jossain anonyymissä sovelluksessa.


      • Anonyymi

        Ooh, sun rinnat kuulostaa ihanilta. Varmaan kiva huokailla niitä. Mulla on tosiaan B-kupilliset, puolikkaat greipit suunnilleen. Nännit näkyy selvästi puseron läpi. Teams-palaveriin pitää muistaa laittaa neuletakki tai iso huivi kaulaan...


      • Anonyymi

        Tarkotin hiplailla, enkä huokailla! Vaik varmaan tulee huokailtuakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, ihanat isot tisut. Haluisin katsella kun hierot niitä, runkata samalla ja lopuksi tulla niin että näet kuinka spermat ryöpsähtelee useina pumppauksina mahalleni. Tätä olisi kiva tehdä etätyöviikkojen piristykseksi, tuhmia tarinoita ja kiiman siivittämänä yhdessä runkkailua jossain anonyymissä sovelluksessa.

        Say no more. Ehkä vähän turhan uskaliasta ja sopimatonta, mutta olishan se nautinto. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooh, sun rinnat kuulostaa ihanilta. Varmaan kiva huokailla niitä. Mulla on tosiaan B-kupilliset, puolikkaat greipit suunnilleen. Nännit näkyy selvästi puseron läpi. Teams-palaveriin pitää muistaa laittaa neuletakki tai iso huivi kaulaan...

        Mun rinnat on tosiaan isot ja luomut muuten pienessä kuopassa. Miehet niitä kyllä aina huokailee. Mulle ei riitä omien rintojen hiplailu, tartten actionia nimenomaan alakertaan ja olen koukussa Satisfyereihin, varsinkin pro3:n. Lämmin suositus sille! 🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Say no more. Ehkä vähän turhan uskaliasta ja sopimatonta, mutta olishan se nautinto. 😅

        Salaista kivaa, todella kiihottavaa sellaista. Jos haluat, voimme aloittaa leikin tuhmilla tarinoilla. Katsotaan siitä rauhassa, tuleeko leikkeihin mukaan kuvia ja videoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS. Päästin tytöt aijaa.comiin, löytyy hakusanalla #naistenpäivä202175DD

        Ja vielä tsemppiä aloittajalle! Tiedän, miltä susta tuntuu !!!

        Pukeudu seksikkäästi työpäiväksi ja ota välillä tuhmia kuvia joissa vilauttelet tai muuten kiihottavia kuvia. Ois kiihottavaa viettää tauot sun kuvia katsellen. Pistä samalla tunnistella niin löytää helposti. -Etätöissä ei tarvi housuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooh, sun rinnat kuulostaa ihanilta. Varmaan kiva huokailla niitä. Mulla on tosiaan B-kupilliset, puolikkaat greipit suunnilleen. Nännit näkyy selvästi puseron läpi. Teams-palaveriin pitää muistaa laittaa neuletakki tai iso huivi kaulaan...

        Ihanat B-kupit, ja jos vielä nännit näkyy, niin minäkäyn kuumana sellaiseen naiseen ;)


    • Anonyymi

      Ei mun todistelulla ole mitään merkitystä, mutta nainen olen ihan oikeasti ja kiva kuulla, et muitakin panettaa. Ehkä se on toi aurinkoinen ilma ja kevään hormonit. Onneksi on tosiaan etätyö, eli voi välillä ottaa ”kahvitauon” ja hoitaa itse pahimmat kuumotukset. Huomenna piti tulla LVI firmasta joku mies katsomaan projektia, mut lykättiin nyt koska korona. Ehkä ihan hyvä :D

    • Anonyymi

      Äijät keskustelee keskenään ja kehuilee jonkun hyväätietämättömän kuvia. Sekoa jengii taas vaihteeksi.

      • Anonyymi

        Pakko kysyä, että minkäikäinen olet? Joku papparainen 56v? Kysyn sillä, että nuoremmille miehille naisten himot ja halut EI ole tabu ja jotain outoa, mitä pitää epäillä mieheksi. Ja nainen ei myöskään ole huora, vaikka se haluaa usein ja myös tyydyttää itseään leluilla. T. Nainen 75CC


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kysyä, että minkäikäinen olet? Joku papparainen 56v? Kysyn sillä, että nuoremmille miehille naisten himot ja halut EI ole tabu ja jotain outoa, mitä pitää epäillä mieheksi. Ja nainen ei myöskään ole huora, vaikka se haluaa usein ja myös tyydyttää itseään leluilla. T. Nainen 75CC

        Ja kirjoitin ihan tahallinen CC


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kysyä, että minkäikäinen olet? Joku papparainen 56v? Kysyn sillä, että nuoremmille miehille naisten himot ja halut EI ole tabu ja jotain outoa, mitä pitää epäillä mieheksi. Ja nainen ei myöskään ole huora, vaikka se haluaa usein ja myös tyydyttää itseään leluilla. T. Nainen 75CC

        Jos joku edes uskoisi että naiset täällä kirjoittelee.Kuppikoko merkitään 75c ihan tiedoksi.Ei cc vai onko sulla 75kuutionen moottori. Vai että nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku edes uskoisi että naiset täällä kirjoittelee.Kuppikoko merkitään 75c ihan tiedoksi.Ei cc vai onko sulla 75kuutionen moottori. Vai että nainen.

        Kuules tosikko, jos joku ei tiedä mitään naisten seksitarpeista niin missähän vika? Usko pois, jotkut miehet on jopa käytännössä kokeneet naisen himon :)

        Eri nainen


      • Anonyymi

        Kai sun nyt pitäis erottaa nainen miehestä, onhan sun isäs sentään lääkäri!


      • Anonyymi

        Niinpä, siis millä perusteella sitten nainen=mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, siis millä perusteella sitten nainen=mies?

        🐪💩


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus, mutta taitaa olla fantasiaa vaan. Missä Prismassa? Laita minihame ja korkosaappaat, niin tulen juttelemaan ;)

      • Anonyymi

        Täällä on ainakin 2 naista, joita panettaa. 😀 ap Nummelasta. Ja mä heräsin järkyttävää panetukseen . Tällä hetkellä fantasia on tosiaan ventovieraat. Siksi jaoin kuvaakin aijaa:ssa. En tiedä, tuleeko lisää.... yllä ehdotettu anonyymi seksi app kiinnostelis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on ainakin 2 naista, joita panettaa. 😀 ap Nummelasta. Ja mä heräsin järkyttävää panetukseen . Tällä hetkellä fantasia on tosiaan ventovieraat. Siksi jaoin kuvaakin aijaa:ssa. En tiedä, tuleeko lisää.... yllä ehdotettu anonyymi seksi app kiinnostelis.

        Tossa kannattaa vaan tiedostaa että ne videot on sitten sen vastapuolen hallussa ja jaettavissa kelle ja mihin vain.


    • Luin juuri ketjun läpi. JA MÄ JUMALAUTA KÄYN AINA VAAN LÄHIKAUPASSA!

      Minkä mahdollisuuden olenkaan menettänyt tässä vuosien saatossa. Juu, varmaan, jos olisin prismassa ja tulisit sanomaan, mennäänkö panee, menisin heti. Pystypano sovituskopissa ei ole ongelma, ja sytytys toimisi varmaan nollasta satasen sekunnissa.

      Mutta kun se ei vaan mene noin, miksi se ei mene, en tiedä, mutta ei mene.

      Olen jutellut useamman naisen kanssa ja ihan samoja juttuja heillä, ja toki miehilläkin. Tuskainen panetus, tunnistan sen itsestänikin kun se iskee päälle. Päiväkausiin ei ole mikään mielessä muu kuin seksi. Päivä päivältä menee vaan fantasiat roisimmiksi. Juuri tuo sovituskopissa suoraan perseeseen kuullostaa sellaiselta, mikä voisi itselläkin pyöriä päässä.

      Miksi me ei kumminkaan tehdä noin? Koska meidät on kasvatettu ja sivistetty olemaan tekemättä noin. Paitsi joskus sopivissa olosuhteissa kapakassa.

      Tuollainen fantasia on kumminkin toteutettavissa aika helpostikin. Se ei vaan käy spontaanisti, sen joutuu sopimaan.

      "Herra sinisissä suomi ferkkareissa torstaina aamupäivällä kello 11 Nummelan prisman hedelmäosaston melonihyllyllä - mene kysymään, oletko etsimässä mieluummin kurpitsoja ja mies vastaa, en, vaan melonisi vaikuttavat kiinnostavimmilta" jonka jälkeen molemmat tietää, mistä on kysymys. Nainen voi vielä heittää varmuudeksi, mennäänkö panemaan nalastusoaston pukukoppiin, johon voi vaan todeta, että KYLLÄ.

      Sensijaan, jos aloittaja tai minä lähdettäisiin kysymään jokaiselta ohikulkijalta prismassa, että "mennäkseen panee" olisi aika todennäköistä, että hyvin nopeasti joutuisi vaihtamaan cittariin.

      Mutta palatakseni aloittajan viestiin.

      Helvetin kiimainen ajatus, ja et ole ainoa nainen, joka ajattelee noin, teitä on paljon. Sanoin kuin miehiäkin, se ei ole yllätys tietenkään se.ja jos tulisit kysymään pannaanko, niin kyllä, olisin valmis. Mutta en käy vakituiseen Nummelan prismassa. Viimeksi joskus -90 luvulla

      • Anonyymi

        Näin se juur on, sosiaaliset normit on vahvat. Eikä me saadakaan käyttäytyä kuten luolaihmiset, parempi näin. Mut olis upeaa joskus toteuttaa tollanen skenaario. Kai mäkin naisena kuitenkin pelkään, että vastaus on ei ja kutsuu vartijat paikalle :D

        Tää korona on kyllä piinaa. Mitä kauempana meitä käsketään olemaan toisistamme ja peremmälle itseensä sitä vierasta miestä haluaa.

        Mä olen alkuperäinen aloittaja ja Lahdessa, isotissinen taisi olla Nummelassa. Et kyllä meitä on ympäri Suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se juur on, sosiaaliset normit on vahvat. Eikä me saadakaan käyttäytyä kuten luolaihmiset, parempi näin. Mut olis upeaa joskus toteuttaa tollanen skenaario. Kai mäkin naisena kuitenkin pelkään, että vastaus on ei ja kutsuu vartijat paikalle :D

        Tää korona on kyllä piinaa. Mitä kauempana meitä käsketään olemaan toisistamme ja peremmälle itseensä sitä vierasta miestä haluaa.

        Mä olen alkuperäinen aloittaja ja Lahdessa, isotissinen taisi olla Nummelassa. Et kyllä meitä on ympäri Suomea.

        Täälltä Nummelasta kirjoitan..en kirjoittanut vielä mittojani kun kukaan ei vielä kysynyt😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin se juur on, sosiaaliset normit on vahvat. Eikä me saadakaan käyttäytyä kuten luolaihmiset, parempi näin. Mut olis upeaa joskus toteuttaa tollanen skenaario. Kai mäkin naisena kuitenkin pelkään, että vastaus on ei ja kutsuu vartijat paikalle :D

        Tää korona on kyllä piinaa. Mitä kauempana meitä käsketään olemaan toisistamme ja peremmälle itseensä sitä vierasta miestä haluaa.

        Mä olen alkuperäinen aloittaja ja Lahdessa, isotissinen taisi olla Nummelassa. Et kyllä meitä on ympäri Suomea.

        Juu, minulla on ystäviä, jotka tuosta samaisesta tuskasta on kertonut ja uskon helpolla. Tämä piirien pienentyminen on aiheuttanut ns. Normaalien sosiaalisten satunnaisten törmäämisen loppumisen liki kokonaan, olkoot se vaikka satunnainen tapaaminen työmatkalla hotellilla aulabaarissa lasillisella jonkun ihmisen kanssa tai vauhdikas joraushetki yökerhossa (jossa käyn tyyliin kerran vuoteen) sitten pää alkaa kehittää roisimpaa ja hurjempaa fantasiaa toisensa perään. Sama ihan miehillä ja naisilla.

        Kun normaalisti riittäisi pikku flirtti, nyt pitäisi tuuppaa jo perseeseen pukukopissa 🤣

        Onhan tuo mahdollista toteuttaa, mutta se pitää vaan sopia etukäteen, että sellainen onnistuu. Kiihittavaahan sekin olisi törmätä hedelmätiskillä ja käydä vetää kierros kesken kauppareissun, vaikka sovitusti.

        Juu, Nummelaan muuten vartti matkaa.
        Lahteen tunti.

        Ei sillä, että olisi tykyttämässä, mutta noin ajatuksen tasolla kiehtovaa .


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Juu, minulla on ystäviä, jotka tuosta samaisesta tuskasta on kertonut ja uskon helpolla. Tämä piirien pienentyminen on aiheuttanut ns. Normaalien sosiaalisten satunnaisten törmäämisen loppumisen liki kokonaan, olkoot se vaikka satunnainen tapaaminen työmatkalla hotellilla aulabaarissa lasillisella jonkun ihmisen kanssa tai vauhdikas joraushetki yökerhossa (jossa käyn tyyliin kerran vuoteen) sitten pää alkaa kehittää roisimpaa ja hurjempaa fantasiaa toisensa perään. Sama ihan miehillä ja naisilla.

        Kun normaalisti riittäisi pikku flirtti, nyt pitäisi tuuppaa jo perseeseen pukukopissa 🤣

        Onhan tuo mahdollista toteuttaa, mutta se pitää vaan sopia etukäteen, että sellainen onnistuu. Kiihittavaahan sekin olisi törmätä hedelmätiskillä ja käydä vetää kierros kesken kauppareissun, vaikka sovitusti.

        Juu, Nummelaan muuten vartti matkaa.
        Lahteen tunti.

        Ei sillä, että olisi tykyttämässä, mutta noin ajatuksen tasolla kiehtovaa .

        Aika ihana ajatus😍 N 34 Nummelasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälltä Nummelasta kirjoitan..en kirjoittanut vielä mittojani kun kukaan ei vielä kysynyt😍

        Mitkä on sun mitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä on sun mitat?

        Olen pieni ja pippurinen😍.. 157 56 B vaaleat pitkät hiukset


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika ihana ajatus😍 N 34 Nummelasta

        Siinä sitä olisikin ihmettelemistä, kun yhtäkkiä lähikauppa vaihtuisi Nummelan Prismaan.

        "No kun siellä on tarjonta ja eritoten palvelu ylivoimaisen rentouttavaa ja hyvää. Melonit on meheviä ja tuoretta piirakkaa aina tarjolla" 😆

        Olisi hauska laittaa vaan pelkät farkut jalkaan, ilman kalsareita ja koko setti niin simppeliksi, että homma toimii ilman hässäkkää. Vielä ennen kaupassakäyntiä kiihittavia viestejä puolin ja toisin ja tuntomerkit kohdilleen, sitten tapaaminen sopivassa hyllyvälissä. Mekkoa ylös ja vähän housuja alas ja ei muuta kuin sisään suoraan kiihkeästi punpaten loppuun asti ja mällit sisään... molemmat lähtisi jatkamaan valuvana vaan kotiinpäin


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Siinä sitä olisikin ihmettelemistä, kun yhtäkkiä lähikauppa vaihtuisi Nummelan Prismaan.

        "No kun siellä on tarjonta ja eritoten palvelu ylivoimaisen rentouttavaa ja hyvää. Melonit on meheviä ja tuoretta piirakkaa aina tarjolla" 😆

        Olisi hauska laittaa vaan pelkät farkut jalkaan, ilman kalsareita ja koko setti niin simppeliksi, että homma toimii ilman hässäkkää. Vielä ennen kaupassakäyntiä kiihittavia viestejä puolin ja toisin ja tuntomerkit kohdilleen, sitten tapaaminen sopivassa hyllyvälissä. Mekkoa ylös ja vähän housuja alas ja ei muuta kuin sisään suoraan kiihkeästi punpaten loppuun asti ja mällit sisään... molemmat lähtisi jatkamaan valuvana vaan kotiinpäin

        Ooooh. Oli pakko aloittaa aamu meditoinnilla ja joogalla !!! Tästä panetuksesta ei pääse muuten eroon. Ja jonkun iloksi ehkä, mun melonit löytyy aijaa.com hästägillä afteryogafeelsgood 👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pieni ja pippurinen😍.. 157 56 B vaaleat pitkät hiukset

        Pienet ja pippuriset on kuumimpia. Haluaisin tehdä sun kanssa yhdessä ostoksia. Sulla ois lyhyt hame eikä alusvaatteita. Välillä kyykyssä katsoisit jotain alahyllyltä ja vähän levittäisit jalkojasi. Näkisit miten minulla kyrpä alkaisi pullottamaan housuissani. Sinulla alkaisi nännit näkymään ohuen paidan läpi. Saavuttaisiin yhdessä vaateosastolle. Ensin kävisimme vaatteita läpi missä haluaisimme toisemme nähdä. Menisit ensin pukukoppiin, mutta jättäisit verhon hieman raolleen että voisin tirkistellä raosta vaatteiden vaihtoa. Sitten minä teksin saman ja sinä saisit tirkistellä. Lopulta livahtaisimme samaan koppiin kun kiima olisi niin kova ettemme voisi olla ilman panemista.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Siinä sitä olisikin ihmettelemistä, kun yhtäkkiä lähikauppa vaihtuisi Nummelan Prismaan.

        "No kun siellä on tarjonta ja eritoten palvelu ylivoimaisen rentouttavaa ja hyvää. Melonit on meheviä ja tuoretta piirakkaa aina tarjolla" 😆

        Olisi hauska laittaa vaan pelkät farkut jalkaan, ilman kalsareita ja koko setti niin simppeliksi, että homma toimii ilman hässäkkää. Vielä ennen kaupassakäyntiä kiihittavia viestejä puolin ja toisin ja tuntomerkit kohdilleen, sitten tapaaminen sopivassa hyllyvälissä. Mekkoa ylös ja vähän housuja alas ja ei muuta kuin sisään suoraan kiihkeästi punpaten loppuun asti ja mällit sisään... molemmat lähtisi jatkamaan valuvana vaan kotiinpäin

        Mitä jos me kaikki ajettais Nummelan prismaan sovittuna päivänä, ilman alkkareita. katotaan kuka päätyy mihinkin koppiin. Ja kohta ollaan iltasanomissa niin ku se tillin nuuhkija :D Nummelan prisma jpuduttiin sulkemaan kiimaisten asiakkaiden takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooooh. Oli pakko aloittaa aamu meditoinnilla ja joogalla !!! Tästä panetuksesta ei pääse muuten eroon. Ja jonkun iloksi ehkä, mun melonit löytyy aijaa.com hästägillä afteryogafeelsgood 👄

        Nyt vaikeutui etätöiden teko kun alkoi panettamaan niin kovasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vaikeutui etätöiden teko kun alkoi panettamaan niin kovasti.

        Tiedän, yritä meditoida! Se voi auttaa. T. Isotisu, mä EN ole Nummelasta😅 Tässä menee sekaisin, kuka vastaa mihinkin. ap oli Nummelasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos me kaikki ajettais Nummelan prismaan sovittuna päivänä, ilman alkkareita. katotaan kuka päätyy mihinkin koppiin. Ja kohta ollaan iltasanomissa niin ku se tillin nuuhkija :D Nummelan prisma jpuduttiin sulkemaan kiimaisten asiakkaiden takia.

        "Kiimainen spermalinko levitti koronaa Nummelan prisman sovituskopissa. Katso valvontakameran kuvat"

        Vittu ja meikäläinen lähti samantien ranskanopiskeluun muukalaislegioonaan tai otti otti törnin konepäällikkönä filippiiniläisten merimiesten kanssa villin linjan rahtilaivalle kahden vuoden pestillä ilman maahantulo-oikeutta. Vähän paskempi palkkakin riittäisi 😆

        Sen verran asia kiehtoo, että mulla yhtäkkiä alkoi tehdä mieli kumminkin mennä selailemaan hyllyjen väliin rainbow tonnikaloja 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, yritä meditoida! Se voi auttaa. T. Isotisu, mä EN ole Nummelasta😅 Tässä menee sekaisin, kuka vastaa mihinkin. ap oli Nummelasta

        Eli Lahti, eikös siellä ole prisma ja sittari kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, yritä meditoida! Se voi auttaa. T. Isotisu, mä EN ole Nummelasta😅 Tässä menee sekaisin, kuka vastaa mihinkin. ap oli Nummelasta

        Yritin, mutta ajatuksiin tulee aina kuvien rinnat. Mietin miten haluaisin hieroa niitä ja imeä nännejä. Miten rajua ja kiihkeää seksi olisi kun molemmat aivan kiimaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienet ja pippuriset on kuumimpia. Haluaisin tehdä sun kanssa yhdessä ostoksia. Sulla ois lyhyt hame eikä alusvaatteita. Välillä kyykyssä katsoisit jotain alahyllyltä ja vähän levittäisit jalkojasi. Näkisit miten minulla kyrpä alkaisi pullottamaan housuissani. Sinulla alkaisi nännit näkymään ohuen paidan läpi. Saavuttaisiin yhdessä vaateosastolle. Ensin kävisimme vaatteita läpi missä haluaisimme toisemme nähdä. Menisit ensin pukukoppiin, mutta jättäisit verhon hieman raolleen että voisin tirkistellä raosta vaatteiden vaihtoa. Sitten minä teksin saman ja sinä saisit tirkistellä. Lopulta livahtaisimme samaan koppiin kun kiima olisi niin kova ettemme voisi olla ilman panemista.

        Mielenkiintoinen mies olet..kiva kuulla tykkäät tälläisistä pien kasvuisista. Olis kiva katsella sua ilmanvaatteita kopissa ehkä haluisin muutakin😍 N 34


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen mies olet..kiva kuulla tykkäät tälläisistä pien kasvuisista. Olis kiva katsella sua ilmanvaatteita kopissa ehkä haluisin muutakin😍 N 34

        Saisit kopissa kaikessa rauhassa tutkia mitä on tarjolla. Saisit kosketella ja maistella kaikkialta. Mitä tekisit? kauanko kestäisi että nostaisit hamettasi ja nojautuisit seinää vasten?


