Rokotteista yleensä

Foliohattujen yksi lempiargumenteista on se että koronarokotteet tuskin poistavat virusta ihmisen tautikirjosta. No mitä sitten? No sitä vain että onko isorokon lisäksi muita tauteja joka olisi rokotteiden ansiosta kadonnut? Hyvän rokotekattavuuden ansiosta saadaan koronaryppäät tulevaisuudessa hyvin pieniksi, sillä vain alle nejännes populaatiosta hyvän rokotekattavuiden ansiosta voi sairastua. Eli se muutaman prosentin osuus rokotetuista joille ei muodostukkaan resistenssiä plus salaliittohörhöt jotka voivat sairastua.

Millaista sanktiota olisi aiheellista määrätä rokottamattomille?

8

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi sanktioita?

      • Pitääkö tuollaista edes kysyä? Se on väärin niitä kohtaan jotka hoitavat asiansa, jos tyhmyydestä ei sakoteta. Yksinkertaista.


      • Anonyymi
        ravenlored kirjoitti:

        Pitääkö tuollaista edes kysyä? Se on väärin niitä kohtaan jotka hoitavat asiansa, jos tyhmyydestä ei sakoteta. Yksinkertaista.

        Millä tavalla se on väärin niitä kohtaan jotka ottavat rokotteen? En ole koskaan ymmärtänyt tuota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla se on väärin niitä kohtaan jotka ottavat rokotteen? En ole koskaan ymmärtänyt tuota.

        Yhtälailla kuin muutkin vastaavat. Miksi ihmeessä toimimalla oikein sinua rankaistaan antamalla venkoilioille vapautuksia. Miksi tehdä oikein? Koulussa ne joilla oli älyttömästi poissaoloja lusmuilun takia saivat yhtälailla paperit kun ne jotka hoitivat asiansa. Miksi nämä lusmut sai todistuksen? Yhtälailla, miksi rokottamattomille ei aiheudu hankaluuksia tästä idiotismistaan?


    • Anonyymi

      Kylläpä meni överiksi tuo pelottelu koronalla
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007844904.html
      Vaaralliset rokotteet yritetään saada kaikille hinnalla millä hyvänsä.
      Taisivat itsekin huomata että kohta joutuvat naurunalaisiksi.


      Jatkuva pelottelu liiotelluilla kuolinmäärillä on toinen konsti kaupata
      rokotteita. Iso osa noista on kuollut ihan muihin sairauksiin. Summa
      kasvaa koko ajan. Pitäisi julkaista tämänhetkinen tilanne eikä tuota
      aina vaan karttuvaa kuolin- ja tartuntamäärää.

      • Anonyymi

        Niinhän se foliohattuporukka väittää, mutta ääni muuttuu kellossa kun sairastuu itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se foliohattuporukka väittää, mutta ääni muuttuu kellossa kun sairastuu itse.

        Foliohattuisiahan ovat juuri nuo myrkkyintoiset.
        OTTAKAA MYRKKYPIIKKI - JÄTTÄKÄÄ MUUT RAUHAAN JA VETÄKÄÄ SE FOLIOHATTU KORVILLE ASTI!


    • Anonyymi

      Rokotevastaiset pelkäävät rokotteissa olevia myrkkyjä ja alumiinia.

      Rokotevastaiset, minulla on teille kysymys:

      Miten suojaudutta saasteilta ja muilta myrkyiltä, joita saatte kehoonne päivittäin? Esimerkiksi joissain rokotteissa on käytetty alumiinia tehosteaineena noin 3 mg, mutta ihminen saa päivittäin 10-15 kertaisen määrän alumiinia kehoonsa. Miksi tämä kehon päivittäin saastuttaminen ja myrkyttäminen on ok, mutta yhdestä rokoteannoksesta saatu ei ole ok?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe