Olisi siis tarjolla tutun tutun kautta vanha nahkainen TV-tuoli, jonka kallistusmekanismi eli selkänojan lukitus ei toimi. Tuolin saa kuulemma makuuasentoon (mitä se sitten tarkoittaakaan) , mikä kuulemma on tuolin paras asento. Olen yrittänyt kysyä, voiko tuolissa istua ns. normaaliasennossa, mutta en ole saanut selvää vastausta. Tuolin omistajat ovat iäkkäitä, joten en taida tämän parempia vastauksia saada.
Onko täällä jollain omakohtaisia tai tuttujen kautta kokemuksia tällaisesta TV-tuolista, jonka mekanismi ei toimi. Kannattaako sellainen ottaa, kun saisi kotiin tuotuna ja ulkonaisesti design ja väri miellyttää silmää. Muutenkin mielipiteet tällaisesta tv-tuolista kiinnostavat. Itse haluaisin pääasiassa rentoutua tuolissa ja kuunnella esimerkiksi musiikkia. Jostain luin, että tällaiset tuolit olisivat hyviä selkävaivaiselle - ja näin ollen myös minulle.
Kannattaako ottaa mekanismituoli, jonka kallistusmekanismi ei toimi
6
3766
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, jos se vielä pyörii ympäri ilman jalkaa.
- Anonyymi
Näppärä korjaa mitä vaan, mutta ne on eri ihmisiä kuin ne, jotka neuvoa täältä kysyvät.
Jos kyse on nojatuolista, niin niiden mekanismit tulevat etupäässä Kiinasta. Uusi sähköinen meknismi maksaa noin 100 euroa verot tullit rahti. Saksalaiset ja belgialaiset mekanismit ovat kalliita, mutta yleensä ikuisia.
Jos kysessä on joku laatutuote, kuten Jori Relax, niin kannattaa korjauttaa (tosin ne eivät yleensä mene rikki - koskaan). Jos tuoli on muinoin Hobbyhalleista hankittu, niin kaatopaikalle, jos ei itse osaa korjata.- Anonyymi
Vanha Ekornes on kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha Ekornes on kyseessä.
Stresslessiin saa varaosia.
- Anonyymi
Pääasia lienee että tuostakin on saatu aloitus aikaseksi !
- Anonyymi
Sen voinee saada tuoliasentoon, jos laittaa sen nojaamaan seinää vasten.
Makuuasennossa kääntää pois seinästä.
Kyselisin sinnikkäästi omistajalta lisää ennenkuin lähtisin raahaamaan mistään ja voi olla, että saa vain ongelmajätettä, jonka hävitys maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2051192Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍129894Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77765