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Eli Lahti, eikös siellä ole prisma ja sittari kanssa?

        On joo, ja kaksikin Prismaa. Mun on Launeen Prisma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On joo, ja kaksikin Prismaa. Mun on Launeen Prisma.

        Olisko niin, että prismassa ja sittarissa on perustason panoa. Stockmannilla laatukamaa, ja tarjoustalossa tai Kärkkäisellä poljetaan sitten kuin tulpatonta mopoa 😬

        Launeen prisma. Käymätön paikka . Pitäisikö tehdä tutkimusmatka ja alkaa ehdottelemaan kaikille naisille panoa pukukopissa, josko vaikka tärppäosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisit kopissa kaikessa rauhassa tutkia mitä on tarjolla. Saisit kosketella ja maistella kaikkialta. Mitä tekisit? kauanko kestäisi että nostaisit hamettasi ja nojautuisit seinää vasten?

        Suukottelisin sun kehoa hellästi ja maistelisin aluksi sitä..kunnes "söisin" kokonaan😍 sit siirtäisin lyhyttä hamettani nojaisin seinää vasten..odottaisin kun tulisi..😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suukottelisin sun kehoa hellästi ja maistelisin aluksi sitä..kunnes "söisin" kokonaan😍 sit siirtäisin lyhyttä hamettani nojaisin seinää vasten..odottaisin kun tulisi..😍

        Sun ajattelu sovituskopissa saa mut tosi kovaksi. Kun nostat hametta niin suutelesin sua, samalla tarttuisin sun reisistä kiinni, nostaisin sut seinää vasten ja panisin kovasti sitä vasten. Oisit tiiviisti mun ja seinän välissä etkä vois tehdä muuta kuin nauttia panosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin, mutta ajatuksiin tulee aina kuvien rinnat. Mietin miten haluaisin hieroa niitä ja imeä nännejä. Miten rajua ja kiihkeää seksi olisi kun molemmat aivan kiimaisia.

        Uuuuh, älä! 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuuuh, älä! 😘

        Koitan olla ajattelematta miten ottaisin jaloista kiinni, levittäisin ne, nuolisin hitaasti, tarttuisin pyllystä, puristelisin, nainen kiimaisena painaisi päätäni tiukemmin itseään vasten, pitkittäisin nuolemalla ja sormillani orgasmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun ajattelu sovituskopissa saa mut tosi kovaksi. Kun nostat hametta niin suutelesin sua, samalla tarttuisin sun reisistä kiinni, nostaisin sut seinää vasten ja panisin kovasti sitä vasten. Oisit tiiviisti mun ja seinän välissä etkä vois tehdä muuta kuin nauttia panosta.

        Samoin täällä..etätöissä olen myös vilkuilen sivustoa. Ihkua kuulla että nautit viesteistä myös täällä paikat kihelmöi😍 pienuuteni tossa tilassa auttaa sua..nauttisin varmaan kun panisit minua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täällä..etätöissä olen myös vilkuilen sivustoa. Ihkua kuulla että nautit viesteistä myös täällä paikat kihelmöi😍 pienuuteni tossa tilassa auttaa sua..nauttisin varmaan kun panisit minua..

        Pitäisin huolen siitä että nauttisit yhtä paljon kuin minäkin. Pitäisi valita kauppareissulle sellainen aika ettei siellä ole paljoa muita ihmisiä. Tilanne niin kiihottava ettei seksi äänettömästi voisi onnistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitan olla ajattelematta miten ottaisin jaloista kiinni, levittäisin ne, nuolisin hitaasti, tarttuisin pyllystä, puristelisin, nainen kiimaisena painaisi päätäni tiukemmin itseään vasten, pitkittäisin nuolemalla ja sormillani orgasmia.

        Uuuu uuu , tarinoi vaan lisää ja jos haluat nähdä peppuni, niin kurkkaapa aijaasta afteryogabootyandboobs 😉 se kuva on just sulle, vaikkei haittaa, jos muutkin katsoo. Katsottaviahan me ollaan. Kuka tahansa ei saa koskea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuuu uuu , tarinoi vaan lisää ja jos haluat nähdä peppuni, niin kurkkaapa aijaasta afteryogabootyandboobs 😉 se kuva on just sulle, vaikkei haittaa, jos muutkin katsoo. Katsottaviahan me ollaan. Kuka tahansa ei saa koskea!

        Tosi hyvät kuvat. Olet mielettömän seksikäs. Aamulla herään vierestäsi. Pyydän sinua tekemään joogaharjoituksesi alasti. Katsellessani venyttelyjäsi en voi olla koskettematta itseäni. Kesken harjoitusten tulen viereesi ja koskettelen rintojasi ja sivelen pilluasi. Jatkat harjoitusta vaikka häiritsenkin. Laitat kätesi suorin jaloin lattiaan. Läpsäisen pyllyän ja levitän jalkojasi hieman takaapäin. Kesken venytyksen työnnyn sisääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hyvät kuvat. Olet mielettömän seksikäs. Aamulla herään vierestäsi. Pyydän sinua tekemään joogaharjoituksesi alasti. Katsellessani venyttelyjäsi en voi olla koskettematta itseäni. Kesken harjoitusten tulen viereesi ja koskettelen rintojasi ja sivelen pilluasi. Jatkat harjoitusta vaikka häiritsenkin. Laitat kätesi suorin jaloin lattiaan. Läpsäisen pyllyän ja levitän jalkojasi hieman takaapäin. Kesken venytyksen työnnyn sisääsi.

        Sun pitää hoitaa mun p.llu ennenkuin pääset sisään. Haluan useita orkkuja. Haluan myös kalusi suuhuni ennen p.mppaa. Toivottavasti kestät. Miehet tulee yleensä liian nopeasti. 👅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää hoitaa mun p.llu ennenkuin pääset sisään. Haluan useita orkkuja. Haluan myös kalusi suuhuni ennen p.mppaa. Toivottavasti kestät. Miehet tulee yleensä liian nopeasti. 👅

        Aamulla sun ensimmäinen tehtävä on imeä minulta löysät pois. Lauean sun suuhun, jotta jatkossa kestän pidempään. Aloitat joogaamisen alasti ja minä hieron sinua lämmittävällä hierontaöljyllä. Levitän öljyä rinnoillesi, pyllyllesi ja kaikkialle. Jalkoja hieroessa lähestyn hitaasti pilluasi jota kosketan vain hieman. Hieron lisää läheltä pillua kunnes kosketan sitä kunnolla. Kun vaihdat asentoa työnnän sormeni sisääsi samalla kun annan kielihoitoa klitoriksellesi. Hieron pilluasi sisäpuolelta nautinnollisen hitaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää hoitaa mun p.llu ennenkuin pääset sisään. Haluan useita orkkuja. Haluan myös kalusi suuhuni ennen p.mppaa. Toivottavasti kestät. Miehet tulee yleensä liian nopeasti. 👅

        Mikä jooga-asento sopii parhaiten suihinottoon, entä pillun nuolemiseen? Mikä taas toisi rinnat parhaiten esille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisin huolen siitä että nauttisit yhtä paljon kuin minäkin. Pitäisi valita kauppareissulle sellainen aika ettei siellä ole paljoa muita ihmisiä. Tilanne niin kiihottava ettei seksi äänettömästi voisi onnistua.

        Haluisin fantasioida kanssasi myöhemmin illalla kun tyttöni menee nukkuu😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo, ja kaksikin Prismaa. Mun on Launeen Prisma.

        Moi. Koskas meet launeen prismaan?voisin auttaa neitoa puutteessa😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin fantasioida kanssasi myöhemmin illalla kun tyttöni menee nukkuu😍

        Iltaisin katson vain telkkaria ennen nukahtamista, mutta laita kikissä viestiä nimimerkille prismapano niin voin lähetellä sulle fantasioita joita voit lueskella yksin käsi peiton alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin fantasioida kanssasi myöhemmin illalla kun tyttöni menee nukkuu😍

        Mihin aikaan tyttösi menee nukkumaan? Lataa sitten kik puhelimellesi. Jos et ole aiemmin tutustunut siihen niin se on täysin anonyymi viestisovellus. Keksit vain nimimerkin ja syötät jotain sähköpostiosoitteeksi, se ei tarvi aitoa sähköpostiosoitetta. Sitten etsit prismapano nimimerkin, pistät jotain viestiä ja kun luen viestin niin kirjoitan sinulle mitä haluaisin kanssasi tehdä. Voit sitten lukea sitä töissä tauoilla tai yöllä iltasadun jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltaisin katson vain telkkaria ennen nukahtamista, mutta laita kikissä viestiä nimimerkille prismapano niin voin lähetellä sulle fantasioita joita voit lueskella yksin käsi peiton alla.

        Nukahdin tyttö valvoi pitkään jotain varmaankin vaistosi😍 Laittaisitko nyt jotain kivaa voisin lueskella peiton alla kädessä pieni apuri😍 aloitan työt klo 9.00..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukahdin tyttö valvoi pitkään jotain varmaankin vaistosi😍 Laittaisitko nyt jotain kivaa voisin lueskella peiton alla kädessä pieni apuri😍 aloitan työt klo 9.00..

        Heräämme lusikassa. Hitaasti silittelen sinua mahasta. Hitaasti nostan kättäni ylemmäs jolloin se koskee rintojen alaosaan. Hierot hitaasti peppuasia etumustani vasten ja tunnet kuinka alan kovettua. Hieron rintojasi voimakkaammin. Käännän päätäsi jotta voin suudella kiihkeästi. Käännän sinut selälleen ja tulen päällesi. Suudelman jälkeen menen alaspäin alkaen suudella rintojasi. Hieron niitä hellästi samalla imen nännejäsi. Toisella kädellä silitän alapäätäsi. Jatkan matkaani alemmas. Suutelen napaasi. Jatkan alemmas, pyöritän kieltäni klitoriksesi ympärillä. Viimein nuolaisen kunnolla. Otan klitoriksen huulieni väliin, imen ja näykin sitä. Työnnän sormeni sisääsi. Liikuttelen sormeani ja tunnen kuinka alat kostua. Kosteutesi kiihottaa minua. Jatkan käsittelyäsi niin pitkään että alat huohottamaan ja selkäsi menee kaarelle. Orgasmin jälkeen annan sinun hetken levähtää kunnes työnnyn sisääsi. Nostan jalkasi olkapäilleni ja työnnyn voimakkaasti sisään. Panen kiihkeästi. En halua vielä tulla, joten käännän sinut ympäri. Nostan peppusi ylös ja työnnyn takaapäin. Kasvosi ovat tyynyä vasten ja pidän käsiäsi selkäsi takana kiinni. Nyt pillusi on herkullisesti tyrkyllä ja jatkan panemista. En voi enää pitkittää tulemistani vaan kiimaisena panen sinua vain nopeampaa tietäen etten kestä enää kauaa. Lopulta laukean sisällesi. Kaadun vierellesi sänkyyn ja otan sinut syleilyyni. Lopuksi silittelen, suutelen ja pidän sinua syleilyssäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukahdin tyttö valvoi pitkään jotain varmaankin vaistosi😍 Laittaisitko nyt jotain kivaa voisin lueskella peiton alla kädessä pieni apuri😍 aloitan työt klo 9.00..

        Pahoittelen että kesti vastata. Mitä pidit ja kerkesitkö nauttia siitä ennen töiden alkua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukahdin tyttö valvoi pitkään jotain varmaankin vaistosi😍 Laittaisitko nyt jotain kivaa voisin lueskella peiton alla kädessä pieni apuri😍 aloitan työt klo 9.00..

        Olet juuri aloittamassa palaveria kun ovikellosi soi. Ihmettelet kuka on tulossa aikaisin aamulla. Avaat oven jonka takana olen minä. Ihmettelet asiaa, mutta tervehdit juostessasi palaveriin. Palaverin aikana tulen taaksesi. Hieron toimistotyössä kipeytyneitä hartioitasi nautinnollisesti. Välillä hieron kaulaasi stimuloiden nautinnonpisteitä. Suutelen hellästi niskaasi. Nautit käsittelystäsi etkä vastustele kun nostan sinulta paidan pois. Jatkan hieromistasi, mutta nyt hieron välillä rintojasikin. Nojaudut minua vastes antaen paremmil tilaa käsilleni. Sinua alkaa kiihottaa kun nojaat rintaani vasten ja käteni seikkailevat rinnoillasi. Välillä otan nännisi sormieni väliin. Nostan sinut seisomaan ja lasken housusi alas. Kun housut ovat poissa istut uudelleen tuoliisi. Tulen eteesi. Levitän jalkasi polvista kiinni pitäen. Olen edeleen palaverissa, mutta keskittymisesi alkaa häiriintyä kun tunnet kieleni jalkovälissäsi. Nuolen sinua hitaasti. Välillä nousen ylös jotta saan riisuttua omat vaatteeni pois. Housuja pois ottaessani näet kiihottuneen kyrpäni. Et voi vastustaa kiusausta vaan puristat sitä kädelläsi ja runkkaat hetken. Imaiset sen suuhusi ja se tuntuu taivaalliselta. Jatkat hetken suihinottoa, kunnes sinulta kysytään jotain palaverissa. Vastatessasi nostain sinut jälleen ylös tuolistasi ja nyt istun siihen. Ohjaan sinut syliini. Ohjaat kyrpäni liukkaaseen pilluusi ja inahdat hieman tuntiessani kovuuteni sisälläsi. Palaveri kestää vielä, mutta alat hitaasti ratsastamaan päälläni. Palaveri kestää vielä puolituntia ja koko sen ajan teet hidasta liikettä joka lisää molempien kiihottumista. Kun palaveri viimein loppuu, nostan ylös, työnnän mahallasi pöydän laidalle ja työnnyn sisässi sillä kiihkolla mikä on sisälleni kertynyt palaverin aikana. Loppu seksimme on raivokasta panemista, eikä kestä kauaa kun tunnen kuinka pillusi alkaa supistella kyrpäni ympärillä joka on minunkin kestämiselle liikaa ja laukean sisällesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelen että kesti vastata. Mitä pidit ja kerkesitkö nauttia siitä ennen töiden alkua?

        Olet ihku😗..pidin juuri tunnin tauon lueskelin sun viestisi kun samalla tein hyvää😍 sain useamman sellaisen siulle fantasiassa😍 kiitti ja suukko..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihku😗..pidin juuri tunnin tauon lueskelin sun viestisi kun samalla tein hyvää😍 sain useamman sellaisen siulle fantasiassa😍 kiitti ja suukko..

        Suukkoja takaisin. Mukava että tykkäsit. Kiihottavaa ajatella sinua nauttimassa teksteistäni. Mistä pidit eniten tai millaisia tekstejä haluaisit jatkossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suukkoja takaisin. Mukava että tykkäsit. Kiihottavaa ajatella sinua nauttimassa teksteistäni. Mistä pidit eniten tai millaisia tekstejä haluaisit jatkossa?

        Pärjään varmaan vurokauden näillä😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pärjään varmaan vurokauden näillä😍

        Tarvin vielä iltafantasian. Sinulla on vapaapäivä. Lapsesi on hoidossa ja olet ollut yötä luonani. Heräät yksin sängystäni. Minulla on jo tärkeä palaveri menossa. Tulet työhuoneeseeni ja istut nojatuoliin joka on pöytäni edessä. Sinulla on päälläsi pitkä valkoinen t-paita joka juuri ja juuri peittää paikasi. Nännisi näkyvät hieman paidan läpi kohoumina. Katsot ilkikurisesti silmiini ja puret hampaillasi seksikkäästi alahuultasi. Naurahdat kun sekoan sanoissani sinua katsellessa. Nostat toisen jalkasi nojatuolin käsinojalle jolloin minulle avautuu suora näkymä paljaalle pillullesi. Viet hitaasti kätesi alas ja hierot hitaasti itseäsi. Levität pillunhuulia jolloin näen alkavaa kosteutta. Viet toisen käden rinnallesi ja puristelet sitä. Kasvoiltasi näkyy kuinka nautit tilanteesta. Jotta voisin keskittyä paremmin palaveriin nostan sähköpöytäni seisomisasentoon jotta se peittää sinut. Nouset seisomaan ja riitsut t-paidan. Nielaisen kuuluvasti. Kävelet kohti pöytääni itseäsi kosketellen. Konttaan pöydän alle ja pian tunnen kätesi vyölläni. En pysty estämään ja kohta housuni ovat alhaalla. Kyrpäni on jo hieman herännyt kun otat siitä kiinni. Koskettelet hitaasti kyrpääni ja pallejani. Nautin kosketuksistasi. Osaat tuottaa valtavasti nautintoa. Tunnen kuinka kielellä nuolet hitaasti pallejani ja kyrpääni ennen kuin imaiset kyrpäni kokonaan suuhusi. Pyörittelet kieltäsi sen ympärillä. Jalkani meinaavat notkahtaa nautinnosta, mutta pystyn kokoamaan itseni. Olet todella hyvä suihinottaja. Pitkität hoitoa melkein palaverin loppuun kunnes aloitat kovan imun. Laukean suuhusi. Nouset pöydän alta ja pyörittelet spermaani suussasi. Jään odottamaan innolla palaverin loppumista että pääsen kimppuusi kostamaan äskeisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pärjään varmaan vurokauden näillä😍

        Haluaisin tietää enemmänkin susta. Olet yhden lapsen yksinhuoltaja? Menee jo sekaisin kuka täällä on kuka niin olitko mistäpäin? Kuvaile vähän enemmän ulkonäköäsikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pärjään varmaan vurokauden näillä😍

        Tänään tylsääkin tylsempi etäpalaveri. Panettaa kun fantasioin että oisit ottamassa suihin palaverin aikana. Millainen nainen olet, nauttisitko kiusaamisesta ja suihinottamisesta niin että toinen ei voi kuin hiljaa nauttia sinun taidokkaasta työskentelystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin tietää enemmänkin susta. Olet yhden lapsen yksinhuoltaja? Menee jo sekaisin kuka täällä on kuka niin olitko mistäpäin? Kuvaile vähän enemmän ulkonäköäsikin.

        Hei😍 saitko viestin illalla kerroin enemmän jostakin syystä viesti hävinnyt🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei😍 saitko viestin illalla kerroin enemmän jostakin syystä viesti hävinnyt🤔

        En valitettavasti saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään tylsääkin tylsempi etäpalaveri. Panettaa kun fantasioin että oisit ottamassa suihin palaverin aikana. Millainen nainen olet, nauttisitko kiusaamisesta ja suihinottamisesta niin että toinen ei voi kuin hiljaa nauttia sinun taidokkaasta työskentelystä?

        Nauttisin kun olisit puhelimmessa keskustelemassa, suukottelisin vatsaasi ja samalla hieroisin kovettuneita "kananmunia" 😍 kiihottaa aivan valtavasti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauttisin kun olisit puhelimmessa keskustelemassa, suukottelisin vatsaasi ja samalla hieroisin kovettuneita "kananmunia" 😍 kiihottaa aivan valtavasti..

        Housuissa alkaa tuntumaan pientä kovenemista kun mietin miten teksit hyvää kun itsellä pitäis koittaa olla asiallisesti kun puhuu toisen kanssa ettei toinen hoksaisi mitä tapahtuu. Voin kuvitella miten rietas näky ois kun katsoisin alaspäin ja näkisin sinut suukottelemassa ja koskettelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauttisin kun olisit puhelimmessa keskustelemassa, suukottelisin vatsaasi ja samalla hieroisin kovettuneita "kananmunia" 😍 kiihottaa aivan valtavasti..

        Ajattelin sinua samalla kun koskettelin itseäni. Nyt olen aivan kovana. Otin jo housunikin pois kun ne alkoivat ahdistaa. Kohta alkaa palaveri. Ajatus sinusta hoitamassa kovaa kyrpääni palaverin aikana saa minut vain kovemmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauttisin kun olisit puhelimmessa keskustelemassa, suukottelisin vatsaasi ja samalla hieroisin kovettuneita "kananmunia" 😍 kiihottaa aivan valtavasti..

        Ruokatauolla fantasioin siitä että minulla olisi työmatka sielläpäin. Töiden jälkeen tulisin luoksesi viattomasti vain kahville. Olisit yksin kotona. Kun kurkottaisit kahvitarpeita tulisin taaksesi ja ottaisin lantiostasi kiinni. Liikkeesi pysähtyisi kädet ylhäällä. Nostaisin käsiäni rinnoillesi. Samalla suutelesin kaulaasi. Tarttuisit käsilläsi päästäni kiinni samalla kääntäen omaa päätäsi niin että huulemme kohtaisi. Tuntisit kovuuteni alaselkääsi vasten. Kääntäisin sinut ympäri ja nostaisin keittiötasolle. Riisuisin paitasi ja suutelisin rintojasi. Käsilläni levittäisin jalkojasi ja veisin ne hameesi alle. Vetäsisin pillusi paljaaksi. Tarttuisin peppuusi ja ottaisin syliin. Nostaisin sinut selälleen keittiön pöydälle. Ottaisin sinut siinä kaikella kiihkeydellä mitä viestittelymme on saanut aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruokatauolla fantasioin siitä että minulla olisi työmatka sielläpäin. Töiden jälkeen tulisin luoksesi viattomasti vain kahville. Olisit yksin kotona. Kun kurkottaisit kahvitarpeita tulisin taaksesi ja ottaisin lantiostasi kiinni. Liikkeesi pysähtyisi kädet ylhäällä. Nostaisin käsiäni rinnoillesi. Samalla suutelesin kaulaasi. Tarttuisit käsilläsi päästäni kiinni samalla kääntäen omaa päätäsi niin että huulemme kohtaisi. Tuntisit kovuuteni alaselkääsi vasten. Kääntäisin sinut ympäri ja nostaisin keittiötasolle. Riisuisin paitasi ja suutelisin rintojasi. Käsilläni levittäisin jalkojasi ja veisin ne hameesi alle. Vetäsisin pillusi paljaaksi. Tarttuisin peppuusi ja ottaisin syliin. Nostaisin sinut selälleen keittiön pöydälle. Ottaisin sinut siinä kaikella kiihkeydellä mitä viestittelymme on saanut aikaan.

