moikka, mitä minulle tapahtuu jos vedän noin 400-500mg sertraliinia? normaali annos mulle on 75mg
sertralin?
3
224
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi vetäisit noin paljon? o.O ei kannata temppuilla serotoniinilääkkeiden lääkemäärien kanssa. Googlaa. Serotoniinisyndrooma
- Anonyymi
Luultavasti heräät letku perseessäsi sairaalasta. Ei noilla ainakaan mihinkään kuoseihin pääse kuten ei henkikään taida kovin helposti lähteä, eikä noista aineista taida olla ylipäätäänkään mihinkään.
- Anonyymi
Itse en ottaisi SSRI tai mitään psyyke lääkkeitä, kemiallisen serotoniin lisääminen tekee ainakin maniaa ja saat bipolar diaknoosin ja siihen uudet myrkyt ja pian sinulle ok tehty sellainen kemaillinen epätasapaino pillereillä että,
Jos panet kemian tehtaan synteettistä serotoniina naamaasi niin sitä mukaa oma luomu hyvänlaatuisen serotoniinin tuotanto lakkaa annoasmärästä riippuen joko kokonaan tai vähenee, näin elimistö yrittää tasapainottaa kemia puoskarointia.
Lisäksi kyynelnesteen tulo loppuu, ja siinä nesteessä on masennusta poistavia mieltä raikastavia luonnon lääkkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713458
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811459Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251229- 1581202
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16923Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57822Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk85751- 62735