Rokotteista yleensä

Foliohattujen yksi lempiargumenteista on se että koronarokotteet tuskin poistavat virusta ihmisen tautikirjosta. No mitä sitten? No sitä vain että onko isorokon lisäksi muita tauteja joka olisi rokotteiden ansiosta kadonnut? Hyvän rokotekattavuuden ansiosta saadaan koronaryppäät tulevaisuudessa hyvin pieniksi, sillä vain alle nejännes populaatiosta hyvän rokotekattavuiden ansiosta voi sairastua. Eli se muutaman prosentin osuus rokotetuista joille ei muodostukkaan resistenssiä plus salaliittohörhöt jotka voivat sairastua.

Millaista sanktiota olisi aiheellista määrätä rokottamattomille?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sanktioita?

• Pitääkö tuollaista edes kysyä? Se on väärin niitä kohtaan jotka hoitavat asiansa, jos tyhmyydestä ei sakoteta. Yksinkertaista.

• Anonyymi
        ravenlored kirjoitti:

Pitääkö tuollaista edes kysyä? Se on väärin niitä kohtaan jotka hoitavat asiansa, jos tyhmyydestä ei sakoteta. Yksinkertaista.

Millä tavalla se on väärin niitä kohtaan jotka ottavat rokotteen? En ole koskaan ymmärtänyt tuota.

• Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla se on väärin niitä kohtaan jotka ottavat rokotteen? En ole koskaan ymmärtänyt tuota.

Yhtälailla kuin muutkin vastaavat. Miksi ihmeessä toimimalla oikein sinua rankaistaan antamalla venkoilioille vapautuksia. Miksi tehdä oikein? Koulussa ne joilla oli älyttömästi poissaoloja lusmuilun takia saivat yhtälailla paperit kun ne jotka hoitivat asiansa. Miksi nämä lusmut sai todistuksen? Yhtälailla, miksi rokottamattomille ei aiheudu hankaluuksia tästä idiotismistaan?

• Anonyymi

Kylläpä meni överiksi tuo pelottelu koronalla
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007844904.html
      Vaaralliset rokotteet yritetään saada kaikille hinnalla millä hyvänsä.
      Taisivat itsekin huomata että kohta joutuvat naurunalaisiksi.

Jatkuva pelottelu liiotelluilla kuolinmäärillä on toinen konsti kaupata
      rokotteita. Iso osa noista on kuollut ihan muihin sairauksiin. Summa
      kasvaa koko ajan. Pitäisi julkaista tämänhetkinen tilanne eikä tuota
      aina vaan karttuvaa kuolin- ja tartuntamäärää.

• Anonyymi

Niinhän se foliohattuporukka väittää, mutta ääni muuttuu kellossa kun sairastuu itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se foliohattuporukka väittää, mutta ääni muuttuu kellossa kun sairastuu itse.

Foliohattuisiahan ovat juuri nuo myrkkyintoiset.
        OTTAKAA MYRKKYPIIKKI - JÄTTÄKÄÄ MUUT RAUHAAN JA VETÄKÄÄ SE FOLIOHATTU KORVILLE ASTI!

• Anonyymi

Rokotevastaiset pelkäävät rokotteissa olevia myrkkyjä ja alumiinia.

Rokotevastaiset, minulla on teille kysymys:

Miten suojaudutta saasteilta ja muilta myrkyiltä, joita saatte kehoonne päivittäin? Esimerkiksi joissain rokotteissa on käytetty alumiinia tehosteaineena noin 3 mg, mutta ihminen saa päivittäin 10-15 kertaisen määrän alumiinia kehoonsa. Miksi tämä kehon päivittäin saastuttaminen ja myrkyttäminen on ok, mutta yhdestä rokoteannoksesta saatu ei ole ok?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8497
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3652
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2083
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1143
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      696
    8. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      32
      693
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      661
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      627
    Aihe