        Eilen kiirettä töissä ja ilta läksyjen parissa, yöllä nautin lukiessa viestiäsi😍 oon mykistynyt miten pystyt aidon tuntuisesti suoltaa viestejä. Pyysit kertoo tarkemmin miltä näytän, viesti hävisi jospa nyt onnistaa. Mittani tiedät..kroppani vielä timmissä kunnossa, vyötäröni hoikka ja peppustani miehet kommentoineet kuin sydän hymiö❤... harrastin kilpailu mielessä vuosia voimistela, laji missä pienuuteni plussaa. Tiedän halut tietää tärkeimmän..häpyhuuleni isohkot siistit, lähteeni kimmoisan tiukka mut avautuu nopsaan😍 rintani pystyt terhakat. Vaki suhde saa odottaa koska erosta liian vähän aikaa, keskityn arvaat mihin. Aamutoimet juuri menossa siitä päivä käyntiin ilman paineita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen kiirettä töissä ja ilta läksyjen parissa, yöllä nautin lukiessa viestiäsi😍 oon mykistynyt miten pystyt aidon tuntuisesti suoltaa viestejä. Pyysit kertoo tarkemmin miltä näytän, viesti hävisi jospa nyt onnistaa. Mittani tiedät..kroppani vielä timmissä kunnossa, vyötäröni hoikka ja peppustani miehet kommentoineet kuin sydän hymiö❤... harrastin kilpailu mielessä vuosia voimistela, laji missä pienuuteni plussaa. Tiedän halut tietää tärkeimmän..häpyhuuleni isohkot siistit, lähteeni kimmoisan tiukka mut avautuu nopsaan😍 rintani pystyt terhakat. Vaki suhde saa odottaa koska erosta liian vähän aikaa, keskityn arvaat mihin. Aamutoimet juuri menossa siitä päivä käyntiin ilman paineita.

        Haluan tietää aloitatko aamun palstan lukemiselle ja itselle hyvän tekeminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen kiirettä töissä ja ilta läksyjen parissa, yöllä nautin lukiessa viestiäsi😍 oon mykistynyt miten pystyt aidon tuntuisesti suoltaa viestejä. Pyysit kertoo tarkemmin miltä näytän, viesti hävisi jospa nyt onnistaa. Mittani tiedät..kroppani vielä timmissä kunnossa, vyötäröni hoikka ja peppustani miehet kommentoineet kuin sydän hymiö❤... harrastin kilpailu mielessä vuosia voimistela, laji missä pienuuteni plussaa. Tiedän halut tietää tärkeimmän..häpyhuuleni isohkot siistit, lähteeni kimmoisan tiukka mut avautuu nopsaan😍 rintani pystyt terhakat. Vaki suhde saa odottaa koska erosta liian vähän aikaa, keskityn arvaat mihin. Aamutoimet juuri menossa siitä päivä käyntiin ilman paineita.

        Kuulostat todella seksikkäältä pakkaukselta. Juuri sellainen, jonka nappaisi jo eteisessä syliin ja ottaisi seinää vasten. Siitä kantaisi sänkyyn levähtämään. Sängystä pesuhuoneen kautta uudelle kierrokselle. Onko sinulla omaa saunaa, jossa voisi lämpimässä hellästi kosketella toisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat todella seksikkäältä pakkaukselta. Juuri sellainen, jonka nappaisi jo eteisessä syliin ja ottaisi seinää vasten. Siitä kantaisi sänkyyn levähtämään. Sängystä pesuhuoneen kautta uudelle kierrokselle. Onko sinulla omaa saunaa, jossa voisi lämpimässä hellästi kosketella toisia?

        Kiva kuulla😍 eteisessä miksi ei..yhdessä suihkuun sit kantaisit sänkyyn olisin valmis😍Saunatemontin teetin syksyllä, asennutin ledi valot sekä kajarit voi kuunnella musiikkia tai radiota.Pesu huoneeseen tuli iso amme aina haaveillut sellaista myös ilta tähti tykkää polskia. Juuri menossa saunaan Souvarit tahdissa mieli musiikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla😍 eteisessä miksi ei..yhdessä suihkuun sit kantaisit sänkyyn olisin valmis😍Saunatemontin teetin syksyllä, asennutin ledi valot sekä kajarit voi kuunnella musiikkia tai radiota.Pesu huoneeseen tuli iso amme aina haaveillut sellaista myös ilta tähti tykkää polskia. Juuri menossa saunaan Souvarit tahdissa mieli musiikkia.

        Mahtavaa olisi mennä yhdessä saunaan. Kumpikin ottaisi saman lauteen eri päät itselle. Katsottaisiin toisia. Hitaasti kyrpäni alkaisi nousta ylemmäs. Tulisit istumaan eteeni minuun nojaten. Hitaasti koskettelesin kehoasi joka puolelta. Kaiuttimista kuuluisi rauhallinen musiikki. Tuntisit persettäsi vasten kovan penikseni. Ottaisit sen käteen. Runkkaisit hitaasti. Kääntyisit ympäri ottaisit minut hitaasti sisääsi. Kovuuteni porautuisi sisääsi. Ratsastaisit hitaasti. Minä imisin rintojasi. Nousisin ylös pitäen itseni sisälläsi. Kantaisin kylpyammeeseen. Siellä alkaisi vesi loiskua kun nostaisimme tahtia. Loiskuva vesi tekisi panemista todella rietasta. Panisimme ammeessa loppuun. Siitä noustessamme pesisimme toinen toisemme. Nauttisin kun saisin saippuoida sinut kaikkialta. Suihkun jälkeen kuivaisin sinut pyyhkeellä ja kantaisin sänkyyn odottamaan jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla😍 eteisessä miksi ei..yhdessä suihkuun sit kantaisit sänkyyn olisin valmis😍Saunatemontin teetin syksyllä, asennutin ledi valot sekä kajarit voi kuunnella musiikkia tai radiota.Pesu huoneeseen tuli iso amme aina haaveillut sellaista myös ilta tähti tykkää polskia. Juuri menossa saunaan Souvarit tahdissa mieli musiikkia.

        Missäpäin Suomea asuitkaan?


    • Anonyymi

      Helpommin toteutettava olisi joku leikkihuone. Turussa Paradise, Helsingissä Keltainen Ruusu jne. Jos anonyymiyttä haluaa glory hole. Tosin en tiedä, onko nämä mestat korona-aikaan auki? Tietääkö joku ja mikä meno? Ilmeisen gay-valtaisia yleensä?

    • Anonyymi

      Miten nä äijät jaksaa keskenään tääl vetää päiväuniaan.Uskokaa nyt ettei tässä ketjussa ole yhtään naista vaan suomi24 ja vauva.fi vakiotrollit kuten esim tuo ap.

      • Anonyymi

        Täällä on ainakin 3 naista 😀 AP Lahdesta (kuva aijaa.com #lahdenprisma), N34 Nummelasta (kuva puuttuu!) ja Isotisu mehevine boobs-kuvineen (#afteryogafeelsgood). Muita?

        Väitän, että kaikkia naisia = aitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on ainakin 3 naista 😀 AP Lahdesta (kuva aijaa.com #lahdenprisma), N34 Nummelasta (kuva puuttuu!) ja Isotisu mehevine boobs-kuvineen (#afteryogafeelsgood). Muita?

        Väitän, että kaikkia naisia = aitoja.

        Oli kolmaskin, #naistenpäivä202175DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kolmaskin, #naistenpäivä202175DD

        Nää 202175DD Tisut oli ihan mielettömän upeet, olin aivan katki kun kävin katsomassa ton kuvan. Kauneinta mitä olen nähnyt, noita imisin, nuolisin, näykkisin, puristelisin, läpsisin ja kaikkea muutakin jos vaan pääsisin käsiksi. Noi rinnat ois ihana myös öljyisin käsin hieroa, jossain välissä sitoa narulla tiukaksi paketiksi, tuottaa nänniorgasmeja yms. Huoh, peppumiehenä tällaiset ihanuudet pakottaa tissimieheksi (muutkin täällä jaetut tissikuva linkit veivät kauniiden tissien pariin. Nää jättitissit oli vaan aivan toista maata...)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on ainakin 3 naista 😀 AP Lahdesta (kuva aijaa.com #lahdenprisma), N34 Nummelasta (kuva puuttuu!) ja Isotisu mehevine boobs-kuvineen (#afteryogafeelsgood). Muita?

        Väitän, että kaikkia naisia = aitoja.

        Ihan yhtäkkiä "naiset" jakelee kuviaan innokkaasti samalle palstalle 🙈😁😁😁😎


    • Anonyymi

      Koska muut tytöt niin mäkin! Omat näpsäkät tisut on nyt myös aijaa.com:iin ladattu #lahdenprisma ja 10 kerran jälkeen katoaa. Käykää äkkiä katsomassa

      • Anonyymi

        Kuuma kuva. Jos ehdottaisit panemista nännit noin kovina niin lähtisin heti.


      • Anonyymi

        Kivat tisut ja terhakat nännit!!! Noita olisi kiva imutella tai ottaa käsiinsä kun nain sinua takaapäin...


      • Anonyymi

        Tulin juuri paikalle ja jäi namut maisteltavat nännit näkemätä, mutta siellä olikin maukkaat pakarat, joilla olisi kiva leikkiä, nam.

        Seuraavalla kauppareissulla lähtee taas visiot liikkeelle ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin juuri paikalle ja jäi namut maisteltavat nännit näkemätä, mutta siellä olikin maukkaat pakarat, joilla olisi kiva leikkiä, nam.

        Seuraavalla kauppareissulla lähtee taas visiot liikkeelle ;-)

        Laitoin uudestaan, nyt yhteiskuvan, edelleen #lahdenprisma
        Prisma saa kohta alkaa maksaa mulle provikkaa 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin uudestaan, nyt yhteiskuvan, edelleen #lahdenprisma
        Prisma saa kohta alkaa maksaa mulle provikkaa 🤣

        Onpas maukkaita hedelmiä Prismassa ... tuollaisilla napukoilla voisi namustella pitkään ja sitten vielä oikein herkkupeppu haukattavaksi ... herkutellessa tuleee vesi kielelle ja banaanin kaari vahvistuu ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin uudestaan, nyt yhteiskuvan, edelleen #lahdenprisma
        Prisma saa kohta alkaa maksaa mulle provikkaa 🤣

        Sun peppu on jumalainen. Tuolla kun hieroisit etumustani vasten niin oisin hetkessä kovana.


    • Anonyymi

      Jos laitettsisiin maskeihin vaikka pieni merkki, esim. risti. Tämä tarkoittaisi, että henkilölle saa hyvän maun rajoissa flirtata.

    • Anonyymi

      Tissikuvat on seksikkäitä, mutta saisiko lisäksi pyllykuviakin?

      • Anonyymi

        No koska nätisti pyysit aijaa.com #lahdenprisma Itse ottaen ei saa kuvaa kauempaa, kun käsivarsissa ei pituus riitä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No koska nätisti pyysit aijaa.com #lahdenprisma Itse ottaen ei saa kuvaa kauempaa, kun käsivarsissa ei pituus riitä :D

        Kiitos, ihana kuva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No koska nätisti pyysit aijaa.com #lahdenprisma Itse ottaen ei saa kuvaa kauempaa, kun käsivarsissa ei pituus riitä :D

        UUhh, wau. Olisi ihanaa kumartua taaksesi spvituskopissa na suukotella, nuolla sua takaapäin ;)
        Posliini?


      • Anonyymi

        Lisäsin yhteiskuvan tisut-peppu, löytyy aijaassa afteryogabootyandboobs 🍑t. iso tisu yoga girl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäsin yhteiskuvan tisut-peppu, löytyy aijaassa afteryogabootyandboobs 🍑t. iso tisu yoga girl

        Uuhh, so sexy! Missä prismassa shoppailetkaan? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No koska nätisti pyysit aijaa.com #lahdenprisma Itse ottaen ei saa kuvaa kauempaa, kun käsivarsissa ei pituus riitä :D

        Hhhmm. kuvausapua mukaville kurveille siis tarvittasiin ... saattaisi tulla jotain muutakin mieleen ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuhh, so sexy! Missä prismassa shoppailetkaan? ;)

        Kotiinkuljetus 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotiinkuljetus 😘

        Ottaisin yhden panon kaikilla mausteilla.


    • Anonyymi

      Onko Jyväskylän, Keljon priman kävijöitä? Tänään illemmalla prismassa ? ;)

    • Anonyymi

      Sinä perheenäiti ja muutkin naiset, jotka haaveilevat kuumasta kohtaamisesta Prismassa. Laittakaa minihame ja korkokengät/saappaat sekä isot pyöreät korvarenkaat, niin Miehet tietävät millä asioilla olette liikkeellä. Ja silmäpelin kanssa ei todellakaan kannata ujostella, vaan mahdollisimman rohkeasti vaan. Ainakin me PanoMiehet olemme valmiita ja kiinnostuneita.

      • Anonyymi

        Ymmärrän tän logiikan kyllä, mut ei ole yhtään mun tyyliä. Olen enemmän urheilullista huppari ja pepun muodot paljastavat leggarit tyyppiä. Pitkä tukka puolihuolimattomasti nutturalla, vähän meikkiä jos ollenkaan, joskus silmälasit. Sen takia mua niin kiihottaakin ajatus lähestyä pahaa aavistamatonta miestä yllättävän pikapanon idealla. Ei ikinä arvais miten kiimassa olen, ellei osais katseesta lukea. AP Lahdesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän tän logiikan kyllä, mut ei ole yhtään mun tyyliä. Olen enemmän urheilullista huppari ja pepun muodot paljastavat leggarit tyyppiä. Pitkä tukka puolihuolimattomasti nutturalla, vähän meikkiä jos ollenkaan, joskus silmälasit. Sen takia mua niin kiihottaakin ajatus lähestyä pahaa aavistamatonta miestä yllättävän pikapanon idealla. Ei ikinä arvais miten kiimassa olen, ellei osais katseesta lukea. AP Lahdesta.

        " Olen enemmän urheilullista huppari ja pepun muodot paljastavat leggarit tyyppiä."

        Maukkaan luonnollista ja ne pepun liikkeet siellä leggareissa ... nam.

        "Sen takia mua niin kiihottaakin ajatus lähestyä pahaa aavistamatonta miestä yllättävän pikapanon idealla."

        Toi on aika paha tuo "pahaa aavistamaton" ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän tän logiikan kyllä, mut ei ole yhtään mun tyyliä. Olen enemmän urheilullista huppari ja pepun muodot paljastavat leggarit tyyppiä. Pitkä tukka puolihuolimattomasti nutturalla, vähän meikkiä jos ollenkaan, joskus silmälasit. Sen takia mua niin kiihottaakin ajatus lähestyä pahaa aavistamatonta miestä yllättävän pikapanon idealla. Ei ikinä arvais miten kiimassa olen, ellei osais katseesta lukea. AP Lahdesta.

        Tämä on just minunkin sovituskoppifantasian ytimessä, kukapa arvaisi mitä perversioita arkisella tavalla naisellisen (tässä tapauksessa farkkupeppuisen) naisen päässä liikkuukaan. Paitsi se yhtä tavallisen oloinen mies jonka silmäkulmassa on sama pilke ja kimallus....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on just minunkin sovituskoppifantasian ytimessä, kukapa arvaisi mitä perversioita arkisella tavalla naisellisen (tässä tapauksessa farkkupeppuisen) naisen päässä liikkuukaan. Paitsi se yhtä tavallisen oloinen mies jonka silmäkulmassa on sama pilke ja kimallus....

        Olen itsekin ihan ymmälläni tästä maailmasta, mikä on ollut pimennossa. Ei kukaan uskalla tällaisia kertoa kuin anonyymina. Mutta fakta on se, että naisilla on ihan samanlaisia hulluja haluja ja eläimellistä kiimaa, kuin miehilläkin. Meidän kulttuuri ja kasvatus vaan estää sen esiin tuomista, koska naisen pitää olla "siveellinen ja säädyllinen". Ette ole te kolme mitä täällä on, todellakaan ainoita, ja en epäile etteikö kyseessä olisi ihan oikeita naisia. Täällä sivuilla käy aika paljon myös naisia kuten miehiäkin lukemassa näitä juttuja ja myös kiihottumassa, vaikka ei kirjoittasikaan.

        Omat ajatukset on tässä pitkin työpäivää ollut kiimaisessa pahaa arvaamattomassa markettipanossa. Hauska ja kiihottava fantasia. Miettikää kuin hauska olisi silloin tällöin käydä keventämässä paineita ohimennen tuntemattoman kanssa sovitusti jossain puolijulkisessa paikassa.

        Ei huono


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Olen itsekin ihan ymmälläni tästä maailmasta, mikä on ollut pimennossa. Ei kukaan uskalla tällaisia kertoa kuin anonyymina. Mutta fakta on se, että naisilla on ihan samanlaisia hulluja haluja ja eläimellistä kiimaa, kuin miehilläkin. Meidän kulttuuri ja kasvatus vaan estää sen esiin tuomista, koska naisen pitää olla "siveellinen ja säädyllinen". Ette ole te kolme mitä täällä on, todellakaan ainoita, ja en epäile etteikö kyseessä olisi ihan oikeita naisia. Täällä sivuilla käy aika paljon myös naisia kuten miehiäkin lukemassa näitä juttuja ja myös kiihottumassa, vaikka ei kirjoittasikaan.

        Omat ajatukset on tässä pitkin työpäivää ollut kiimaisessa pahaa arvaamattomassa markettipanossa. Hauska ja kiihottava fantasia. Miettikää kuin hauska olisi silloin tällöin käydä keventämässä paineita ohimennen tuntemattoman kanssa sovitusti jossain puolijulkisessa paikassa.

        Ei huono

        Niin, paitsi että mä oon kai neljäs tässä ketjussa :) Oon muuten kirjoitellut sovituskoppihaaveita tälle palstalle jo joskus aiemmin.

        Onkohan nää mieheksi leimaajat sitten sitä mieltä että naisen kuuluu olla siveellinen, ajatuksia myöten (ei käy todellakaan) vai onko ne vain niin tylsiä tyyppejä että luulee naistenkin olevan.

        Mun arkikuvioissa ei ole autolle käyttöä, en siis juuri prismassa asioi, mutta omasta pienemmästä ostospaikasta löytyy sieltäkin sovituskopit ja siisti, lukittava invavessa...
        Mikäpä estäisi panetuksesta kihisevää naista fantasioimasta yhtä ja toista kivaa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, paitsi että mä oon kai neljäs tässä ketjussa :) Oon muuten kirjoitellut sovituskoppihaaveita tälle palstalle jo joskus aiemmin.

        Onkohan nää mieheksi leimaajat sitten sitä mieltä että naisen kuuluu olla siveellinen, ajatuksia myöten (ei käy todellakaan) vai onko ne vain niin tylsiä tyyppejä että luulee naistenkin olevan.

        Mun arkikuvioissa ei ole autolle käyttöä, en siis juuri prismassa asioi, mutta omasta pienemmästä ostospaikasta löytyy sieltäkin sovituskopit ja siisti, lukittava invavessa...
        Mikäpä estäisi panetuksesta kihisevää naista fantasioimasta yhtä ja toista kivaa :)

        Täällä porukka leimaa ja pistää lekkeriksi koko ajan. Fakta on sen että ne vain häätää ne panetuksesta kuhisevat naiset pois täältä kirjoittelemasta. Onhan niitä ja ihana että onkin. Sellainen yllätyspano vaikka siellä siistissä invavessassa olisi kumaa kamaa. Makaisit mahallasi pöydällä ja levittäisit peppua nuoltavaksi, ennen kuin tulisi takaapäin sisään.... mmm olisihan se kiva ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, paitsi että mä oon kai neljäs tässä ketjussa :) Oon muuten kirjoitellut sovituskoppihaaveita tälle palstalle jo joskus aiemmin.

        Onkohan nää mieheksi leimaajat sitten sitä mieltä että naisen kuuluu olla siveellinen, ajatuksia myöten (ei käy todellakaan) vai onko ne vain niin tylsiä tyyppejä että luulee naistenkin olevan.

        Mun arkikuvioissa ei ole autolle käyttöä, en siis juuri prismassa asioi, mutta omasta pienemmästä ostospaikasta löytyy sieltäkin sovituskopit ja siisti, lukittava invavessa...
        Mikäpä estäisi panetuksesta kihisevää naista fantasioimasta yhtä ja toista kivaa :)

        "Mikäpä estäisi panetuksesta kihisevää naista fantasioimasta yhtä ja toista kivaa :)"

        Juurikin näin ;-)

        Itse asiassa ihmisten, miesten ja naisten seksuaalisuus haluineen, himoineen ja fantasmeineen on lienee ollut aikas lailla samanlaista vuosituhansia, joskin sen vapaampaan toteuttamiseen on menneisyydessä ollut vähemmän mahdollisuuksia kuin nyttemmin.

        *

        The sex toys dating back 28,000 years:

        - https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2908415/The-sex-toys-dating-28-000-years-Ancient-phalluses-stone-dried-camel-dung-started-trend-sex-aids.html

        - https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_human_sexuality


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän tän logiikan kyllä, mut ei ole yhtään mun tyyliä. Olen enemmän urheilullista huppari ja pepun muodot paljastavat leggarit tyyppiä. Pitkä tukka puolihuolimattomasti nutturalla, vähän meikkiä jos ollenkaan, joskus silmälasit. Sen takia mua niin kiihottaakin ajatus lähestyä pahaa aavistamatonta miestä yllättävän pikapanon idealla. Ei ikinä arvais miten kiimassa olen, ellei osais katseesta lukea. AP Lahdesta.

        #lahdenprisma kuvat ainakin oli hyvät ja kiihottavat, jos se olit sinä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on just minunkin sovituskoppifantasian ytimessä, kukapa arvaisi mitä perversioita arkisella tavalla naisellisen (tässä tapauksessa farkkupeppuisen) naisen päässä liikkuukaan. Paitsi se yhtä tavallisen oloinen mies jonka silmäkulmassa on sama pilke ja kimallus....

        Se ei ole pahaa aavistamaton, jolla on pilke silmässä. Se on PanoMies ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mikäpä estäisi panetuksesta kihisevää naista fantasioimasta yhtä ja toista kivaa :)"

        Juurikin näin ;-)

        Itse asiassa ihmisten, miesten ja naisten seksuaalisuus haluineen, himoineen ja fantasmeineen on lienee ollut aikas lailla samanlaista vuosituhansia, joskin sen vapaampaan toteuttamiseen on menneisyydessä ollut vähemmän mahdollisuuksia kuin nyttemmin.

        *

        The sex toys dating back 28,000 years:

        - https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2908415/The-sex-toys-dating-28-000-years-Ancient-phalluses-stone-dried-camel-dung-started-trend-sex-aids.html

        - https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_human_sexuality

        Tämä netti mahdollistaa aika paljon vapaamman ilmaisun asiassa. Olen tässä muutaman viime vuoden aikana havainnut muutoksen ilmapiirissä nimenomaan keskustelun puolella chattaillessa ja täällä keskusteluissa tietenkin. Tuttujenkin naisten kanssa saattaa keskustelu mennä äkkiä aika villiksi. Kerrotaan avoimesti, mitä tuli ukon kanssa touhuttua ja tuliko käytyä panemassa paljubileissä vahingossa naapuria jne. Tällaisia avauksia ei tulisi naamatusten niin helposti tehtyä. Sama monessa muussakin. Siitä on jo 7 vuotta, kun puutteen alhossa ollessani etsin eka kertaa - ja löysin kesäseuraa netin kautta. Vaihtelimme meilejä kiivaasti ja juuri noin fantasioimme, kunnes myös tapasimme. Olimme molemmat ihan hulluna kiimasta, ja panimme kuin eläimet - saman tien ja suoraan asiaan. Ai hemmetti se tuntui hyvältä. Tapasimme muutaman kerran samoissa merkeissä ja aina sama juttu. Suoraan mekko korviin ja menoksi. No se oli se ja ei jäänyt tavaksi. Kivaa oli.

        Miksei kaksi aikuista ihmistä voisi järkevästi sopia asiaa noin. Kumpikin sai tarvitsemansa. Homma oli melko lähellä tuota markettipanoa, sen intensiteeteetin ja suoraan asiaan käymisen suhteen paikka toki eri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        #lahdenprisma kuvat ainakin oli hyvät ja kiihottavat, jos se olit sinä ?

        Juu, sama, eli ketjun aloittaja Lahdesta.


      • Anonyymi

        Oletko asukki siinä sairaalassa...savolainen nimi sulla toi Ukko.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      N34: "Uskoisin aika moni meistä soppailee tavarataloissa myös miesten katseitten vuoksi. Turvallinen tapa kiihottua jopa saada sellaiset muiden huomaamatta;"

      Tuossa tuleekin pieni taiteilu-dilemma vastaan ... omista fiiliksistä riippuen, ihan spontaanisti katse viipyy pidempään ja tiivimmin silmää mielyttävässä naisessa melko laajalla ikäskaalalla, mutta saman aikaaan ei ole takoitus olla tunkeileva, eli se sopivuuden rajan kanssa taiteilu ja annostelu.

      Toiseen suuntaan suuren ikäeron kera.

      On melko hämäävää, eikä oikein tiedä mitä ajatella kun joskus / toisinaan "aivan liian nuoret" naiset saattavat fixata melko tiiviisti, pitkään ja toistamiseen, jotkut oikein hakevat katsekontaktia .... mutta voisivat olla omia tyttäriä iältään.

      Nuo katseet eivät johdu ainakaan siitä, että olisi unohtunut sepalus auki tai jostakin muusta 'erikoisuudesta' habituksessa tai olemuksessa ;-)

      Noihin "liian nuorten" (aikuisten) katseisiin ei oikein osaa lähteä vastaamaankaan, ettei saisi jotakin pervon leimaa kun suuri ikäero hämää ... omaan kulema melko ajattoman olemuksen ja lookin ... tiedä sitten saako jotkin nuoret naiset tapauskohtaisesti kiksejä joistakin reippaasti vanhemmista miehistä.

    • Anonyymi

      Tänne jo useammin kommentoineena (olen mies), alkoi mieleeni hiipiä realiteetit. Siis ne faktat, jotka romuttavat tällaiset ihanat ja leikkisät aikuisten fantasiat. Vedenjakaja, joka erottaa kauniit kiimaiset fantasiat todellisuudesta. Nimittäin naisten ahdistelu ja se, kuinka pienestä ja helposti joudut sellaisen sontamyrskyn uhriksi jos tänä päivänä tulkitset himoissasi väärin tuollaisen naisen katseen tai eleen. Eli kuvittelet naisen flirttailevan ja lähestyt....
      Hyi, puistattaa ajatuskin siitä, kuinka muutut nanosekunnissa lämpimästä ja mukavasta, pienessä puutteessa ja kiimassa olevasta mies rukasta, ahdistelijaksi ja limaiseksi seksihulluksi.

      Jotenkin hämmentävää lukea näinkin monen naisen erilaisia ajatuksia fantasioista ja haluista. Onkohan nämä feministi naiset ja metoo liikehdintä lyöneet henkisen kiilan luonnolliselle halujen ilmaisulle. Ehkäpä näin.....

      Yhteenvetona: en uskaltaisi lähestyä naista kaupassa tai muualla, vaikka tulisi ”flirttiä”

      • Anonyymi

        Ymmärrän, ja hyvä, että ajattelet ja tiedostat. Ehkä mun sit vaan naisena pitää lähestyä sua 😊

        Mua on kerran lähestytty pankissa selkeästi “sillä silmällä”, kun mua vastapäätä odotustilaan istunut ihan kivannäköinen mies aivan yllättäen hymyillen kysyi “Anteeksi, mut kuinka vakavissasi olet ton sormuksen suhteen?” Olin ihan häkeltynyt, mutten yhtään loukkaantunut tai kokenut epämiellyttäväksi tätä aloitetta, päinvastoin, olin ainakin viikon ihan tulessa...


      • Olet muuten harvinaisen ja täsmällisen täsmälleen oikeassa tuossa asiassa. Se unohtuu tässä pienessä kiimassa lukiessa näitä fantasioita.

        Toki, jos molemmat on sopineet asian ETUKÄTEEN ja molemmat ln asiasta varmoja, niin tuollaisesta saa rakennettua varmaan hauskan kivan pikku seikkailun, mutta Jos se nainen empii, tai tekee U käännöksen , tai perinteisen, jullikan, asiassa, olet kusessa, ihan vitun kusessa, korviasi myöden.

        Itsekin melkein unohdin asian.

        Luojan kiitos, olen syntynyt 70 luvulla ja elänyt ns parhaat vuoteni 90 luvulla, joka oli omalla tavalla yksinkertaisempaa, kuin nykyinen elämä.
        ei somea
        ei kännykkäkameroita
        ei meetoota
        ei seiskan juorupalstoja
        ketään ei kiinnostanut, mitä mä tai joku muu tekee
        Kalja myytiin puolen litran tuoreissa
        markka ❤
        olin nuori ja komea
        zetorista sai liki aina pillua
        jos ei saanut, saattoi saada vielä jonkun vanhan hoidon lämmitettyä kännykällä, joka oli juuri keksitty

        No, menee turhan romanttiseksi


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Olet muuten harvinaisen ja täsmällisen täsmälleen oikeassa tuossa asiassa. Se unohtuu tässä pienessä kiimassa lukiessa näitä fantasioita.

        Toki, jos molemmat on sopineet asian ETUKÄTEEN ja molemmat ln asiasta varmoja, niin tuollaisesta saa rakennettua varmaan hauskan kivan pikku seikkailun, mutta Jos se nainen empii, tai tekee U käännöksen , tai perinteisen, jullikan, asiassa, olet kusessa, ihan vitun kusessa, korviasi myöden.

        Itsekin melkein unohdin asian.

        Luojan kiitos, olen syntynyt 70 luvulla ja elänyt ns parhaat vuoteni 90 luvulla, joka oli omalla tavalla yksinkertaisempaa, kuin nykyinen elämä.
        ei somea
        ei kännykkäkameroita
        ei meetoota
        ei seiskan juorupalstoja
        ketään ei kiinnostanut, mitä mä tai joku muu tekee
        Kalja myytiin puolen litran tuoreissa
        markka ❤
        olin nuori ja komea
        zetorista sai liki aina pillua
        jos ei saanut, saattoi saada vielä jonkun vanhan hoidon lämmitettyä kännykällä, joka oli juuri keksitty

        No, menee turhan romanttiseksi

        Naisena on pakko sanoa, että nämä on hauskoja f a n t a s i o i t a. Ei ole tarkoitus toteuttaa, vaikka kirjoittelisi ”kerro lisää, mitä sitten tehdään”. Moni Pertti 56v läähättää turhaan siinä toivossa, että saisi sähköpostia ja pääsisi joku päivä pukille. Ei pääse. Näillä Perteillä tuntuu olevan kovin vähän annettavaa edes mielikuvituksessaan, puhumattakaan todellisuudesta.


      • Anonyymi

        Mitään ei saa jos ei mitään uskalla... mutta tietenkin järki päässä molemmin puolin. Tuskin se silmäpeliä pitävä nainen alkaa turvamiestä huutaa paikalle jos sille sanoo jotain kasuaalimpaa kuin että mennäänpä pukukoppiin panemaan. Tuskin moni mieskään tälle ehdotukselle naisen puolelta oikeasti lämpenisi, todennäköisesti tulisi vain nolo tilanne ja joutuisi vaihtamaan kauppaa.

        Flirttikatseesta on matkaa seksiin, kiimaisinkin nainen tekee miehestä aina turvallisuus- ja potentiaaliarvion ennenkuin siihen päästään ja se vie ainakin multa yhtä lausetta kauemmin.

        Luonnollisten halujen ilmaisulle on ollut rajoittavia normeja puolin ja toisin aina, itsekin toivoisin vähän enemmän liikkumavaraa ja omista poikkeavienkin halujen hyväksymistä tähän.

        Mutta fantasiat fantasioina, ei niihin kaikkiin tarvitse todellisuutta päästää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena on pakko sanoa, että nämä on hauskoja f a n t a s i o i t a. Ei ole tarkoitus toteuttaa, vaikka kirjoittelisi ”kerro lisää, mitä sitten tehdään”. Moni Pertti 56v läähättää turhaan siinä toivossa, että saisi sähköpostia ja pääsisi joku päivä pukille. Ei pääse. Näillä Perteillä tuntuu olevan kovin vähän annettavaa edes mielikuvituksessaan, puhumattakaan todellisuudesta.

        Myös naisena täytyy sanoa, että kyllä tällaisesta voisi jotain jonkun kanssa kehkeytyäkin. Siihen vaaditaan vähän enemmän ku pelkkä “laita postia niin tuun panee sua”. Tässä ketjussa ehkä kaksi miestä (oletettua) kirjottaa silleen, että voisin ehkä syttyäkin laittamaan postia. Vähän vaivaa, mielikuvitusta, pisteet ja pilkut paikoillaan, osaa ilmaista itseään, mikä kertoo henkisestä kypsyydestä ja tekee henkilöstä mielenkiintoisen. Olen kerran vuosia sitten vastannut yhteen kirjoitukseen jossa tyyppi etsi subia ja tavattiin muutamia kertoja onnistuneesti. Haku/esittely oli kieliopillisesti hyvin kirjoitettu, naista kunnioittava ja asiallinen, kuitenkin tarpeeksi vihjaava siitä mitä olisi luvassa. Nämä “olen dominoiva mies mä retuutan sua tukasta ja panen sua perseeseen” ei johda yhteydenottoihin.

        Näillä palstoilla saa roikkua vuosia ennen ku ehkä joskus osuu joku timantti kohdalle. T. AP Lahdesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös naisena täytyy sanoa, että kyllä tällaisesta voisi jotain jonkun kanssa kehkeytyäkin. Siihen vaaditaan vähän enemmän ku pelkkä “laita postia niin tuun panee sua”. Tässä ketjussa ehkä kaksi miestä (oletettua) kirjottaa silleen, että voisin ehkä syttyäkin laittamaan postia. Vähän vaivaa, mielikuvitusta, pisteet ja pilkut paikoillaan, osaa ilmaista itseään, mikä kertoo henkisestä kypsyydestä ja tekee henkilöstä mielenkiintoisen. Olen kerran vuosia sitten vastannut yhteen kirjoitukseen jossa tyyppi etsi subia ja tavattiin muutamia kertoja onnistuneesti. Haku/esittely oli kieliopillisesti hyvin kirjoitettu, naista kunnioittava ja asiallinen, kuitenkin tarpeeksi vihjaava siitä mitä olisi luvassa. Nämä “olen dominoiva mies mä retuutan sua tukasta ja panen sua perseeseen” ei johda yhteydenottoihin.

        Näillä palstoilla saa roikkua vuosia ennen ku ehkä joskus osuu joku timantti kohdalle. T. AP Lahdesta

        Kiva, että joku muukin arvostaa huolellista kirjoittamista. Minusta tämä täälläkin usein näkyvä yhteenpötköönilmanpisteitä -tyyli antaa heti huonon kuvan kirjoittajastaan. On vaikea syttyä kirjoituksesta, josta pitää arvata mitä siinä yritetään sanoa. Vastakkaisena esimerkkinä nimimerkki kamelin juttuja on kiva lukea, kun niistä pääsee oikeasti kiinni esitettyyn ajatukseen ja niissä esitetään vähän syvällisempää pohdintaa asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena on pakko sanoa, että nämä on hauskoja f a n t a s i o i t a. Ei ole tarkoitus toteuttaa, vaikka kirjoittelisi ”kerro lisää, mitä sitten tehdään”. Moni Pertti 56v läähättää turhaan siinä toivossa, että saisi sähköpostia ja pääsisi joku päivä pukille. Ei pääse. Näillä Perteillä tuntuu olevan kovin vähän annettavaa edes mielikuvituksessaan, puhumattakaan todellisuudesta.

        Jotkut miehetkin tykkäävät fantasioida eikä kaikkien tarkoitus ole päästä pukille. Yleisesti tämä palsta vain on huono fantasiointiin. Kun toinen vastaa fantasiaan niin ei voi olla täysin varma onko vastaaja juuri se jonka kanssa kirjoittelet vai onko se vain joku muu, anonyymi trolli mahdollisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, että joku muukin arvostaa huolellista kirjoittamista. Minusta tämä täälläkin usein näkyvä yhteenpötköönilmanpisteitä -tyyli antaa heti huonon kuvan kirjoittajastaan. On vaikea syttyä kirjoituksesta, josta pitää arvata mitä siinä yritetään sanoa. Vastakkaisena esimerkkinä nimimerkki kamelin juttuja on kiva lukea, kun niistä pääsee oikeasti kiinni esitettyyn ajatukseen ja niissä esitetään vähän syvällisempää pohdintaa asiasta.

        Samaa mieltä. Kamelilla on myös huumoria ja se on aina plussaa. Ap Lahti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut miehetkin tykkäävät fantasioida eikä kaikkien tarkoitus ole päästä pukille. Yleisesti tämä palsta vain on huono fantasiointiin. Kun toinen vastaa fantasiaan niin ei voi olla täysin varma onko vastaaja juuri se jonka kanssa kirjoittelet vai onko se vain joku muu, anonyymi trolli mahdollisesti.

        Samaa mieltä, ja useimmiten vastapuolena onkin mies joka esiintyy naisena. Todella turhauttavaa polttaa aikaa laadukkaaseen ja huolella mietittyyn kirjoitteluun, kun se aika valuukin kiimaäijien runkkaus materiaaliksi. Vitsi että olen alkanut vihaamaan näitä miehiä, jotka esiintyvät naisina kun eivät muuta saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös naisena täytyy sanoa, että kyllä tällaisesta voisi jotain jonkun kanssa kehkeytyäkin. Siihen vaaditaan vähän enemmän ku pelkkä “laita postia niin tuun panee sua”. Tässä ketjussa ehkä kaksi miestä (oletettua) kirjottaa silleen, että voisin ehkä syttyäkin laittamaan postia. Vähän vaivaa, mielikuvitusta, pisteet ja pilkut paikoillaan, osaa ilmaista itseään, mikä kertoo henkisestä kypsyydestä ja tekee henkilöstä mielenkiintoisen. Olen kerran vuosia sitten vastannut yhteen kirjoitukseen jossa tyyppi etsi subia ja tavattiin muutamia kertoja onnistuneesti. Haku/esittely oli kieliopillisesti hyvin kirjoitettu, naista kunnioittava ja asiallinen, kuitenkin tarpeeksi vihjaava siitä mitä olisi luvassa. Nämä “olen dominoiva mies mä retuutan sua tukasta ja panen sua perseeseen” ei johda yhteydenottoihin.

        Näillä palstoilla saa roikkua vuosia ennen ku ehkä joskus osuu joku timantti kohdalle. T. AP Lahdesta

        Voisin sanoa (lähes) samat sanat.
        Aloituksestasi kehkeytyikin harvinaisen hyvä ja kiva keskustelu tämän palstan yleiseen tasoon nähden, kiitos siitä.
        Farkkupeppuinen nainen lähtee ruokaostoksille, tuskin sieltäkään timanttia löytyy mutta aion silti vähän katsella ympärilleni ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin sanoa (lähes) samat sanat.
        Aloituksestasi kehkeytyikin harvinaisen hyvä ja kiva keskustelu tämän palstan yleiseen tasoon nähden, kiitos siitä.
        Farkkupeppuinen nainen lähtee ruokaostoksille, tuskin sieltäkään timanttia löytyy mutta aion silti vähän katsella ympärilleni ;)

        Miten kauppareissu meni? Oliko kiihottavampi kuin yleensä? Ps. farkkupeppuiset naiset on kuuminta mitä tiedän. Erityisesti vaaleat tiukat farkut tuo naisen muodot mahtavasti esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin sanoa (lähes) samat sanat.
        Aloituksestasi kehkeytyikin harvinaisen hyvä ja kiva keskustelu tämän palstan yleiseen tasoon nähden, kiitos siitä.
        Farkkupeppuinen nainen lähtee ruokaostoksille, tuskin sieltäkään timanttia löytyy mutta aion silti vähän katsella ympärilleni ;)

        Kiitti <3 Hyviä shoppailuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös naisena täytyy sanoa, että kyllä tällaisesta voisi jotain jonkun kanssa kehkeytyäkin. Siihen vaaditaan vähän enemmän ku pelkkä “laita postia niin tuun panee sua”. Tässä ketjussa ehkä kaksi miestä (oletettua) kirjottaa silleen, että voisin ehkä syttyäkin laittamaan postia. Vähän vaivaa, mielikuvitusta, pisteet ja pilkut paikoillaan, osaa ilmaista itseään, mikä kertoo henkisestä kypsyydestä ja tekee henkilöstä mielenkiintoisen. Olen kerran vuosia sitten vastannut yhteen kirjoitukseen jossa tyyppi etsi subia ja tavattiin muutamia kertoja onnistuneesti. Haku/esittely oli kieliopillisesti hyvin kirjoitettu, naista kunnioittava ja asiallinen, kuitenkin tarpeeksi vihjaava siitä mitä olisi luvassa. Nämä “olen dominoiva mies mä retuutan sua tukasta ja panen sua perseeseen” ei johda yhteydenottoihin.

        Näillä palstoilla saa roikkua vuosia ennen ku ehkä joskus osuu joku timantti kohdalle. T. AP Lahdesta

        Vaikutat mukavan villiltä tapaukselta ja sun kuvat on mahtavia. Kerrotko enemmän mitkä asiat saa sinun paikat kostumaan ja laittaa sukat pyörimään jaloissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myös naisena täytyy sanoa, että kyllä tällaisesta voisi jotain jonkun kanssa kehkeytyäkin. Siihen vaaditaan vähän enemmän ku pelkkä “laita postia niin tuun panee sua”. Tässä ketjussa ehkä kaksi miestä (oletettua) kirjottaa silleen, että voisin ehkä syttyäkin laittamaan postia. Vähän vaivaa, mielikuvitusta, pisteet ja pilkut paikoillaan, osaa ilmaista itseään, mikä kertoo henkisestä kypsyydestä ja tekee henkilöstä mielenkiintoisen. Olen kerran vuosia sitten vastannut yhteen kirjoitukseen jossa tyyppi etsi subia ja tavattiin muutamia kertoja onnistuneesti. Haku/esittely oli kieliopillisesti hyvin kirjoitettu, naista kunnioittava ja asiallinen, kuitenkin tarpeeksi vihjaava siitä mitä olisi luvassa. Nämä “olen dominoiva mies mä retuutan sua tukasta ja panen sua perseeseen” ei johda yhteydenottoihin.

        Näillä palstoilla saa roikkua vuosia ennen ku ehkä joskus osuu joku timantti kohdalle. T. AP Lahdesta

        "Vähän vaivaa, mielikuvitusta, pisteet ja pilkut paikoillaan, osaa ilmaista itseään, mikä kertoo henkisestä kypsyydestä ja tekee henkilöstä mielenkiintoisen. "

        Helvetti, jos äidinkielenopettaja olisi silloin-80 luvulla sanonut, että opettele kirjoittamaan, saat paremmin pillua, olisin kirjoittanut kuin sekopää - jos olisin silloin edes ymmärtänyt pillun päälle.

        - en ymmärtänyt vielä silloin pillun päälle, enkä opetellut kirjoittamaan.

        Tästä saa sitten lopun ikäänsä kärsiä.

        Vittu soikoon.

        Olisiko kumminkin niin, että tällä saisi varmaan nuorisolle äidinkielen motivaatiota huomattavasti, etenkin niille räkänokka jätkille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Kamelilla on myös huumoria ja se on aina plussaa. Ap Lahti.

        🥰 ah kiitos, olen otettu.

        Jos kerää tarpeeksi plussaa, pääseekö niillä sitten panee?

        Eikäku 😆


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        "Vähän vaivaa, mielikuvitusta, pisteet ja pilkut paikoillaan, osaa ilmaista itseään, mikä kertoo henkisestä kypsyydestä ja tekee henkilöstä mielenkiintoisen. "

        Helvetti, jos äidinkielenopettaja olisi silloin-80 luvulla sanonut, että opettele kirjoittamaan, saat paremmin pillua, olisin kirjoittanut kuin sekopää - jos olisin silloin edes ymmärtänyt pillun päälle.

        - en ymmärtänyt vielä silloin pillun päälle, enkä opetellut kirjoittamaan.

        Tästä saa sitten lopun ikäänsä kärsiä.

        Vittu soikoon.

        Olisiko kumminkin niin, että tällä saisi varmaan nuorisolle äidinkielen motivaatiota huomattavasti, etenkin niille räkänokka jätkille.

        Sä osaat kirjoittaa. Ei tarvi olla mikään äidinkielen proffa sentään, mutta sen verta nähdä vaivaa, että lauseesta näkee mihin se loppuu ja mistä alkaa. Tykkään sun pohtivasta tyylistä. Ap Lahti (en millään jaksaisi luoda nikkiä tänne, mut ehkäpä pitäisi kuitenkin...).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat mukavan villiltä tapaukselta ja sun kuvat on mahtavia. Kerrotko enemmän mitkä asiat saa sinun paikat kostumaan ja laittaa sukat pyörimään jaloissa?

        Semmoinen hiljainen itsevarmuus, ja ymmärrys siitä, että kaikki lähtee korvien välistä. Mä nyt puhun ikään kuin subina tässä, koska se on mulle ominaisin rooli. Monille miehille, jotka pitävät itseään dominoivina, tuntuu olevan tärkeää todistella sitä suureen ääneen ja puhua aggressiivisesti. Se on mulle aina selvä merkki siitä, ettei tajuta mistä koko hommassa on kyse. Topakasti saa ja pitääkin sanoa, lainaan hyvän esimerkin ylempää jonkun anonyymin kommentista "Saattaa olla, että puhelimeen tipahtaisi jatkossakin komennus kauppareissulle tarjoamaan persettä nautittavaksi...." Just sopivasti asennetta, ilman uhoamista. Itse en myöskään voi sietää lutkittelua ja huorittelua, nimittelemällä alistaminen on aina jotenkin, noh, oikotie.

        Jatkan myöhemmin. Ap Lahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmoinen hiljainen itsevarmuus, ja ymmärrys siitä, että kaikki lähtee korvien välistä. Mä nyt puhun ikään kuin subina tässä, koska se on mulle ominaisin rooli. Monille miehille, jotka pitävät itseään dominoivina, tuntuu olevan tärkeää todistella sitä suureen ääneen ja puhua aggressiivisesti. Se on mulle aina selvä merkki siitä, ettei tajuta mistä koko hommassa on kyse. Topakasti saa ja pitääkin sanoa, lainaan hyvän esimerkin ylempää jonkun anonyymin kommentista "Saattaa olla, että puhelimeen tipahtaisi jatkossakin komennus kauppareissulle tarjoamaan persettä nautittavaksi...." Just sopivasti asennetta, ilman uhoamista. Itse en myöskään voi sietää lutkittelua ja huorittelua, nimittelemällä alistaminen on aina jotenkin, noh, oikotie.

        Jatkan myöhemmin. Ap Lahti

        Tykkään sun kuvista. Haluaisin lisää. Pue jotain seksikästä alle, lyhyt hame ja ota kuva missä levität aavistuksen jalkoja niin että näkee mitä alla on. Haluaisin tietää millaisilla asennoilla ja vaatteilla viettelisit jos olisit kahvilassa ja istuutuisin sinua vastapäätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä osaat kirjoittaa. Ei tarvi olla mikään äidinkielen proffa sentään, mutta sen verta nähdä vaivaa, että lauseesta näkee mihin se loppuu ja mistä alkaa. Tykkään sun pohtivasta tyylistä. Ap Lahti (en millään jaksaisi luoda nikkiä tänne, mut ehkäpä pitäisi kuitenkin...).

        Juu, kaukana proffasta todellakin. Kirjoitustaito tullut matkan varrella ihan vahingossa. Nykyään joutuu olemaan aika verbaalinen kirjallisesti, kun kaikki menee meileillä. Samoin tietenkin joutuu töissä käänteleen kaikenlaista materiaalia ristiin rastiin.

        Toden totta, ongelmaksi nykypäivän deittimaailmassa on se, että jos kirjallinen ilmaisu on heikkoa, ei sitten tule menestystä siellä deittirintamallakaan. Tietenkin evoluutiobiologian näkökulmasta homma menee juuri oikein. Lahjakkaimmat pärjää 🤣

        Parhauttahan on saada toinen toisensa kiimaan ihan viestien voimalla. Ihanaa ajatella, että langan toisessa päässä on nainen pillu märkänä, ihan vaan Orsa hissa kirjoitetun tekstinpätkän avulla.

        Olen muuten kirkoitellut tänne aika paljon anonyyminäkin. Mulla on sellaiset hommat, että välillä on aikaa kirjoittaa joutavia. Mielenkiintoisempaa tämä parhaimmillaan on kuin Netflix


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Juu, kaukana proffasta todellakin. Kirjoitustaito tullut matkan varrella ihan vahingossa. Nykyään joutuu olemaan aika verbaalinen kirjallisesti, kun kaikki menee meileillä. Samoin tietenkin joutuu töissä käänteleen kaikenlaista materiaalia ristiin rastiin.

        Toden totta, ongelmaksi nykypäivän deittimaailmassa on se, että jos kirjallinen ilmaisu on heikkoa, ei sitten tule menestystä siellä deittirintamallakaan. Tietenkin evoluutiobiologian näkökulmasta homma menee juuri oikein. Lahjakkaimmat pärjää 🤣

        Parhauttahan on saada toinen toisensa kiimaan ihan viestien voimalla. Ihanaa ajatella, että langan toisessa päässä on nainen pillu märkänä, ihan vaan Orsa hissa kirjoitetun tekstinpätkän avulla.

        Olen muuten kirkoitellut tänne aika paljon anonyyminäkin. Mulla on sellaiset hommat, että välillä on aikaa kirjoittaa joutavia. Mielenkiintoisempaa tämä parhaimmillaan on kuin Netflix

        Tuo on vallitsevaa todellisuutta, kun miehen viestit vilisee kirjoitusvirheitä ja saa arvailla mitä se yrittää sanoa on peli menetetty, ennakoivan tekstinsyötönkin saa pois päältä jos sen kanssa ei pärjää.
        Tekstistä jossa näkyy oma persoona sen sijaan saa mojovat lisäpisteet.

        Pöksyt kasteleva kiimaviestittely on parhaimmillaan mahtavaa kun pääsee samalle taajuudelle... voi johtaa ties mihin.

        Luulenpa tunnistaneeni erinäisiä anonyymikirjoituksiasi, eikä ne niin joutavia ole ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on vallitsevaa todellisuutta, kun miehen viestit vilisee kirjoitusvirheitä ja saa arvailla mitä se yrittää sanoa on peli menetetty, ennakoivan tekstinsyötönkin saa pois päältä jos sen kanssa ei pärjää.
        Tekstistä jossa näkyy oma persoona sen sijaan saa mojovat lisäpisteet.

        Pöksyt kasteleva kiimaviestittely on parhaimmillaan mahtavaa kun pääsee samalle taajuudelle... voi johtaa ties mihin.

        Luulenpa tunnistaneeni erinäisiä anonyymikirjoituksiasi, eikä ne niin joutavia ole ollenkaan.

        Päin vittua arvelevat tekstinsyöttö ja hieman vaivaava ikänäkö on katala yhdistelmä. Vielä kun sen laittaa kiimassa kiemurtelevan setämiehen kourassa pyörivään kännykkään, on soppa valmis.

        Minusta monesti pelkkä matka voi olla parempi, kuin päämäärä. En minä täällä ole varsinaisesti panoseuraa hakemassa, lähinnä virkistämsässä mielikuvitusta ja välillä kyllä ihan kyllä kiihottumassa hyvistä ja mielenkiintoista jutuista, kuten esimerkiksi tämä ketju, joka vahingossa lähti laukalle - hyvä niin. Olen kahlannut läpi kaikki harrastusaiheiset foorumit ja vittuillut somessa niin paljon, että välillä hauska käydä täälläkin.

        Juu, kyllähän se tyyli paistaa varmasti läpi. En jaksa laittaa kaikkia kommentteja aina nimimerkillä, kun palstapaviaanit on sitten kimpussa kumminkin. Hetkeen en ole täällä käynyt taas, mutta nyt on sellainen vaihe. Tälläkin hetkellä jo makuulla ja yritän unohtaa päivän totaalisesti. Tänään ei oikein lennä kiimaista juttua, tietenkin jos joku heittää vanhalle koiralle pallon nenän eteen, saattaisihan se ampua liikkeelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Semmoinen hiljainen itsevarmuus, ja ymmärrys siitä, että kaikki lähtee korvien välistä. Mä nyt puhun ikään kuin subina tässä, koska se on mulle ominaisin rooli. Monille miehille, jotka pitävät itseään dominoivina, tuntuu olevan tärkeää todistella sitä suureen ääneen ja puhua aggressiivisesti. Se on mulle aina selvä merkki siitä, ettei tajuta mistä koko hommassa on kyse. Topakasti saa ja pitääkin sanoa, lainaan hyvän esimerkin ylempää jonkun anonyymin kommentista "Saattaa olla, että puhelimeen tipahtaisi jatkossakin komennus kauppareissulle tarjoamaan persettä nautittavaksi...." Just sopivasti asennetta, ilman uhoamista. Itse en myöskään voi sietää lutkittelua ja huorittelua, nimittelemällä alistaminen on aina jotenkin, noh, oikotie.

        Jatkan myöhemmin. Ap Lahti

        Enpä tuota ole noin tarkasti koskaan analysoinut ja tuo käsite "sub" ei ole kyllä kuulunut omaan sanavarastoon, mutta näin kun ajattelee, niin taitaahan se olla niin, että itse on yleensä ollut se joka mielellään vie. Silloin kun ei tarvitse kysellä mitään hirveästi vaan saa tehdä kaikenlaista, mistä tietebkk kumpikin nauttii, on se parasta, mutta kun rajat on sovittu tai haettu, niin sitten ei enää kysellä.

        Sehän on parasta


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Päin vittua arvelevat tekstinsyöttö ja hieman vaivaava ikänäkö on katala yhdistelmä. Vielä kun sen laittaa kiimassa kiemurtelevan setämiehen kourassa pyörivään kännykkään, on soppa valmis.

        Minusta monesti pelkkä matka voi olla parempi, kuin päämäärä. En minä täällä ole varsinaisesti panoseuraa hakemassa, lähinnä virkistämsässä mielikuvitusta ja välillä kyllä ihan kyllä kiihottumassa hyvistä ja mielenkiintoista jutuista, kuten esimerkiksi tämä ketju, joka vahingossa lähti laukalle - hyvä niin. Olen kahlannut läpi kaikki harrastusaiheiset foorumit ja vittuillut somessa niin paljon, että välillä hauska käydä täälläkin.

        Juu, kyllähän se tyyli paistaa varmasti läpi. En jaksa laittaa kaikkia kommentteja aina nimimerkillä, kun palstapaviaanit on sitten kimpussa kumminkin. Hetkeen en ole täällä käynyt taas, mutta nyt on sellainen vaihe. Tälläkin hetkellä jo makuulla ja yritän unohtaa päivän totaalisesti. Tänään ei oikein lennä kiimaista juttua, tietenkin jos joku heittää vanhalle koiralle pallon nenän eteen, saattaisihan se ampua liikkeelle.

        Niin, "ties mihin" ei tarkoittanut niinkään fyysistä kontaktia toiseen osapuoleen kuin itseeni... :) Ei sellaista tosin tällä palstalla ole vielä tapahtunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, "ties mihin" ei tarkoittanut niinkään fyysistä kontaktia toiseen osapuoleen kuin itseeni... :) Ei sellaista tosin tällä palstalla ole vielä tapahtunut.

        "Ei sellaista tosin tällä palstalla ole vielä tapahtunut."

        Älä sano, täällähän voi tapahtua ja tapahtuu vaikka mitä koko ajan. 🤭

        Se, että en ole hakemassa mitään erityisemmin, ei tarkoita sitä, että kieltäytyisin mahdollisuudesta, jos sellainen tulee eteen, ei suinkaan. 🤣 Mutta mäpä en olekaan helppo tapaus, niin kuin, odotan kukas se olikaan, no nämä samat jotka tarjoaa joka väliin yhteystietojaan, ja ovat temmi pystyssä tulossa sorvaamaan.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        "Ei sellaista tosin tällä palstalla ole vielä tapahtunut."

        Älä sano, täällähän voi tapahtua ja tapahtuu vaikka mitä koko ajan. 🤭

        Se, että en ole hakemassa mitään erityisemmin, ei tarkoita sitä, että kieltäytyisin mahdollisuudesta, jos sellainen tulee eteen, ei suinkaan. 🤣 Mutta mäpä en olekaan helppo tapaus, niin kuin, odotan kukas se olikaan, no nämä samat jotka tarjoaa joka väliin yhteystietojaan, ja ovat temmi pystyssä tulossa sorvaamaan.

        Kaikki on mahdollista, tietenkin, jopa löytää sopiva vastakappale täältä tai ostosteissulta, kovin todennäköistä se ei kuitenkaan ole.

        Joo helppo mies jolle kelpaa kuka tahansa ei mielenkiintoa herätä, pillu on kaikilla naisilla mutta sitä haluaa olla haluttu ihan muiden ominaisuuksiensa takia.

        Se mikä itseäkin miehessä kiinnostaa löytyy korvien välistä jos on löytyäkseen. Tässä oon samoilla linjoilla ap:n kanssa, "hiljainen itsevarmuus" oli hienosti sanottu.
        Luulen että sitä on sinussakin vaikka ootkin
        tommonen höpöttäjä.... :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on mahdollista, tietenkin, jopa löytää sopiva vastakappale täältä tai ostosteissulta, kovin todennäköistä se ei kuitenkaan ole.

        Joo helppo mies jolle kelpaa kuka tahansa ei mielenkiintoa herätä, pillu on kaikilla naisilla mutta sitä haluaa olla haluttu ihan muiden ominaisuuksiensa takia.

        Se mikä itseäkin miehessä kiinnostaa löytyy korvien välistä jos on löytyäkseen. Tässä oon samoilla linjoilla ap:n kanssa, "hiljainen itsevarmuus" oli hienosti sanottu.
        Luulen että sitä on sinussakin vaikka ootkin
        tommonen höpöttäjä.... :)

        Kai sitä hiljaista itsevarmuutta on tässä iän kanssa tullut. Onnetonta räpeltämistähän se on tietenkin nuorempana. Sitten kun on pitkään ollut sellaisen naisen kanssa, joka haluaa, että häntä viedään oikeaan suuntaan, se omakin varmuus alkaa siinä kasvamaan. Ei kukaan ole seppä syntyissään. Sitten myöhemmin osannut analysoida asiaa tarkemmin. Kuulemma varmaotteinen ja rohkea. No itse en osaa siihen kantaa, mutta jos sellaisesta tykkää vastaanottava osapuoli, niin minäkin kyllä siitä pidän. Kai se on sitä että toinen voi antautua rennosti ja ottaa mitä tulee vastaan ja mistäkin suunnasta.

        Joskus nuorena seurustelin hetken tytön kanssa, joka oli todella nätti ja ihana ja rietas sängyssä. Suun kun avasi, koko illuusio katosi sillä sekunnilla. Rehellisesti sanottuna aika bimbo. Vaikka miten ajatteli, ei siitä mitään olisi tullut todellakaan.

        Kyllä se tosiaan sieltä korvien välistä löytyy se homma ensin, sitten muualta. Onhan niitä tietenkin tullut ihan vaan "panoja" aikanaan harrastettua. Fyysinen yksinkertainen suorite, joka päättyy ähkimiseen. Eri asia kun se yhteenkuuluvuuden tunne ja kiima.


      • Anonyymi

        Mitä väliä jos kirjoitus kiihottaa onko nainen vai mies. Runkkaan molemmille saan sperman lentää jonka jälkeen rento olo.


    • Anonyymi

      Tule sanomaan kun näät😋😋😋

    • Anonyymi

      Koskas sulla ois kauppapäivä🤔

    • Anonyymi

      Miten sää jaksat yksinäs tarinoida täällä palstalla.Edelleenkään täällä ei ole naisii muualla kun teidän haaveissa.Uskokaa jo nyt.

      • Anonyymi

        Oothan säkin täällä???


    • Anonyymi

      Niin oonki..kaksistaan paljon ihanampaa

    • Anonyymi

      Olen muuten just Prismassa. Vähän on jännä olo. Tuntuu, että joka toinen mies kattoo pitkään, ikäänkuin tietäisi, että tänne kirjottelen. Punastuttaa ja hymyilyttää hyvin 😄 Vaikka aika hiljaistahan täällä Launeella on.

      • Anonyymi

        Menehän vaateosastolle ja käy sovittamassa uusia housuja tai hametta sovituskopissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menehän vaateosastolle ja käy sovittamassa uusia housuja tai hametta sovituskopissa.

        Oon jo autossa, mut ens viikolla uudestaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon jo autossa, mut ens viikolla uudestaan :D

        No et se varmaan ollut se sama jota nain äsken tuolla sovituskopissa....? Voi vittu kukahan se sitten oli kun pisti niin kampoihin🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et se varmaan ollut se sama jota nain äsken tuolla sovituskopissa....? Voi vittu kukahan se sitten oli kun pisti niin kampoihin🙄

        Ha ha ha! Päivän naurut :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ha ha ha! Päivän naurut :D

        Olitko se sinä ? Sori olin ehkä hiukan raju, mutta olit niin haluttava näky punaisissa pikkareissa kun verhon takaa peppusi näkyi.😷. Tuu joku kerta uudestaan niinostan sulle uudet ehjät kuteet🙄


    • Anonyymi

      Avauksen arjen kuumottelun teemasta on paljonkin konkretisoituvia tilanteita, joskaan ei kauppaeissulla.

      Yksi hyvin yleinen fantasia niin miehillä kuin naisillakin on juurkin tuo tuiki tuntemattoman puoleensavetävän kanssa tehty varsin spontaani ja kuuma seikkailukohtaminen.

      Ajatelkaapa vaikka kesäisillä musiikkifestareilla ilmassa leijuvaa seksuaalista latausta ja kuinka moni päätyykään tuiki tuntemattoman kanssa sessioihin varsin ja / tai tosi lyhyenkin 'tutustumisen' jälkeen.

      Noissa tilaisuuksissa tosin on aivan liiaksikin alkoholi ja kovemmatkin kuvassa mukana ja osa tekee aivan päättömiä ja suojaamattomia juttuja henkilöiden kanssa joiden seksuaaliturvallisuudesta ei ole aavistustakaan ... itselleni ei jatkoon tuossa viitekehyksessä.

      Mutta seksuaalisen latauksen, niin mukavan kiiman luomat erilaiset fantasiat ovat itsessään maukasta ja "elossa" pitävää ... suuri osa fnatsioista on parhaimmillaan ei-toteutettuina fantasioina ravitsemassa vitaalisuuta, myös vakaassa parisuhteessa.

      Toisaalta, juurikin vakaassa parisuhteessa olisi hyvä osata hieman irrotella ja tehdä yhdessä uusia valtauksia, vaikkapa juurkin puolijulkisilla paikoilla 'salaa' puuhastellen ... maustaisi kummasti parisuhdetta ja voisi nautiskella samaan aikaan turvallisissa puitteissa ... haaste on tuon kipinän säilyttäminen pitkässä suhteessa.

      Mutta moni asia erotiikan nautinnoissa voisi olla toisin jos seksitauteja ei edes olisi olemassa ... vapaan henkilön kesälomat saattaiisvat saada enempi mausteita ;-)

      mr

      • Anonyymi

        Ventovieraat on varmasti yleinen fantasia. Fantasiaksi se useimmilla jääkin. Tosin olen huomannut, että varsinkin keittiössä keikistelen mielellään pikkustringeissä ja rintaliiveissä pitkin iltaa, koska sieltä on suora näköyhteys naapuritalon parvekkeelle, jossa mies käy usein tupakalla. 😅 Ja en pelkää, että jos siellä asuu lapsia, tekisin jotain luvatonta, en. Teen ruokaa, täytän astianpesukonetta, siivoan jne. Ilta-askareita, mutta kaikki valot päällä, niin hän kyllä näkee sisään. Aiheutanko keuhkosyövän, heh, toivottavasti en. Ja vaikka alusvaatteet pysyy tiukasti päällä, ei mun muhkeita rintoja ja peppua voi olla huomaamatta. Ne saa huomiota villapaidassakin. Toivottavasti en sentään aiheuta keuhkosyöpää. T. Yoga girl


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ventovieraat on varmasti yleinen fantasia. Fantasiaksi se useimmilla jääkin. Tosin olen huomannut, että varsinkin keittiössä keikistelen mielellään pikkustringeissä ja rintaliiveissä pitkin iltaa, koska sieltä on suora näköyhteys naapuritalon parvekkeelle, jossa mies käy usein tupakalla. 😅 Ja en pelkää, että jos siellä asuu lapsia, tekisin jotain luvatonta, en. Teen ruokaa, täytän astianpesukonetta, siivoan jne. Ilta-askareita, mutta kaikki valot päällä, niin hän kyllä näkee sisään. Aiheutanko keuhkosyövän, heh, toivottavasti en. Ja vaikka alusvaatteet pysyy tiukasti päällä, ei mun muhkeita rintoja ja peppua voi olla huomaamatta. Ne saa huomiota villapaidassakin. Toivottavasti en sentään aiheuta keuhkosyöpää. T. Yoga girl

        Perse! Taasen menee ohi. Selvästikin minun pitäisi muuttaa asumaan johonkin prisman liepeille kerrostaloon, jotta elämä muuttuisi mielenkiintoisemmaksi. Tämä Matti Vanhasen kepulainen unelma-asuminen ei tarjoa vastaavanlaisia virikkeitä ollenkaan. Toppatakki päällä käydään naapureiden kanssa pihalla ulkoiluttamassa rakkeja ja mietitään, milloin datsuniin vaihdetaan kesärenkaat.

        Oi kun saisikin ihailla läheisestä ikkunasta stringityttöä laittelemassa keittiössä.

        Yksi tyttöystävä joskus halusi, että paneskelemme keittiössä ikkunan verhot auki. Asuttiin toisessa kerroksessa kerrostalossa vilkkaalla alueella, josta oli suora näkymä vastapäisiin taloihin. Tätä toistettiin usein. Itse olin silloin vähän vaivaantunut. En enää. Viimeksi, ennen paskan osumista tuulettimeen, oltiin vaimon kanssa lomalla. Hotellissa huone toisessa kerroksessa, alhaalla hotellin uima-allasalue ja aamupala käynnissä, hän kontalleen sängyssä edessä, taustalla kohisi välimeri ja ihmisten puheensorina tuli suoraan alta huoneeseen ja osa liikkui näköpiirissä. Työntelin perseeseen kaikessa rauhassa, suurella hartaudella ja nautin täysin siemauksin.

        Sittemmin ei ole paljon Välimerta näkynyt.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Perse! Taasen menee ohi. Selvästikin minun pitäisi muuttaa asumaan johonkin prisman liepeille kerrostaloon, jotta elämä muuttuisi mielenkiintoisemmaksi. Tämä Matti Vanhasen kepulainen unelma-asuminen ei tarjoa vastaavanlaisia virikkeitä ollenkaan. Toppatakki päällä käydään naapureiden kanssa pihalla ulkoiluttamassa rakkeja ja mietitään, milloin datsuniin vaihdetaan kesärenkaat.

        Oi kun saisikin ihailla läheisestä ikkunasta stringityttöä laittelemassa keittiössä.

        Yksi tyttöystävä joskus halusi, että paneskelemme keittiössä ikkunan verhot auki. Asuttiin toisessa kerroksessa kerrostalossa vilkkaalla alueella, josta oli suora näkymä vastapäisiin taloihin. Tätä toistettiin usein. Itse olin silloin vähän vaivaantunut. En enää. Viimeksi, ennen paskan osumista tuulettimeen, oltiin vaimon kanssa lomalla. Hotellissa huone toisessa kerroksessa, alhaalla hotellin uima-allasalue ja aamupala käynnissä, hän kontalleen sängyssä edessä, taustalla kohisi välimeri ja ihmisten puheensorina tuli suoraan alta huoneeseen ja osa liikkui näköpiirissä. Työntelin perseeseen kaikessa rauhassa, suurella hartaudella ja nautin täysin siemauksin.

        Sittemmin ei ole paljon Välimerta näkynyt.

        Älä välitä, kameli. Mäkin elän matti vanhasen kepulaisunelmaa. Ei ole juur naapureita näköetäisyydellä, joten hyvät puolensa tässäkin: pihasaunaan voi painella ihan alasti kesät talvet, verhoja ei tarvi missään ikkunassa olla... Tuossa just eräänäkin päivänä tein pihalla pilkkeitä hihaton toppi päällä ilman rintaliivejä kun aurinkokin paistoi niin nätisti ja takissa oli liian kuuma. Siinä rehkiessä kyllä tuntui myös jalkoväli herahtavan kosteaksi ja nännitkin oli ku metsämansikat. Tuli salaa toivottua, että pihaan tulisi vaikka joku näitä kattocenterin heeboja, joita muutenkin täällä maalla turhaan ramppaa, katosta viis, mut jos olisi panomiehiä niin olisin saattanut kiihtyä pienestä flirtistä suorastaan anelemaan täytettä sisääni... Se on tämä maalaisilma täällä Lahden laitamilla pitää mielen näin virkeänä ;-)


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Perse! Taasen menee ohi. Selvästikin minun pitäisi muuttaa asumaan johonkin prisman liepeille kerrostaloon, jotta elämä muuttuisi mielenkiintoisemmaksi. Tämä Matti Vanhasen kepulainen unelma-asuminen ei tarjoa vastaavanlaisia virikkeitä ollenkaan. Toppatakki päällä käydään naapureiden kanssa pihalla ulkoiluttamassa rakkeja ja mietitään, milloin datsuniin vaihdetaan kesärenkaat.

        Oi kun saisikin ihailla läheisestä ikkunasta stringityttöä laittelemassa keittiössä.

        Yksi tyttöystävä joskus halusi, että paneskelemme keittiössä ikkunan verhot auki. Asuttiin toisessa kerroksessa kerrostalossa vilkkaalla alueella, josta oli suora näkymä vastapäisiin taloihin. Tätä toistettiin usein. Itse olin silloin vähän vaivaantunut. En enää. Viimeksi, ennen paskan osumista tuulettimeen, oltiin vaimon kanssa lomalla. Hotellissa huone toisessa kerroksessa, alhaalla hotellin uima-allasalue ja aamupala käynnissä, hän kontalleen sängyssä edessä, taustalla kohisi välimeri ja ihmisten puheensorina tuli suoraan alta huoneeseen ja osa liikkui näköpiirissä. Työntelin perseeseen kaikessa rauhassa, suurella hartaudella ja nautin täysin siemauksin.

        Sittemmin ei ole paljon Välimerta näkynyt.

        Mäkään EN asu lähellä Prismaa! En ole siis mikään Nummelan Prisma enkä Lahden Prisma, kaukana näistä! 😀 t. isotisuinen yoga girl 🧘🏼‍♀️Jonka kuvat täälläkin oli jaossa, mutta poistin aijaasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä, kameli. Mäkin elän matti vanhasen kepulaisunelmaa. Ei ole juur naapureita näköetäisyydellä, joten hyvät puolensa tässäkin: pihasaunaan voi painella ihan alasti kesät talvet, verhoja ei tarvi missään ikkunassa olla... Tuossa just eräänäkin päivänä tein pihalla pilkkeitä hihaton toppi päällä ilman rintaliivejä kun aurinkokin paistoi niin nätisti ja takissa oli liian kuuma. Siinä rehkiessä kyllä tuntui myös jalkoväli herahtavan kosteaksi ja nännitkin oli ku metsämansikat. Tuli salaa toivottua, että pihaan tulisi vaikka joku näitä kattocenterin heeboja, joita muutenkin täällä maalla turhaan ramppaa, katosta viis, mut jos olisi panomiehiä niin olisin saattanut kiihtyä pienestä flirtistä suorastaan anelemaan täytettä sisääni... Se on tämä maalaisilma täällä Lahden laitamilla pitää mielen näin virkeänä ;-)

        Pakko sanoa, että halkopölkkyä vasten nojallaan otettu pillu maistuisi varmaan paljon maukkaammalta, lintujen liverrystä ja kevättuulen puhallusta nauttiessa, kuin tuollainen cityunelma. Pihasaunan terassilla saunan jälkeen pikku nuoleskelua puolin ja toisin. Siinä saunakaljaa nauttiessa putipuhtaana, kun saisi kunnon imaisut loppuun saakka, olisin melkein valmis antamaan, jos ei nyt vasemman jalan pikkuvarvasta, niin ainakin vaivaisenluun.

        Näin se mieli vaihtuu.

        Tässähän pitää oikeasti alkaa miettimään alanvaihtoa. Kiertävä peltikattomyyjä ei kuullosta pahalta. "ai ei kattoa laiteta? Kai nyt sentää varvit vetästään kumminkin"


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Pakko sanoa, että halkopölkkyä vasten nojallaan otettu pillu maistuisi varmaan paljon maukkaammalta, lintujen liverrystä ja kevättuulen puhallusta nauttiessa, kuin tuollainen cityunelma. Pihasaunan terassilla saunan jälkeen pikku nuoleskelua puolin ja toisin. Siinä saunakaljaa nauttiessa putipuhtaana, kun saisi kunnon imaisut loppuun saakka, olisin melkein valmis antamaan, jos ei nyt vasemman jalan pikkuvarvasta, niin ainakin vaivaisenluun.

        Näin se mieli vaihtuu.

        Tässähän pitää oikeasti alkaa miettimään alanvaihtoa. Kiertävä peltikattomyyjä ei kuullosta pahalta. "ai ei kattoa laiteta? Kai nyt sentää varvit vetästään kumminkin"

        Joo, he he.

        Ehkä Matti Vanhanen kepulaisunelmineen onkin aina tiennyt jotain, mikä monilta jää tajuamatta :D Tästä keskustalle uutta puhtia vaalikampanjaan?

        Mut joo, kauhee tarve tässä koronan aikana tullut ihan täysin estottomaan rietasteluun... huh huh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäkään EN asu lähellä Prismaa! En ole siis mikään Nummelan Prisma enkä Lahden Prisma, kaukana näistä! 😀 t. isotisuinen yoga girl 🧘🏼‍♀️Jonka kuvat täälläkin oli jaossa, mutta poistin aijaasta.

        No, ei sillä niin väliä, isot tissit, stringit ja avoin luonne, sillä pärjää pitkälle. Lieneekö tuolla prismalla niin väliä oikeastikaan. Tietenkin, jos tuossa varubodenissa vetäisin varvit kauraryynipakettien ja sokerihyllyn välissä, voisi saada mummoilta vähän pahaa silmää, että siinä mielessä asiaan kannattaa suhtautua suuremmalla tarkkuudella.

        Meitähän tässä alkaa olemaan jengiä jo ihan jonoksi asti. Pitäisikö huomenna käydä bunkraamasaa provianttia koko sakki jossain sopivassa eteläsuomen rismassa kumminkin, kun kerran haluja tuntuu olevan. Kaljat alkaa olemaan vähissä ja varukan kasipäkki maksaa maltaita. Viroonkaan ei pääse perinteisesti hoitamaan vienti ja tuontilastia, ei laivalla eikä maissa, niin tuohan olisi sopiva simulaattori asiaan.

        Mennään ensin koko porukka sisään tuloaulan deliin vetää pohjaksi sämpyläkahvit (tallina laittaa pubi) jorataan viihdeosastolla, ja loppuhuipennus invavessassa. 😅

        Ei helvetti mulla on tylsää tai sairas mielikuvitus 🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, he he.

        Ehkä Matti Vanhanen kepulaisunelmineen onkin aina tiennyt jotain, mikä monilta jää tajuamatta :D Tästä keskustalle uutta puhtia vaalikampanjaan?

        Mut joo, kauhee tarve tässä koronan aikana tullut ihan täysin estottomaan rietasteluun... huh huh.

        "Mut joo, kauhee tarve tässä koronan aikana tullut ihan täysin estottomaan rietasteluun... huh huh."

        no älä helvetti muuta viserrä. Kuten tuolla jossain ylempänä sanoin, tämä piiri on kuristunut niin olemattomaksi, että se pieni viaton sukupuolten välinen kanssakäyminen on arvaamattoman tärkeää. Mitä pidemmälle mennään tätä rataa sitä riettaammiksi fantasiat alkaa käymään.

        Sinänsä tuollainen kepulaisunelma toimii kohtuullisesti monessakin suhteessa. Kun katsoo pellon yli naapuritaloon, että ukko lähti urakoimaan lumia, tietää, että rouva on kotosalla sen pari kolme tuntia ja koulutaksikaan ei tule kotiin vielä ennen neljää, voi surutta ottaa potkukelkan ja ottaa pienen viihdytysajelun naapurissa. Siinä vaiheessa kun valmetin ääni kuuluu jo mäen takaa, ehtii vielä lykkiä loppuun ja paeta hämärään, jossa ei katulamput loista.

        Toki kaverini joskus totesi, että ei kannata kyntää naapurin peltoa samaan aikaan, kun voi tulla toinen traktori vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ventovieraat on varmasti yleinen fantasia. Fantasiaksi se useimmilla jääkin. Tosin olen huomannut, että varsinkin keittiössä keikistelen mielellään pikkustringeissä ja rintaliiveissä pitkin iltaa, koska sieltä on suora näköyhteys naapuritalon parvekkeelle, jossa mies käy usein tupakalla. 😅 Ja en pelkää, että jos siellä asuu lapsia, tekisin jotain luvatonta, en. Teen ruokaa, täytän astianpesukonetta, siivoan jne. Ilta-askareita, mutta kaikki valot päällä, niin hän kyllä näkee sisään. Aiheutanko keuhkosyövän, heh, toivottavasti en. Ja vaikka alusvaatteet pysyy tiukasti päällä, ei mun muhkeita rintoja ja peppua voi olla huomaamatta. Ne saa huomiota villapaidassakin. Toivottavasti en sentään aiheuta keuhkosyöpää. T. Yoga girl

        Asuisinpa naapurissa. Tykkäätkö kulkea kaupungilla niin että tarjoat seksikkäitä virikkeitä ja "vahingossa" vilauttelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuisinpa naapurissa. Tykkäätkö kulkea kaupungilla niin että tarjoat seksikkäitä virikkeitä ja "vahingossa" vilauttelet?

        Yritän olla kulkematta kaupungilla näinä korona-aikoina, vaikka ehta city girl olenkin. Nää kepu-unelmat ja halkopinot on mulle jotain 50-lukua! 😀 Kun kesämekkokausi koittaa, jätän pikkuhousut pois. Rietasta tiedän. Ja kun rintavarustus on runsas eikä naamakaan ole se kuuluisa petolinnun p.rse, niin huomiota tulee, vaikka laittaisi säkin päälle. Tosin seksi on siksi huonompaa? Miehet voihkii, että ”mä en kestä, sä oot helvetin kaunis ja tunnut niin hyvältä ” jne. Suomi- miehillä on tosi vähän annettavaa, jos se on muutama minuutti. Kannattaa siksi satsata fantasiaan ja leikkiin. 🧘🏼‍♀️Yoga girl


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritän olla kulkematta kaupungilla näinä korona-aikoina, vaikka ehta city girl olenkin. Nää kepu-unelmat ja halkopinot on mulle jotain 50-lukua! 😀 Kun kesämekkokausi koittaa, jätän pikkuhousut pois. Rietasta tiedän. Ja kun rintavarustus on runsas eikä naamakaan ole se kuuluisa petolinnun p.rse, niin huomiota tulee, vaikka laittaisi säkin päälle. Tosin seksi on siksi huonompaa? Miehet voihkii, että ”mä en kestä, sä oot helvetin kaunis ja tunnut niin hyvältä ” jne. Suomi- miehillä on tosi vähän annettavaa, jos se on muutama minuutti. Kannattaa siksi satsata fantasiaan ja leikkiin. 🧘🏼‍♀️Yoga girl

        mitä vikaa -50 luvun kepu unelmassa on. Maitolaituri, pappatunturi, kottikärryt, maitotonkat luomuhinkit.

        No ei mitään noita kyllä tule nähtyä.

        Siis rietas kesämekko ilman pikkareita. Hemmetti, että sykkii pelkkä ajatuskin. Varmaan laukeaa hetkessä, jos pakkaus on ihana ja kiihottava. Siksi pitääkin panostaa siihen toiseen kierrokseen. Ensimmäinen pistetäänkin kitusiin ja sitten voi alkaa rauhassa nuoleskelemaan, hyväilemään ja nostamaan tunnelmaa. Isot pojat kertoo, että pfizerin sinisellä jaksaa. Itse en ole tarvinut.

        Ei kyllä ole ollut pikkuhousutonta kesämekkoakaan tarjolla aikoihin.

        Koronavapaata kesää odotellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän olla kulkematta kaupungilla näinä korona-aikoina, vaikka ehta city girl olenkin. Nää kepu-unelmat ja halkopinot on mulle jotain 50-lukua! 😀 Kun kesämekkokausi koittaa, jätän pikkuhousut pois. Rietasta tiedän. Ja kun rintavarustus on runsas eikä naamakaan ole se kuuluisa petolinnun p.rse, niin huomiota tulee, vaikka laittaisi säkin päälle. Tosin seksi on siksi huonompaa? Miehet voihkii, että ”mä en kestä, sä oot helvetin kaunis ja tunnut niin hyvältä ” jne. Suomi- miehillä on tosi vähän annettavaa, jos se on muutama minuutti. Kannattaa siksi satsata fantasiaan ja leikkiin. 🧘🏼‍♀️Yoga girl

        Juu ei kannata tänne maalle muuttaa. Nytkin pyryttää taas lunta, prkl... Sillä aikaa kun sä katsot netflixiä sohvalla lepäillen, niin mä raadan hikikarpalot otsalla lumikolan kanssa pihalla... Eikä kukaan ees ole näkemässä mun treenattua persettä, ellei joku metsäneläin satu tontin rajoille :D Ap Lahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei kannata tänne maalle muuttaa. Nytkin pyryttää taas lunta, prkl... Sillä aikaa kun sä katsot netflixiä sohvalla lepäillen, niin mä raadan hikikarpalot otsalla lumikolan kanssa pihalla... Eikä kukaan ees ole näkemässä mun treenattua persettä, ellei joku metsäneläin satu tontin rajoille :D Ap Lahti

        Jos yhtään auttaa niin mä kuvittelen miltä sun treenattu perse näyttää kun lykit hikisenä lumia. Näyttää muuten tosi hyvältä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän olla kulkematta kaupungilla näinä korona-aikoina, vaikka ehta city girl olenkin. Nää kepu-unelmat ja halkopinot on mulle jotain 50-lukua! 😀 Kun kesämekkokausi koittaa, jätän pikkuhousut pois. Rietasta tiedän. Ja kun rintavarustus on runsas eikä naamakaan ole se kuuluisa petolinnun p.rse, niin huomiota tulee, vaikka laittaisi säkin päälle. Tosin seksi on siksi huonompaa? Miehet voihkii, että ”mä en kestä, sä oot helvetin kaunis ja tunnut niin hyvältä ” jne. Suomi- miehillä on tosi vähän annettavaa, jos se on muutama minuutti. Kannattaa siksi satsata fantasiaan ja leikkiin. 🧘🏼‍♀️Yoga girl

        Osun täysin tuohon kategoriaan: ensimmäinen kierros kestää muutaman minuutin. Otin neuvostasi vaarin: fantasioin sinusta kesämekossa ja leikin itselläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei kannata tänne maalle muuttaa. Nytkin pyryttää taas lunta, prkl... Sillä aikaa kun sä katsot netflixiä sohvalla lepäillen, niin mä raadan hikikarpalot otsalla lumikolan kanssa pihalla... Eikä kukaan ees ole näkemässä mun treenattua persettä, ellei joku metsäneläin satu tontin rajoille :D Ap Lahti

        Mä vaan joogaan ja jumppaan. Niin kauan kuin ulkonaliikkumiskieltoa ei ole myös juoksen pari krt vkossa, mutta isoilla rinnoilla pitkät juoksulenkit ei ole niin herkkua. Se ei ole mun vahvin laji, vaikka urheilullinen olenkin. 😜


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        mitä vikaa -50 luvun kepu unelmassa on. Maitolaituri, pappatunturi, kottikärryt, maitotonkat luomuhinkit.

        No ei mitään noita kyllä tule nähtyä.

        Siis rietas kesämekko ilman pikkareita. Hemmetti, että sykkii pelkkä ajatuskin. Varmaan laukeaa hetkessä, jos pakkaus on ihana ja kiihottava. Siksi pitääkin panostaa siihen toiseen kierrokseen. Ensimmäinen pistetäänkin kitusiin ja sitten voi alkaa rauhassa nuoleskelemaan, hyväilemään ja nostamaan tunnelmaa. Isot pojat kertoo, että pfizerin sinisellä jaksaa. Itse en ole tarvinut.

        Ei kyllä ole ollut pikkuhousutonta kesämekkoakaan tarjolla aikoihin.

        Koronavapaata kesää odotellessa.

        Mulla ei ole mitään muuta noista kuin ”luomuhinkit” , mikä varmaan on Luojan täysvahinko, koska muuten en ole emäntämallia. Tosin meillä on suvussa isot rinnat ja sorjat sääret.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos yhtään auttaa niin mä kuvittelen miltä sun treenattu perse näyttää kun lykit hikisenä lumia. Näyttää muuten tosi hyvältä!

        Kiitos. Lämmittää mieltä... ja jalkoväliä :D


      • Anonyymi

        Omani oli. Yllättikö ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei kannata tänne maalle muuttaa. Nytkin pyryttää taas lunta, prkl... Sillä aikaa kun sä katsot netflixiä sohvalla lepäillen, niin mä raadan hikikarpalot otsalla lumikolan kanssa pihalla... Eikä kukaan ees ole näkemässä mun treenattua persettä, ellei joku metsäneläin satu tontin rajoille :D Ap Lahti

        Hyvää treeniä se on, itse tykkään kanssa tehdä lumihemmia. Toki siihen on konekin, mutta ei silläkään kaikkea voi tehdä.

        "Eikä kukaan ees ole näkemässä mun treenattua persettä, ellei joku metsäneläin satu tontin rajoille"

        Treenattu perse mmm kuullostaa hyvältä. Vielä parempi, jos sinne saa panna, tai vaikka hieman lipitellä. Mielikuvitus pystyy hoitelemaan loput.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Lämmittää mieltä... ja jalkoväliä :D

        Miten treenaat peppuasi? Haluan seuraavaksi kuvitella miltä se näyttää kun vedät tiukoissa jumppahousuissa pepputreeniäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Lämmittää mieltä... ja jalkoväliä :D

        Jos sulla muuten joskus käy niin että suunnittelemasi treeni tuntuu liian rankalta ja haluaisit jättää sen kesken niin ilmoita mulle. Voin tulla sun personal traineriksi ja piiskata sut loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vaan joogaan ja jumppaan. Niin kauan kuin ulkonaliikkumiskieltoa ei ole myös juoksen pari krt vkossa, mutta isoilla rinnoilla pitkät juoksulenkit ei ole niin herkkua. Se ei ole mun vahvin laji, vaikka urheilullinen olenkin. 😜

        Mitä joogaa harrastat? Oletko parijoogaa koskaan testannut?Mukava laji jonka jotkut liikkeet sopivassa seurassa käy melkein esileikistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla muuten joskus käy niin että suunnittelemasi treeni tuntuu liian rankalta ja haluaisit jättää sen kesken niin ilmoita mulle. Voin tulla sun personal traineriksi ja piiskata sut loppuun asti.

        Noh, osuit ytimeen. Mitäpä sitä hikisen pepputreenin päätteeksi kaipaisikaan enemmän kuin hyvin ansaittua piiskaa, jonka alla antautua, hyvän pumpin saaneita pakaroita tyrkylle asettaen? Anteeksi, jos luin väärin rivien välistä, että olisi piiskaa tarjolla.......? Ap Lahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, osuit ytimeen. Mitäpä sitä hikisen pepputreenin päätteeksi kaipaisikaan enemmän kuin hyvin ansaittua piiskaa, jonka alla antautua, hyvän pumpin saaneita pakaroita tyrkylle asettaen? Anteeksi, jos luin väärin rivien välistä, että olisi piiskaa tarjolla.......? Ap Lahti

        Et lukenut väärin. Ensin vetäisisit tiukan ja hikisen pepputreenin ja kun olisit lattialla kontallaan henkeä vetämässä antaisin tyrkyllä oleville pakaroille kunnon piiskausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, osuit ytimeen. Mitäpä sitä hikisen pepputreenin päätteeksi kaipaisikaan enemmän kuin hyvin ansaittua piiskaa, jonka alla antautua, hyvän pumpin saaneita pakaroita tyrkylle asettaen? Anteeksi, jos luin väärin rivien välistä, että olisi piiskaa tarjolla.......? Ap Lahti

        Tai luit hieman väärin. Treeniohjelma olisi pitkä ja aina kun väsyisit etkä jaksaisi enää saisit piiskaa motivoimaan jatkamista. Treenin jälkeen saisit muuta palkkiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et lukenut väärin. Ensin vetäisisit tiukan ja hikisen pepputreenin ja kun olisit lattialla kontallaan henkeä vetämässä antaisin tyrkyllä oleville pakaroille kunnon piiskausta.

        Hmm... Mielummin asettuisin tarjolle komennuksestasi. Siinä minun itsetietoisena piiskaa odottaessani ja kehon kielellä sitä anoessani olisi sulla, oikeaa pelisilmää käyttämällä, mahdollisuus saada ote hyvinkin palvelualttiista nautinnolle antautujasta. Edelleen Ap Lahti....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm... Mielummin asettuisin tarjolle komennuksestasi. Siinä minun itsetietoisena piiskaa odottaessani ja kehon kielellä sitä anoessani olisi sulla, oikeaa pelisilmää käyttämällä, mahdollisuus saada ote hyvinkin palvelualttiista nautinnolle antautujasta. Edelleen Ap Lahti....

        Vastusteletko ja pitääkö sinulle ensin osoittaa voimalla oma paikkasi vai totteletko heti komentoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastusteletko ja pitääkö sinulle ensin osoittaa voimalla oma paikkasi vai totteletko heti komentoja?

        Tottelen kyllä, ainakin alkuun... jatkossa voi tulla niskoittelua ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottelen kyllä, ainakin alkuun... jatkossa voi tulla niskoittelua ;-)

        Mutta pelkkään voimaan reagoin kyllä huonosti. Ota komennus heti alkuun itsevarmuudella. Luota siihen, että sulan katseesi ja sanojesi voimasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottelen kyllä, ainakin alkuun... jatkossa voi tulla niskoittelua ;-)

        Olisihan se nautinto käskeä sun pistää perse heilumaan ja antamaan sylitanssia. Välillä komentaa kontalleen tai syliin makaamaan että voisi antaa piiskaa niskoittelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pelkkään voimaan reagoin kyllä huonosti. Ota komennus heti alkuun itsevarmuudella. Luota siihen, että sulan katseesi ja sanojesi voimasta.

        Voiman voi jättää pois, saan sinut kyllä tottelemaan sanallisestikin.


      • Anonyymi

        Juurikin noin ja vielä huutamalla tai sitten vain rauhallisesti sanomalla tietyllä äänenpainolla mitä haluan että ap tekee.


      • Anonyymi

        Ensimmäisenä käskisin ap:n kontalleen ja tutustuisin tarkemmin tiukkaan perseeseen. Minun miellyttäminen suihinotolla tulisi vasta myöhemmin.


      • Anonyymi

        Niinkai, vaikka on isoissa rinnoissa huonotkin puolet. Juurikin juostessa tms lajeissa. Suomi-nainen on yleisimmin L-kokoa, persjalkainen ja hoikkanakin päärynä. Minusta kaikki vartalot ON silti kauniita - varsinkin, jos ne verhoaa muuhun kuin pieruverkkareihin ja pitää muutenkin itsestään huolta. Päivittäistä joogaa ja jumppaa voin suositella kaikenkokoisille naisille ja miehille! Pysyy kuosissa. T. 🧘🏼‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm... Mielummin asettuisin tarjolle komennuksestasi. Siinä minun itsetietoisena piiskaa odottaessani ja kehon kielellä sitä anoessani olisi sulla, oikeaa pelisilmää käyttämällä, mahdollisuus saada ote hyvinkin palvelualttiista nautinnolle antautujasta. Edelleen Ap Lahti....

        Haluaisin vielä tiedustella mitä kuuluu palvelualttiuteen? Sisältyykö siihen muutama voileipä tai muuta purtavaa kahvin kanssa ens alkuun jutustelun kera?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkai, vaikka on isoissa rinnoissa huonotkin puolet. Juurikin juostessa tms lajeissa. Suomi-nainen on yleisimmin L-kokoa, persjalkainen ja hoikkanakin päärynä. Minusta kaikki vartalot ON silti kauniita - varsinkin, jos ne verhoaa muuhun kuin pieruverkkareihin ja pitää muutenkin itsestään huolta. Päivittäistä joogaa ja jumppaa voin suositella kaikenkokoisille naisille ja miehille! Pysyy kuosissa. T. 🧘🏼‍♀️

        Kyllä! Kaikki naisvartalotyypit ovat kauniita, toki hyvin huollettuna, mutta sitäkin tärkeämmin hyvällä itsetunnolla kannettuna. Seksikkyys lähtee sisältä päin ja ulospäin voi antaa vain mitä sisältä löytyy. <3 Hyvää joogailukevättä sulle täältä maalta! Pysy kuumana :-)


      • Anonyymi

        Oot kyllä aika hukassa.. 🙄


      • Anonyymi

        Just ja just vaivaudun kirjoittamaan tämän: kotiin kasvamaan siitä. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omani oli. Yllättikö ?

        Tuskinpa vain oli, kuvia on netti pullollaan.


      • Anonyymi

        Eikö kukaan ole koskaan antanut sulle ees säälistä pillua? Eikä varmaan anna jatkossakaan.


      • Anonyymi

        Meinasit, että sulle lohkeaisi persettä? Älä naurata. No, nauran kuitenkin 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm... Mielummin asettuisin tarjolle komennuksestasi. Siinä minun itsetietoisena piiskaa odottaessani ja kehon kielellä sitä anoessani olisi sulla, oikeaa pelisilmää käyttämällä, mahdollisuus saada ote hyvinkin palvelualttiista nautinnolle antautujasta. Edelleen Ap Lahti....

        Tykkään sun tyylistä. Mukava lukea sun tekstejä kun niistä huokuu se että osaat ilmaista itseäsi etkä ole vanha limainen ukko joka näyttelee naista. Jos asuisin lähempänä tulisin luoksesi. Kahvin tippumista odotellessa komentaisit sinut mahalleen keittiön pöytää vasten. Perseesi olisi houkuttelevasti esillä. Käskisin sinun laskea tiukkoja housujasi niin että näkisin sen paljaana. Nauttisin piiskatessani paljasta pyllyäsi.

        Löytyykö yöpöytäsi laatikoista välineitä joita voisin hyödyntää? Mitkä on lempilelusi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään sun tyylistä. Mukava lukea sun tekstejä kun niistä huokuu se että osaat ilmaista itseäsi etkä ole vanha limainen ukko joka näyttelee naista. Jos asuisin lähempänä tulisin luoksesi. Kahvin tippumista odotellessa komentaisit sinut mahalleen keittiön pöytää vasten. Perseesi olisi houkuttelevasti esillä. Käskisin sinun laskea tiukkoja housujasi niin että näkisin sen paljaana. Nauttisin piiskatessani paljasta pyllyäsi.

        Löytyykö yöpöytäsi laatikoista välineitä joita voisin hyödyntää? Mitkä on lempilelusi?

        Osaatko kuvailla vähän tarkemmin, mikä piiskan antamisessa Sinua viehättää? Kiinnostaisi tietää, mitä tuntemuksia se herättää Sinussa, miehenä (oletan?).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko kuvailla vähän tarkemmin, mikä piiskan antamisessa Sinua viehättää? Kiinnostaisi tietää, mitä tuntemuksia se herättää Sinussa, miehenä (oletan?).

        Mies olen. Tärkeimpänä siinä on tuottaa toiselle nautintoa. Toissijaisena on oma nautinto siitä että toinen on alistunut ja minulla on täysi valta tilanteessa. Tietenkin vallan voi ottaa ja sen voi osoittaa muutenkin ja niin se pitää tehdäkin, mutta tärkeintä on se että roolit on selkeät ja piiskaaminen on yksi tapa selkeyttää niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko kuvailla vähän tarkemmin, mikä piiskan antamisessa Sinua viehättää? Kiinnostaisi tietää, mitä tuntemuksia se herättää Sinussa, miehenä (oletan?).

        Entä toisinpäin, jos olet ap (tai joku muu nainen), niin mikä sinua viehättää piiskan saamisessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies olen. Tärkeimpänä siinä on tuottaa toiselle nautintoa. Toissijaisena on oma nautinto siitä että toinen on alistunut ja minulla on täysi valta tilanteessa. Tietenkin vallan voi ottaa ja sen voi osoittaa muutenkin ja niin se pitää tehdäkin, mutta tärkeintä on se että roolit on selkeät ja piiskaaminen on yksi tapa selkeyttää niitä.

        Ehkä piiskaamista voisi kuvailla pisteeksi iin päälle, se on lopullinen jäänsärkijä ja osoitus siitä kummalla on valta. Se on vain yksi osa, eikä edes välttämätön, mutta kirsikka kakun päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies olen. Tärkeimpänä siinä on tuottaa toiselle nautintoa. Toissijaisena on oma nautinto siitä että toinen on alistunut ja minulla on täysi valta tilanteessa. Tietenkin vallan voi ottaa ja sen voi osoittaa muutenkin ja niin se pitää tehdäkin, mutta tärkeintä on se että roolit on selkeät ja piiskaaminen on yksi tapa selkeyttää niitä.

        Niin, oon itse (vahvasti submissiivinen seksissä, mut kauhee tärkeilevä ja määrätietoinen kontrollifriikki oikeassa elämässä) aina kuvitellut että se on varmaankin kiihottavaa, kun toinen on vapaaehtoisesti antautunut Sun vallan alle, ja saa siitä vielä ihan mielettömät kicksit. Piiskaaminen on joo paitsi erittäin nautinnollista saajan näkökulmasta ainakin niin myös symbolinen juttu, tai riitti. Sillä kun alotetaan niin palautuu tehokkaasti mieleen, ettei nyt olekaan mun paikka yrittää määräillä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä toisinpäin, jos olet ap (tai joku muu nainen), niin mikä sinua viehättää piiskan saamisessa?

        Tästä vois kirjottaa vaikka kirjan.... Seksin yhteydessä se on lähinnä riitti, siirtymävaihe tjsp siihen asetelmaan jossa valta on toisella. Siinä viehättää se asento / asennot, joissa sitä otetaan vastaan, pienoinen nolostumisen tunne varsinkin jos sitä "joutuu" pyytämään. Se kirpaiseva tuntemus iholla, erityisesti jos kämmenellä tai tarkoituksenmukaisella paddlella saa. Kyllä, se sattuu siinä iholla, mutta kaikkialla muualla kropassa tuntuu ihanalta. Ja se kuumotus jälkeen päin.....

        Mutta mä haluaisin myös ihan vaan piiskaa ilman seksiä. Kun olisi joku mies, joka nauttii sen antamisesta, ja vois vaan kävellä sisään, pyytää ja saada. Tähän liittyy ihan omat tuntemuksensa ja motivaationsa. Nekin on seksuaalisia, koska pelkkä ajatus saa nesteet liikkeelle :D mutta ne on vähän moniulotteisempia henkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä vois kirjottaa vaikka kirjan.... Seksin yhteydessä se on lähinnä riitti, siirtymävaihe tjsp siihen asetelmaan jossa valta on toisella. Siinä viehättää se asento / asennot, joissa sitä otetaan vastaan, pienoinen nolostumisen tunne varsinkin jos sitä "joutuu" pyytämään. Se kirpaiseva tuntemus iholla, erityisesti jos kämmenellä tai tarkoituksenmukaisella paddlella saa. Kyllä, se sattuu siinä iholla, mutta kaikkialla muualla kropassa tuntuu ihanalta. Ja se kuumotus jälkeen päin.....

        Mutta mä haluaisin myös ihan vaan piiskaa ilman seksiä. Kun olisi joku mies, joka nauttii sen antamisesta, ja vois vaan kävellä sisään, pyytää ja saada. Tähän liittyy ihan omat tuntemuksensa ja motivaationsa. Nekin on seksuaalisia, koska pelkkä ajatus saa nesteet liikkeelle :D mutta ne on vähän moniulotteisempia henkisesti.

        Vahvasti seksuaalista piiskaaminen on, mutta voisin minä siitä nauttia ilman seksiäkin. Ainakin sinun piiskaamisesta. Nauttisitko enemmän jos pyytämisen lisäksi joutuisit maksamaan piiskaamisesta jonkin nimelliskorvauksen, esimerkiksi 5€/puoli tuntia? Jos ei olisi korona-aika ja minulla olisi työmatkoja etelään niin voisin käydä ohi mennessäni antamassa sinulle piiskaa, jos oikein kovasti ja kauniisti pyytäisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvasti seksuaalista piiskaaminen on, mutta voisin minä siitä nauttia ilman seksiäkin. Ainakin sinun piiskaamisesta. Nauttisitko enemmän jos pyytämisen lisäksi joutuisit maksamaan piiskaamisesta jonkin nimelliskorvauksen, esimerkiksi 5€/puoli tuntia? Jos ei olisi korona-aika ja minulla olisi työmatkoja etelään niin voisin käydä ohi mennessäni antamassa sinulle piiskaa, jos oikein kovasti ja kauniisti pyytäisit.

        No miksei, ei se ainakaan mikään kynnys ole.Tai voin tehdä jotain muuta... silittää sun paidat, tai laittaa ruokaa... tarvitko sihteeriä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksei, ei se ainakaan mikään kynnys ole.Tai voin tehdä jotain muuta... silittää sun paidat, tai laittaa ruokaa... tarvitko sihteeriä? :D

        Sinä sihteerinä olisi liian seksikästä, menisi väistämättä panemiseksi. Jos kesällä laitat ruokaa ja peset auton oikein hyvin, niin sitten voisin antaa piiskaa. Auton pitäisi sitten kiiltää kunnolla ja sinun pitäisi pestä se niin että se näyttäisin mahdollisimman kiihottavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksei, ei se ainakaan mikään kynnys ole.Tai voin tehdä jotain muuta... silittää sun paidat, tai laittaa ruokaa... tarvitko sihteeriä? :D

        Jos pääsen talvella käymään niin jalkahieronta voisi korvata auton pesemisen. Nauttisin varmasti hieronnasta ja näystä kun istun sohvalla ja sinä olisit lattialla hieromassa istuen jalkojani. Siinä olisi mukavaa symboliikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omani oli. Yllättikö ?

        Hah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sihteerinä olisi liian seksikästä, menisi väistämättä panemiseksi. Jos kesällä laitat ruokaa ja peset auton oikein hyvin, niin sitten voisin antaa piiskaa. Auton pitäisi sitten kiiltää kunnolla ja sinun pitäisi pestä se niin että se näyttäisin mahdollisimman kiihottavalta.

        Niin taitaisi mennä. En varmaan itsekään kestäisi :D Heti tuli pakottava tarve päästä pomon eteen polvilleen hoitamaan päivittäisiä perustehtäviä. Aaaah... miten saan tän mielikuvan pois, jotta voin oikeasti jatkaa töitä?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin taitaisi mennä. En varmaan itsekään kestäisi :D Heti tuli pakottava tarve päästä pomon eteen polvilleen hoitamaan päivittäisiä perustehtäviä. Aaaah... miten saan tän mielikuvan pois, jotta voin oikeasti jatkaa töitä?!

        Miettimällä mitä seuraisi kun vahingossa kaataisit juoman pomon syliin. Joutuisit hyvittämään tekosi, mutta sitä ennen saisit rangaistuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pääsen talvella käymään niin jalkahieronta voisi korvata auton pesemisen. Nauttisin varmasti hieronnasta ja näystä kun istun sohvalla ja sinä olisit lattialla hieromassa istuen jalkojani. Siinä olisi mukavaa symboliikkaa.

        Tottakai. Nauttisin itsekin, symboliikasta ja tilaisuudesta osoittaa kiitollisuutta.


      • Anonyymi

        Minuakin kiihotti kun mietin miten sihteeri olisi polvillaan edessäni kuivaamassa housujani. Miten ottaisin housut pois ja hänen pitäisi jatkaa kuivaamista. Kuivaamisen jälkeen komentaisin sihteerin syliini mahalleen. Tuntisit kuinka kovana olisin jo ennen kuin paljastaisin pyllysi ja antaisin piiskaa.


      • Anonyymi

        Nyt kun sait minut kiihottumaan niin seuraavaksi saat miellyttää: lisää kuva tai kuvia aijaa.comiin kun voit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin kiihotti kun mietin miten sihteeri olisi polvillaan edessäni kuivaamassa housujani. Miten ottaisin housut pois ja hänen pitäisi jatkaa kuivaamista. Kuivaamisen jälkeen komentaisin sihteerin syliini mahalleen. Tuntisit kuinka kovana olisin jo ennen kuin paljastaisin pyllysi ja antaisin piiskaa.

        Joo, näin: pyytelisin polvillani anteeksi samalla yrittäen kuivata housujasi. Katselet sitä touhua hetken paheksuvan näköisenä, muttet sano mitään, ilmeesi kertoo kaiken. Sitten poistut toiseen huoneeseen vähin äänin ja jätät minut yksin posket punoittaen miettimään mitä tästä nyt seuraa. Tulet huoneesta vaihdettuasi toisiin housuihin. Yritän taas pyytää anteeksi, mutta keskeytät mut "nyt hiljaa" -eleellä. Näen sun silmistä ja ilmeestä, että olet jo päättänyt, mitä teet. Ryhdyt käärimään hihojasi (nyt tytöt, kuvitelkaa James Spader tähän elokuvasta The Secretary) edelleen katsoen minua istumassa lattialla huultani purren, hengitys kiihtyneenä. Käteni hakeutuvat intuitiivisesti pakaroilleni ikään kuin jo etukäteen hieromaan tulevaa kuumotuksen kipua pois... Selvität kurkkuasi ja sanot rauhallisesti: "Sohvalle polvillesi, kädet ja pää selkänojan päälle. Tiedät kyllä miten." Tottelen kiireesti. "Nosta hametta. Laske alushousut." Tässä vaiheessa minulta pääsee jo vaimea inahdus ja puristan silmäni tiukasti kiinni, edelleen huultani purren, ja lasken selkäni kaarelle....

        Ja nyt mun hemmettiläinen on poistuttava ainakin pariksi tunniksi ja jatkettava töitä, tai saan kohta OIKEALTA pomoltani selkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, näin: pyytelisin polvillani anteeksi samalla yrittäen kuivata housujasi. Katselet sitä touhua hetken paheksuvan näköisenä, muttet sano mitään, ilmeesi kertoo kaiken. Sitten poistut toiseen huoneeseen vähin äänin ja jätät minut yksin posket punoittaen miettimään mitä tästä nyt seuraa. Tulet huoneesta vaihdettuasi toisiin housuihin. Yritän taas pyytää anteeksi, mutta keskeytät mut "nyt hiljaa" -eleellä. Näen sun silmistä ja ilmeestä, että olet jo päättänyt, mitä teet. Ryhdyt käärimään hihojasi (nyt tytöt, kuvitelkaa James Spader tähän elokuvasta The Secretary) edelleen katsoen minua istumassa lattialla huultani purren, hengitys kiihtyneenä. Käteni hakeutuvat intuitiivisesti pakaroilleni ikään kuin jo etukäteen hieromaan tulevaa kuumotuksen kipua pois... Selvität kurkkuasi ja sanot rauhallisesti: "Sohvalle polvillesi, kädet ja pää selkänojan päälle. Tiedät kyllä miten." Tottelen kiireesti. "Nosta hametta. Laske alushousut." Tässä vaiheessa minulta pääsee jo vaimea inahdus ja puristan silmäni tiukasti kiinni, edelleen huultani purren, ja lasken selkäni kaarelle....

        Ja nyt mun hemmettiläinen on poistuttava ainakin pariksi tunniksi ja jatkettava töitä, tai saan kohta OIKEALTA pomoltani selkään!

        Katselen kuinka odotat iskua jännittyneenä. Pitkitän piinaasi antaen sinun odottaa pitkään. Meinaat jo raottaa silmiäsi kun kuulet läpsähdyksen ja tunnet kivun. Vihaisena isken pyllyäsi voimakkaasti. Annan tasaiseen tahtiin kovaa piiskausta. Perseesi alkaa punoittamaan. Nautin kuullessani kiljahduksesi jota koitat pidätellä aina kun osun sinuun. Haluan että sihteerini oppii kunnolla. Kun näen että silmästi on alkamassa tulla kyynel, lopetan piiskaamisen. Nyt jo leppyneenä kerron että tämä on omaksi parhaaksesi ja että jatkossa en enää suvaitse moista virhettä. Nyökkäät hiljaisesti, pyydät nöyrästi anteeksi ja kysyt voitko jotenkin hyvittää vahinkosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, näin: pyytelisin polvillani anteeksi samalla yrittäen kuivata housujasi. Katselet sitä touhua hetken paheksuvan näköisenä, muttet sano mitään, ilmeesi kertoo kaiken. Sitten poistut toiseen huoneeseen vähin äänin ja jätät minut yksin posket punoittaen miettimään mitä tästä nyt seuraa. Tulet huoneesta vaihdettuasi toisiin housuihin. Yritän taas pyytää anteeksi, mutta keskeytät mut "nyt hiljaa" -eleellä. Näen sun silmistä ja ilmeestä, että olet jo päättänyt, mitä teet. Ryhdyt käärimään hihojasi (nyt tytöt, kuvitelkaa James Spader tähän elokuvasta The Secretary) edelleen katsoen minua istumassa lattialla huultani purren, hengitys kiihtyneenä. Käteni hakeutuvat intuitiivisesti pakaroilleni ikään kuin jo etukäteen hieromaan tulevaa kuumotuksen kipua pois... Selvität kurkkuasi ja sanot rauhallisesti: "Sohvalle polvillesi, kädet ja pää selkänojan päälle. Tiedät kyllä miten." Tottelen kiireesti. "Nosta hametta. Laske alushousut." Tässä vaiheessa minulta pääsee jo vaimea inahdus ja puristan silmäni tiukasti kiinni, edelleen huultani purren, ja lasken selkäni kaarelle....

        Ja nyt mun hemmettiläinen on poistuttava ainakin pariksi tunniksi ja jatkettava töitä, tai saan kohta OIKEALTA pomoltani selkään!

        The Secretary on jäänyt näkemättä, mutta James Spader on kyllä hottt! The Blacklistissä ainakin näyttelee hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselen kuinka odotat iskua jännittyneenä. Pitkitän piinaasi antaen sinun odottaa pitkään. Meinaat jo raottaa silmiäsi kun kuulet läpsähdyksen ja tunnet kivun. Vihaisena isken pyllyäsi voimakkaasti. Annan tasaiseen tahtiin kovaa piiskausta. Perseesi alkaa punoittamaan. Nautin kuullessani kiljahduksesi jota koitat pidätellä aina kun osun sinuun. Haluan että sihteerini oppii kunnolla. Kun näen että silmästi on alkamassa tulla kyynel, lopetan piiskaamisen. Nyt jo leppyneenä kerron että tämä on omaksi parhaaksesi ja että jatkossa en enää suvaitse moista virhettä. Nyökkäät hiljaisesti, pyydät nöyrästi anteeksi ja kysyt voitko jotenkin hyvittää vahinkosi.

        Istun viereesi. Katson sinua kylmästi silmiin ja komennan lattialle. Katseeni kylmyys saa sinut liikkumaan nopeasti lattialle. Nousen seisomaan. Käsken sinua riisumaan itsesi ja housuni. Istun takaisin sohvalle. Katselen kuinka olet alasti edessäni polvillaan. Kylmästi sanottu "tee työsi" saa sinuun vauhtia ja alat hyvittämään virhettäsi ottamalla suihin. Ohjaan vauhtiasi pitämällä päästäsi kiinni. Ilostut kun kehun kuinka hyvin teet työsi. Se saa sinut yrittämään vielä kovemmin. Taputan poskeasi. "Riittää, nouse syliini". Tulet lattialta syliini ohjaten kyrpäni sisääsi. Aloitat hitaan ratsastuksen. Ratsastaessa silitän ja puristelen pyllyäsi. Se saa sinut muistamaan piiskauksen. Välillä läpsäisen sitä. Olen jo lähellä tulemista. Komennan sinut lattialle. Haluan että perseesi on hyvin tyrkyllä. Notkistat selkääsi kunnolla anoen lisää piiskaa. Otan vyöni. Pääsi on lattiaa vasten ja nautin kun näen irvistyksesi aina kun lyön sinua vyölläni. Nahkavyöstä lähtee mahtava ääni aina kun se osuu sinuun. Hetken piiskauksen jälkeen tulen taaksesi ja työnnyn takaapäin sisääsi. Välillä piiskaan pyllyäsi kämmenellä. Kiihdytän tahtiani ennen kuin laukean. Menen takaisin sohvalle istumaan. Käsken sinun puhdistää kyrpäni. Toimit nopeasti ja nuolet minut puhtaaksi. Olen tyytyväinen sihteeriini ja palkitsen sinut silittämällä ja pusuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Istun viereesi. Katson sinua kylmästi silmiin ja komennan lattialle. Katseeni kylmyys saa sinut liikkumaan nopeasti lattialle. Nousen seisomaan. Käsken sinua riisumaan itsesi ja housuni. Istun takaisin sohvalle. Katselen kuinka olet alasti edessäni polvillaan. Kylmästi sanottu "tee työsi" saa sinuun vauhtia ja alat hyvittämään virhettäsi ottamalla suihin. Ohjaan vauhtiasi pitämällä päästäsi kiinni. Ilostut kun kehun kuinka hyvin teet työsi. Se saa sinut yrittämään vielä kovemmin. Taputan poskeasi. "Riittää, nouse syliini". Tulet lattialta syliini ohjaten kyrpäni sisääsi. Aloitat hitaan ratsastuksen. Ratsastaessa silitän ja puristelen pyllyäsi. Se saa sinut muistamaan piiskauksen. Välillä läpsäisen sitä. Olen jo lähellä tulemista. Komennan sinut lattialle. Haluan että perseesi on hyvin tyrkyllä. Notkistat selkääsi kunnolla anoen lisää piiskaa. Otan vyöni. Pääsi on lattiaa vasten ja nautin kun näen irvistyksesi aina kun lyön sinua vyölläni. Nahkavyöstä lähtee mahtava ääni aina kun se osuu sinuun. Hetken piiskauksen jälkeen tulen taaksesi ja työnnyn takaapäin sisääsi. Välillä piiskaan pyllyäsi kämmenellä. Kiihdytän tahtiani ennen kuin laukean. Menen takaisin sohvalle istumaan. Käsken sinun puhdistää kyrpäni. Toimit nopeasti ja nuolet minut puhtaaksi. Olen tyytyväinen sihteeriini ja palkitsen sinut silittämällä ja pusuilla.

        Huomenta. Olen mielissäni hyvin tekemästäni työstä nähtyäni sinut tyytyväisenä, ja väsyneenä nukahdan sohvalle. Nouset ja puet ja menet omiin toimiisi toiseen huoneeseen. Palaat jonkin ajan kuluttua ja jäät katselemaan minua nukkuessani, ja mietit miten kaunis olen, alastomana, puoliksi vatsalleni kääntyneenä, pitkät tuuheat hiukseni auki valahtaneina. Tulet sohvan luo ja istut alas. Silität peppuni kaarta ja käännät minut lantiostani selänneni. Havahdun hieman. Levität reisiäni ja kuljetat kämmeniä niiden sisäpintaa vasten alas, avaten sylini ja posliinipilluni kokonaan eteesi. Kosketat edelleen kosteaa ja himollesi juuri täysin antautunutta pilluani. Hierot ensin peukalolla klitoristani ja siirryt nuolemaan koko vakoani. Lantioni värähtelee kuin pienistä sähköiskusta, ja näet rintakehäni kohoilevan hengitykseni kiivastuessa. Huokaan ääneen jokaisella henkäyksellä. Haluat nähdä, tuntea ja kuulla lähestyvän orgasmini. Työnnät kielesi sisääni, hyväillen edelleen klitoristani ja tunnet miten laukean suutasi vasten...... Olen miltei häkeltynyt minulle antamastasi nautinnosta. Näet silmistäni, että olet saanut minut nyt täysin valtaasi. Myöhemmin illalla hieron jalkojasi lattialla istuen samalla kun katsot telkkaria. Katselet minua välillä ja hymyilet hieman tietäessäsi asioiden olevan molempien osalta juuri kuten kuuluukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta. Olen mielissäni hyvin tekemästäni työstä nähtyäni sinut tyytyväisenä, ja väsyneenä nukahdan sohvalle. Nouset ja puet ja menet omiin toimiisi toiseen huoneeseen. Palaat jonkin ajan kuluttua ja jäät katselemaan minua nukkuessani, ja mietit miten kaunis olen, alastomana, puoliksi vatsalleni kääntyneenä, pitkät tuuheat hiukseni auki valahtaneina. Tulet sohvan luo ja istut alas. Silität peppuni kaarta ja käännät minut lantiostani selänneni. Havahdun hieman. Levität reisiäni ja kuljetat kämmeniä niiden sisäpintaa vasten alas, avaten sylini ja posliinipilluni kokonaan eteesi. Kosketat edelleen kosteaa ja himollesi juuri täysin antautunutta pilluani. Hierot ensin peukalolla klitoristani ja siirryt nuolemaan koko vakoani. Lantioni värähtelee kuin pienistä sähköiskusta, ja näet rintakehäni kohoilevan hengitykseni kiivastuessa. Huokaan ääneen jokaisella henkäyksellä. Haluat nähdä, tuntea ja kuulla lähestyvän orgasmini. Työnnät kielesi sisääni, hyväillen edelleen klitoristani ja tunnet miten laukean suutasi vasten...... Olen miltei häkeltynyt minulle antamastasi nautinnosta. Näet silmistäni, että olet saanut minut nyt täysin valtaasi. Myöhemmin illalla hieron jalkojasi lattialla istuen samalla kun katsot telkkaria. Katselet minua välillä ja hymyilet hieman tietäessäsi asioiden olevan molempien osalta juuri kuten kuuluukin.

        Huomenta. Olet ihana. Juuri nyt en osaa kuvitella mitään mikä voisi olla parempaa kuin sinä minun sihteerinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta. Olen mielissäni hyvin tekemästäni työstä nähtyäni sinut tyytyväisenä, ja väsyneenä nukahdan sohvalle. Nouset ja puet ja menet omiin toimiisi toiseen huoneeseen. Palaat jonkin ajan kuluttua ja jäät katselemaan minua nukkuessani, ja mietit miten kaunis olen, alastomana, puoliksi vatsalleni kääntyneenä, pitkät tuuheat hiukseni auki valahtaneina. Tulet sohvan luo ja istut alas. Silität peppuni kaarta ja käännät minut lantiostani selänneni. Havahdun hieman. Levität reisiäni ja kuljetat kämmeniä niiden sisäpintaa vasten alas, avaten sylini ja posliinipilluni kokonaan eteesi. Kosketat edelleen kosteaa ja himollesi juuri täysin antautunutta pilluani. Hierot ensin peukalolla klitoristani ja siirryt nuolemaan koko vakoani. Lantioni värähtelee kuin pienistä sähköiskusta, ja näet rintakehäni kohoilevan hengitykseni kiivastuessa. Huokaan ääneen jokaisella henkäyksellä. Haluat nähdä, tuntea ja kuulla lähestyvän orgasmini. Työnnät kielesi sisääni, hyväillen edelleen klitoristani ja tunnet miten laukean suutasi vasten...... Olen miltei häkeltynyt minulle antamastasi nautinnosta. Näet silmistäni, että olet saanut minut nyt täysin valtaasi. Myöhemmin illalla hieron jalkojasi lattialla istuen samalla kun katsot telkkaria. Katselet minua välillä ja hymyilet hieman tietäessäsi asioiden olevan molempien osalta juuri kuten kuuluukin.

        Olet sellainen pakkaus että haluan susta enemmän kuin nimettömän suomi24 tyypin. Haluan kuulla enemmän sun fantasioista, kirjoittaa sulle omiani ja jos ne menee yhteen niin haluan joskus mahdollisesti tavatakin. Ota yhteyttä kikissä oikeapomo nimimerkkiin tai ehdota jotain muuta yhteysvälinettä. Vaihdellaan sitä tai jotain muuta kautta välillä viestejä. Vaikkakaan en hirveän aktiivinen viestittelijä välttämättä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sellainen pakkaus että haluan susta enemmän kuin nimettömän suomi24 tyypin. Haluan kuulla enemmän sun fantasioista, kirjoittaa sulle omiani ja jos ne menee yhteen niin haluan joskus mahdollisesti tavatakin. Ota yhteyttä kikissä oikeapomo nimimerkkiin tai ehdota jotain muuta yhteysvälinettä. Vaihdellaan sitä tai jotain muuta kautta välillä viestejä. Vaikkakaan en hirveän aktiivinen viestittelijä välttämättä ole.

        Kiinnostus on molemminpuolinen. Voit laittaa mulle spostia. kfheug
        meiliboxi.fi

        Laitoin kikin kautta viestiä myös, siellä se varmaan on trollispämmin seassa 🙄


    • Anonyymi

      Kyllä panettaa lykkelen kärryillä alusvaateosastolle usein sopivivasti sovituskoppien läheisyyteen ihailisin persettäsi kunmenisit koppiin jättäisit hiwman verhoa raolleen riisuisit paidan pois nännisi nöppöttäisivät kutsuvana sovittelisit liivejä ja vinkkaisit paikalle kysyen kummat istuvat paremmin näkisit kohoavan etumukseni puna nousisi poskillenii änkyttäisin et molemmat sopii mut ilman liivejä paremmat jolloin ohjaisit suuni rinnoillesi kuiskaten ime niitä rajusti samalla kätesi etsisi kovana seisovan kaluni esiin housuistani soremeni livahtaisi kosteaan vakoosi hieroisin klittaasi ja pian eka orkku supistelisi vasten sormeani jonka jälkeen tulisin takaapäin sykkivään pilluusi hitaaasti työnnellen 53 v mies😘

    • Anonyymi

      Älä huijaa. Alepassa vaan kuitenkin käyt.

    • Anonyymi

      Voisin tulla lahden laitamille tekee puita ja laittaa halkoa pesään

    • Anonyymi

      Missä on Kaaren mahtavat naiset?

    • Anonyymi

      T ?

    • Anonyymi

      Käyköhän Keravan Prismassa tuollaisia naisia??

    • Anonyymi

      Nahkahousut jalassa kauppaan. Toivottavasti herättäisi ajatuksia kaupassa oleville. Mustaa ja sopivasti kiiltävää niin näyttää hyvältä, kun nahka istuu hyvin päällä tiukat pakarat näkyy sopivan vähän.

    • Anonyymi

      Linjoilla Jyväskylän ihania naisia? Teillä fantasioita Prismassa käynneistä? Kevättä kohti mennään ja vaatetus kevenee 😉

    • Anonyymi

      Löytyykö linjoilta Savonlinnasta naisia jotka ajattelee näin ? Täytyy tunnustaa se että luulin et oon ainoa joka käy viikottain prismassa ja kattelee myyjättäriä sekä asiakkaita jotka näyttää hyvältä..
      Oi oi niitä pyllyjä ja hyvä kroppasia kauniita naisia, Alkaa oleen jo aika horny olo tämän jutun alkupään viestien jälkeen...
      Ja kyllä lähtisin sovittelemaan koppiin....

    • Anonyymi

      Prismassa olo ei ole mitenkään kiihottavaa kun siel käy vaan niitä köyhiä.

      • Anonyymi

        Mulle raha ei vaikuta seksikkyyteen mitenkään, se on kiinni ihan toisesta ja hänen olemukestaan


      • Anonyymi

        Sama homma. Säälittää vaan kun köyhälistö lappaa skodan takaluukkuun halpuutettua sontaa.


    • Anonyymi

      Näinä aikoina nytt on sinkuille kuin muillekkin jotka joutuvat kärsiin rajoituksista.Kiima on kova edelleenkin,vaikk mittari näyttää jo 50v..Jos oisin lahdessa ,niin saisitt tuntea haluni valtaavan kiimaisen vartalosi....jatkoille hinkuisin usiamminkin..Tv samu

      • Anonyymi

        Transvestite Samu?


    • Huhhuh, onpa pitkä ketju, en enää pystynyt/ kyennyt lukemaan koko ketjua läpi. Ihan mielenkiinnosta, onko täällä päästy jo asiaan, eli pikapanolle prismassa, vai vieläkö täällä hekumoidaan? Itse en päässyt lähi kookkaria pidemmälle ja siellä oli samat naapurin rouvat ukkoineen. En viitsinyt alkaa kärttämään siinä oluthyllyllä sitten pientä sutaisua.

      Sen verta näyttää nyt olevan tohinaa tulla koronarintamalla, että parempi pysyä kotosalla ja polkea vaimoa kuin tulpatonta mopoa ja käydä välillä hakemassa elintarvike täydennystä lähikaupasta. Turha haaveillakaan mistään Launeen prismasta. Tai haaveilla toki aina voi.

      • Anonyymi

        Vitsi sä kirjotat niin hauskasti :D

        Never stop dreaming ;-)


    • Tää oli aikanaan hauska ketju. Luulempa jopa tietäväni, keiden kanssa täällä keskusteltiin. Harmi että tällaiset ketjut ei lähde käyntiin, kun roskapostittajat ja trollit pilaa kaiken.

      • Anonyymi

        Älä unohda sääntörikkojien osuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä unohda sääntörikkojien osuutta.

        Kyl hää siniprofiilisena sen tietää liianki hyvin.


    • Anonyymi

      jos miehiä ei kiinnosta ei oo sun vika

    • Anonyymi

      Kyllä, oikein fantasia

    • Anonyymi

      Ei oo ku reilu viikko ku panin launeen prisman sovituskopissa blondia naista. En tiedä oliko ketjun aloittaja mutta mahtavaa oli! Terveisin nuorimies ;)

    • Anonyymi

      Tottakai panettaa. Sitävartenhanruokakaupat on.

    • Anonyymi

      Huomenna launeen prismaan,kovaa kalua tarjolla😉

    • Anonyymi

      ei kai tuo ny mikään ongelma ole, senkin reilusti jutulle vaan. kyllä mä holman prismassa voin nuolla sun pillua, edestä ja takaa ja peppua kanssa, sittenhän se luistaa hyvin, vedän sitte ykköseen tai kakkoseen....ja b-kupin nännit saa arvoisensa huomion. laueta saat mun suuhun monesti, jos vielä squirttaat niin aina parempi. onks nelikymppisellä kotiäidillä poslari vai rämemajava??

    • Anonyymi

      Itse aina haaveilen että törmäisin tollaiseen naiseen järvenpään prismassa ;)
      -nimim. ainapanettaam35-

    • Anonyymi

      Pitää ruveta asioimaan prismassa tästä lähin😳

    • Itse olen trans nainen ja pakko myötää että hormonien aloittamisen jälkeen tälläistä on tultu katsottua.

      Ja jos nimetöntä kotiäitiä kiinnostaa eksoottisempi kumppani(En nyt siis tarkoita ihonväriä haha) niin tarvitsee vain kysyä.
      ;)

    • Olipas pitkä ja mielenkiintoinen viesti ketju. Ihana kuulla että myös naiset miettivät näitä samoja asioita kun minäkin siellä Prismassa käydessä, mutta aina vaan jäävät ajatuksiksi omassa mielessä.

      Niin kuin joku täällä kirjoitti niin myös minä valitsen aina kassan ulkonäön perusteella.

      Pari päivää sitten kun Tripplan Prismassa kävin niin takanani kassajonossa oli 2 nuorta naista pienen lapsen kanssa ja jäin katsomaan heitä pidemmäksi ajaksi ja mietin että kumpi heistä on äiti. Lopulta päädyin siihen ajatukseen että hän joka juuri työnsi ostoskärryn missä tämä lapsi istui ei ollut tämän äiti vaan se toinen nainen oli hänen äitinsä.

      Mielikuvituksessani jo mietin miten tämän toisen pienemmän kokoisen naisen kanssa olisimme eksyneet vaateosastolle ja sovituskoppiin kokeilemaan vaatteita ja lopulta myös jotain muuta olisimme kokeillut että onko se sopiva häneen sisään.

      Sellainenkin asia juolahti mieleen että jos hänellä olisikin ollut joku kukkamekko päällä ja minullakin olisi ollut jonkinlainen mekko myös niin miten helposti sen olisikin voinut toteuttaa sovituskopissa, molemmat vaan olisimme nostaneet helmat ylös.

      Yleensä pienemmän koon naiset kiinnittää minun huomioni enemmän kun isokokoiset naiset paitsi jos niillä sitten on oikein tiukat vaatteet.

    • Anonyymi

      Jos kohalleni sattuisit, niin pantaisiin varmasti.

      • Nykyään kun on tämä meetoo hysteria niin ei mies enää uskalla tehdä aloitetta vaan nykyään aloite on kyllä tultava naiselta, näin ainakin minun kohdallani.

        Ehkäpä joskus ollaan tultu vastaan Nummelan Prismassa tai pääkaupunkiseudulla jossain Prismassa koska niissä yleensä käyn.


    • Anonyymi

      Kyllä mua panettaa melkein joka paikassa missä nään hyvä perseisiä muijia..

    • Anonyymi

      Itäkeskuksen prisman sovituskopista kuului armotonta huohotusta.
      Siellä soviteltiin ihan urakalla herkkutattia,ripsipiirakkaan.🤓😁😁

    Ketjusta on poistettu 197 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe